abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82752050
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Ringo het volgende:
Overigens zijn de Fifafascisten niet te beroerd om een ultra-repressief marketingbeleid af te dwingen, waarin zelfs het getal 2010 een gedeponeerde merknaam is. Er mag nog geen sleutelhanger het stadion worden binnengebracht met een verkeerd logootje. Laat staan dat er met 'illegale' merchandising handel mag worden gedreven.
Heel toegeeflijk is het bobotuig dus niet. Tenzij het de organisatie niet direct schaadt, er niet direct financiële belangen mee zijn gemoeid. Dan mag plotseling alles. Dus niks mis met 130 dB teringtyfuskankerherrie, als er maar geen stickertje van een fout biermerk op staat.

De menselijke maat is al tijden zoek in de wereld van het voetbal. Die vuvuzela is enerzijds een krachtig symbool voor de chronisch verziekte staat waarin het profvoetbal verkeert en anderzijds een luid volksprotest tegen de terreur van de commerciële gestapomentaliteit.

Blaas ze maar een end weg.
Als dat de achterliggende gedachte van de toeternegers zo zijn zou het nog een reconsideratie van mij standpunt waard zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet het geval is.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:26:45 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82753648
quote:
Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef klotetoeters het volgende:

[..]

Knelt lekker af voor jullie dan, meteen geboortebeperking zodat er minder geld die kant uit gestuurd hoeft te worden voor ontwikkelingssamenwerking...ik zie ineens mogelijkheden te over met die condoomtoeters
Jouw reacties zijn echt stééds geestig!
  zondag 13 juni 2010 @ 19:29:52 #203
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_82753778
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
quote:
Fifa and organisers have already said that they will ban the instrument if any are thrown onto the pitch or used as a weapon and urged fans not to blow them during national anthems.

"We did say that if any land on the pitch in anger we will take action.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:50:29 #204
144685 BobdG
..dùs..
pi_82754572
-
pi_82754816
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef popolon het volgende:
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
[..]

Je zou er gewoon voor naar ZA gaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_82756527
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
  zondag 13 juni 2010 @ 20:36:26 #207
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82756884
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
pi_82756945
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
Ik denk dat de NOS wat heeft gedaan aan de settings, dit is wel al beter in ieder geval
pi_82756974
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het publiek nu ook wel hoor, zoals je bij een voetbalwedstrijd gewend bent.

Wát een verademing.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 20:39:48 #210
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82757195
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
You're making it worse...

Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.

Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.

Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
pi_82757469
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.

Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.

Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden
pi_82757506
Alleen als NL dit WK wint is dit toernooi nog te redden.

Halflege stadions en kuttoeters die elke vorm van sfeer wegblazen.
pi_82757702
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2010 @ 20:54:09 #214
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82758178
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef klotetoeters het volgende:
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
Misschien zijn ze aan het testen ofzo? Wat filters aan het uitproberen.
pi_82758225
Het geluid is wel beter, maar blijft zonder de nodige sfeer in het stadion. De NOS is volgens mij aan het expertimentern met het geluid, ook onder de wedstrijd. Toch blijft de enige oplossing verbieden van deze verschrikkelijke toeters. Laten ze anders nog een wereldkampioenschap organiseren voor wie het hardst op een vuvazela kan blazen. Ben bang dat er alleen Zuid Afrikanen deelnemen.
pi_82758597
Ja. Dit was duidelijk weer kut gevoetbald doordat spelers keeper niet horen ivm die toeters.

Kost Duitsland toch weer een corner.
pi_82758729
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
pi_82758931
Sterf negers met je tering toeters! Jullie verpesten ons mooie WK feestje!
Narf!
pi_82758954
Het is nu denk ik wel duidelijk. Afschaffen die dingen.
pi_82758969
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Frisianpmc het volgende:
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren ook. Zo'n zin in dit wk en die toeters verpesten alles
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_82758995
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
  zondag 13 juni 2010 @ 21:04:40 #222
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_82759000
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela ! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven !
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator / Redactie FP zondag 13 juni 2010 @ 21:05:47 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82759058
Opzouten met die kankertoeters!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_82759341
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef TimKuik het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela ! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven !
Oorkanker dankje.
Gezien je opmerking zal je zelf ook wel op zo'n ding blazen daar er zo goed als zeker een verband is tussen een laag IQ en het blazen op zo'n toeter. En zouter nog, gezien je opmerking zul je wel tot één van de hardst blazenden behoren.
pi_82759349
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef klotetoeters het volgende:
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
Dubbel zo duidelijk

En dan hoor je tenminste weer publiek enzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')