Als dat de achterliggende gedachte van de toeternegers zo zijn zou het nog een reconsideratie van mij standpunt waard zijn, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Ringo het volgende:
Overigens zijn de Fifafascisten niet te beroerd om een ultra-repressief marketingbeleid af te dwingen, waarin zelfs het getal 2010 een gedeponeerde merknaam is. Er mag nog geen sleutelhanger het stadion worden binnengebracht met een verkeerd logootje. Laat staan dat er met 'illegale' merchandising handel mag worden gedreven.
Heel toegeeflijk is het bobotuig dus niet. Tenzij het de organisatie niet direct schaadt, er niet direct financiële belangen mee zijn gemoeid. Dan mag plotseling alles. Dus niks mis met 130 dB teringtyfuskankerherrie, als er maar geen stickertje van een fout biermerk op staat.
De menselijke maat is al tijden zoek in de wereld van het voetbal. Die vuvuzela is enerzijds een krachtig symbool voor de chronisch verziekte staat waarin het profvoetbal verkeert en anderzijds een luid volksprotest tegen de terreur van de commerciële gestapomentaliteit.
Blaas ze maar een end weg.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Knelt lekker af voor jullie dan, meteen geboortebeperking zodat er minder geld die kant uit gestuurd hoeft te worden voor ontwikkelingssamenwerking...ik zie ineens mogelijkheden te over met die condoomtoeters
quote:Fifa and organisers have already said that they will ban the instrument if any are thrown onto the pitch or used as a weapon and urged fans not to blow them during national anthems.
"We did say that if any land on the pitch in anger we will take action.
Je zou er gewoon voor naar ZA gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef popolon het volgende:
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
[..]
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
Ik denk dat de NOS wat heeft gedaan aan de settings, dit is wel al beter in ieder gevalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
Ik moet zeggen dat ik het publiek nu ook wel hoor, zoals je bij een voetbalwedstrijd gewend bent.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
You're making it worse...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.
Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.
Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
Misschien zijn ze aan het testen ofzo? Wat filters aan het uitproberen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef klotetoeters het volgende:
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren ook. Zo'n zin in dit wk en die toeters verpesten allesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Frisianpmc het volgende:
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
Oorkanker dankje.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef TimKuik het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven
!
Dubbel zo duidelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef klotetoeters het volgende:
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |