miss heel raar maar ik had vorige week 2 brownie puddingen gekocht allebei hadden een andere houdbaarheids datum zag ik acheraf..quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef pussywillow het volgende:
Die browniepudding is eigenlijk best wel ranzig. Wat doen die harde stukjes erin? Het zijn geen stukjes noot, volgens mij, maar ook geen stukjes brownie.Marsepein gaat wel, maar hij smaakt exact hetzelfde als die bokkepootjespudding van een tijd terug.
Nee, ik vind het idee van elke maand een andere smaak nog steeds leuk, maar ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik zo'n ding echt lekker vond.
Ik vond het echt flauw. Was niet echt iets wat iknogmaals zou willen etenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef casper019 het volgende:
creme brulee met karamel saus
ben benieuwd !!
ben meer fan van luchtige maar wie weet tis niks voor niks het toetje van het jaar denk ik?
ik ga em eind deze week ook proberen maar t moet toch niet voor niks het toet van het jaar zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het echt flauw. Was niet echt iets wat iknogmaals zou willen eten
Mwah, hij is niet vies maar met Zeeuwse bolussen heeft het niets te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef casper019 het volgende:
toet van januari: luchtige zeeuwse bolussen pudding met kaneelsaus
tering klinkt lekker!
waat klinkt lekker wat is dat precies????quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:04 schreef Iwanius het volgende:
Oranjetoetje met pistachenootjes van de Jumbo!
Wééééér luchtig, en die stukjes die erin zitten doen mij niet echt aan appel denken...jammer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:20 schreef Adelante het volgende:
De Franse Appeltaart is gewoon weer een 13 in een dozijn
NEE? OKE JAMMER.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:37 schreef casper019 het volgende:
mm vond de teote van deze maand ook tegenvallen
beetje romig smaakje en afentoe stukjes koek en appel
de koekstukjes waren wel lekker
maar nou niet echt APPELTAART smaak
quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Casper, jij bent gewoon een autist toch? Niet dat het erg s maar dat zou zoveel verklaren.
Nee, die is van twee maanden geledenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet het toetje van de maand?
Er was ook nog een item op tv waarin werd gezegd dat het:quote:
ik ben licht autistisch ja maar zo wat?quote:Op maandag 2 april 2012 14:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Casper, jij bent gewoon een autist toch? Niet dat het erg s maar dat zou zoveel verklaren.
Dat verklaart het idd jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:11 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik ben licht autistisch ja maar zo wat?
Die is inderdaad wel primaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:33 schreef Zo-is-dat het volgende:
Owh jeetje, ik vind hm lekker deze maand! Carrot cake
Nee, alleen een beetje Het zoete van wortels, er zitten wel echt wortelsliertjes in!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:52 schreef casper019 het volgende:
lol ik kijk er niet eens meer naar.... was zoveel maanden troep mona...
Nog nooit carrot cake gegeten....
Proeft dat echt als naar wortels???
Allle luchtige klotetoetjes die je in de vriezer zet worden koudquote:Op zondag 13 juli 2014 18:35 schreef Adelante het volgende:
IJspudding deze maandPeche Melba...
Het is gewoon harde pudding nu uit de vriezer. Ik snap het niet zo goed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |