Ik hou wel van kokos, maar dan doen ze er vaak van die 'stukjes' in waardoor het weer niet lekker is.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die van juni moet je niet kopen, echt NIET kopen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
ik vond de toet van deze maand wel lekker!!
ben benieuwd wat die wk toet is.. zal wel luchtige.... zijn (hoop iets met tompouce!!)
Idd, wat een mierzoete meuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die van juni moet je niet kopen, echt NIET kopen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef casper019 het volgende:
luchtige kwarktaartpudding met frambozen saus
niet echt orgineel.. wat een saaie meuk
ga ik geeneens proberen....
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:33 schreef casper019 het volgende:
ik denkm dat desupermarkten gewoon doorhebben dat de teot van deze maand waardeloos is en hem daarom niet in het assortiment opnemen
oei ik vergeet dat elke keer te kopen, dus even herinderingquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef casper019 het volgende:
nee dat oranje toetje was apart van het toetje van de maand
deze maand is het
kwarktaartpudding met frambozensaus
Bedoel je wellicht oktober?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef casper019 het volgende:
bokkepootjes pudding is toet van het jaar geworden, die was wel ok!
zou ik best nog een keer kopen
iemand de toet van september al gespot?
needat is septemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:42 schreef Kill het volgende:
vanilie pudding met appel kanaal saus toetje van de maand
Ik vind dat de toetjes van de maand veel langer dan vroeger nog de volgende maand in de schappen staat.quote:
Brownies! Klinkt goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige brownie pudding
tis jammer dat ie luchtig is, maar klinkt wel lekker genoeg om hem een keer te gaan proberen!
naah.... puur chocola is goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef casper019 het volgende:
alleen jammer dat er geen sausje bij zitik had een brownie pudding met slagroom saus ofzo wel lekker gevonden/leken
denk het helaas ook, maja ik ga em als ik em zie toch even proberenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah.... puur chocola is goed![]()
hopelijk zitten er stukken koek in maar ben bang dat het gewoon een chocomousse is ofzo
hij is erg lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker, hier nergens te krijgen.
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef roos85 het volgende:
hij is erg lekkerraar dat hij nergens te krijgen is
wat een logicaquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.
quote:Onze excuses voor de late reactie.
Hartelijk dank voor uw email van 04-10-10 over het ons Toetje van de Maand.
Helaas kunnen wij u niet aangeven wanneer een niet luchtig toetje ons Toetje van de maand wordt.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
die poging had ik ook al eens gedaan maar mona durft gewoon geen andere toeten meer te maken ofzoquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Op de vraag of er ooit nog eens een niet-luchtig toetje van de maand zou komen, kreeg ik het volgende antwoord:
[..]
Dan wordt het daar misschien de browniequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:37 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, deze week zitten de Mona toetjes in de 1 euro actie van C1000: 2 grote toetjes voor 1 euro! Dus ook het toetje van de week!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |