Die oetlul zouden ze verplicht de hele dag naar die teringherrie moeten laten luisteren à 130 dB keihard op beide orenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Vuvuzela's worden pas sinds 2001 en masse geproduceerd. Het heeft ook niks met cultuur te maken. Ze probeerden die dingen oorspronkelijk als kinderspeelgoed te slijten, maar dat sloeg niet aan.
Iemand van marketing kwam op het briljante idee om ze bij een stadion te verkopen en sindsdien stroomt het geld binnen.
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef Mistbank het volgende:
Zelfs de Engelsen kwamen gister amper boven die achterlijke toeters uit.
Dat was inderdaad een goed voorbeeld van hoe je gewoon totaal geen sfeer hoort.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Gulo het volgende:
Ah, nu is er blijkbaar rood gegeven. Ik heb de tv op de achtergrond aan staan.
Normaal krijg je dit wel mee door een heftige reactie uit het stadion. Nu is er geen enkele emotie van uit het stadion te horen...
Nuff said.
Precies, het is daarom ook geen MENING dat die toeters kut zijn, het is een FEIT.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een goed voorbeeld van hoe je gewoon totaal geen sfeer hoort.
Prachtig ja..alsof hun eigen spelers geen gehoor hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef Symer het volgende:
"There is an old African saying that goes like this: 'The baboon is killed by a lot of noise'. We make as much noise as we can to confuse our opponents on the field," said Mafani.
http://www.news24.com/Sou(...)ere-to-stay-20040523
Het WK2002 in Korea/Japan vond ik anders gewoon een geslaagd WK in dat opzicht. Afstand zou dus niet de belemmering mogen zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
Wanneer je de wedstrijd gezien zou hebben, dan had je ook gezien dat de Engelsen massaal aanwezig waren en als je het voetbal al ff volgt dan weet je ook dat ze dan goed te horen zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk ook mee dat dit WK 'helemaal' in Zuid-Afrika wordt gespeeld. Er zijn gewoon een stuk minder Engelse supporters dan bijv op het WK in Duitsland, vier jaar geleden. Het volume van deze supportersgroep is dus een stuk lager dan we gewend zijn.
Ik ben blank.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef Gulo het volgende:
[..]
Trots waar op? Is het een zwarte of blanke Zuid Afrikaan?
Je hebt gelukkig een hoop kennis van Zuid Afrika.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Gulo het volgende:
Het feit dat Zuid-Afrika een door en door verrot land is, waar je leven niet veilig is, zal waarschijnlijk wel een rol spelen inderdaad.
Je hoorde inderdaad nauwelijks iets.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ludacriss het volgende:
Er wordt gescoord en je hoort niemand juichen, alleen maar gezoem. Wat een sfeer zeg!
Dat maakt het ook allemaal zo mat en oppervlakkig. Het voegt veel toe wanneer je de passie en beleving hoort vanaf de tribunes.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ludacriss het volgende:
Er wordt gescoord en je hoort niemand juichen, alleen maar gezoem. Wat een sfeer zeg!
Offtopic: Ik denk dat Schopenhauer ook wel dolenthousiast zou zijn wanneer hij in de omgeving was van hele groepen toeterende mensen. (Als je weet hoe hij tegenover dat soort geluiden, hoe het afleidt etc.)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Gulo het volgende:
Ik zou bijna pro-Apartheid worden. Dan hadden we waarschijnlijk geen last gehad van die toeterdebielen.
Dat geel moet ie echt aanvechten. Misschien zet dat de deur open voor een verbod op die grafkuttoetersquote:Op zondag 13 juni 2010 17:46 schreef Gulo het volgende:
Lol, een speler krijgt geel omdat de scheidsrechter gefloten had. Ik heb het echt niet gehoord!
Je noemt Zuid Afrika door en door verrot?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Gulo het volgende:
Ik zou bijna pro-Apartheid worden. Dan hadden we waarschijnlijk geen last gehad van die toeterdebielen.
Allicht, haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Offtopic: Ik denk dat Schopenhauer ook wel dolenthousiast zou zijn wanneer hij in de omgeving was van hele groepen toeterende mensen. (Als je weet hoe hij tegenover dat soort geluiden, hoe het afleidt etc.)
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Ringo het volgende:
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:53 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je noemt Zuid Afrika door en door verrot?
Je bent duidelijk niks beter.
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Oh, jij vindt dat het allemaal wel lekker gaat in Zuid-Afrika?
En bij een massaal en plotseling verbod? Gaan dan de wapens mee? Het blijven wilde apen...
Heb je al aids ??quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.
Het is ook gewoon hinderlijk voor de spelers.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd en daar reageerde ik niet op.
Zomaar een gesprekje:quote:
Er zouden minimaal tienduizend ghanezen in het stadion hebben gezeten, maar ik hoorde maar heel weinig gejuig toen de penalty erin gingquote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Zuid-Afrika = Aids jeweets.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Zomaar een gesprekje:
"Hey hoe is het met jou?"
"ja, goed, wel wat last van die toeters"
"Oh ja. Enne, heb je al aids?"
Wat is dat nou voor vraag?
quote:
Nou nou, wat een grappige post van Ringoquote:
We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat een grappige post van Ringo![]()
Stelletje irritante kleuters, sodemieter een eind op![]()
Vanwaar deze boosheid? Ben jij ook 'n wilde, vuvuzela blazende aap?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat een grappige post van Ringo![]()
Stelletje irritante kleuters, sodemieter een eind op![]()
gefocussed zijn ze wel hèquote:
Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:09 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
We zouden zo met zo'n kuttoeter op de tribune kunnen plaatsnemen en daar niet opvallen tussen al díe kleuters wil je zeggen?
Gelukkig hebben we jou om de orde te herstellen en je sfeervolle posts om e.e.a. wat op te leuken inderdaad. Ik zou niet weten wat het forum zonder jou was!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Kleuters mag je ze noemen van mij. Wat mij stoort is het niveau van de opmerking van Ringo en dan vervolgens kinderachtige users die dat heel grappig vinden.
De vuvuzela's verpesten de sfeer op het wk, en de pubers op dit forum verpesten hier vaak de sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |