Allicht, haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Offtopic: Ik denk dat Schopenhauer ook wel dolenthousiast zou zijn wanneer hij in de omgeving was van hele groepen toeterende mensen. (Als je weet hoe hij tegenover dat soort geluiden, hoe het afleidt etc.)
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ringo het volgende:
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:53 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je noemt Zuid Afrika door en door verrot?
Je bent duidelijk niks beter.
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
Heb je al aids ??quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.
Het is ook gewoon hinderlijk voor de spelers.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.
Zomaar een gesprekje:quote:
Er zouden minimaal tienduizend ghanezen in het stadion hebben gezeten, maar ik hoorde maar heel weinig gejuig toen de penalty erin gingquote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
Zuid-Afrika = Aids jeweets.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Zomaar een gesprekje:
"Hey hoe is het met jou?"
"ja, goed, wel wat last van die toeters"
"Oh ja. Enne, heb je al aids?"
Wat is dat nou voor vraag?
quote:
Nou nou, wat een grappige post van Ringoquote:
We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat een grappige post van Ringo![]()
Stelletje irritante kleuters, sodemieter een eind op![]()
Vanwaar deze boosheid? Ben jij ook 'n wilde, vuvuzela blazende aap?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat een grappige post van Ringo![]()
Stelletje irritante kleuters, sodemieter een eind op![]()
gefocussed zijn ze wel hèquote:
Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:09 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?
Gelukkig hebben we jou om de orde te herstellen en je sfeervolle posts om e.e.a. wat op te leuken inderdaad. Ik zou niet weten wat het forum zonder jou was!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.
De vuvuzela's verpesten de sfeer op het wk, en de pubers op dit forum verpesten hier vaak de sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |