Hier weer verderquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef ldesseck het volgende:
Alleen je grote teen is apart, zodat dat je gewoon je teenslippers aan kunt doen.
Ideaal als je net een nieuw huis hebt en waarbij de vorige bewoner er een ranzige zooi van heeft gemaaktquote:
ik zou bijna denken van wel, maar als je alleen daarvoor moet gaan en je moet ervoor om, dan zou ik lekker naar de xenos gaan want daar hebben ze het zeker weten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:25 schreef sproetjes het volgende:
weet iemand of ze ook van die wandelsokken bij de action hebben?
anders ga ik maar even bij de xenos of sportzaak kijken
Heb ze niet gezien bij de action. De Blokker heeft ze wel vaak liggen in die bakken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef Wokkel het volgende:
Iemand een idee of de Action (of andere winkels) een portemonnee verkopen die je om je nek hangt?
[ afbeelding ]
Xenos had ze in ieder geval niet.
Volgens mij wel!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Vorig topic nog niets over gehoord, dus ik plant m'n vraag gewoon weer hier
Iemand enig idee of Action spiegels verkoopt, gewoon zo'n klein model (make-up spiegel van ongeveer 12 bij 18cm of een ronde, met of zonder poot om hem op tafel te zetten)?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee of Action spiegels verkoopt, gewoon zo'n klein model (make-up spiegel van ongeveer 12 bij 18cm of een ronde, met of zonder poot om hem op tafel te zetten)?
Ja en anders verkopen ze het vast bij de Kruidvatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en anders verkopen ze het vast bij de Kruidvat
Hema heeft ze, en ook nog eens cheapass.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef Wokkel het volgende:
Iemand een idee of de Action (of andere winkels) een portemonnee verkopen die je om je nek hangt?
[ afbeelding ]
Xenos had ze in ieder geval niet.
Thanks. Kon ze trouwens niet vinden bij de Hema, maar de Blokker had ze in overvloedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hema heeft ze, en ook nog eens cheapass.
Waar woon je? Ik ben gisteren in Rotterdam geweest, en daar lagen nog een aantal doosjes. Ik heb er zelf ook meegenomenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef _Loki het volgende:
Weet iemand of ze die leuke buitenlampoinnen nog hebben?
Ik wil iets om m'n dakterras te versieren
Iemand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit bij de action een houten taartplateau gezien. Hebben ze die nog? En is het inderdaad een plateau of is het een etagere?
Alvast bedankt!
blaakbaar weet niemand het, dus ga dan zelf kijkenquote:
Dat is voor mij drie kwartier fietsen, sorry dat ik het van tevoren navraagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
blaakbaar weet niemand het, dus ga dan zelf kijken
Hier lagen ze nog wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef _Loki het volgende:
Weet iemand of ze die leuke buitenlampoinnen nog hebben?
Ik wil iets om m'n dakterras te versieren
quote:
Helaas geen Slumdog Millionaire hier maar wel Das Leben der Anderen gescoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef Hopey het volgende:
Yeey volgende week dvd's in de aanbieding, ik wil Slumdog Millionaire! Yeeey nieuwe titels ook!
Wellicht moeten ze ze weer aanvullen, is hier altijd 1x per week.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef _Loki het volgende:
[..]
Heb ze niet kunnen vinden
Nah ze hebben ook leuke houten, die zijn moooi
Dankje,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef _Loki het volgende:
Ik ben er net even geweest in Deventer, en ik heb wel wat houten plateaus gezien dus er zal er vast wel een tussen zitten.
Ja, die verkopen ze nog! Heb er van de week nog bij staan kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef mascarpone het volgende:
De action heeft ooit fonduesetjes gehad zoals in de afbeelding hieronder. Maar dan helemaal wit.
[ afbeelding ]
Weet iemand of de action die nog verkoopt??
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:30 schreef _Loki het volgende:
Hebben jullie ervaring met het wasmiddel van 1,69 euro trouwens? Ik weet niet of ik dat moet vertrouwen.
Blokker hele set, prullenbak erbij zelfde materiaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom heeft de Action dit simpele pennenbakje eigenlijk niet?
Weet iemand een winkel waar ze hem wel hebben (moet echt ditzelfde model hebben, geen plastic spul ofzo).
[ afbeelding ]
IKEA zeker weten, daar heb ik de mijne vandaan die precies hetzelfde is als op het plaatje. En ik heb ook een matching prullenbakquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IKEA zeker weten, daar heb ik de mijne vandaan die precies hetzelfde is als op het plaatje. En ik heb ook een matching prullenbak![]()
Ja, ik kon er niet tegen. Ik heb een moeilijke huid en die vond het niet zo fijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:30 schreef _Loki het volgende:
Hebben jullie ervaring met het wasmiddel van 1,69 euro trouwens? Ik weet niet of ik dat moet vertrouwen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:12 schreef Marvelous het volgende:
Oeh, net bij de action geweest!
4 vouwstoeltjes
[ afbeelding ]
En een tent die pas volgende week in de aanbieding is
http://www.action.be/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=3
Nu al in belgie, maar hier nog 28,00
totaal 43,95! kan je niet voor tobben toch?
ach, prijs/kwaliteitquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
1 post boven je... Mijn ervaring met die tent.
Ik zal heel blij zijn als hij nog 1 festival meegaat.
volgens mij zelfs al vanaf 1.69... maar die vind ik persoonlijk nooit lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand enig idee vanaf welke prijs de (dames)luchtjes verkocht worden bij de Action, is dat zo vanaf 5 euro?
Zijn dat die in een koker zitten, die opgerold zijn? Of zijn dit weer andere?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef trovey het volgende:
Er zijn weer flexibele buitenschildereijen met een nieuwe afbeelding. Meteen er 3 meegenomen want ik ga ze als buitenzonwering gebruiken voor mijn ramen (die precies de goede maat hebben voor die 100 cm dingen) want door de constructie van mijn balkon is andere zonwering erg moeilijk. Heb er eentje meegenomen van schapen in een gele bloemenweide, 1 met zicht op een tuinschuurtje en eentje met zicht op lavendelvelden....morgen (denk dat ik dat maar eens doe tijdens de voetbalwedstrijd...lekker rustig bij de Action dan voor een zaterdag) alleen nog eentje ophalen met een buitengieter erop en mijn ramen zijn afgeschermd bij volle zon.
ja die bedoel ik!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=9
Deze??
K heb net die andere doos gekocht, en idd wat moet je met al die kaarten??
Versturen? Niets zo leuk als een kaartje krijgen als je ziek bent, iets belangrijks hebt en iemand je succes of veel geluk wenst, jarig bent of gewoon zomaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:08 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ze hebben weer leuke kaartenboxen! veel leuker nog dan die blauw/rode doos naar mijn idee, maarja wat moet ik met zoveel kaarten :p
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://www.action.nl/pages/OfferPage.aspx?type=week&nr=9
Deze??
K heb net die andere doos gekocht, en idd wat moet je met al die kaarten??
tja ik zou niet weten wie ik een kaart zou moeten sturen, ik heb mijn vrienden dicht om me heen, zijn niet ziek of jarig en die hoef ik dus geen kaarten te sturen.. hmm haha ik voel weer een onzin-aankoop aankomen! Gelukkig is het niet zo duur :pquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
Versturen? Niets zo leuk als een kaartje krijgen als je ziek bent, iets belangrijks hebt en iemand je succes of veel geluk wenst, jarig bent of gewoon zomaar.
Foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef EvaZaha het volgende:
Wauw dat mini stijltangetje van 2,50![]()
Ik heb normaal echt het soepelste en steilste haar wat je kan hebben, en nu heb ik met dat dingetje een enorme bos krullen gemaakt![]()
Hoe tof is dat.
Dan geef je die kaarten aan je moeder (zus, broer, vul maar inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
tja ik zou niet weten wie ik een kaart zou moeten sturen, ik heb mijn vrienden dicht om me heen, zijn niet ziek of jarig en die hoef ik dus geen kaarten te sturen.. hmm haha ik voel weer een onzin-aankoop aankomen! Gelukkig is het niet zo duur :p
Als je niet weet aan wie je een kaart kan sturen dan zou ik ook geen kaartenbox kopen. Iedereen is eens per jaar jarig, iedereen is wel eens ziek of kan wel een succes of gelukswens gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
tja ik zou niet weten wie ik een kaart zou moeten sturen, ik heb mijn vrienden dicht om me heen, zijn niet ziek of jarig en die hoef ik dus geen kaarten te sturen.. hmm haha ik voel weer een onzin-aankoop aankomen! Gelukkig is het niet zo duur :p
Ik bedoelde in eerste instantie van de stijltang. En daarna bedacht ik mij dat het leuker zou zijn om de krullen te zien. Gelukkig vatte jij het ook zo op!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
Oh ik kan dr ook wel een van t tangetje maken hoor :p Narcist die ik ben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik bedoelde in eerste instantie van de stijltang. En daarna bedacht ik mij dat het leuker zou zijn om de krullen te zien. Gelukkig vatte jij het ook zo op!
Nice, nice & leuk meisje ben je!
waaaaauuuwwwwwwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
[ afbeelding ]
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
ik vond de doos zo mooi...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet weet aan wie je een kaart kan sturen dan zou ik ook geen kaartenbox kopen. Iedereen is eens per jaar jarig, iedereen is wel eens ziek of kan wel een succes of gelukswens gebruiken.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:27 schreef trovey het volgende:
De blokken kokospotgrond zijn niet meer verkrijgbaar
Wel zijn er weer caprileggings zonder frutsels![]()
verkrijgbaar, best wel prettig want het was vandaag verrekte koud
op de brommert met dat rokje net boven de knie (buiten het feit dat ik bijna steeds in mijn ondergoed zat met die wind
)
Staat je mooi! Heb je ook een foto van dat ding zelfquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
-edit- foto verwijderd (internet=eng)
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
Ik probeer dat altijd, maar het is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:24 schreef EvaZaha het volgende:
-edit- foto verwijderd (internet=eng)
2,50 stijltangkrullen!
Hoera voor Action
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd, maar het is me nog nooit geluktTips please?
Ik ben dan ook een bikkelquote:Op zondag 20 juni 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je met dit weer in een rokje loopt, ik liep met winterjas vandaag
quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:21 schreef RijstNatie het volgende:
allemaal rommel die je gewoon niet nodig hebt
Die 3-packs naadloze sokken zijn echt goedquote:Op donderdag 24 juni 2010 03:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij gebruikt geen shampoo, schoonmaakmiddelen, tandpasta, voedingsartikelen, handdoeken, kleding, schoeisel, ondergoed, sokken etc.?
mij ook niet. zou niet weten waarom ik dat ding uberhaupt gekocht hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Mij lukt het niet, krullen met een stijltang..
Vriendje heeft er 6 gehaald!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:46 schreef P.F het volgende:
Hebben ze die witte wayfarer zonnebrillen nog die ze rond Koninginnedag hadden? Zo ja ik wil er nog 5 of zo!!
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.quote:
Die ga ik ook nog een setje halen. Ze zijn te kort voor mn balkon, maar ik wacht tot de Action bij mij in de buurt open gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Action.
Ik heb inmiddels 6 lapionneslingers in mijn tuin hangen ik blijf ze maar kopen.
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstand) maar heb niets gekocht....hoor ik er nu niet bij ?
![]()
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Haha moest nog aan je denken toen ik er vandaag wasquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik droomde van de week dat ik bij de Action kwam en dat ze ineens van alles uit het assortiment hadden gehaald. Ze hadden o.a. geen wasmiddelen meer. En ik moest een vloerwisser hebben maar ze hadden alleen maar vloerwissers van rond de ¤ 200,-.
Het was een vreselijke nachtmerrie.![]()
Ja maar ik woon er bijna naast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.![]()
Ik nog net niet maar kan er wel naartoe kruipen maar ik droom er niet over.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen maar gewone mandjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen mandjes of van die trekmandjes op wielen en daar kun je nog genoeg in kwijt.
Als ze nou ook nog USB-hubs verkopen kan ik ze ook daadwerkelijk kwijtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
Nog even een tip met dit warmere weer: die USB ventilatoren van de Action (ik geloof 1,69) geven net genoeg luchtstroom dat het aangenaam vertoeven is achter de computer, 1 is voldoende als het ding gewoon op je gericht staat maar twee is net iets fijner nu het warmer is.
Hadden ze die tuin solar dingen ook liggen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha moest nog aan je denken toen ik er vandaag was.
Leukste score van vandaag: panterprint beautycase meeneemding, incl. miniversie voor in je tas.
Heb wel binnenband gehaald maar nog niet hoeven gebruiken. Volgens een aantal mensen die ik ken, zijn het geen fantastische banden, maar kan het ermee door. Prima voor een stationsfiets o.i.d. zeg maar, maar om over hobbelige stukken te fietsen misschien iets minder aan te raden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Zana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van de fietsbanden van de Action, zowel buiten- als binnenband??
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
[..]
Hier hebben ze alleen maar gewone mandjes
Met als gevolg dat ik dus allemaal zooi onder mijn arm mee ga sjouwen
[..]
Als ze nou ook nog USB-hubs verkopen kan ik ze ook daadwerkelijk kwijt
Sweexquote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.
Lampen ofzo? Niet echt opgelet, maar volgens mij wel. Dat soort dingen zijn een beetje standaard bij de Action geloof ik,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hadden ze die tuin solar dingen ook liggen?
ha, das balen van je tent! elke tent zou daar stuk van gaan zou ik denken, een harde bal erboven op. balen zeg!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:08 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hadden hier in Enschede geen campingstoeltjes meer...
Dan maar morgen in Arnhem kijken, daar zijn 2 Actions en anders kan ik ook nog naar Velp fietsen.
Paraplutent is btw overleden.
Had hem in de tuin gezet om even uit te waaien, toen is de voetbal van de buren bovenop het paraplu systeem zelf gekomen, en nu werkt het dus niet meer.
de binnenbanden van action zijn wel veel dunner dan die van een merk of van de hema ofzo, maar in principe werkt het naar ons idee prima,geloof dat er nu ook 1 zit in de band van mijn vriend zijn fiets en hij klaagt nooit. we hebben er ook altijd 1 op voorraad liggen als reserve. voor mijn fiets (omafiets) hebben ze helaas geen binnenbanden dus eigen ervaring kan ik niet geven. mijn vriend denkt overigens wel dat het sneller lek gaat maar ik weet niet of dat zo is of omdat dat komt dat hij van enschede naar utrecht verhuisd is (misschien meer glas? haha)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb wel binnenband gehaald maar nog niet hoeven gebruiken. Volgens een aantal mensen die ik ken, zijn het geen fantastische banden, maar kan het ermee door. Prima voor een stationsfiets o.i.d. zeg maar, maar om over hobbelige stukken te fietsen misschien iets minder aan te raden.
Nogmaals, van horen zeggen. Ik weet niet of die info ook echt klopt. Misschien kun je er beter maar gewoon eentje halen voor die prijs en het proberen
Het is denk ik meer dat zo'n systeem er stuk van gaat.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ha, das balen van je tent! elke tent zou daar stuk van gaan zou ik denken, een harde bal erboven op. balen zeg!
dat zou natuurlijk ook kunnen! je kan er ook niet echt veel van verwachten he voor die prijsquote:Op zondag 27 juni 2010 10:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat zo'n systeem er stuk van gaat.
Maar gelukkig hadden ze bij de Perry Sport een mooie 3 voor de prijs van 2 actie
Dat ook niet, maar ik weet niet of een tentje van de dubbele prijs wel de wind op het festival had overleefd. Het waaide echt belachelijk hardquote:Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk ook kunnen! je kan er ook niet echt veel van verwachten he voor die prijswel leuk eenmalig festivaltentje denk ik!
vast niet, daarom prima om voor eenmalig gebruik een zo goedkoop mogelijke tent te kopenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar ik weet niet of een tentje van de dubbele prijs wel de wind op het festival had overleefd. Het waaide echt belachelijk hard
Nee, nog nooit gezien bij de Action.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef B.ertha het volgende:
Heeft de action zo'n stoelen?
[ afbeelding ]
Ik heb altijd hetzelfde voornemen. Alleen dan met een karretjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef EvaZaha het volgende:
Mijn regel is: alles wat in het normale mandje past, mag ik meenemen. Tenzij ik speciaal voor iets (groots) ga.
Ja, volgensmij voor 3 euro per stuk ofzo, kan 5 euro zijn, maar in ieder geval minder dan de vervangingskosten van al je spullen als je huis een keer in de fik staatquote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de action ook brandmelders verkoopt? En zo ja, hoe duur ze zijn?
Bij ons niet, dus ik zou gewoon eventjes gaan kijken of de Action bij jou het wel heeft.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de action ook brandmelders verkoopt? En zo ja, hoe duur ze zijn?
Ik heb ze één keer zien staan, maar dat was een eenmalige restpartij ofzo, net als (helaas) de Kalaschnikov-energydrinkquote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef B.ertha het volgende:
Heeft de action zo'n stoelen?
[ afbeelding ]
Inderdaad goed spulquote:Op maandag 28 juni 2010 02:01 schreef WammesWaggel het volgende:
1 euro voor Umbro deo, gekocht op Donderdag, goede toko die Action
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
Nog even een tip met dit warmere weer: die USB ventilatoren van de Action (ik geloof 1,69) geven net genoeg luchtstroom dat het aangenaam vertoeven is achter de computer, 1 is voldoende als het ding gewoon op je gericht staat maar twee is net iets fijner nu het warmer is.
Ik las afkorting husb(and) ipv hubsquote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.
Dankje, dan haal ik ze even bij de blokkerquote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb ze één keer zien staan, maar dat was een eenmalige restpartij ofzo, net als (helaas) de Kalaschnikov-energydrink
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik zou van mijn leven nooit een pan kopen bij de actionquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Action for president!
Wij gingen vandaag en hebben gehaald:
Twee supersoakers
Een pan
Afwasmiddel
Een usb ventilator
Zwitsal zonnebrand
Gezichtsmaskers
Schoonmaakdoekjes
22 euro.
Ja, hier in Zwolle tenminste wel. Hier verkopen ze plastic maatbekersquote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef stef040 het volgende:
De vaatwas tabletten van de Action zijn echt NIET aan te raden.
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudquote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor de tipBen heel benieuwd of ik dat iets vind. Even op het lijstje zetten.
[..]
Ik las afkorting husb(and) ipv hubs![]()
Maar de logica dat hij van de Wibra komt leek me sterk
OMG fok! dating is back with a vengeancequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudgaat worden dus uit dat ding voor dit moment
, eens afwachten hoe het vrijdag gaat met 31
graden buitentemperatuur.
Er staat wel een jongeman hier bij de Wibra maar die is me iets te jong voor husband materiaal maar wellicht iets voor jou
Ik ook, geen problemen mee. Ik haal daar altijd de goedkoopste mega-verpakking en mijn vaat wordt prima schoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben altijd heel blij met de afwasblokjes van de Action.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudgaat worden dus uit dat ding voor dit moment
, eens afwachten hoe het vrijdag gaat met 31
graden buitentemperatuur.
Nee, niet die van dreft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik heb die van Dreft en die werken prima.
Hmja, de medewerkers zijn niet altijd even intelligent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gister waren er 2 jongens die rond de 40 Oranje shirts wilde, allebei graag de helft betalen.
Cassičre "maar hoe moet ik dat doen dan?"En hoppa alles moest in 1 keer betaald worden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja, de medewerkers zijn niet altijd even intelligent.
Mijn Action lijkt op bepaalde tijdstippen net het centrale plein van een Turks dorp. Tig gehoofddoekte Turkse vrouwen die met elkaar het laatste nieuws bespreken terwijl hun koters rondrennen door de winkel.
Bij onze Action hebben ze alleen Sun of Dreftquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:26 schreef stef040 het volgende:
[..]
Nee, niet die van dreft.
Dat andere merk goedkopere, werkt gewoon helemaal niet.
Ik had ze er wel gekocht, was een set van 3 voor zoals altijd bijna gratis.. weet niet of het nog in het assortiment zit!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef maok het volgende:
Ik ga meestal naar een dorpje hier in de buurt (ik woon aan de rand van de stad), zo'n verademing, mensen leggen daar spullen nog netjes op hun plek terug als ze toch besluiten het niet te kopen en personeel dat nog behulpzaam is.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:57 schreef B.ertha het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik zou van mijn leven nooit een pan kopen bij de actionDan liever een paar maanden krom liggen voor een fatsoenlijke, want ik weet hoe groot het verschil is. Alle andere (keuken)zooi, prima, maar mijn messen en pannen moeten goed zijn.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:52 schreef Mixende_match het volgende:
Ik ga ook straks ffies, voor mijn schoonmoeder (Dus NIET voor mezelf) haha
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef Isegrim het volgende:
Het probleem is dat het daar altijd druk is.
Ik ben zojuist bij de Action geweest en heb ff voor je gekeken, maar ik heb geen abraham of sarahspullen gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik weet dat er ook feestartikelen zijn bij action, maar zijn er ook artikelen speciaal voor abraham of sarah? heb nog nooit echt gekeken bij de spulletjes, vandaar de vraag..
bedankt dat je even voor me gekeken hebt, liefquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben zojuist bij de Action geweest en heb ff voor je gekeken, maar ik heb geen abraham of sarahspullen gezien.
Gekocht:
- vaatwastabletten
- keukenreiniger
- vochtige schoonmaakdoekjes
- legging
- notitieboekje + knutselspulletjes
- sanex deo
Kijk eens bij de Xenos. Daar hebben ze wel van die Abraham/Sarah spullen en opblaasbare cijfers!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik weet dat er ook feestartikelen zijn bij action, maar zijn er ook artikelen speciaal voor abraham of sarah? heb nog nooit echt gekeken bij de spulletjes, vandaar de vraag..
Die strandstoeltjes?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:58 schreef joepie91 het volgende:
Voor degene die op zoek was naar die stoelen bij de Action: een aantal Aldi's hebben nu een restpartij ervan liggen, dus als je snel bent...
ben ik al geweest voordat ik deze vraag stelde, ze hadden niet genoeg wat ik wilde hebben :p toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Xenos. Daar hebben ze wel van die Abraham/Sarah spullen en opblaasbare cijfers!
die soepstengels zijn echt lekker inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef Mixende_match het volgende:
ik had ook nog voor je gekeken...alleen vergeten te posten haha.
ik moest even snoepjes halen voor schoonmoeders... verder heb ik gekocht:
reviseble zwembroek;
scrubhandschoen;
2 axe deo's;
en zo'n geurspray van ambi pur;
en die overheerlijke soepstengels
jaa die dove is lekker & goedkoooooop!
quote:
Ja dat is echt een leuk ding! En je kan er prima op barbecuen voor dat geld.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is echt een leuk ding! En je kan er prima op barbecuen voor dat geld.
haha nouja hij klinkt in ieder geval wel heel leuk, en inderdaad voor 4 euro kan je je er geen buil aan vallen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef Mixende_match het volgende:
jewellll!!!hahaha
de 'buitenkant' is rood met grijs en bloemegies. en de binnenkant is effen rood. heb hem eigenlijk niet gekocht voor het revisble maar omdat ie maar 4 euro koste, en mijn vriend wou nog een goekoop broekie die vies en kapot mag gaan;)
quote:
Ik geloof 29,99 euro.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, was ie nou 30 of 40 euro? Ik vind hem echt super leuk maarja heb geen eigen huis ofzo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al aardig wat dagen in warme temperaturen
Van een ventilator word het ook niet kouder, het verplaatst alleen maar de warme lucht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet zo warm als vandaag.Er snorren hier nu 3 USB ventilatoren en een normaal tafelexemplaar en nog heb ik het warm.
haha ik blij dat ik het heb kunnen weerstaan. 2,50 is niet duur natuurlijk maar als het echt direct de prullenmand in kan ben ik toch blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb dat mini-krultangetje inmiddels geprobeerd, vind het helemaal niks. De bladen blijven niet goed op elkaar zitten, ze gaan schuiven. Dit kan je voorkomen door ze aan de uiteindes vast te houden, maar de uiteindes worden veel te heet om dat te doen
. Probeerde m'n haar te krullen, maar dat was compleet kansloos
.
Ach, was leuk experiment voor die 2,50, maar hij gaat de prullenbak in![]()
Ik heb de iets duurdere krultang van de Action, geloof dat die 6.50 is. Die werkt wel primaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha ik blij dat ik het heb kunnen weerstaan. 2,50 is niet duur natuurlijk maar als het echt direct de prullenmand in kan ben ik toch blij dat ik het niet gedaan hebkoop ik liever andere troep waar ik nog wel iets mee kan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Van een ventilator word het ook niet kouder, het verplaatst alleen maar de warme lucht.
Je mept ze uit de lucht. Ding raakt een vlieg en *zap*.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef trovey het volgende:
[..]
N8u merk ik toch echt wel dat ze werken...ik was gisteravond blijkbaar iets te warmbloedig.
Trouwens...kan iemand mij uitleggen hoe je die electrische vliegenmapper moet gebruiken? Ik heb er net eentje gekocht maar er echt mee slaan zoals bij een normale mepper lijkt me niet zo'n goed idee want dan is het ding met 2 keer meppen kapot.![]()
of je legt ze bovenop ze als ze op tafel landen ofzo. *Knetterdeknetter*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mept ze uit de lucht. Ding raakt een vlieg en *zap*.
Zijn die dingen ook bij de Action te koop dan? Moet er nog een hebben, maar heb ze niet kunnen vinden. Insectenlamp werkt niet zo goed, ik heb hierbinnen te veel licht... oftewel: er is meer licht op andere plaatsen en die beesten gaan niet naar de insectenlamp toequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:43 schreef trovey het volgende:
Hier heeft inmiddels wat geknetterd,Ik denk dat het een combi gaat worden van de gewone mepper en de electrische....niet alle plekken lenen zich voor de electrische en ondanks vriendelijke verzoeken weigeren de vliegen zelf plaats te nemen op de mepper.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zijn die dingen ook bij de Action te koop dan? Moet er nog een hebben, maar heb ze niet kunnen vinden. Insectenlamp werkt niet zo goed, ik heb hierbinnen te veel licht... oftewel: er is meer licht op andere plaatsen en die beesten gaan niet naar de insectenlamp toe
Thanksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef maok het volgende:
Ja, iig van die dingen die op een ipod lijken met koptelefoon. Volgens mij voor minder dan een euro.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag bij de action:
Twee usb ventilators
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Zijn dat die met of zonder lichteffecten? (Bloemetjes enzo...?)
Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:14 schreef Kwork het volgende:
Ventilator is nu alweer stuk, kabeltje is nogal warm
Hij werkt weer na een afkoelpauzequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen?Die dingen zijn hier al zeker een volle week in gebruik maar werken zonder problemen, alleen die lampjes ja.....dat had voor mij ook niet gehoeven.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb net ff gekeken hoe die ventilator eruit ziet, maar da's net een kermisattractie.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb net ff gekeken hoe die ventilator eruit ziet, maar da's net een kermisattractie.
quote:
Mét muziek eronderquote:
Ik weet niet hoe dicht bij Dordrecht je zit, maar hier liggen nog hele stapelsquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
Helaas geen usb-ventilator meer hier.
Was wel enigzins te verwachtenOver een tijdje opnieuw kijken, wie weet komen ze nog...
USB-ventilator + USB Battery Pack = winquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Mixende_match het volgende:
hahahaa![]()
maar ik zoek ook een windwaaiertje op batterijen,dus geen usb, zouden ze die daar ook hebben?
Dan zijn ze zeker sinds vanochtend aangevuldquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:09 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dicht bij Dordrecht je zit, maar hier liggen nog hele stapels
EDIT: Ik heb er ook twee
Denk het wel ja, omdat er in Waalwijk ook nog zoveel waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn ze zeker sinds vanochtend aangevuld
1,69quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe duur zijn die usb ventilators?
Mooi nog goedkoper dan Ebayquote:
Nu je zegt dat je dat hoopt, bedenk ik me opeens dat ik ze allemaal had moeten kopen en als ze overal op zijn voor het 3-dubbele doorverkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi nog goedkoper dan Ebayhopelijk zijn ze er nog en anders koop ik deze
http://cgi.ebay.nl/FLEXIBLE-USB-LED-LIGHT-WITH-FAN-FOR-NOTEBOOK-LAPTOP-PC-/390103504846?cmd=ViewItem&pt=UK_Computing_LaptopAccess_RL&hash=item5ad3fb17ce
Voor rennen hoef je toch geen speciale sokken te hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef sproetjes het volgende:
heb ze inderdaad maar even bij de xenos gehaald, aangezien dat om de hoek ligt en ik vanmorge weer wilde gaan rennen
hoeft niet, zit wel lekkerderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Voor rennen hoef je toch geen speciale sokken te hebben?
Bij de HEMA hebben ze ook erg goede.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bij de HEMA hebben ze ook erg goede.
Overigens gisteren bezoekje gebracht aan de Action in Arnhem (vakantie-inkopen) en die hebben zoveel wat de Action in Dordrecht niet of nauwelijks heeft
Ja, dat weet ik... maar dan komt 'ie dus in Zwijndrecht o.i.d. te zitten, omdat ze dat pand naast het spoor niet mogen kopen/huren. Hing laatst nog een actieposter in de Action, van de medewerkers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Dordrecht zoeken ze een nieuwe grotere locatie, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... maar dan komt 'ie dus in Zwijndrecht o.i.d. te zitten, omdat ze dat pand naast het spoor niet mogen kopen/huren. Hing laatst nog een actieposter in de Action, van de medewerkers.
Maar dan kan ik niet meer naar de Action toe lopen
Volgens mij was het Dordrecht die had gezegd dat ze maar in Zwijndrecht moeten gaan zitten... overigens was de reden dat ze weg moeten niet dat ze groter willen worden, maar dat hun vrachtwagens niet meer welkom zijn in de binnenstad. Te groot en log enzo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh eerst zien dan geloven hoor, kan me niet voorstellen dat Dordrecht dat laat gaanEn dat de Action in Z. wil zitten
![]()
Maar idd het kan wel, als het verhuisd naar Zwijndrecht kom ik er ook zelden meer.
Oh verdoriequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Dordrecht die had gezegd dat ze maar in Zwijndrecht moeten gaan zitten...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verdorie![]()
En ja idd is een drama met die vrachtwagens in de stad.
Al zou die plek bij het station ook niet alles zijn, daar zitten ook "woonstraatjes" naast dus waar die vrachtwagens daar heen moeten is me ook een vraag.
Er zijn toch wel meer Actions in een binnenstad in andere steden
quote:
zelfde met de wella mousse, iets van 5 euro bij de kruidvat, bij de action ook 1.39quote:Op zondag 11 juli 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb Rexona oranje en goud ook voor hem gehaald. Bij de normale drogist variërend in prijs van ¤ 2,49 tot ¤ 3,29 en bij de Action ¤ 1,89.
Een tijdje terug Wella de rode stevige hold haargel. Bij Kruidvat enzo 5 euro en bij de Action ¤ 1,39. En dan kreeg je er ook nog een rode riem bij. Het enige verschil dat het import uit Mexico ofzo was.
Xenos heeft ze wel, Action durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef maartjeh het volgende:
Iemand enig idee of ze bij de Action van die klittenband-raamhorren hebben>?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Xenos heeft ze wel, Action durf ik niet te zeggen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo een bezoekje brengen aan de grootste Action van Nederland
quote:
Grote Action was voor mij een haardingetje en een slot, totaal 3,44quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote Action betekent een groot (lees: vol) karretje![]()
Ooooh die moet ik ook hebben. Heb er van de Xenos maar die is al op..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:00 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Refreshment 100ml 6ass.
geurolie met bamboestokjes
2520466 1,39
Die vind ik heel prima ruiken voor die prijs!
Beter geprijst dan die van rituals..
[ afbeelding ]
22.50!
Jaaaa, de conditioner is ook heeeeeeeeeeel goed! en ruikt zalig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Die neppe Herbal Essences van de Action ruikt best wel heel lekker. Slechts 79 cent per fles ofzo.
Dat is prima.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef love_icecream het volgende:
Heeey! Ik las al op voorgaande topics dat de action ook goedkope make-up heeft. Dus ik ging ff verder googlen en op deze site: www.justsimone.wordpress.com staat bijna alle make-up van de Action gereviewed met foto's. Misschien een tip voor mensen die niet veel te besteden hebben aan make-up en graag willen weten hoe deze make-up is.
Dit is niet bedoeld als reclame! Het is gewoon een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |