Ik heb gister nog als een gek met marathon pro, lightweight pro, commando pro en een tactical knife zitten rondrennen. Als dat even niet fijn ging, dan liep ik met tubetar, rpg, danger close, sitrep, scavenger. Na een potje begon het andere team te schelden johquote:Op zondag 13 juni 2010 06:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjes
Meestal alleen met Marathon, niet met lightweightquote:Op zondag 13 juni 2010 06:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je niet als een gek rond gaat rennen met marathon en lightweight is het inderdaad vrij netjes
eerder knife en snipe dagquote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef DrMarten het volgende:
Is het wereldwijde boostavond vandaag ofzo?
Eerst Highrise, 2 lui onder de trap, vervolgens zelfde potje zaten ze aan de kant van het gebouw op de richel, weer kapot geschoten, toen maar naar een ander potje gegaan. Zaten er 2 bij de electriciteitstoestand op Estate, daar een granaat op, volgende potje ingegaan, daar zaten er twee op het dak van het hoge gebouw in Crash, daar maar een predator op gegooid.... toen eindelijk 2 potjes zonder. Daarna nog weer 2 in Quary, die had ik ook snel door, daarna nog weer in Highrise. DIe zaten weer op de richel aan de zijkant van het gebouw. Die had ik het snelst door want die had ik beeld tijdens het "spectaten"![]()
Direct daar maar heen gegaan en weer een double kill.
Dit was wel lekker voor de score van het het killen van lui die spawnen met Tactical Insertion
Haha boosters jagen is leuk man. Behalve als je ze niet kan vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:25 schreef DrMarten het volgende:
Is het wereldwijde boostavond vandaag ofzo?
Eerst Highrise, 2 lui onder de trap, vervolgens zelfde potje zaten ze aan de kant van het gebouw op de richel, weer kapot geschoten, toen maar naar een ander potje gegaan. Zaten er 2 bij de electriciteitstoestand op Estate, daar een granaat op, volgende potje ingegaan, daar zaten er twee op het dak van het hoge gebouw in Crash, daar maar een predator op gegooid.... toen eindelijk 2 potjes zonder. Daarna nog weer 2 in Quary, die had ik ook snel door, daarna nog weer in Highrise. DIe zaten weer op de richel aan de zijkant van het gebouw. Die had ik het snelst door want die had ik beeld tijdens het "spectaten"![]()
Direct daar maar heen gegaan en weer een double kill.
Dit was wel lekker voor de score van het het killen van lui die spawnen met Tactical Insertion
spas is een geile shotgun maar de hitdetection zuigt.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
spas met grip die je op iemands hoofd schiet en niet eens een hitmarker krijgen
Dat is echt kut, zelfde als hitmarkers.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
spas met grip die je op iemands hoofd schiet en niet eens een hitmarker krijgen
als ik heartbeat wil unlocken voor snipers ga ik sowieso altijd ff HC doen hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is echt kut, zelfde als hitmarkers.![]()
Oja, silencers op een sniper..![]()
GVD! wat een kutnoobs bij HC-TDM. Die mensen zullen zeker wel een kutleven hebben.![]()
WA2000 met silencerquote:Op maandag 14 juni 2010 @ 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
GVD! wat een kutnoobs bij HC-TDM. Die mensen zullen zeker wel een kutleven hebben.![]()
HC-TDM, godverdekutrespawntimersquote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het jagen, kwam ze gewoon tegenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha boosters jagen is leuk man. Behalve als je ze niet kan vindenDat is wel frusterend.
hoe kan je spectaten op de xbox?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het jagen, kwam ze gewoon tegen
De laatste was wel briljant, ik was nog even van iedereen het gluis aan het uitzetten, zie ik dus als spectator 2 boosters richting hun plekje gaan..... 10 seconden later waren ze allebei dus dood
voordat je je class kiest automatischquote:
Dat dus, en ik speel op de PS3 dus hoe hetanders moet weet ik nietquote:Op maandag 14 juni 2010 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voordat je je class kiest automatisch
ik heb een aantal keren gehad bij FFA dat ik dus aan het spectaten was bij boosters en het niet meteen doorhad en dus al een class aanklik en me dan bedenk dat ik even had moeten kijken waar ze zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, en ik speel op de PS3 dus hoe hetanders moet weet ik niet
Deze was geniaal, zie je iemand renne, zie je van een afstandje al iemand anders van het gebouw afspringen en deze er achteraan gaan en z'n tactical insertion droppenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik heb een aantal keren gehad bij FFA dat ik dus aan het spectaten was bij boosters en het niet meteen doorhad en dus al een class aanklik en me dan bedenk dat ik even had moeten kijken waar ze zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |