Ik hou wel van kokos, maar dan doen ze er vaak van die 'stukjes' in waardoor het weer niet lekker is.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die van juni moet je niet kopen, echt NIET kopen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
ik vond de toet van deze maand wel lekker!!
ben benieuwd wat die wk toet is.. zal wel luchtige.... zijn (hoop iets met tompouce!!)
Idd, wat een mierzoete meuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die van juni moet je niet kopen, echt NIET kopen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef casper019 het volgende:
luchtige kwarktaartpudding met frambozen saus
niet echt orgineel.. wat een saaie meuk
ga ik geeneens proberen....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:33 schreef casper019 het volgende:
ik denkm dat desupermarkten gewoon doorhebben dat de teot van deze maand waardeloos is en hem daarom niet in het assortiment opnemen
oei ik vergeet dat elke keer te kopen, dus even herinderingquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef casper019 het volgende:
nee dat oranje toetje was apart van het toetje van de maand
deze maand is het
kwarktaartpudding met frambozensaus
Bedoel je wellicht oktober?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef casper019 het volgende:
bokkepootjes pudding is toet van het jaar geworden, die was wel ok!
zou ik best nog een keer kopen
iemand de toet van september al gespot?
needat is septemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:42 schreef Kill het volgende:
vanilie pudding met appel kanaal saus toetje van de maand
Ik vind dat de toetjes van de maand veel langer dan vroeger nog de volgende maand in de schappen staat.quote:
Brownies! Klinkt goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige brownie pudding
tis jammer dat ie luchtig is, maar klinkt wel lekker genoeg om hem een keer te gaan proberen!
naah.... puur chocola is goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef casper019 het volgende:
alleen jammer dat er geen sausje bij zitik had een brownie pudding met slagroom saus ofzo wel lekker gevonden/leken
denk het helaas ook, maja ik ga em als ik em zie toch even proberenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah.... puur chocola is goed![]()
hopelijk zitten er stukken koek in maar ben bang dat het gewoon een chocomousse is ofzo
hij is erg lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker, hier nergens te krijgen.
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef roos85 het volgende:
hij is erg lekkerraar dat hij nergens te krijgen is
wat een logicaquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.
quote:Onze excuses voor de late reactie.
Hartelijk dank voor uw email van 04-10-10 over het ons Toetje van de Maand.
Helaas kunnen wij u niet aangeven wanneer een niet luchtig toetje ons Toetje van de maand wordt.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
die poging had ik ook al eens gedaan maar mona durft gewoon geen andere toeten meer te maken ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Op de vraag of er ooit nog eens een niet-luchtig toetje van de maand zou komen, kreeg ik het volgende antwoord:
[..]
Dan wordt het daar misschien de browniequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, deze week zitten de Mona toetjes in de 1 euro actie van C1000: 2 grote toetjes voor 1 euro! Dus ook het toetje van de week!
Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef MissHobje het volgende:
die poging had ik ook al eens gedaan maar mona durft gewoon geen andere toeten meer te maken ofzovieze bende.
Nu ben ik gek van brownies maar het idee al dat het luchtig is... een brownie hoort klef te zijn dus ik wil dan ook een kleffe brownie toet
Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan wordt het daar misschien de brownie(snellere verkoop van de restantjes
)
Goede tipquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roerenJe houdt 1/3e over, maar het is wel heel erg lekker
Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:54 schreef MissHobje het volgende:
Goede tipmaar durf niet die mona dingen meer te proberen alhoewel.... laatste keer maybe dan?
Wat me ook al een tijdje tegenvalt van de mona toeten bv de griesmeel, dat er meer zout in zit, dat proef je erg zeg maar ( nu ben ik wel enorm smaak gevoelig) maar dat zit me dwars haha, ervaar jij dat ook zo eigenlijk?
ook niet uit testen hoor tis echt viesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.
quote:WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn...
Aangezien het na deze maand nooit meer verkocht zal worden, is nu het plan om me de komende 2 weken ziek te vreten aan die bende, zodat ik de eerstvolgende 30 jaar er ook niet meer aan moet denken om het te eten
quote:Ja is het heus ????Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!
Geweldig lekker
quote:Ik had vanavond ook weer een halve bak opOp woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!
Geweldig lekker
Nog van oktober?quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef mango_cream het volgende:
Oh my god wat is dat nieuwe toetje lekker!!! Alleen de stukjes brownie leken niet echt op brownie..
Maar toch lekker!
Hey, hij is lang zo luchtig niet als wat ze normaal uitbrengen. En ik vind het ook niet naar brownies smaken, maar wel een lekkere chocoladesmaakquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind de brownie pudding lekker hoor maar pudding? het is gewoon pure chocolademousse. erg machtig, maar wel lekker. pudding..maar zeker alle toetjes van de maand zijn mousses?
Stuur je idee in zou ik zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef casper019 het volgende:
whaha eigenlijk zouden we een topic moeten maken daarvan
wat denk jij dat de volgende toet van de maand komt...
ze zouden bij mona iemand van lays moeten inhuren voor een maandje
babi pangang pudding, of patatje jopiesaus pudding lol dat zou nog eens wat zijn
wat me nou echt gruwlijk lekker lijkt is een roze koek pudding ofzo!
nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)quote:
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.quote:
Die was lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:53 schreef Kuukske het volgende:
De bokkepootjespudding is trouwens Toetje van het Jaar geworden. Aldus de website van Mona.
Oh, en die ligt dus in december in de schappen.
Maar ze maken lekkere bokkepootjespuddingquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.
ik ook, ik kap ook maar met die toeten uitproberen, tis het toch steeds net niet (nouja helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.
Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefdquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren hoe de bokkenpootjespudding smaakte..
Heeft elk bedrijf tegenwoordig een marketing/klantenservice die alles op internet gaat lezen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:14 schreef Toetje_vd_maand het volgende:
leuke discussie hier! Daar word je pas blij van!
Meer weten? Kijk dan eens op http://www.twitter.com/ + <--- mona linkje voor belangstellenden vast te vinden op de Mona website
en blijf op de hoogte van al het nieuws!
Het is feest!
Ik ook niet, maar het klinkt wel heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefd
Sterker nog... ik ken 'm niet eens
whaha je had nog gelijk ook ^^quote:Op donderdag 4 november 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)
Dat dus. Ik ga 'm niet eens kopen.quote:
Ik heb onlangs de Almhof chocolademousse gekocht, daar werd ik toch wat vrolijker van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
Ik had niet het idee dat het brownie was. Ik vond het meer iets heel taais en niet echt te beschrijven, zo bleghquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het speculaastoetje net op en ik vind hem nog best OK. Maar ik ga hem niet opnieuw kopen.
Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
]quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
mona toet van de maand is dus de toet van het jaar >> bokkenpootjes pudding met chocoladesaus
vind hem BEST lekker!!
krijgen jullie trouwens die luchtige puddingen mooi omgekeerd op je bord? ik probeer het altijd maarhet lukt nooit... of lepelen jullie die bakjes allemaal uit?
en ik kocht laatst een stroopwafel pudding maar tis bijna onmogelijk om daar een ''portie'' uit te halen, dan word het 1 grote door elkaar bende.. hoe verdele jullie dat?
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand welis zon mona toejte op?
zijn die niet giga machtig en vullend?
Hier nog eentje *steekt vinger op*quote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.
niet lekker brrquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef casper019 het volgende:
mmm net de andere bokkenpootjes pudding gegeten die ik gekocht had, maar nu ik em heb voor de 2e keer
ik vind er eigenlijk vrij weinig smaak aan zitten, nou niet echt dat ik roep ooooh bokkenpootjes
hoe vinden jullie em??
We wachten af hoe die smaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef casper019 het volgende:
toet van de maand:
perenpudding met chocolade saus
klinkt niet vies moet ik zeggen.. dus heb em maar gehaald ga em proberen
hijs best lekker, ik vind em lekkerder dan de puddingen van de afgelopen maandnequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef casper019 het volgende:
toet van de maand:
perenpudding met chocolade saus
klinkt niet vies moet ik zeggen.. dus heb em maar gehaald ga em proberen
Woah!! Ik heb hem net gehaald en had niet eens gelezen dat ie niet luchtig was, maar na 1 hap dacht ik: huh??!! Wat is er aan de hand!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef casper019 het volgende:
OMG WE HEBBEN EEN MAAND GEEN LUCHTIGE PUDDING NIET NORMAAL
en de pudding klinkt nog lekker ook!!!!
Creme brulee pudding met karamel saus
die ga ik halen!
Hij smaakt niet naar crème brulee maar is wel erg lekker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
voor t eerst sinds een jaar ofoz heeft mona weer een lekkere maandpudding!
oe dat lijkt me wel erg lekker!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij was het dan het jaar ervoor dat ze tompouce-pudding hadden met roze sausDat was nog lekkerder!
Dit is het 'mona toetje van de maand'topic, niet het 'wat vind jij een lekker toetje'topicquote:Op maandag 4 april 2011 02:27 schreef ausweiss het volgende:
[ http://img132.imageshack.us/i/bild21w.jpg (copy/paste deze link) ]
Overheerlijk Italiaans dessert in luxe glaasje. Verkrijgbaar in de smaken framboos, passievrucht, double chocolate, limoncello en pistache-choco.
Deze zijn erg lekker.
Ik heb de pistache-choco en de limoncello geprobeerd.
Zeker geen slecht toetje.
Je zal met een gezin wat duurder uit zijn tegenover mona.
tompouche pudding klinkt te lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
ik hoop weer op de oranje tompouce puddiing van vorig jaar
nog niks gespot, wel die mandarijnen zooiquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef casper019 het volgende:
volgens mij wachten ze nu extra lang omdat de vieze mandarijnen meuk gewoon niet uit de schappen te krijgen is..
of heeft iemand al wat gespot?
mmm ik hou wel van advocaat dus kan miss wel lekker zijn! Hopelijk wel geen luchtige?? maar een vaste pudding?? of weet je dat niet???quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
paaspudding met slagroom/advocaat smaak volgens de commercial
volgens mij ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij was het luchtige slagroompudding met advocaatsaus
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ow, dus dan heb ik het toch goed gehoord toen ik van de week in de keuken stond.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ik had liever advocaatpudding gehad, had nog luchtig mogen zijn ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Zo'n ding heet een tompoucequote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij ook
had zo op tompouche pudding gehoopt
En toch vrees ik dat door de luchtigheid het alweer een stuk minder is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef pussywillow het volgende:
Klinkt best goed, voor de verandering!
Peche Melba is vanille-ijs met perziken, amandelen en frambozensaus.
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef casper019 het volgende:
de nieuwe mona maand toet : kokospudding met mango saus
vindhem best lekker klinken.. ik ga em proberen! iemand al gehad?
en ik zag trouwens ook een andere mona pudding: luchitge brownie pudding waarop stond *nieuw*
maar die hebben ze toch al eerder gehad??
Jawel, was een soort mousse met stukjes. Dat vond ik tot nog toe het lekkerste toetje v/d maand.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
Toetje is goed te eten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
ga em zo proberen stomweg gehaald om te proberen vanwege de rozensausquote:
nee is een nieuwe maar gewoon uitverkocht denk ik dan he...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag ook even bij de C1000 geweest, maar zag helaas niet die Brownie-mona's ertussen staan. Nu al weer uit het assortiment?
en de mijne!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
er is er maar 1 niet luchtig. dus de cremebrulee heeft mijn stem
t smaakt lekkerder dan het klinkt, erg lekkere vanille is het!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Luchtige Vanillepudding met zomerse bramensaus
klinkt lekker, maar niet echt bijzonder.
De aanbiedingen van de C1000 lopen volgens mij sinds afgelopen week t/m dinsdag, ipv t/m zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:58 schreef casper019 het volgende:
vandaag nog guaw bij de c100 paar puddingen gescoord
brownie, dame blanche en nog een x de toet van deze maand (vanille met bramen)
weet iemand of de dame blanche lekker is??
brownie al eerder geha ddies ook super!
vind em erg lekker die van deze maand!! alleen zou die miss NOG lekkerder zijn met een sausjeh whahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Is ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Niet luchtig, zie ik dat nou goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was goed te doen, geen toet van de maand, maar wel
Chocolade letter sausquote:Op woensdag 2 november 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
ik had het niet eens moeten vragen
[ afbeelding ]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkochtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
EIN-DE-LIJK de Brownie-Mona weer eens gevonden. Bij lang niet alle supermarkten hebben ze deze in het assortiment, en wanneer er een aanbieding is bij degene die hem wel hebben, is hij regelmatig snel uitverkocht, maar vanavond dus gelukkig voor 1 euro gevonden bij Super De Boer![]()
![]()
Ik koop ze ook absoluut niet wanneer ze duurder zijn dan 1 euro. Kom nou, 'normale' prijs is tegen de 1,65 ofzo aan voor die Brownie. Dat is gewoon veels te duur voor een 'toetje' wat mij betreft. Gelukkig hebben we hier in Alkmaar een goede diversiteit aan verschillende supermarkten, dus wat dat betreft kan ik iedere week wel redelijk de aanbiedingen in de gaten houden...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef casper019 het volgende:
[..]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkocht
de mona puddingen zijn nu trouwens elke week wel ergens 1 euro deze week super de boer
volgende week plusmarkt
en vorige week ook ergens
wat heeft mona ^^
die marsepein pudding van de ze maand is trouwens ook vies lekker
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allemaal goor, behalve de griesmeel. Als die anderen smaken zo nep.
welke ''normale''mona pudding vinden jullie dan t lekkerste?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:49 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben helemaal klaar met die luchtige troep.
Die karamel is idd erg lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef casper019 het volgende:
welke ''normale''mona pudding vinden jullie dan t lekkerste?
k vind het jammer dat de echte chocolade mona pudding weg is...
maar die karamel met roomsaus is ook wel gevaarlijk lekker!
miss heel raar maar ik had vorige week 2 brownie puddingen gekocht allebei hadden een andere houdbaarheids datum zag ik acheraf..quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef pussywillow het volgende:
Die browniepudding is eigenlijk best wel ranzig. Wat doen die harde stukjes erin? Het zijn geen stukjes noot, volgens mij, maar ook geen stukjes brownie.Marsepein gaat wel, maar hij smaakt exact hetzelfde als die bokkepootjespudding van een tijd terug.
Nee, ik vind het idee van elke maand een andere smaak nog steeds leuk, maar ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik zo'n ding echt lekker vond.
Ik vond het echt flauw. Was niet echt iets wat iknogmaals zou willen etenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef casper019 het volgende:
creme brulee met karamel saus
ben benieuwd !!
ben meer fan van luchtige maar wie weet tis niks voor niks het toetje van het jaar denk ik?
ik ga em eind deze week ook proberen maar t moet toch niet voor niks het toet van het jaar zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het echt flauw. Was niet echt iets wat iknogmaals zou willen eten
Mwah, hij is niet vies maar met Zeeuwse bolussen heeft het niets te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef casper019 het volgende:
toet van januari: luchtige zeeuwse bolussen pudding met kaneelsaus
tering klinkt lekker!
waat klinkt lekker wat is dat precies????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:04 schreef Iwanius het volgende:
Oranjetoetje met pistachenootjes van de Jumbo!
Wééééér luchtig, en die stukjes die erin zitten doen mij niet echt aan appel denken...jammer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Adelante het volgende:
De Franse Appeltaart is gewoon weer een 13 in een dozijn
NEE? OKE JAMMER.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef casper019 het volgende:
mm vond de teote van deze maand ook tegenvallen
beetje romig smaakje en afentoe stukjes koek en appel
de koekstukjes waren wel lekker
maar nou niet echt APPELTAART smaak
quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Casper, jij bent gewoon een autist toch? Niet dat het erg s maar dat zou zoveel verklaren.
Nee, die is van twee maanden geledenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet het toetje van de maand?
Er was ook nog een item op tv waarin werd gezegd dat het:quote:
ik ben licht autistisch ja maar zo wat?quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Casper, jij bent gewoon een autist toch? Niet dat het erg s maar dat zou zoveel verklaren.
Dat verklaart het idd jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:11 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik ben licht autistisch ja maar zo wat?
Die is inderdaad wel primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh jeetje, ik vind hm lekker deze maand! Carrot cake
Nee, alleen een beetje Het zoete van wortels, er zitten wel echt wortelsliertjes in!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef casper019 het volgende:
lol ik kijk er niet eens meer naar.... was zoveel maanden troep mona...
Nog nooit carrot cake gegeten....
Proeft dat echt als naar wortels???
Allle luchtige klotetoetjes die je in de vriezer zet worden koudquote:Op zondag 13 juli 2014 18:35 schreef Adelante het volgende:
IJspudding deze maandPeche Melba...
Het is gewoon harde pudding nu uit de vriezer. Ik snap het niet zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |