abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87665925
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef MissHobje het volgende:

die poging had ik ook al eens gedaan maar mona durft gewoon geen andere toeten meer te maken ofzo :o vieze bende.

Nu ben ik gek van brownies maar het idee al dat het luchtig is... een brownie hoort klef te zijn dus ik wil dan ook een kleffe brownie toet :o
Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roeren :') Je houdt 1/3e over, maar het is wel heel erg lekker :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:51:28 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87666018
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan wordt het daar misschien de brownie :o (snellere verkoop van de restantjes *O* )
Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn... :)

Aangezien het na deze maand nooit meer verkocht zal worden, is nu het plan om me de komende 2 weken ziek te vreten aan die bende, zodat ik de eerstvolgende 30 jaar er ook niet meer aan moet denken om het te eten :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:54:05 #55
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87666115
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roeren :') Je houdt 1/3e over, maar het is wel heel erg lekker :+
Goede tip ^O^ maar durf niet die mona dingen meer te proberen alhoewel.... laatste keer maybe dan?

Wat me ook al een tijdje tegenvalt van de mona toeten bv de griesmeel, dat er meer zout in zit, dat proef je erg zeg maar ( nu ben ik wel enorm smaak gevoelig) maar dat zit me dwars haha, ervaar jij dat ook zo eigenlijk?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87666258
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:54 schreef MissHobje het volgende:

Goede tip ^O^ maar durf niet die mona dingen meer te proberen alhoewel.... laatste keer maybe dan?

Wat me ook al een tijdje tegenvalt van de mona toeten bv de griesmeel, dat er meer zout in zit, dat proef je erg zeg maar ( nu ben ik wel enorm smaak gevoelig) maar dat zit me dwars haha, ervaar jij dat ook zo eigenlijk?
Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 oktober 2010 @ 13:33:15 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87669877
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.
ook niet uit testen hoor tis echt vies :D
Maar net wat je zegt, dat idee heb ik dus ook, zo zonde ergens en ook niet gezond lijkt me, tis niet alleen bij mona heb ik het idee
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87764665
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef Yi-Long het volgende:

Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn... :)

Aangezien het na deze maand nooit meer verkocht zal worden, is nu het plan om me de komende 2 weken ziek te vreten aan die bende, zodat ik de eerstvolgende 30 jaar er ook niet meer aan moet denken om het te eten :P
WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!

*O*

Geweldig lekker O+
pi_87765432
ik moet em nog steeds probere,... maar zijn er alleen grote puddingen van? ik zie die portie verpakkingen nergens...
pi_87767757
ik moet morgen niet vergeten in de supermarkt te kijken! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:25:47 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87767876
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Geweldig lekker O+
Ja is het heus ???? :o!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:37:11 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_87768483
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Geweldig lekker O+
Ik had vanavond ook weer een halve bak op :D

Van mij hoeven ook al die vreemde combinaties enzo niet. Gewoon chocomousse en in dit geval brownies erin is wat mij betreft prima. :D

Morgen proberen weer een zootje in te slaan, alleen het nadeel is dat ze relatief kort houdbaar zijn (half november ofzo), dus je kunt er ook weer niet teveel kopen...

Het liefst zou ik zien dat Mona dit gewoon een vaste smaak zou maken, maar dat zullen ze uiteraard niet doen. Helaas.
pi_87792079
Op zich best lekker, alleen die stukjes "brownie" die erin zitten :r
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_87793428
shit vergeten!
pi_87804683
Ik maak in het vervolg m'n eigen chocomousse wel , die ondefinieerbare nepstukjes brownie vond ik niet echt om over naar huis te schrijven.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_88214495
Oh my god wat is dat nieuwe toetje lekker!!! Alleen de stukjes brownie leken niet echt op brownie..
Maar toch lekker!
  maandag 1 november 2010 @ 17:00:58 #67
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_88214673
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef mango_cream het volgende:
Oh my god wat is dat nieuwe toetje lekker!!! Alleen de stukjes brownie leken niet echt op brownie..
Maar toch lekker!
Nog van oktober?
Jonge, ik bin op de weaze
pi_88215361
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Nog van oktober?
:D Ik denk het wel, haha! Wat wordt die van november dan? Ik was er laat bij blijkbaar :P
pi_88227804
whaha eigenlijk zouden we een topic moeten maken daarvan

wat denk jij dat de volgende toet van de maand komt...
ze zouden bij mona iemand van lays moeten inhuren voor een maandje
babi pangang pudding, of patatje jopiesaus pudding lol dat zou nog eens wat zijn

wat me nou echt gruwlijk lekker lijkt is een roze koek pudding ofzo!
pi_88228310
ik vind de brownie pudding lekker hoor maar pudding? het is gewoon pure chocolademousse. erg machtig, maar wel lekker. pudding.. :N maar zeker alle toetjes van de maand zijn mousses?
pi_88232425
De maand september of augustus (weet het niet meerrr) was tiramisu en dat was van een vriendin van mij. :D :D :D
pi_88235151
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind de brownie pudding lekker hoor maar pudding? het is gewoon pure chocolademousse. erg machtig, maar wel lekker. pudding.. :N maar zeker alle toetjes van de maand zijn mousses?
Hey, hij is lang zo luchtig niet als wat ze normaal uitbrengen. En ik vind het ook niet naar brownies smaken, maar wel een lekkere chocoladesmaak :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 04:27:39 #73
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88236280
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef casper019 het volgende:
whaha eigenlijk zouden we een topic moeten maken daarvan

wat denk jij dat de volgende toet van de maand komt...
ze zouden bij mona iemand van lays moeten inhuren voor een maandje
babi pangang pudding, of patatje jopiesaus pudding lol dat zou nog eens wat zijn

wat me nou echt gruwlijk lekker lijkt is een roze koek pudding ofzo!
Stuur je idee in zou ik zeggen ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88238417
wat is het toetje van november?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_88299945
iemand al wat gezien??
  donderdag 4 november 2010 @ 01:42:49 #76
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88313710
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef casper019 het volgende:
iemand al wat gezien??
nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88321971
Kerstboomschuimpjespudding :9 (nee, die is het niet, maar lijkt me lekkerder dan steeds maar weer cliche pepernotenluchtigtoetje etc)
  donderdag 4 november 2010 @ 12:37:14 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_88322154
Gevulde speculaaspudding met een laagje spijs :9

Komt er toch niet :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88324905
De bokkepootjespudding is trouwens Toetje van het Jaar geworden. Aldus de website van Mona.
Oh, en die ligt dus in december in de schappen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_88329649
Hoe kan nu al iets toetje van het jaar zijn terwijl toetjes van november en december niet eens in de winkels liggen _O-
pi_88330073
Tsja. Het staat er toch echt :@.
pi_88330176
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Tsja. Het staat er toch echt :@.
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.
pi_88331257
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:53 schreef Kuukske het volgende:
De bokkepootjespudding is trouwens Toetje van het Jaar geworden. Aldus de website van Mona.
Oh, en die ligt dus in december in de schappen.
Die was lekker :9

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ze maken lekkere bokkepootjespudding :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 november 2010 @ 16:47:43 #84
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88331401
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ook, ik kap ook maar met die toeten uitproberen, tis het toch steeds net niet (nouja helemaal niet zelfs :o )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88331516
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren hoe de bokkenpootjespudding smaakte. -O-.
pi_88361574
leuke discussie hier! Daar word je pas blij van!
Meer weten? Kijk dan eens op http://www.twitter.com/ + <--- mona linkje voor belangstellenden vast te vinden op de Mona website

en blijf op de hoogte van al het nieuws!

Het is feest!

[ Bericht 18% gewijzigd door Isabeau op 05-11-2010 15:36:05 ]
pi_88361852
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren hoe de bokkenpootjespudding smaakte. -O-.
Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefd :D

Sterker nog... ik ken 'm niet eens :')
pi_88367021
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:14 schreef Toetje_vd_maand het volgende:
leuke discussie hier! Daar word je pas blij van!
Meer weten? Kijk dan eens op http://www.twitter.com/ + <--- mona linkje voor belangstellenden vast te vinden op de Mona website

en blijf op de hoogte van al het nieuws!

Het is feest!
Heeft elk bedrijf tegenwoordig een marketing/klantenservice die alles op internet gaat lezen? :')
Ten eerste word je helemaal niet blij van de discussie hier als je goed leest en ten tweede is dat natuurlijk alleen maar spam door een linkje neer te knallen dat we dan vervolgens moeten 'volgen'
pi_88367096
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefd :D

Sterker nog... ik ken 'm niet eens :')
Ik ook niet, maar het klinkt wel heerlijk :9
pi_88441707
nog steeds niks van november gezien
ze zijn wel erg laat... miss kunnen ze niks meer bedenken
pi_88441767
Inderdaad, ze zijn laat.

Die XL slagroompudding met aardbeiensaus vind ik trouwens wel echt lekker!
pi_88606166
toet van de maand is er, niet echt bijzonder... was te verwachten

Sinterklaas pudding: luchtige speculaas pudding

K ga em miss wel proberen, maar LUCHTIG en SPECULAAS lijkt me geen lekkere combo
als vaste pudding had ie miss wel lekker geweest, belletjes met speculaas :p
pi_88616350
Origineel.

Not.
pi_88623608
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]

nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)
whaha je had nog gelijk ook ^^
pi_88623618
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Origineel.

Not.
Dat dus. Ik ga 'm niet eens kopen. :').
pi_88668635
Ik heb het speculaastoetje net op en ik vind hem nog best OK. Maar ik ga hem niet opnieuw kopen.

Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
pi_88693610
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
Ik heb onlangs de Almhof chocolademousse gekocht, daar werd ik toch wat vrolijker van.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_89621582
mona toet van de maand is dus de toet van het jaar >> bokkenpootjes pudding met chocoladesaus
vind hem BEST lekker!!

krijgen jullie trouwens die luchtige puddingen mooi omgekeerd op je bord? ik probeer het altijd maarhet lukt nooit... of lepelen jullie die bakjes allemaal uit?

en ik kocht laatst een stroopwafel pudding maar tis bijna onmogelijk om daar een ''portie'' uit te halen, dan word het 1 grote door elkaar bende.. hoe verdele jullie dat?
pi_89621630
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het speculaastoetje net op en ik vind hem nog best OK. Maar ik ga hem niet opnieuw kopen.

Ik had niet het idee dat het brownie was. Ik vond het meer iets heel taais en niet echt te beschrijven, zo blegh :r. Mijn portie heb ik dan ook maar mooi aan de wederhelft gegeven.
pi_89699354
Ik vond de speculaastoetje echt ZOOOOO lekker hé. Mijn moeder en zusje vonden het afgrijselijk smaken. Niet erg. Meer Mona voor mij :D!
pi_89726398
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
mona toet van de maand is dus de toet van het jaar >> bokkenpootjes pudding met chocoladesaus
vind hem BEST lekker!!

krijgen jullie trouwens die luchtige puddingen mooi omgekeerd op je bord? ik probeer het altijd maarhet lukt nooit... of lepelen jullie die bakjes allemaal uit?

en ik kocht laatst een stroopwafel pudding maar tis bijna onmogelijk om daar een ''portie'' uit te halen, dan word het 1 grote door elkaar bende.. hoe verdele jullie dat?
]

maar heeft iemand nog tips hoe je een pudding heel op je bord kan krijge en hoe je bijv zon grote dame blanche pudding kan verdelen over meerdere dagen :) ?
pi_90012286
mmm net de andere bokkenpootjes pudding gegeten die ik gekocht had, maar nu ik em heb voor de 2e keer
ik vind er eigenlijk vrij weinig smaak aan zitten, nou niet echt dat ik roep ooooh bokkenpootjes
hoe vinden jullie em??
pi_90166957

heeft iemand welis zon mona toejte op?
zijn die niet giga machtig en vullend?
pi_90167097
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]

heeft iemand welis zon mona toejte op?
zijn die niet giga machtig en vullend?
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')