]quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
mona toet van de maand is dus de toet van het jaar >> bokkenpootjes pudding met chocoladesaus
vind hem BEST lekker!!
krijgen jullie trouwens die luchtige puddingen mooi omgekeerd op je bord? ik probeer het altijd maarhet lukt nooit... of lepelen jullie die bakjes allemaal uit?
en ik kocht laatst een stroopwafel pudding maar tis bijna onmogelijk om daar een ''portie'' uit te halen, dan word het 1 grote door elkaar bende.. hoe verdele jullie dat?
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand welis zon mona toejte op?
zijn die niet giga machtig en vullend?
Hier nog eentje *steekt vinger op*quote:Op maandag 20 december 2010 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.
niet lekker brrquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef casper019 het volgende:
mmm net de andere bokkenpootjes pudding gegeten die ik gekocht had, maar nu ik em heb voor de 2e keer
ik vind er eigenlijk vrij weinig smaak aan zitten, nou niet echt dat ik roep ooooh bokkenpootjes
hoe vinden jullie em??
We wachten af hoe die smaaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef casper019 het volgende:
toet van de maand:
perenpudding met chocolade saus
klinkt niet vies moet ik zeggen.. dus heb em maar gehaald ga em proberen
hijs best lekker, ik vind em lekkerder dan de puddingen van de afgelopen maandnequote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef casper019 het volgende:
toet van de maand:
perenpudding met chocolade saus
klinkt niet vies moet ik zeggen.. dus heb em maar gehaald ga em proberen
Woah!! Ik heb hem net gehaald en had niet eens gelezen dat ie niet luchtig was, maar na 1 hap dacht ik: huh??!! Wat is er aan de hand!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:20 schreef casper019 het volgende:
OMG WE HEBBEN EEN MAAND GEEN LUCHTIGE PUDDING NIET NORMAAL
en de pudding klinkt nog lekker ook!!!!
Creme brulee pudding met karamel saus
die ga ik halen!
Hij smaakt niet naar crème brulee maar is wel erg lekker!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
voor t eerst sinds een jaar ofoz heeft mona weer een lekkere maandpudding!
oe dat lijkt me wel erg lekker!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef pussywillow het volgende:
Volgens mij was het dan het jaar ervoor dat ze tompouce-pudding hadden met roze sausDat was nog lekkerder!
Dit is het 'mona toetje van de maand'topic, niet het 'wat vind jij een lekker toetje'topicquote:Op maandag 4 april 2011 02:27 schreef ausweiss het volgende:
[ http://img132.imageshack.us/i/bild21w.jpg (copy/paste deze link) ]
Overheerlijk Italiaans dessert in luxe glaasje. Verkrijgbaar in de smaken framboos, passievrucht, double chocolate, limoncello en pistache-choco.
Deze zijn erg lekker.
Ik heb de pistache-choco en de limoncello geprobeerd.
Zeker geen slecht toetje.
Je zal met een gezin wat duurder uit zijn tegenover mona.
tompouche pudding klinkt te lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
ik hoop weer op de oranje tompouce puddiing van vorig jaar
nog niks gespot, wel die mandarijnen zooiquote:Op donderdag 7 april 2011 22:28 schreef casper019 het volgende:
volgens mij wachten ze nu extra lang omdat de vieze mandarijnen meuk gewoon niet uit de schappen te krijgen is..
of heeft iemand al wat gespot?
mmm ik hou wel van advocaat dus kan miss wel lekker zijn! Hopelijk wel geen luchtige?? maar een vaste pudding?? of weet je dat niet???quote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
paaspudding met slagroom/advocaat smaak volgens de commercial
volgens mij ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij was het luchtige slagroompudding met advocaatsaus
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ow, dus dan heb ik het toch goed gehoord toen ik van de week in de keuken stond.quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Maar ik was meer verbaasd dat er uberhaupt een commercial voor het toetje van de maand voorbij kwam
Ik had liever advocaatpudding gehad, had nog luchtig mogen zijn ookquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Adelante het volgende:
Zo'n ding heet een tompoucequote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij ook
had zo op tompouche pudding gehoopt
En toch vrees ik dat door de luchtigheid het alweer een stuk minder is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:49 schreef pussywillow het volgende:
Klinkt best goed, voor de verandering!
Peche Melba is vanille-ijs met perziken, amandelen en frambozensaus.
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef casper019 het volgende:
de nieuwe mona maand toet : kokospudding met mango saus
vindhem best lekker klinken.. ik ga em proberen! iemand al gehad?
en ik zag trouwens ook een andere mona pudding: luchitge brownie pudding waarop stond *nieuw*
maar die hebben ze toch al eerder gehad??
Jawel, was een soort mousse met stukjes. Dat vond ik tot nog toe het lekkerste toetje v/d maand.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als toetje van de maand was er een brownie-versie, maar die was volgens mij juist niet luchtig.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
Toetje is goed te eten!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige aardbeien pudding met rozensaus
dat klinkt al niet lekker...
ga em zo proberen stomweg gehaald om te proberen vanwege de rozensausquote:
nee is een nieuwe maar gewoon uitverkocht denk ik dan he...quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag ook even bij de C1000 geweest, maar zag helaas niet die Brownie-mona's ertussen staan. Nu al weer uit het assortiment?
en de mijne!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:27 schreef loecje het volgende:
er is er maar 1 niet luchtig. dus de cremebrulee heeft mijn stem
t smaakt lekkerder dan het klinkt, erg lekkere vanille is het!quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Luchtige Vanillepudding met zomerse bramensaus
klinkt lekker, maar niet echt bijzonder.
De aanbiedingen van de C1000 lopen volgens mij sinds afgelopen week t/m dinsdag, ipv t/m zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:58 schreef casper019 het volgende:
vandaag nog guaw bij de c100 paar puddingen gescoord
brownie, dame blanche en nog een x de toet van deze maand (vanille met bramen)
weet iemand of de dame blanche lekker is??
brownie al eerder geha ddies ook super!
vind em erg lekker die van deze maand!! alleen zou die miss NOG lekkerder zijn met een sausjeh whahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Is ook erg lekker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:38 schreef casper019 het volgende:
Luchtige pudding Pecan Karamel pudding is de toet van deze maand
klinkt erg lekker moet ik zeggen
Niet luchtig, zie ik dat nou goed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was goed te doen, geen toet van de maand, maar wel
Chocolade letter sausquote:Op woensdag 2 november 2011 23:44 schreef Adelante het volgende:
ik had het niet eens moeten vragen
[ afbeelding ]
hijs ook vies lekker die brwonie haha maar dat valtm ij ook op brownie is vaak uitverkochtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:14 schreef Yi-Long het volgende:
EIN-DE-LIJK de Brownie-Mona weer eens gevonden. Bij lang niet alle supermarkten hebben ze deze in het assortiment, en wanneer er een aanbieding is bij degene die hem wel hebben, is hij regelmatig snel uitverkocht, maar vanavond dus gelukkig voor 1 euro gevonden bij Super De Boer![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |