leeuwen en olifanten horen ook bij Afrika maar niet in een voetbalstadion. (ze hoeven ze ook niet te verbieden van mij, als nos gewoon dat bbc trukje uithaalt ben ik blij)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Karammel het volgende:
Gaat helemaal nergens over dit. Dit hoort gewoon bij Afrika. Punt.
Zal mooi zijn als ze voor morgen verboden worden, maar idd wat jij zegt is het eerlijkst ja, zo heeft iedereen een keer met dat klote gezoem gespeelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Fyodor het volgende:
Liever vandaag dan morgen!
Het eerlijkst zou het zijn als nu de eerste serie wedstrijden afgemaakt wordt met vuvuzela's en dan vanaf elke tweede wedstrijd het ding uit het stadion verbannen wordt. Een paar verdwaalde vuvuzela's zullen toch nooit voor hetzelfde effect zorgen!
Jij gaat van "weet ik niet" naar "ik heb zo'n vermoeden" naar "dat lijkt wel mee te vallen". Aardige gedachtekronkel maak je hier.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Karammel het volgende:
Hoe de communicatie op het veld er onder lijdt weet ik niet. Het zou wel jammer zijn als coaching helemaal niet meer mogelijk zou zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat het zo'n vaart niet zal lopen. Dat lijkt wel mee te vallen.
Ze schijnen het ook leuk te vinden om elke dag 35km te lopen voor een emmer water. Dan verbaast dit mij niets...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
Liever vandaag dan morgen.
Ik begrijp ook niet dat die Afrikanen het leuk vinden om de hele tijd op zijn kut toeter te blazen met hetzelfde monotone geluid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |