Bedoel je wellicht oktober?quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:41 schreef casper019 het volgende:
bokkepootjes pudding is toet van het jaar geworden, die was wel ok!
zou ik best nog een keer kopen
iemand de toet van september al gespot?
needat is septemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:42 schreef Kill het volgende:
vanilie pudding met appel kanaal saus toetje van de maand
Ik vind dat de toetjes van de maand veel langer dan vroeger nog de volgende maand in de schappen staat.quote:
Brownies! Klinkt goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:47 schreef casper019 het volgende:
toet van deze maand: luchtige brownie pudding
tis jammer dat ie luchtig is, maar klinkt wel lekker genoeg om hem een keer te gaan proberen!
naah.... puur chocola is goedquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:47 schreef casper019 het volgende:
alleen jammer dat er geen sausje bij zitik had een brownie pudding met slagroom saus ofzo wel lekker gevonden/leken
denk het helaas ook, maja ik ga em als ik em zie toch even proberenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naah.... puur chocola is goed![]()
hopelijk zitten er stukken koek in maar ben bang dat het gewoon een chocomousse is ofzo
hij is erg lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt lekker, hier nergens te krijgen.
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:52 schreef roos85 het volgende:
hij is erg lekkerraar dat hij nergens te krijgen is
wat een logicaquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze maken eerst de oude meuk op (die niemand koopt)/wachten tot het over de datum is.
quote:Onze excuses voor de late reactie.
Hartelijk dank voor uw email van 04-10-10 over het ons Toetje van de Maand.
Helaas kunnen wij u niet aangeven wanneer een niet luchtig toetje ons Toetje van de maand wordt.
Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |