En toch vrees ik dat door de luchtigheid het alweer een stuk minder is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef pussywillow het volgende:
Klinkt best goed, voor de verandering!
Peche Melba is vanille-ijs met perziken, amandelen en frambozensaus.
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef casper019 het volgende:
de nieuwe mona maand toet : kokospudding met mango saus
vindhem best lekker klinken.. ik ga em proberen! iemand al gehad?
en ik zag trouwens ook een andere mona pudding: luchitge brownie pudding waarop stond *nieuw*
maar die hebben ze toch al eerder gehad??
Jawel, was een soort mousse met stukjes. Dat vond ik tot nog toe het lekkerste toetje v/d maand.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
Toetje is goed te eten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
ga em zo proberen stomweg gehaald om te proberen vanwege de rozensausquote:
nee is een nieuwe maar gewoon uitverkocht denk ik dan he...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag ook even bij de C1000 geweest, maar zag helaas niet die Brownie-mona's ertussen staan. Nu al weer uit het assortiment?
en de mijne!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
er is er maar 1 niet luchtig. dus de cremebrulee heeft mijn stem
t smaakt lekkerder dan het klinkt, erg lekkere vanille is het!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Luchtige Vanillepudding met zomerse bramensaus
klinkt lekker, maar niet echt bijzonder.
De aanbiedingen van de C1000 lopen volgens mij sinds afgelopen week t/m dinsdag, ipv t/m zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:58 schreef casper019 het volgende:
vandaag nog guaw bij de c100 paar puddingen gescoord
brownie, dame blanche en nog een x de toet van deze maand (vanille met bramen)
weet iemand of de dame blanche lekker is??
brownie al eerder geha ddies ook super!
vind em erg lekker die van deze maand!! alleen zou die miss NOG lekkerder zijn met een sausjeh whahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Is ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Niet luchtig, zie ik dat nou goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was goed te doen, geen toet van de maand, maar wel
Chocolade letter sausquote:Op woensdag 2 november 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
ik had het niet eens moeten vragen
[ afbeelding ]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkochtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
EIN-DE-LIJK de Brownie-Mona weer eens gevonden. Bij lang niet alle supermarkten hebben ze deze in het assortiment, en wanneer er een aanbieding is bij degene die hem wel hebben, is hij regelmatig snel uitverkocht, maar vanavond dus gelukkig voor 1 euro gevonden bij Super De Boer![]()
![]()
Ik koop ze ook absoluut niet wanneer ze duurder zijn dan 1 euro. Kom nou, 'normale' prijs is tegen de 1,65 ofzo aan voor die Brownie. Dat is gewoon veels te duur voor een 'toetje' wat mij betreft. Gelukkig hebben we hier in Alkmaar een goede diversiteit aan verschillende supermarkten, dus wat dat betreft kan ik iedere week wel redelijk de aanbiedingen in de gaten houden...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef casper019 het volgende:
[..]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkocht
de mona puddingen zijn nu trouwens elke week wel ergens 1 euro deze week super de boer
volgende week plusmarkt
en vorige week ook ergens
wat heeft mona ^^
die marsepein pudding van de ze maand is trouwens ook vies lekker
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind ze eigenlijk allemaal goor, behalve de griesmeel. Als die anderen smaken zo nep.
welke ''normale''mona pudding vinden jullie dan t lekkerste?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:49 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ben helemaal klaar met die luchtige troep.
Die karamel is idd erg lekkerquote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef casper019 het volgende:
welke ''normale''mona pudding vinden jullie dan t lekkerste?
k vind het jammer dat de echte chocolade mona pudding weg is...
maar die karamel met roomsaus is ook wel gevaarlijk lekker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |