abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82747085
Normaal vind ik het niet zo erg maar die toeters verpesten het WK gevoel wel aardig. Verbieden die hap tot het einde van de WK!
pi_82747108
Je hoort de scheids niet eens fluiten. Trieste vertoning dit.

WEG met die BLAF toeters!!
  zondag 13 juni 2010 @ 16:48:35 #105
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_82747148
quote:
Patrice Evra van Frankrijk zegt niet te kunnen slapen door de toeters. "We kunnen niet slapen, want de mensen beginnen al om zes uur in de ochtend met het blazen op de toeter. Op het veld kunnen we elkaar niet eens verstaan",
Daar zit je dan in je hotel a ¤800 per nacht en nog niet kunnen slapen

PWND!
pi_82747223

pi_82747245
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:44 schreef Beavis het volgende:

[..]

Hoeveel geld gaat er vanuit NL naar ZA, Geert?
In 2009 is er in ieder geval nog een mooi bedrag goed geïnvesteerd, Femke:

"Opnieuw misbruik Nederlandse ontwikkelingshulp in Zuid-Afrika
Geplaatst op: woensdag 16 september 2009
Door: Henk Steenhuis
Categorie: Samenleving
Bronnen: De Telegraaf, Welingelichte Kringen

Het is nog maar 2 dagen geleden dat Welingelichte Kringen onthulde hoe gezwendeld wordt in Zuid-Afrika met Nederlands geld van de minister van ontwikkelingshulp. Het ging om de donatie van een half miljoen euro aan een grote kippenfarm waar zwarte medewerkers zogenaamd geholpen worden om een zinvol bestaan op te bouwen (zie 2e link).
Vandaag werd bekend (zie 1e link) hoe leraren die betaald worden met Nederlands ontwikkelingsgeld in Zuid-Afrika, zijn verdacht van seksueel misbruik van kinderen.
Het misbruik zou hebben plaatsgevonden in de school van de Centrale Methodisten Kerk in Johannesburg. In het kerkgebouw slapen elke nacht enkele duizenden vluchtelingen, van wie de meesten uit Zimbabwe komen.
Sommigen van de volwassen vluchtelingen werken als leraar in de [..]"
pi_82747289
Die toeternegers maken zich echt enorm populair.

Het is ironisch dat Zuid Afrika alles in het werk gesteld heeft om voor de verandering eens een keer een positieve indruk op de rest van de wereld te maken.

Ik heb zo'n vermoeden dat veel mensen n.a.v. WK nu niet echt een positievere associatie bij het horen van Zuid Afrika hebben.
pi_82747327
Hopelijk verbieden ze die dingen snel. Gatverdamme zeg! Die negerts zijn toch zo goed met ritme? Laat ze verdomme wat trommels kopen en daarmee een feestje bouwen.

Mogen al die josti's een long emboli oplopen met hun klote toeterts! Als er gescoord wordt ok maar 90 minuten lang
Narf!
  zondag 13 juni 2010 @ 16:54:42 #110
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82747443
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:50 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

In 2009 is er in ieder geval nog een mooi bedrag goed geïnvesteerd, Femke:

"Opnieuw misbruik Nederlandse ontwikkelingshulp in Zuid-Afrika
Geplaatst op: woensdag 16 september 2009
Door: Henk Steenhuis
Categorie: Samenleving
Bronnen: De Telegraaf, Welingelichte Kringen

Het is nog maar 2 dagen geleden dat Welingelichte Kringen onthulde hoe gezwendeld wordt in Zuid-Afrika met Nederlands geld van de minister van ontwikkelingshulp. Het ging om de donatie van een half miljoen euro aan een grote kippenfarm waar zwarte medewerkers zogenaamd geholpen worden om een zinvol bestaan op te bouwen (zie 2e link).
Vandaag werd bekend (zie 1e link) hoe leraren die betaald worden met Nederlands ontwikkelingsgeld in Zuid-Afrika, zijn verdacht van seksueel misbruik van kinderen.
Het misbruik zou hebben plaatsgevonden in de school van de Centrale Methodisten Kerk in Johannesburg. In het kerkgebouw slapen elke nacht enkele duizenden vluchtelingen, van wie de meesten uit Zimbabwe komen.
Sommigen van de volwassen vluchtelingen werken als leraar in de [..]"
En je bron is "welingelichtekringen.nl"?
Had je niks kunnen op geenstijl kunnen vinden? Ik wil wel een betrouwbare bron natuurlijk.
pi_82747463
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:45 schreef Madhouse11 het volgende:
Ja, het is irritant en ja het hoort ook bij de cultuur. Maar van mij mogen ze worden verboden. Feestelijk is het niet en afgezien dat je er koppijn van krijgt is mijn grootste bezwaar dat je geen gezang en gejuich hoort door die dingen.
Helemaal mee eens, hoewel het voor de mensen daar wél feestelijk is. Maar ik mis voetbalsfeer, omdat je geen gejuich en gezang hoort. Maar aan de andere kant: dat gezang is ónze definitie van een echte voetbalsfeer. Dáár zien ze die toeters als sfeerverhogend middel. Maar goed, de hele wereld kijkt mee, wat mij betreft mogen die dingen verboden worden. Al zijn ze er nogal laat mee en hoe gaan ze erop controleren? Ik zag net bijvoorbeeld een Ghanees met een trompet op de tribune, mag dat dan wel? En als dat ook verboden wordt, mogen trommels dan wel of moeten gewoon alle instrumenten verboden worden?
  zondag 13 juni 2010 @ 16:55:33 #112
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82747478
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 14:33 schreef Beavis het volgende:

[..]

In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
Kan wel wezen maar het is gewoon een kutgeluid en het verpest de sfeer. En de wedstrijd. Het is ook cultuur in Saoudi-Arabië om kinderen van 10 te laten trouwen met lui van 40. Moeten we dat ook maar gewoon normaal vinden omdat het cultuur is?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 juni 2010 @ 16:56:35 #113
8760 Beavis
pi_82747530
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kan wel wezen maar het is gewoon een kutgeluid en het verpest de sfeer. En de wedstrijd. Het is ook cultuur in Saoudi-Arabië om kinderen van 10 te laten trouwen met lui van 40. Moeten we dat ook maar gewoon normaal vinden omdat het cultuur is?
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Beavis het volgende:

[..]

Het is altijd weer grappig hoe mensen de vreemdste dingen erbij halen als ze hun zin niet krijgen
  zondag 13 juni 2010 @ 16:57:52 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82747606
Inderdaad. 'Het is cultuur' . Wat een kulargument. Het is gewoon een sfeerverpestend kutgeluid en dat is reden genoeg om die stomme dingen te verbieden.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:00:05 #115
8760 Beavis
pi_82747698
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Fir3fly het volgende:
Inderdaad. 'Het is cultuur' . Wat een kulargument. Het is gewoon een sfeerverpestend kutgeluid en dat is reden genoeg om die stomme dingen te verbieden.
Volgens Europa is het sfeerverpestend. Newsflash: ze spelen niet in Europa.
pi_82747753
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Beavis het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, de rest van de wereld heeft er last van. Zelfs de spelers (waar het toch om gaat?) hebben er last van.
pi_82747754
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Beavis het volgende:

[..]

En je bron is "welingelichtekringen.nl"?
Had je niks kunnen op geenstijl kunnen vinden? Ik wil wel een betrouwbare bron natuurlijk.
Nou Femke dat zal ik eens ff toelichten: 1. je hoeft klaarblijkelijk niet al te ver te zoeken om dat soort informatie te vinden en 2. waar rook is, is vuur tenslotte 3. voor de discussie in casu is sluitend bewijs leveren volgens mij niet noodzakelijk, daar het punt slechts ter illustratie wordt aangehaald.

De conclusie luidt derhalve nog altijd: klotetoeters!
  zondag 13 juni 2010 @ 17:01:52 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82747771
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:00 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oh dus jij vindt de tv-kijkers niet belangrijk?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:04:17 #119
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_82747863
quote:

[..]

Dus?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:08:23 #120
8760 Beavis
pi_82748025
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh dus jij vindt de tv-kijkers niet belangrijk?
Dus als een WK in Australië wordt gehouden moeten die gasten maar midden in de nacht voetballen zodat de TV kijkers in Europa lekker savonds kunnen kijken?
Je gaat naar een bepaald land met bepaalde gebruiken. Dat de bezoekers en tv kijkers niet gewend zijn aan sommige gebruiken wil niet zeggen dat het meteen verboden moet worden.
pi_82748061
quote:

[..]

Allicht is dit sfeerverpestend. Niet alleen Volgens Europa, ook volgens Zuid-Amerika, Azië en andere continenten.

Het hele punt is dat ze alle ander sfeeruitingen doen verstommen.

Zodra een groepje fans,die een lang reis gemaakt hebben en veel geld kwijt zijn om hun ploegen te ondersteunen, aanstalten maken om wat te zingen beginnen die eikels nog harder op hun kuttoeter te blazen om het te overstemmen.

Het is toch niet normaal dat je niets gejuich hoort wanneer er een goal gescoord wordt?

Nee, sfeervol hoor. Goed gedaan FIFA, een W.K. aan zo'n onderontwikkeld land geven. Nou ja, de baas had stemmen nodig.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:11:28 #122
8760 Beavis
pi_82748143
Ik hoor nu anders best publiek bij kansen....onterechte klacht
  zondag 13 juni 2010 @ 17:11:33 #123
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748148
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:08 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dus als een WK in Australië wordt gehouden moeten die gasten maar midden in de nacht voetballen zodat de TV kijkers in Europa lekker savonds kunnen kijken?
Je gaat naar een bepaald land met bepaalde gebruiken. Dat de bezoekers en tv kijkers niet gewend zijn aan sommige gebruiken wil niet zeggen dat het meteen verboden moet worden.
Dit heeft niets met gewenning te maken. Zoals gezegd is het gewoon een irritant geluid.

Bovendien draai je het nogal om, alsof wij dankbaar moeten zijn dat Zuid-Afrika dit wil organiseren . Afrika moet de FIFA op de blote knietjes bedanken dat dit toernooi überhaupt naar Zuid-Afrika is gegaan.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:12:21 #124
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82748175
Overigens hoor ik alleen maar laffe televisiekijkertjes mopperen en klagen. Hoe wordt de sfeer in de stadions zelf beleefd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82748211
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef Gulo het volgende:

[..]

Allicht is dit sfeerverpestend. Niet alleen Volgens Europa, ook volgens Zuid-Amerika, Azië en andere continenten.

Het hele punt is dat ze alle ander sfeeruitingen doen verstommen.

Zodra een groepje fans,die een lang reis gemaakt hebben en veel geld kwijt zijn om hun ploegen te ondersteunen, aanstalten maken om wat te zingen beginnen die eikels nog harder op hun kuttoeter te blazen om het te overstemmen.

Het is toch niet normaal dat je niets gejuich hoort wanneer er een goal gescoord wordt?

Nee, sfeervol hoor. Goed gedaan FIFA, een W.K. aan zo'n onderontwikkeld land geven. Nou ja, de baas had stemmen nodig.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:15:49 #126
8760 Beavis
pi_82748336
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit heeft niets met gewenning te maken. Zoals gezegd is het gewoon een irritant geluid.

Bovendien draai je het nogal om, alsof wij dankbaar moeten zijn dat Zuid-Afrika dit wil organiseren . Afrika moet de FIFA op de blote knietjes bedanken dat dit toernooi überhaupt naar Zuid-Afrika is gegaan.
Natuurlijk heeft dat met gewenning te maken. Als je vlak naast het spoor woont hoor je na verloop van tijd de trein ook niet meer terwijl het eerst irritant was.
Ieder land die het mag organiseren mag er blij om zijn en mag de FIFA bedanken. Dat wil niet zeggen dat zij hun gewoontes in een stadion aan moeten passen.
pi_82748337
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Ringo het volgende:
Overigens hoor ik alleen maar laffe televisiekijkertjes mopperen en klagen. Hoe wordt de sfeer in de stadions zelf beleefd?
Volgens een reportage gisteren op de Duitse televisie balen de meeste voetbalfans enorm. Een groepje Fransozen was echt enorm kwaad. Ze zeiden wanneer je dichtbij zit ook echt gewoon letterlijk fysieke hoofdpijn er van krijgt. Verder verziekte het de hele sfeer volgens hen waardoor ze de hele wedstrijd maar gewoon op hun stoel gezeten hebben.

Deze wedstrijd (Ghana- Servië) lijkt overigens wel de ergste tot nu toe qua toeteraars.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:16:15 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748354
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:12 schreef Ringo het volgende:
De spelers kunnen elkaar nauwelijks verstaan. Kijk alleen maar naar die blunder van die Sloveense verdediger in de wedstrijd vanmiddag. De keepers schreeuwde zo hard als hij kon, maar de verdediger hoorde het niet en wist niet dat er een aanvaller aan kwam. Gelukkig voor Slovenië liep dat goed af.
pi_82748374
quote:
"AMSTERDAM - Danny Jordaan, de voorzitter van het WK in Zuid-Afrika, sluit niet uit dat vuvuzela's verboden worden in de stadions. De toeters maken een hoop lawaai en zorgen voor veel irritatie op de tribunes, veld en bij televisiekijkers." bron: nu.nl
pi_82748414
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef Beavis het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft dat met gewenning te maken. Als je vlak naast het spoor woont hoor je na verloop van tijd de trein ook niet meer terwijl het eerst irritant was.
Ieder land die het mag organiseren mag er blij om zijn en mag de FIFA bedanken. Dat wil niet zeggen dat zij hun gewoontes in een stadion aan moeten passen.
Al wen je aan de teringherrie van die dingen (wat gewoon gehoorbeschadiging tot gevolg kan hebben), dan nog zal je de emoties voor de rest missen.

Geen stadion dat 'opveert' bij een grote kans. Geen applaus voor een knappe redding van de keeper, geen gejuich bij een doelpunt etc.

Snap je dat nou echt niet?
  zondag 13 juni 2010 @ 17:18:15 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748432
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:15 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ik hoor die kutdingen nog steeds. Het helpt ook niet dat elke wedstrijd het geluidsniveau anders is.
quote:
Nou heel gastvrij hoor . Ik vind dat je eens na moet gaan denken over hoe je jouw land wilt vertegenwoordigen. Want op dit moment daalt Zuid-Afrika (en jij ook) alleen maar in mijn achting. En ik zal niet de enige zijn.
pi_82748443
Wat vinden die negers er zelf nu eigenlijk zo leuk aan? Ik begrijp er namelijk helemaal NIETS van.
pi_82748484
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat vinden die negers er zelf nu eigenlijk zo leuk aan? Ik begrijp er namelijk helemaal NIETS van.
Gemiddeld IQ in zuid afrika van 72
#winning
pi_82748519
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Tware het volgende:

[..]

Ah
pi_82748522
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja, ik denk het onmogelijk is om op een rationale wijze de psyche van een toeterneger te doorgronden.

Ik denk dat ze het gewoon leuk vinden dat het zo'n herrie maakt. Het is wel een spraakmakend iets. Die toeternegers zijn dol op aandacht, en negatieve aandacht is ook aandacht...
  zondag 13 juni 2010 @ 17:20:56 #136
8760 Beavis
pi_82748533
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik hoor die kutdingen nog steeds. Het helpt ook niet dat elke wedstrijd het geluidsniveau anders is.
[..]

Nou heel gastvrij hoor . Ik vind dat je eens na moet gaan denken over hoe je jouw land wilt vertegenwoordigen. Want op dit moment daalt Zuid-Afrika (en jij ook) alleen maar in mijn achting. En ik zal niet de enige zijn.
Op de man spelen is altijd makkelijk en dat valt me behoorlijk van je tegen.
Ik heb al vaker gezegd dat ik er geen traan om zal laten als die dingen verboden worden. Wel verdedig ik de ZA voetbalfan die gewoon gewend is om met zo'n ding in het stadion te zitten en te toeteren. Het is normaal daar.
pi_82748569
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Tware het volgende:

[..]

Niet in de stadions! ...daar halen ze dat bij lange na niet
pi_82748596
Zelfs de Engelsen kwamen gister amper boven die achterlijke toeters uit.. Dat ze bij wedstrijden van Zuid-Afrika massaal toeteren vind ik best, maar bij andere wedstrijden mogen ze lekker wegblijven.
pi_82748606
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gezegd dat ik er geen traan om zal laten als die dingen verboden worden. Wel verdedig ik de ZA voetbalfan die gewoon gewend is om met zo'n ding in het stadion te zitten en te toeteren. Het is normaal daar.
Dan doen ze het lekker bij de wedstrijd van Zuid Afrika? Die teringmongolen vliegen er hopelijk toch snel genoeg uit. Ze hoeven toch niet elke wedstrijd te verneuken?

Echt, wat een kutvolk joh.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:24:30 #140
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748670
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Weer 'het is normaal'. Dat is geen argument. Dit is geen wedstrijd tussen de lokale clubjes, dit is het wereldkampioenschap. Die lui kunnen de rest van het seizoen met die kuttoeters doen wat ze willen, niemand heeft er last van. Nu dus wel. Ik zie niet in waarom de rest van de wereld zich maar moet aanpassen, waarom kunnen zij dat niet doen?

En ik speel op de man omdat jij nu net zo irritant begint te worden als die toeters, en jij pleegt je land te vertegenwoordigen in deze kwestie.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:25:44 #141
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_82748725
quote:
Laffe....??????

De mensen in het stadion zijn helemaal suf getoeterd en hebben geen mening meer
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_82748906
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Weer 'het is normaal'. Dat is geen argument. Dit is geen wedstrijd tussen de lokale clubjes, dit is het wereldkampioenschap. Die lui kunnen de rest van het seizoen met die kuttoeters doen wat ze willen, niemand heeft er last van. Nu dus wel. Ik zie niet in waarom de rest van de wereld zich maar moet aanpassen, waarom kunnen zij dat niet doen?

En ik speel op de man omdat jij nu net zo irritant begint te worden als die toeters, en jij pleegt je land te vertegenwoordigen in deze kwestie.
Ik denk niet serieus dat hij uit dat land komt. Dan zou je of wel je dood schamen voor het sfeerverziekende gedrag van die toetersukkels en je hier niet vertonen, of je zou je excuses aanbieden voor het verzieken van de sfeer op een heel tournooi (dus niet alleen bij de wedstrijden van ZA zelf). Of je bent echt een provocateur.

Dat laatste zal dan wel het dichtste bij de waarheid liggen.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:31:31 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82748988
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:30 schreef Gulo het volgende:

[..]

Ik denk niet serieus dat hij uit dat land komt. Dan zou je of wel je dood schamen voor het sfeerverziekende gedrag van die toetersukkels en je hier niet vertonen, of je zou je excuses aanbieden voor het verzieken van de sfeer op een heel tournooi (dus niet alleen bij de wedstrijden van ZA zelf). Of je bent echt een provocateur.

Dat laatste zal wel het dichtste bij de waarheid liggen.
Nee het is gewoon doorgeslagen trots, en bovendien een sterk staaltje 'Hollandertje pesten'. Hij kan zich in deze situatie profileren en doet dat op deze confronterende manier. Ik hoop maar dat het niet representatief is.
pi_82749040
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:20 schreef Beavis het volgende:

[..]

Vuvuzela's worden pas sinds 2001 en masse geproduceerd. Het heeft ook niks met cultuur te maken. Ze probeerden die dingen oorspronkelijk als kinderspeelgoed te slijten, maar dat sloeg niet aan.

Iemand van marketing kwam op het briljante idee om ze bij een stadion te verkopen en sindsdien stroomt het geld binnen.
pi_82749074
Ah, nu is er blijkbaar rood gegeven. Ik heb de tv op de achtergrond aan staan.

Normaal krijg je dit wel mee door een heftige reactie uit het stadion. Nu is er geen enkele emotie van uit het stadion te horen...

Nuff said.
pi_82749107
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee het is gewoon doorgeslagen trots, en bovendien een sterk staaltje 'Hollandertje pesten'. Hij kan zich in deze situatie profileren en doet dat op deze confronterende manier. Ik hoop maar dat het niet representatief is.
Trots waar op? Is het een zwarte of blanke Zuid Afrikaan?
pi_82749130
"There is an old African saying that goes like this: 'The baboon is killed by a lot of noise'. We make as much noise as we can to confuse our opponents on the field," said Mafani.

http://www.news24.com/Sou(...)ere-to-stay-20040523
  zondag 13 juni 2010 @ 17:34:32 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82749138
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:33 schreef Gulo het volgende:

Normaal krijg je dit wel mee door een heftige reactie uit het stadion. Nu is er geen enkele emotie van uit het stadion te horen...

Nuff said.
Er was net wel een verschil in volume, er werd iemand gewisseld bij Ghana. Ik denk dat als zij scoren je misschien het ook wel zal kunnen horen, ik neem aan dat de meeste Zuid-Afrikanen in dat stadion voor Ghana juichen (en terecht).
pi_82749152
  zondag 13 juni 2010 @ 17:34:54 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82749155
quote:
Op zondag 13 juni 2010 @ 17:33 schreef Gulo het volgende:

[..]

Trots waar op? Is het een zwarte of blanke Zuid Afrikaan?
Geen idee, vraag het hem.
pi_82749157
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Vuvuzela's worden pas sinds 2001 en masse geproduceerd. Het heeft ook niks met cultuur te maken. Ze probeerden die dingen oorspronkelijk als kinderspeelgoed te slijten, maar dat sloeg niet aan.

Iemand van marketing kwam op het briljante idee om ze bij een stadion te verkopen en sindsdien stroomt het geld binnen.
Die oetlul zouden ze verplicht de hele dag naar die teringherrie moeten laten luisteren à 130 dB keihard op beide oren
pi_82749170
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef Mistbank het volgende:
Zelfs de Engelsen kwamen gister amper boven die achterlijke toeters uit.
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:35:13 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_82749176
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Gulo het volgende:

Nuff said.
Dat was inderdaad een goed voorbeeld van hoe je gewoon totaal geen sfeer hoort.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')