quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Strani het volgende:
Een gastheer hoort zich aan te passen aan zijn gasten, niet andersom.
Nee is niet lullig, je kunt die kuttoeters nog gebruiken in de keuken, als trechter, nadat je em een beetje bijknipt. En anders flikkeren ze em maar bij de almaar groeiende afvalberg, daar is dit soort plastic troep toch gedoemd te eindigen, of dat nou nú gebeurd of over 1 maand na de finale...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Myers het volgende:
Fuck cultuur. De FIFA bepaalt de regels op een WK, niet Zuid-Afrika. En inderdaad, het WK is een feest van de hele wereld, dus ook de gastheer mag zich een beetje aanpassen. Als het naast de supporters, ook de spelers enorm irriteert dan moet het gewoon verboden worden. Al vind ik het wel lullig naar Zuid-Afrika toe om dat nu pas te doen, dit is een beslissing die al veel eerder gemaakt had moeten worden.
Ik geloof niet dat veel Nederlanders het daarmee eens zullen zijn. Je pleidooi komt zo'n dertig jaar te laat.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Strani het volgende:
Een gastheer hoort zich aan te passen aan zijn gasten, niet andersom.
Idd. Als iedereen nou een keyboard meeneemt dan wordt het pas interessantquote:Op zondag 13 juni 2010 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
Liever vandaag dan morgen.
Ik begrijp ook niet dat die Afrikanen het leuk vinden om de hele tijd op zijn kut toeter te blazen met hetzelfde monotone geluid.
Visite en vis blijven drie dagen fris. Niet dertig jaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel Nederlanders het daarmee eens zullen zijn. Je pleidooi komt zo'n dertig jaar te laat.
Inderdaad, dan is het tenminste gelijk duidelijk dat er never nooit meer een WK op het Afrikaanse continent georganiseerd moet worden. Zijn we gelijk van dat gezeik af.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef Happel het volgende:
Wat Karammel zegt.
Hoe klote die dingen ook zijn, gewoon blijven toestaan. Juist vanwege het feit dat dit bij de cultuur hoort van de Zuid-Afrikanen.
Dat dus idd.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:57 schreef Harlon het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het tenminste gelijk duidelijk dat er never nooit meer een WK op het Afrikaanse continent georganiseerd moet worden. Zijn we gelijk van dat gezeik af.
Ja, als het nou nog mooi melodisch was, maar nee, het is gewoon 1 eentonige bromtoon.:')quote:Op zondag 13 juni 2010 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zit nu Servië - Ghana te kijken... wat een tyfus gezoem is het toch.
Bron (Zie laatste alinea)quote:Over gehoorschade door de door velen gehate vuvuzela's hoeft Van Marwijk zich overigens geen zorgen te maken. Maandag krijgt de selectie van Oranje oordoppen aangeboden die het omgevingsgeluid met twintig decibel zouden verminderen. Of de spelers de bondscoach dan nog kunnen verstaan, is echter niet duidelijk.
Geweldig hč? Dus dan voetballen zonder communicatie in een sfeerloos stadion op grote hoogte (vermoeidheid) ... garantie voor mooie wedstrijden!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef klotetoeters het volgende:
Wat een klootzakken zeg... probeert nu net een groepje op de tribune wat te klappen tijdens SER-GHA in een soort van ritme, worden meteen neergesabeld doordat die kuttoeters harder gaan toeteren
Kijk zelf die neger moeten al huilen om die verlepte vuvuzelaoueaquote:
quote:
Ik weet het. Toen moest ik weleens huilen. Dat heb ik inmiddels achter mij gelaten. Dit in tegenstelling tot jij.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef klotetoeters het volgende:
whahahaa wat een leuke foto plaats je daar van je jonge jaren Beavis!
Ik denk dat jij van de week toch minimaal 1 keer moet huilen als blijkt dat ze die kk dingen uit het stadion weren.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:26 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik weet het. Toen moest ik weleens huilen. Dat heb ik inmiddels achter mij gelaten. Dit in tegenstelling tot jij.
Nee hoor. Good riddance if they're gone!!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van de week toch minimaal 1 keer moet huilen als blijkt dat ze die kk dingen uit het stadion weren.
Ja, AIDS ook. Moeten we dan ook maar condooms verbieden tijdens het WK?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef Happel het volgende:
Wat Karammel zegt.
Hoe klote die dingen ook zijn, gewoon blijven toestaan. Juist vanwege het feit dat dit bij de cultuur hoort van de Zuid-Afrikanen.
Misschien kunnen ze die kuttoeters dichtsmelten aan het mondstuk, kunnen ze die er omheenschuiven.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, AIDS ook. Moeten we dan ook maar condooms verbieden tijdens het WK?
Het is altijd weer grappig hoe mensen de vreemdste dingen erbij halen als ze hun zin niet krijgenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Aids heeft niks met cultuur te maken. Er zijn mensen in NL die kanker hebben maar dat heeft niks met cultuur te maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef heloef het volgende:
Hopelijk mag de vuvuzela gewoon het stadion in jullie blanken hebben altijd wel wat te zeiken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met de groeten van Patrice Evra.
Lol, iedereen haat die krengen. En dan ook echt iedereen, niet alleen in NL, Zelfs Lance Armstrong twitters erover.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is altijd weer grappig hoe mensen de vreemdste dingen erbij halen als ze hun zin niet krijgen
Sorry, dat werkt niet: de grote vuvuzelas zijn al verboden. Die kleintjes hebben we niets aanquote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze die kuttoeters dichtsmelten aan het mondstuk, kunnen ze die er omheenschuiven.
Ga er anders ff serieus op in.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Aids heeft niks met cultuur te maken. Er zijn mensen in NL die kanker hebben maar dat heeft niks met cultuur te maken.
Oh!! Lance??quote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Lol, iedereen haat die krengen. En dan ook echt iedereen, niet alleen in NL, Zelfs Lance Armstrong twitters erover.
Nee alleen blanke mensen zeiken erover.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Lol, iedereen haat die krengen. En dan ook echt iedereen, niet alleen in NL, Zelfs Lance Armstrong twitters erover.
HEY!!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee alleen blanke mensen zeiken erover.
Knelt lekker af voor jullie dan, meteen geboortebeperking zodat er minder geld die kant uit gestuurd hoeft te worden voor ontwikkelingssamenwerking...ik zie ineens mogelijkheden te over met die condoomtoetersquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Beavis het volgende:
[..]
Sorry, dat werkt niet: de grote vuvuzelas zijn al verboden. Die kleintjes hebben we niets aan
Heb je dat onderzocht?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel geld gaat er vanuit NL naar ZA, Geert?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Knelt lekker af voor jullie dan, meteen geboortebeperking zodat er minder geld die kant uit gestuurd hoeft te worden voor ontwikkelingssamenwerking...ik zie ineens mogelijkheden te over met die condoomtoeters
Uhuh...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |