Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:41 schreef MissHobje het volgende:
die poging had ik ook al eens gedaan maar mona durft gewoon geen andere toeten meer te maken ofzovieze bende.
Nu ben ik gek van brownies maar het idee al dat het luchtig is... een brownie hoort klef te zijn dus ik wil dan ook een kleffe brownie toet
Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn...quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan wordt het daar misschien de brownie(snellere verkoop van de restantjes
)
Goede tipquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik ook altijd doe bij chocolademousse: lepel er in en stevig roerenJe houdt 1/3e over, maar het is wel heel erg lekker
Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:54 schreef MissHobje het volgende:
Goede tipmaar durf niet die mona dingen meer te proberen alhoewel.... laatste keer maybe dan?
Wat me ook al een tijdje tegenvalt van de mona toeten bv de griesmeel, dat er meer zout in zit, dat proef je erg zeg maar ( nu ben ik wel enorm smaak gevoelig) maar dat zit me dwars haha, ervaar jij dat ook zo eigenlijk?
ook niet uit testen hoor tis echt viesquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch (figuurlijk) voor Mona geworden, dus ik koop het amper meer. Is me nog niet opgevallen dus. Ik heb wel het idee dat producenten steeds meer suikersmaak en zoutsmaak in zijn algemeenheid in producten doen, alsof de gemiddelde consument zo smaakdoof is geworden dat het allemaal wat luider moet.
quote:WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!Op maandag 18 oktober 2010 11:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop alleen dat ze er genoeg hebben. Ik vind het echt een heerlijk toetje, maar ik zal vast niet de enige zijn...
Aangezien het na deze maand nooit meer verkocht zal worden, is nu het plan om me de komende 2 weken ziek te vreten aan die bende, zodat ik de eerstvolgende 30 jaar er ook niet meer aan moet denken om het te eten
quote:Ja is het heus ????Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!
Geweldig lekker
quote:Ik had vanavond ook weer een halve bak opOp woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WOW! Eindelijk na het tompouce toetj evan de maand weer een echt lekker toetje!
Geweldig lekker
Nog van oktober?quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef mango_cream het volgende:
Oh my god wat is dat nieuwe toetje lekker!!! Alleen de stukjes brownie leken niet echt op brownie..
Maar toch lekker!
Hey, hij is lang zo luchtig niet als wat ze normaal uitbrengen. En ik vind het ook niet naar brownies smaken, maar wel een lekkere chocoladesmaakquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind de brownie pudding lekker hoor maar pudding? het is gewoon pure chocolademousse. erg machtig, maar wel lekker. pudding..maar zeker alle toetjes van de maand zijn mousses?
Stuur je idee in zou ik zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef casper019 het volgende:
whaha eigenlijk zouden we een topic moeten maken daarvan
wat denk jij dat de volgende toet van de maand komt...
ze zouden bij mona iemand van lays moeten inhuren voor een maandje
babi pangang pudding, of patatje jopiesaus pudding lol dat zou nog eens wat zijn
wat me nou echt gruwlijk lekker lijkt is een roze koek pudding ofzo!
nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)quote:
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.quote:
Die was lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:53 schreef Kuukske het volgende:
De bokkepootjespudding is trouwens Toetje van het Jaar geworden. Aldus de website van Mona.
Oh, en die ligt dus in december in de schappen.
Maar ze maken lekkere bokkepootjespuddingquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.
ik ook, ik kap ook maar met die toeten uitproberen, tis het toch steeds net niet (nouja helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 4 november 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Mona zo'n raar bedrijf.
Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefdquote:Op donderdag 4 november 2010 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren hoe de bokkenpootjespudding smaakte..
Heeft elk bedrijf tegenwoordig een marketing/klantenservice die alles op internet gaat lezen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:14 schreef Toetje_vd_maand het volgende:
leuke discussie hier! Daar word je pas blij van!
Meer weten? Kijk dan eens op http://www.twitter.com/ + <--- mona linkje voor belangstellenden vast te vinden op de Mona website
en blijf op de hoogte van al het nieuws!
Het is feest!
Ik ook niet, maar het klinkt wel heerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm niet eens geproefd
Sterker nog... ik ken 'm niet eens
whaha je had nog gelijk ook ^^quote:Op donderdag 4 november 2010 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee nog niets gezien.. wellicht iets specifieks voor december denk ik? (speculaas bende)
Dat dus. Ik ga 'm niet eens kopen.quote:
Ik heb onlangs de Almhof chocolademousse gekocht, daar werd ik toch wat vrolijker van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
Ik had niet het idee dat het brownie was. Ik vond het meer iets heel taais en niet echt te beschrijven, zo bleghquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:02 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb het speculaastoetje net op en ik vind hem nog best OK. Maar ik ga hem niet opnieuw kopen.
Dat brownietoetje vond ik één van de betere van de laatste tijd maar niet bijzonder vergeleken met een goede chocolademousse ofzo. En die stukjes "brownie" wat waren dat, gekookte rijstkorrels ofzo ? Het leek niet op brownie in elk geval.
]quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
mona toet van de maand is dus de toet van het jaar >> bokkenpootjes pudding met chocoladesaus
vind hem BEST lekker!!
krijgen jullie trouwens die luchtige puddingen mooi omgekeerd op je bord? ik probeer het altijd maarhet lukt nooit... of lepelen jullie die bakjes allemaal uit?
en ik kocht laatst een stroopwafel pudding maar tis bijna onmogelijk om daar een ''portie'' uit te halen, dan word het 1 grote door elkaar bende.. hoe verdele jullie dat?
Ik vond ze echt niet lekker en ik ben dol op chocolade.quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef casper019 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand welis zon mona toejte op?
zijn die niet giga machtig en vullend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |