Je zou er gewoon voor naar ZA gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef popolon het volgende:
Kan iemand daar er eventjes eentje op het veld gooien? bvd
[..]
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
Ik denk dat de NOS wat heeft gedaan aan de settings, dit is wel al beter in ieder gevalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze klinken nu wel minder hard dan eerdere wedstrijden.
Ik moet zeggen dat ik het publiek nu ook wel hoor, zoals je bij een voetbalwedstrijd gewend bent.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef klotetoeters het volgende:
Dui - Aus: Daar zijn ze weer hoor, die sfeerheren met hun instrumenten!
You're making it worse...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
Beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.
Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.
Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
Misschien zijn ze aan het testen ofzo? Wat filters aan het uitproberen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef klotetoeters het volgende:
draait de NOS nu die filter weer uit of gaan die zolen weer harder blazen??????????
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren ook. Zo'n zin in dit wk en die toeters verpesten allesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Frisianpmc het volgende:
Al weer een stuk of drie communicatiefouten gezien bij Dui-Aus a.g.v de vuvuzela. Dit worden de slechtste kampioenschappen ooit volgens mij.
Oorkanker dankje.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef TimKuik het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA, Vuvuzela! Ik hoop dat jullie allen de oorkanker sterven
!
Dubbel zo duidelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef klotetoeters het volgende:
het is pas duidelijk als ze zijn afgeschaft Tommeke
Die zijn op een bepaald moment wel leegquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Mistbank het volgende:
We mogen blij zijn dat ze daar de gastoeter nog niet geintroduceerd hebben.
[ afbeelding ]
De diehards daar zullen er altijd voor zorgen dat ze iig 90 min door kunnen blijven toeteren. Het is echt een hardnekkig probleem.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zijn op een bepaald moment wel leeg>
Goede berichten!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
804 Teletekst zo 13 jun
**********NOS:maatregelen tegen herrie
**De NOS heeft besloten maatregelen te
nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit
Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet
aan de vele televisiekijkers die zich
ergeren aan het harde gezoem van de
toeters tijdens de uitzendingen van de
WK-wedstrijden.
De regisseurs en geluidstechnici hebben
de opdracht gekregen het geluid uit het
stadion nog zachter te zetten,zodat het
stadiongeluid - inclusief de herrie van
de vuvuzela's - minder indringend de
Nederlandse huiskamers in komt.
Bovendien zal de mix tussen commentaar
en stadiongeluid scherp in de gaten
worden gehouden en waar nodig direct
worden bijgesteld.
vuvuzela wellicht verboden:zie 805
volgende nieuws sport wk voetbal
NOS
Haha, dat is wel de spijker op de kop!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
You're making it worse...
[ afbeelding ]
Door dit cultuur te noemen impliceer je dat men er geen cultuur heeft. Of in ieder geval een erg primitieve cultuur. Namelijk plastic toeters blazen.
Een zesjarige vindt het leuk om op een toetertje te blazen. De meeste kinderen hebben er na een 10 minueten genoeg van en gaan spelen. Het enkele kind dat door blijft gaan wordt de toeter afgepakt. Blijkbaar zijn Zuid-Afrikanen net als dat ene kind dat geen maat kan houden.
Mensen die het "sfeer" noemen zijn nog erger trouwens. Hoe simpel kan je zijn. Is het geluid van de stofzuiger ook sfeer? Dat is gelijk een tip voor die lui als de plastic toeters idd verboden gaan worden. Zet voortaan de stofzuiger aan als je naar voetbal gaat kijken. Lekker sfeervol immers, zo'n monotoon kutgeluid.
Dat zeg ik niet, maar zelfs de grootste onzin die ik hier uitkraam is nog beter dan: Negers! Apen! Primitief! Wapens!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om de orde te herstellen en je sfeervolle posts om e.e.a. wat op te leuken inderdaad. Ik zou niet weten wat het forum zonder jou was!
Ik snap de NOS maar eigenlijk is het van den zotte dat we het prachtige geluid van de paal/lat niet kunnen horen als daar een bal tegen aan kletst doordat er mongolen op die kankertoeter moeten blazen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Saekerhett het volgende:
804 Teletekst zo 13 jun
**********NOS:maatregelen tegen herrie
**De NOS heeft besloten maatregelen te
nemen tegen de 'vuvuzela-terreur' uit
Zuid-Afrika.De omroep komt zo tegemoet
aan de vele televisiekijkers die zich
ergeren aan het harde gezoem van de
toeters tijdens de uitzendingen van de
WK-wedstrijden.
De regisseurs en geluidstechnici hebben
de opdracht gekregen het geluid uit het
stadion nog zachter te zetten,zodat het
stadiongeluid - inclusief de herrie van
de vuvuzela's - minder indringend de
Nederlandse huiskamers in komt.
Bovendien zal de mix tussen commentaar
en stadiongeluid scherp in de gaten
worden gehouden en waar nodig direct
worden bijgesteld.
vuvuzela wellicht verboden:zie 805
volgende nieuws sport wk voetbal
NOS
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik word niet goed van die kankerdingen. Zit naar wedstrijden zonder geluid te kijken. Voetballers horen de scheids niet, er is geen communicatie.
En het cultuur noemenLaat je nakijken
Wat voor nut heeft het om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen ??quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.
Als je dat niet in kan zien leef je in een verdomd klein wereldje en misschien moet je jezelf maar eens laten nakijken.
Geen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen ??
Wat gek. Vanmiddag zei je nog dat het toch geen cultuur is:quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:40 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ja, inmiddels wel. Wat is daar zo lastig aan te begrijpen.
Laat ik het anders stellen: het is normaal voor zuid afrikanen om tijdens voetbalwedstrijden op een vuvuzela te blazen.
Zo, dan geen cultuur maar wel normaal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Biogarde het volgende:
Ik word niet goed van die kankerdingen. Zit naar wedstrijden zonder geluid te kijken. Voetballers horen de scheids niet, er is geen communicatie.
En het cultuur noemenLaat je nakijken
Maar hou dat dan lekker daar en lokaal zonder dat de rest van de wereld er last van heeft. En cultuur is iets anders dan voetbalcultuur.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is voetbalcultuur daar. Ze doen het al jaren, ze doen het graag en ze hebben er lol in. Het is dus voetbalcultuur ja. Ik heb het niet verzonnen, het is gewoon zo.
Als je dat niet in kan zien leef je in een verdomd klein wereldje en misschien moet je jezelf maar eens laten nakijken.
Ik stelde het alleen anders. Even niet het woord cultuur gebruikt maar wel met dezelfde strekking.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat gek. Vanmiddag zei je nog dat het toch geen cultuur is:
[..]
Ze houden het ook daar. De wereld wil het graag uitzendenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar hou dat dan lekker daar en lokaal zonder dat de rest van de wereld er last van heeft. En cultuur is iets anders dan voetbalcultuur.
Dit is een internationaal iets dat zij morgen organiseren volgens het lijstje van de Fifa. Als dat lijstje morgen zegt; no more toeters, dan zul je geen toeters meer zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aanpassen of oprotten. Moeten buitenlanders hier ook, dus niet zeiken.
Altijd anderen iets willen verbieden.....kleinzielig.
Ze hebben geen keus. Want dat getoeter is er.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ze houden het ook daar. De wereld wil het graag uitzenden
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Biogarde het volgende:
In 2002 sloegen ze toch ook niet op wokpannen omdat het cultuur is te bakken in een wok?
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is altijd weer grappig hoe mensen de vreemdste dingen erbij halen als ze hun zin niet krijgen
Het lijkt er anders op dat we wél onze zin krijgen. En terecht, want de overgrote meerderheid heeft een teringhekel aan die dingen.quote:
Hoi broertjequote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat we wél onze zin krijgen. En terecht, want de overgrote meerderheid heeft een teringhekel aan die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |