nee is een nieuwe maar gewoon uitverkocht denk ik dan he...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag ook even bij de C1000 geweest, maar zag helaas niet die Brownie-mona's ertussen staan. Nu al weer uit het assortiment?
en de mijne!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
er is er maar 1 niet luchtig. dus de cremebrulee heeft mijn stem
t smaakt lekkerder dan het klinkt, erg lekkere vanille is het!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Luchtige Vanillepudding met zomerse bramensaus
klinkt lekker, maar niet echt bijzonder.
De aanbiedingen van de C1000 lopen volgens mij sinds afgelopen week t/m dinsdag, ipv t/m zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:58 schreef casper019 het volgende:
vandaag nog guaw bij de c100 paar puddingen gescoord
brownie, dame blanche en nog een x de toet van deze maand (vanille met bramen)
weet iemand of de dame blanche lekker is??
brownie al eerder geha ddies ook super!
vind em erg lekker die van deze maand!! alleen zou die miss NOG lekkerder zijn met een sausjeh whahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Is ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Niet luchtig, zie ik dat nou goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was goed te doen, geen toet van de maand, maar wel
Chocolade letter sausquote:Op woensdag 2 november 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
ik had het niet eens moeten vragen
[ afbeelding ]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkochtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
EIN-DE-LIJK de Brownie-Mona weer eens gevonden. Bij lang niet alle supermarkten hebben ze deze in het assortiment, en wanneer er een aanbieding is bij degene die hem wel hebben, is hij regelmatig snel uitverkocht, maar vanavond dus gelukkig voor 1 euro gevonden bij Super De Boer![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |