op wat speel jequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Bonzoo het volgende:
UMP45 silenced
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
en 6 uur per dag knallen en je wordt baas zoals ik
Met me intervention bijna 500 headshotsquote:
Ok zal je straks wel adden ben innerbattlequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik ga nu niet meer spelen maar me gt is wauturr
Geen idee. Ik gebruik geen snipers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Met me intervention bijna 500 headshotskrijg je dan die geile gouden emblem?
Ik haalde hem netquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef KaMo het volgende:
Nog maar een paar FMJ kills... En dan heb ik TAR-21 helemaal
Haha niks gaat boven de umpquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
De M4A1 is pas een bazenwapen![]()
Vanaf gisteren weer gebruikt nadat ik prestige 5 in was gegaan.
Mischien totaal 4 uur gespeeld en nu al 343 kills met dan ding
Gratz!quote:
Standaard met silencer, als je dan iemand raakt heb je tenminste een soort van hitsounds.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel met silencer anders vind ik het maar niks
Alleen voor ver af is het dan wel hopeloosquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Standaard met silencer, als je dan iemand raakt heb je tenminste een soort van hitsounds.
Valt wel mee hoor, ik maak genoeg longshots.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen voor ver af is het dan wel hopeloos![]()
Daarom dus M4A1
Een bionische hand zeker dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
En nee Tauchmeister, ik heb geen modded controller!!
Haha, oh hell fckn no.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo snel als op 1:10 gaat die van jou ook hoor![]()
een modded controller werkt zo: normaal als je bijvoorbeeld de schietknop (RT voor 360 en R1 voor PS3) ingedrukt houdt, wordt er één onafgebroken signaal naar de console gestuurd. Dit zorgt ervoor dat een semi automatic weapon (zoals de FAL of de Barret) maar één keer schiet. Een modded controller zorgt ervoor dat er niet één signaal wordt verstuurd, maar hele kleine signaaltjes, die het spel in feite vertellen dat de trigger heel vaak wordt ingedrukt en weer losgelaten. Hierdoor gaan semi-auto weapons heel snel achter elkaar schieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat zijn mod controllers precies. Lees het vaak maar weet niet wat het inhoudt.
zoals je misschien in het filmpje ziet gaat het met de FAL anders redelijk goed! en wat dacht je van bijvoorbeeld de Striker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef biertank het volgende:
Daar heb je toch geen reet aan zo'n modded controller?
Is leuk dat ie sneller vuur maar zoals je duidelijk bij de .50 zit in het filmpje, hij schiet kogels verspreid over de hele muur.
Als op iemand richt is de eerste raak de tweede gaat net langs hem, de derde enz. schiet ie aan de andere kant van het level.
misschien met echt stabiele wapens dat het lekker werkt maar kan het me niet voorstellen..
Inderdaad, die barret zit er volgens mij alleen maar om te laten zien hoe snel hij wel niet kanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals je misschien in het filmpje ziet gaat het met de FAL anders redelijk goed! en wat dacht je van bijvoorbeeld de Striker?
je hebt er wel degelijk voordeel mee als je het mij vraagt...
FMJ *ril*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef FalleNk810i het volgende:
bijna UZI masterynog 22 FMJ kills te gaan
haha nu pas? hoelang speel je? welk level? welke class? PS3?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
FMJ *ril*
Net voor het eerst een Acolade voor hoogste k/d![]()
Het komt nog wel goed met mij
zal m ook maar eens een keer proberen, bij welk lvl unlock je die?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:34 schreef Muchachooo het volgende:
wauw, die raffica is echt baas!
heb 3 emergency airdrops gehaald in één potje met alleen maar dat ding en drie of vier noscopes en quickscopes...
geen idee, ik geloof zo rond de 40.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:35 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zal m ook maar eens een keer proberen, bij welk lvl unlock je die?
Ja beter als map pack 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Is die nieuwe stimulus pack de moeite het geld waard?
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjesquote:Op zondag 13 juni 2010 02:17 schreef DrMarten het volgende:
TAR met FMJ is ook geweldig. Nog even wachten voor ik die weer kan gebruiken, ben gisteravond de tweede prestige ingegaan. Nu level 23 dus de TAR wel weer binnen.
Op het laatst in de vorige presitge had gebruikt eik de TAR met noobtube en FMJ, RPG, Bling pro, danger close en commando. Heerlijk huishouden in TDM-potjes.
Nu voornamelijk lekker huis aan het houden met de M4 en de UMP45. UMP is wel een lekker wapen, maar alleen icm stoppingpower.
Inmiddels de commando-perk ook al helemaal weer volgespeeld. 100 knifekills in 22 levels, best netjes vond ik zelf
lvl 56, net iets meer dan 2 dagen speeltijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
haha nu pas? hoelang speel je? welk level? welke class? PS3?
Ik heb gister nog als een gek met marathon pro, lightweight pro, commando pro en een tactical knife zitten rondrennen. Als dat even niet fijn ging, dan liep ik met tubetar, rpg, danger close, sitrep, scavenger. Na een potje begon het andere team te schelden johquote:Op zondag 13 juni 2010 06:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjes
Meestal alleen met Marathon, niet met lightweightquote:Op zondag 13 juni 2010 06:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjes
eerder knife en snipe dagquote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef DrMarten het volgende:
Is het wereldwijde boostavond vandaag ofzo?
Eerst Highrise, 2 lui onder de trap, vervolgens zelfde potje zaten ze aan de kant van het gebouw op de richel, weer kapot geschoten, toen maar naar een ander potje gegaan. Zaten er 2 bij de electriciteitstoestand op Estate, daar een granaat op, volgende potje ingegaan, daar zaten er twee op het dak van het hoge gebouw in Crash, daar maar een predator op gegooid.... toen eindelijk 2 potjes zonder. Daarna nog weer 2 in Quary, die had ik ook snel door, daarna nog weer in Highrise. DIe zaten weer op de richel aan de zijkant van het gebouw. Die had ik het snelst door want die had ik beeld tijdens het "spectaten"![]()
Direct daar maar heen gegaan en weer een double kill.
Dit was wel lekker voor de score van het het killen van lui die spawnen met Tactical Insertion
Haha boosters jagen is leuk man. Behalve als je ze niet kan vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef DrMarten het volgende:
Is het wereldwijde boostavond vandaag ofzo?
Eerst Highrise, 2 lui onder de trap, vervolgens zelfde potje zaten ze aan de kant van het gebouw op de richel, weer kapot geschoten, toen maar naar een ander potje gegaan. Zaten er 2 bij de electriciteitstoestand op Estate, daar een granaat op, volgende potje ingegaan, daar zaten er twee op het dak van het hoge gebouw in Crash, daar maar een predator op gegooid.... toen eindelijk 2 potjes zonder. Daarna nog weer 2 in Quary, die had ik ook snel door, daarna nog weer in Highrise. DIe zaten weer op de richel aan de zijkant van het gebouw. Die had ik het snelst door want die had ik beeld tijdens het "spectaten"![]()
Direct daar maar heen gegaan en weer een double kill.
Dit was wel lekker voor de score van het het killen van lui die spawnen met Tactical Insertion
spas is een geile shotgun maar de hitdetection zuigt.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
spas met grip die je op iemands hoofd schiet en niet eens een hitmarker krijgen
Dat is echt kut, zelfde als hitmarkers.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
spas met grip die je op iemands hoofd schiet en niet eens een hitmarker krijgen
als ik heartbeat wil unlocken voor snipers ga ik sowieso altijd ff HC doen hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is echt kut, zelfde als hitmarkers.![]()
Oja, silencers op een sniper..![]()
GVD! wat een kutnoobs bij HC-TDM. Die mensen zullen zeker wel een kutleven hebben.![]()
WA2000 met silencerquote:Op maandag 14 juni 2010 @ 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
GVD! wat een kutnoobs bij HC-TDM. Die mensen zullen zeker wel een kutleven hebben.![]()
HC-TDM, godverdekutrespawntimersquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het jagen, kwam ze gewoon tegenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha boosters jagen is leuk man. Behalve als je ze niet kan vindenDat is wel frusterend.
hoe kan je spectaten op de xbox?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het jagen, kwam ze gewoon tegen
De laatste was wel briljant, ik was nog even van iedereen het gluis aan het uitzetten, zie ik dus als spectator 2 boosters richting hun plekje gaan..... 10 seconden later waren ze allebei dus dood
voordat je je class kiest automatischquote:
Dat dus, en ik speel op de PS3 dus hoe hetanders moet weet ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voordat je je class kiest automatisch
ik heb een aantal keren gehad bij FFA dat ik dus aan het spectaten was bij boosters en het niet meteen doorhad en dus al een class aanklik en me dan bedenk dat ik even had moeten kijken waar ze zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, en ik speel op de PS3 dus hoe hetanders moet weet ik niet
Deze was geniaal, zie je iemand renne, zie je van een afstandje al iemand anders van het gebouw afspringen en deze er achteraan gaan en z'n tactical insertion droppenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een aantal keren gehad bij FFA dat ik dus aan het spectaten was bij boosters en het niet meteen doorhad en dus al een class aanklik en me dan bedenk dat ik even had moeten kijken waar ze zitten
quote:
Dat is gewoon triestquote:Op maandag 14 juni 2010 22:21 schreef KaMo het volgende:
Vandaag geboosterhunt met zn 3en, een iemand spectaten, en daargeven waar ze zaten
aah sorrie, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoe kan je boosterhunten nou triest noemen? Boosters moeten altijd gehunt worden!
die setup gebruik ik ook regelmatig, werkt idd heerlijk..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Bonzoo het volgende:
UMP45 silenced
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
en 6 uur per dag knallen en je wordt baas zoals ik
Kan gebeuren, aanrader touwens. Uiterst vermakelijk!quote:
Incoming stungrenade!quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:40 schreef SoldMayor het volgende:
Zitten die nieuwe maps nu ook weer in alle playlists?
zo herkenbaarquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Parvus het volgende:
wat een kankerspel is het toch. Ik ragequit nu ongeveer 380 keer per uur. En maar blijven spelen
Agree. Kankerspel!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:24 schreef Parvus het volgende:
wat een kankerspel
Eenschquote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 17:24 schreef Parvus het volgende:
wat een kankerspel is het toch. Ik ragequit nu ongeveer 380 keer per uur. En maar blijven spelen
want je weet dat je een her hebt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga nu even 3 uur mijn frustraties afreageren op dat kutspel, daarna krijg ik de uitslag van de examens dus dan zit het er niet meer in
geen idee, her = leren, gezakt = zuipen, geslaagd = meer zuipenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
want je weet dat je een her hebt?
feli, maatquote:
zeker, zekerquote:
Jazeker, na 6 jaar alle tekorten weggewerktquote:
Gister weer bc2 erin gestopt, ik ga voorlopig niet meer terugquote:
Gastquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef VliegVlieg het volgende:
Zo, na 20d 20h 57m alle 10 de prestiges afgemaakt. Hoe lang deden jullie erover?
jij ook feli!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jazeker, na 6 jaar alle tekorten weggewerktBen alleen beetje in de weer met feestje vanmiddag/vanavond (jarig geweest+geslaagd). Jullie trouwens ook gefeliciteerd.
OT: Ben bezig met mastery van de FAL, MG4, Intervention en UMPDan weer op naar volgende prestige denk ik.
Ik ben nu met de 2e prestige bezig, maar daarna ga ik niet voor de 3e, ben eik alleen verder gegaan omdat ik dat icoontje van de 1e prestige enorm lelijk vindquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast![]()
Maar je bent dan wel één van de weinige die ook echt kan zeggen dat hij alle prestiges heeft gedaan![]()
Mijn geduld was na de eerste prestige al op
dat is wel héél lang. helaas heb ik ACII al uitgespeeld (en alle achievements gehaald, behalve die van die veertjes en die cape die je daarbij krijgt)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:46 schreef kutkabouter het volgende:
vandaag een 10 uur lange sessie assassin's creed 2 gedaan, ik ben verkocht jongens, voorlopig geen mw2 meer
ik heb toch alle tijd van de wereld nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is wel héél lang. helaas heb ik ACII al uitgespeeld (en alle achievements gehaald, behalve die van die veertjes en die cape die je daarbij krijgt)
dat is waar. het moet bij mij nog een beetje aankomen wat dat betreft, ik kan nog niet helemaal geloven dat ik gewoon 100% klaar ben met middelbare school...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb toch alle tijd van de wereld nu
maar op zich best lang ja![]()
alle achievements gehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat is waar. het moet bij mij nog een beetje aankomen wat dat betreft, ik kan nog niet helemaal geloven dat ik gewoon 100% klaar ben met middelbare school...![]()
Single player of special ops?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:13 schreef Twizu het volgende:
Wat 'n klotemissie op dat Russische vliegveld.
Single Player.quote:
nee het is een russisch vliegveld. (kijk maar naar dingen zoals reclameborden etc)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:16 schreef KaMo het volgende:
Single player is toch een Amerikaans vliegveld?
Epic missie is dat
Ga hem binnenkort nog eens doen denk ik!
Ow die missie bedoel je,ik had even die in de sneeuw/mist in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Twizu het volgende:
[..]
Single Player.
Dat je al die mensen moet neerknallen.
Ben met 10 dagen prestige 5 lvl 40 ong., dus als het op dit tempo door gaat lukt dat ook zo langquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef VliegVlieg het volgende:
Zo, na 20d 20h 57m alle 10 de prestiges afgemaakt. Hoe lang deden jullie erover?
Het ziet er wel zo uit maar het werkt niet zo, helaas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
jij ook feli!
wist je trouwens dat FMJ op de MG4 werken als explosive rounds? dat vertelde gisteren iemand mij...
Batman AA? die is zo fucking gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:37 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ben met 10 dagen prestige 5 lvl 40 ong., dus als het op dit tempo door gaat lukt dat ook zo langVerder ga ik voortaan wat minder spelen ten gunste van Batman. Tenminste, als het bevalt
Baracks > Challenges > Killstreaksquote:Op zondag 20 juni 2010 16:40 schreef Parvus het volgende:
Kan je ergens ook zien hoeveel care packages je in totaal hebt opgeroepen enzo?
Haha ik had gisteren gewoon 3x een AC130 op wasteland. Een keer uit een care package een keer omdat ik me killstreak gewoon haalde (11 kills) en een keer care package van de tegenstander gejat. Eindigde op 65 - 10 fzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
net een ontzettend zieke sessie ground war achter de rug, in zeker de helft van de potjes een ac-130 en in sommige zelfs 2 gehaald
ik ben weer op niveau ^^
het is wel een zware aanslag op je concentratievermogen, 3 uur achter elkaar ground war
AC130 op Wasteland is echt rapequote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Haha ik had gisteren gewoon 3x een AC130 op wasteland. Een keer uit een care package een keer omdat ik me killstreak gewoon haalde (11 kills) en een keer care package van de tegenstander gejat. Eindigde op 65 - 10 fzo.
Ook wel eens gehad jaquote:Op maandag 21 juni 2010 09:45 schreef Parvus het volgende:
Ik had gister het meeste wazige ooit. Ik joinde een game Team Deathmatch op Bailout. Het nuke-embleem stond linksboven in de hoek en was aan het aftellen en piepen. De tijd liep terug vanaf 20 minuten. Mijn team (allemaal zelfde teamnaam en prestige 10 enzo) hadden om de 2 seconden chopper gunners en AC130's. Verder stond de score stil op 5300 tegen 600 van de tegenpartij. Je kreeg wel steeds +100 als je iemand doodschoot, maar de score telde verder niet mee in het potje. Echt te vaag.
ik kwam trouwens iemand tegen gisteren met hetzelfde emblem als jijquote:Op maandag 21 juni 2010 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad jaModded games blijkbaar... ik vroeg me toen ook al af waarom het geluidje van de nuke een minuut lang door bleef piepen
frustrerend is wel dat hoe hoger je komt qua level, hoe meer je gaat spelen met wapens die je al in de eerste 20 levels unlockedquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Michhas het volgende:
Net prestige 2 gegaan, nu lvl 22, maar GOD-DAMN ik mis mijn m16speel nu met Famas, die komt wel een beetje in de buurt, but i want my M16A4
prestige gaan zuigt, maar toch doe ik het
Sucks!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef kutkabouter het volgende:
silenced scar
AA-12 grip
claymore, stun nades
scavenger, hardline, steady aim
painkiller
predator, harrier, ac130
= instant rape
ranger akimboquote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sucks!
M16A4 Holographic
Ranger Akimbo
Semtex, flashbangs
Marathon Pro, Stopping Power Pro, Steady Aim Pro
Predator, Harrier, Chopper Gunner
= Instant Ownage
Ja echt he! In het begin snak je naar wapens van hogere levels, en dan krijg je ze, en dan ben je ondertussel al zolang met low-rank wapens bezig dat je niet meer wilt omschakelenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
frustrerend is wel dat hoe hoger je komt qua level, hoe meer je gaat spelen met wapens die je al in de eerste 20 levels unlocked
ik speel bijvoorbeeld alleen maar met de SCAR, UMP en Intervention nu...
Hahaha thats me! Maar haal er wel bijna een nuke killstreak mee XDquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ranger akimbomensen die met ranger akimbo als primary rondrennen
![]()
en daarbij, de famas doet meer damage en is accurater dan de m16
painkiller met hardline pro is trouwens heerlijk, 2x dood en je hebt painkiller![]()
![]()
het is toch 1 burst kill, dus die recoil boeit nietquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha thats me! Maar haal er wel bijna een nuke killstreak mee XD
Ja i know maar de Famas heeft ook veel meer recoil, and i hate that! m16 is zwaar uitgebalanceerd, plus betere range!
Hahahaha true! Maar niet als je long distance shots maaktquote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het is toch 1 burst kill, dus die recoil boeit niet
er zit een gat in het middenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha true! Maar niet als je long distance shots maaktplus de famas is f-ing huge! als ik ermee speel zie ik aan de rechterkant van het scherm amper nog wat
bedankt voor m'n nieuwe sigquote:
Allebei niet waarquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en daarbij, de famas doet meer damage en is accurater dan de m16
zeker wel, famas scoort bij beiden heel hoog, m16 is beter uitgebalanceerd, goed allround wapenquote:
Ken je klassiekers man!quote:
in vietnam misschien, tegenwoordig zijn er alweer een stuk betere wapensquote:Op maandag 21 juni 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ken je klassiekers man!maar laten we in ieder geval even voorop stellen, that soon the day will come, that the M16A4 Assault Rifle will rule the wooooooooorld muahaha
![]()
![]()
neenee, je hoeft het niet te ontkennen, just accept it man, Join the dark sidequote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in vietnam misschien, tegenwoordig zijn er alweer een stuk betere wapens
Niet waar. Kijk maar vanaf 1:25.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zeker wel, famas scoort bij beiden heel hoog, m16 is beter uitgebalanceerd, goed allround wapen
een geglitchte (wat een woordquote:Op maandag 21 juni 2010 17:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet waar. Kijk maar vanaf 1:25.
Maar goed, ik vind de FAMAS zelf ook fijner.
Klopt, heb ook altijd Holographic eropquote:Op maandag 21 juni 2010 18:51 schreef Muchachooo het volgende:
iron sights van de M16 zijn wel een stuk vervelender dan van de famas..
Ik haat mensen met painkillerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef Desiler het volgende:
Net weer! Op Karachi spawnen ze allemaal op 1 plekje ik erop sprayen met mn TAR21, en raad is! Allemaal painkiller hoe is het mogelijk! Had wel een triple kill maar kon makkelijk 5 in 1 zijn,,,
Waarom geen Raffica Akimbo? owned zwaar man, en btw ik heb jou al in mn friendlistquote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef FUUUU het volgende:
ACR Silencer
M93 Raffica Silencer
Semtex, Stuns
Scavenger Pro, Stopping Power Pro, Sitrep Pro
Standaard set,
En natuurlijk ACR Grenade launcher, RPG-7, Scavenger, Danger Close en Commando om bloed onder nagels te halen.
Laatst ook geprobeerd,
ACR Silencer & Heartbeatsensor
AA-12 Grip 7 Silencer
Bling Pro
Cold Blooded pro
Ninja Pro,
leuke setup
Vandaag echter 3e prestige gedaan dus weer alles unlocken![]()
GT(360): Lordwaus
Ja klopt dat doet het zeker, ik speel echter graag met silenced wapens anders wordt ik altijd na 2 of 3 kills gebackstabbed.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Desiler het volgende:
[..]
Waarom geen Raffica Akimbo? owned zwaar man, en btw ik heb jou al in mn friendlist
Veel rennen en omdraaien!quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 20:49 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Ja klopt dat doet het zeker, ik speel echter graag met silenced wapens anders wordt ik altijd na 2 of 3 kills gebackstabbed.
Ik had je toegevoegd ja, alleen nog niet de eer gehad om met je in een game te zitten
Invite me maar ik ben altijd wel bereid te spelenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Ja klopt dat doet het zeker, ik speel echter graag met silenced wapens anders wordt ik altijd na 2 of 3 kills gebackstabbed.
Ik had je toegevoegd ja, alleen nog niet de eer gehad om met je in een game te zitten
quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 21:31 schreef KaMo het volgende:
Net 750ste kill met Tar-21 gehaald, wat is de laatste marksman? 1000 kills?
Ok, toch maar even ermee door, dab hem ik iig de emblem voordat ik ga prestigenquote:
Nicequote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef KaMo het volgende:
Net 750ste kill met Tar-21 gehaald, wat is de laatste marksman? 1000 kills?
Haha die heb ik net ook gehaald! Alleen het kutte is met FMJ...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef DrMarten het volgende:
Wat frustrerend is het als je alle challenges van de TAR wil halen. Red-dot van dat ding is kut, ACOG is nog kutter. Nog 5 kills met de ACOG en ik kan tenminste weer de silencer erop zetten. Eerst de controller opladen
Embleem kan pas na prestige.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ok, toch maar even ermee door, dab hem ik iig de emblem voordat ik ga prestigen
En daarna als het nog kan de ACR (fijn ding is dat)
Des te fijner is het als je hem eindelijk haaltquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Desiler het volgende:
[..]
Haha die heb ik net ook gehaald! Alleen het kutte is met FMJ...
quote:
Title is dat. Grijze emblem is 250 headshots toch?quote:
Die headshots haal ik toch niet, geen geduld voorm ga ik liever marksman van ander wapen halenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Title is dat. Grijze emblem is 250 headshots toch?
-edit- toch voor 1000 kills denk ik.
Gouden emblem is wel 500 headshots (zonder prestige ertussen).
FMJ is niet zo moeilijk, gewoon erop zetten en stomzinnig door balkonnetjes.muurtjes schieten en verder niet teveel bij nadenken. TAR met FMJ is wel een bazenwapen hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Desiler het volgende:
[..]
Haha die heb ik net ook gehaald! Alleen het kutte is met FMJ...
FMJ heb ik inderdaad niet zo'n probleem mee, dat is gewoon erop zetten. Ik maak meestal wel minstens een penetration kill per potjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
FMJ is niet zo moeilijk, gewoon erop zetten en stomzinnig door balkonnetjes.muurtjes schieten en verder niet teveel bij nadenken. TAR met FMJ is wel een bazenwapen hoor.
ACOG is alleen te doen icm sleight of hand anders ben je al 3 keer afgeschoten voordat je uberhaupt door het vizier kijktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Muchachooo het volgende:
RDS is toch het vervelendste aan de tar. met acog heb ik niet eens zo veel problemen eigenlijk...
Tuurlijk, hup, toegeven aan die verslaving!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 05:22 schreef kutkabouter het volgende:
ik twijfel of ik nu nog moet gaan spelen
Omgwtf! En wtf is barebones?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:43 schreef Desiler het volgende:
Nieuwe Gametypes!CTF is weg gehaald je hebt nu Barebones Pro en Barebones Pro Objective.
TDM, HQ, FFA, DM en CTF zonder Killstreak Rewards!
En is het wat?:pquote:
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
vet, dalijk even de xbox aanslingeren
en ik ben niet meer gaan spelen vannacht, ik was iets te zat
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef Desiler het volgende:
Mjah opzich is het wel chill geen pavelows harriers of choppers in de lucht.
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke... Das wel een voordeel.
Ik had een filmpje gezien daar speelde ze globel thermnucliar war ofzo. Wrm staat die eik niet in de playlist?
staat in m'n sigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:57 schreef Desiler het volgende:
[..]
Wat is je GT dan? Miss ff samen spelen?
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Desiler het volgende:
[..]
Is een hacked gametype heb je een JTAG voor nodig.
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oke. Is dus ook al niks! Worden er nog wel nieuwe gamemodes verwacht?
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
staat in m'n sigadd me maar, ik ben er over een half uurtje ofzo
en ik ga die game-modes alleen even proberen he, als het niks is ga ik gewoon weer rapen op groundwar
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:26 schreef Desiler het volgende:
[..]
Doe ik wel met je mee, maar waarom groundwaralleen maar lagg...
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet als je met een groep nederlanders speelt, dan heb je een grotere kans dat de host nederlands is en dat scheelt al een hoop
en: omdat danger close multikills![]()
ik trap m nu aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik ben nu online wanneer kom jij? :p
Cage matchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
cage boost bedoel jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
What the... waarom halen ze die eruit :S en waar is mijn cagematch? ik mis hem nog steeds
ik zeg: sitrep proquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef FalleNk810i het volgende:
Cage Match was wel chill om bepaalde challenges te halen
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:27 schreef Muchachooo het volgende:
cagematch was altijd relaxed om te boosten ja.
zeker icm die carepackage glitch, kon je je cold blooded pro snel halen
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Desiler het volgende:
haha nee man, deze gametypes zijn juist het chillst van allemaal, geen nuke boosters, geen harriers, geen pavelows geen chopper gunners helemaal niks gwn spelen zoals het hoort
En hoe moet dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan toch wel met de cold-blooded glitchzo heb ik gister nog in een potje de 1e 5 cold blooded challenges gehaald
Ja okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja true, maar dan hadden ze dit als extra optie toe moeten voegen en niet vervangen voor een anderik wil namelijk alles
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challengequote:
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
En dan heb 500 uur gespeeld en denk alles te wetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
helicopter neerschieten met een lmg, en als ie aan het neerstorten is erop blijven schieten, elke kogel die raak is, is een punt voor je cold-blooded challenge
een hind nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
True that!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:24 schreef FalleNk810i het volgende:
net mn 1000 uzi kills gehad, bijna 1000 spas, nog ff Intervention FMJ en wat stealth bombers halen, daarna weer prestigen
Wat me wel opvalt is dat alle goede wapens al vanaf level 1 beschikbaar zijn. M4a1, mpk5, Famas, intervention. Het blijven super goede wapens
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
probleem is dat helicopters altijd heel lang duren voordat ze kapot zijn, en met een stinger gaan ze niet neerstorten maar exploderen ze gewoon
dat kan ook inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon 1 of 2x AT-4 op knallen en de rest met je RPD doen.
te weinig mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Desiler het volgende:
Eerste gedachte van de nieuwe gametypes, iemand?
Zelf vind ik ze chill.
Net als ik weer offline benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Je moest vannacht gewoon komen knallen. Ik was ook online van 4 tot 6 ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
net 5 kills met 1 noobtubeen maar schelden ;P
Haha netjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
AUG HBAR + Hardline Pro + Demolition = Instant rape.
Net 73-8 op Terminal en 82-6 op Rundown
Im inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, ben ook pas begonnen met de AUG + Grip.![]()
Dat gaat hard.![]()
Beter dan dat gequickscope wat we aan het oefenen waren.
We moeten binnenkort weer ff mosh pit met een groepje doen + AUG.
Fsmxi speelt alleen maar batman nu.![]()
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat gaat hard.![]()
Ey kom ff gamen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb net nog met hem gespeeld dus dat valt wel mee
misschien juist op moderate zetten, dat zal waarschijnlijk niks opleveren, maar proberen kan altijd tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Addedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:20 schreef Muchachooo het volgende:
ik doe ook mee!! username=gamertag voor de mensen die me nog niet hebben!
Mijn voorkeur is ook TDM hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Liever Barebones Pro
Ik kan trouwens alleen maar spelen als ik iemand join. M'n verbinding is nu weer goed, maar een potje vinden via Find Match lukt niet. NAT staat op Open. Iemand anders ook last van gehad?
Ikke wel, maar eerst voetbal kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen knallen?
en RDRquote:
och, dat zal wel loslopen, maar ik zal hem eens downloaden, morgen even spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou RDR is de laatste dagen en komende dagen denk ik wel drukker door de gratis DLC
Ik heb hem uitgespeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat gaat hard.![]()
wij hebben ook wat challenges gehaald toenstraksquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeldTenminste, gewone story mode. Nu nog hard en 100%, moet te doen zijn, denk zelfs zonder guide
Als ik online ben stuur je maar message/invite, zie ik wel of ik dan kom.
Verder, Intervention gemastered. Alleen de WA2000 nog en dan alle snipers klaar.
Hahaha die 53 sterren doe ik je al niet naquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
je moet Spec Ops wel met z'n tweeen doen he! bijvoorbeeld die laatste op dat olieplatform, gewoon met z'n tweeen met snipers gaan campen op dat helipad daarbovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 02:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat heeft die Spec Ops toch kkmissies!![]()
Was ik bezig met die laatste missie (15 Juggernauts).
Moet ik er nog 5, 1tje komt dichtbij en ik gooi flashbang..
hij ligt op de grond als een pussy en ik ren weg en toch killt ie me![]()
Soms staan ze gewoon achter vaten of een metalenshit ding en toch raken ze je.. Vaaaaggg!
Op naar poging 100 ofzo.pas 53 sterren van de 69!
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef KaMo het volgende:
Mwa, bij longshots van huis naar huis in highrise, met assaultriffle... doe je toch ook bij a puur op crosshair en naam
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the.. hahaha ik snap echt NIKS van wat je zegt
Maar toch blijft BC2 net een tikkeltje harderquote:
Hahahaha ja maargoed dan krijg je het nog steeds in beeld te zien als je iemand killtquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt na het spawnen in het begin van het potje van highrise door het raam schieten naar ander gebouw ofzo. Denk dat hij dat bedoelt..
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
Met de P90 werkt het ook wel hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind gewoon rondrennen met een ump veel leuker dan hoge scores halen eigenlijk
ik bedoelde met marathon/lightweight/commandoquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Met ump haal je toch bijna altijd hoge scores!
Wat heb je al secondery?
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hardquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de P90 werkt het ook wel hoor
Wat ik echt leuk blijf vinden is als je merkt dat er iemand achter je loopt die jou wil knifen even snel een claymore neergooien en hem erop horen lopen
Samehere voor dat ik prestige ging!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik bedoelde met marathon/lightweight/commando![]()
ik heb een deagle met tactical knife als tweede maar ik gebruik eigenlijk altijd primary weapon: ump+silencer
Mini Uzi? Shame on you!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Mini Uzi <3 pure ownagequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mp5 does the job too! Alleen de vector en mini uzi zuigen hard
Excuses aanvaard!quote:
quote:
Die vind ik dus helemaal niet chill.. iedereen als er altijd zo euforisch over, ik snap het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:21 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gisteren weer met de spas gespeeld omdat ik die per ongeluk ingesteld had, en opnieuw erachter gekomen dat dat ding echt pure rape is
quote:Nieuws | 23 juni 2010 - De Medal of Honor bèta is in volle gang maar helaas zijn de keys niet eenvoudig te bemachtigen in de Benelux. Gelukkig kunnen wij wel met iets nieuws aan de slag voor die andere grote shooter, Call of Duty: Modern Warfare 2. Robert Bowling heeft via zijn Twitter laten weten dat we aan de slag kunnen met twee nieuwe modi: Barebones Pro en Objective Barebones Pro.
In Barebones Pro kun je zonder killstreak rewards Free forAll of Team Deathmatch spelen. In Objective Barebones Pro kun je ook zonder killstreak rewards aan de slag met Domination, Demolition, Headquarters en Capture the Flag. De MW2-community vroeg al een tijdje naar een optie om zonder killstreak rewards te kunnen spelen en met deze toevoeging geeft Infinity Ward daar eindelijk gehoor aan. Dus mocht je MW2 niet meer spelen door die vervelende Pavelow's of Chopper Gunners, dan is nu je kans om de game weer op te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |