op wat speel jequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Bonzoo het volgende:
UMP45 silenced
Marathon Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro
en 6 uur per dag knallen en je wordt baas zoals ik
Met me intervention bijna 500 headshotsquote:
Ok zal je straks wel adden ben innerbattlequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik ga nu niet meer spelen maar me gt is wauturr
Geen idee. Ik gebruik geen snipers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Met me intervention bijna 500 headshotskrijg je dan die geile gouden emblem?
Ik haalde hem netquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef KaMo het volgende:
Nog maar een paar FMJ kills... En dan heb ik TAR-21 helemaal
Haha niks gaat boven de umpquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef SoldMayor het volgende:
De M4A1 is pas een bazenwapen![]()
Vanaf gisteren weer gebruikt nadat ik prestige 5 in was gegaan.
Mischien totaal 4 uur gespeeld en nu al 343 kills met dan ding
Gratz!quote:
Standaard met silencer, als je dan iemand raakt heb je tenminste een soort van hitsounds.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel met silencer anders vind ik het maar niks
Alleen voor ver af is het dan wel hopeloosquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Standaard met silencer, als je dan iemand raakt heb je tenminste een soort van hitsounds.
Valt wel mee hoor, ik maak genoeg longshots.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen voor ver af is het dan wel hopeloos![]()
Daarom dus M4A1
Een bionische hand zeker dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
En nee Tauchmeister, ik heb geen modded controller!!
Haha, oh hell fckn no.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo snel als op 1:10 gaat die van jou ook hoor![]()
een modded controller werkt zo: normaal als je bijvoorbeeld de schietknop (RT voor 360 en R1 voor PS3) ingedrukt houdt, wordt er één onafgebroken signaal naar de console gestuurd. Dit zorgt ervoor dat een semi automatic weapon (zoals de FAL of de Barret) maar één keer schiet. Een modded controller zorgt ervoor dat er niet één signaal wordt verstuurd, maar hele kleine signaaltjes, die het spel in feite vertellen dat de trigger heel vaak wordt ingedrukt en weer losgelaten. Hierdoor gaan semi-auto weapons heel snel achter elkaar schieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat zijn mod controllers precies. Lees het vaak maar weet niet wat het inhoudt.
zoals je misschien in het filmpje ziet gaat het met de FAL anders redelijk goed! en wat dacht je van bijvoorbeeld de Striker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef biertank het volgende:
Daar heb je toch geen reet aan zo'n modded controller?
Is leuk dat ie sneller vuur maar zoals je duidelijk bij de .50 zit in het filmpje, hij schiet kogels verspreid over de hele muur.
Als op iemand richt is de eerste raak de tweede gaat net langs hem, de derde enz. schiet ie aan de andere kant van het level.
misschien met echt stabiele wapens dat het lekker werkt maar kan het me niet voorstellen..
Inderdaad, die barret zit er volgens mij alleen maar om te laten zien hoe snel hij wel niet kanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals je misschien in het filmpje ziet gaat het met de FAL anders redelijk goed! en wat dacht je van bijvoorbeeld de Striker?
je hebt er wel degelijk voordeel mee als je het mij vraagt...
FMJ *ril*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef FalleNk810i het volgende:
bijna UZI masterynog 22 FMJ kills te gaan
haha nu pas? hoelang speel je? welk level? welke class? PS3?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
FMJ *ril*
Net voor het eerst een Acolade voor hoogste k/d![]()
Het komt nog wel goed met mij
zal m ook maar eens een keer proberen, bij welk lvl unlock je die?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:34 schreef Muchachooo het volgende:
wauw, die raffica is echt baas!
heb 3 emergency airdrops gehaald in één potje met alleen maar dat ding en drie of vier noscopes en quickscopes...
geen idee, ik geloof zo rond de 40.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:35 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zal m ook maar eens een keer proberen, bij welk lvl unlock je die?
Ja beter als map pack 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Is die nieuwe stimulus pack de moeite het geld waard?
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjesquote:Op zondag 13 juni 2010 02:17 schreef DrMarten het volgende:
TAR met FMJ is ook geweldig. Nog even wachten voor ik die weer kan gebruiken, ben gisteravond de tweede prestige ingegaan. Nu level 23 dus de TAR wel weer binnen.
Op het laatst in de vorige presitge had gebruikt eik de TAR met noobtube en FMJ, RPG, Bling pro, danger close en commando. Heerlijk huishouden in TDM-potjes.
Nu voornamelijk lekker huis aan het houden met de M4 en de UMP45. UMP is wel een lekker wapen, maar alleen icm stoppingpower.
Inmiddels de commando-perk ook al helemaal weer volgespeeld. 100 knifekills in 22 levels, best netjes vond ik zelf
lvl 56, net iets meer dan 2 dagen speeltijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
haha nu pas? hoelang speel je? welk level? welke class? PS3?
Ik heb gister nog als een gek met marathon pro, lightweight pro, commando pro en een tactical knife zitten rondrennen. Als dat even niet fijn ging, dan liep ik met tubetar, rpg, danger close, sitrep, scavenger. Na een potje begon het andere team te schelden johquote:Op zondag 13 juni 2010 06:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |