Hema heeft ze, en ook nog eens cheapass.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef Wokkel het volgende:
Iemand een idee of de Action (of andere winkels) een portemonnee verkopen die je om je nek hangt?
[ afbeelding ]
Xenos had ze in ieder geval niet.
Thanks. Kon ze trouwens niet vinden bij de Hema, maar de Blokker had ze in overvloedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hema heeft ze, en ook nog eens cheapass.
Waar woon je? Ik ben gisteren in Rotterdam geweest, en daar lagen nog een aantal doosjes. Ik heb er zelf ook meegenomenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef _Loki het volgende:
Weet iemand of ze die leuke buitenlampoinnen nog hebben?
Ik wil iets om m'n dakterras te versieren
Iemand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:37 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit bij de action een houten taartplateau gezien. Hebben ze die nog? En is het inderdaad een plateau of is het een etagere?
Alvast bedankt!
blaakbaar weet niemand het, dus ga dan zelf kijkenquote:
Dat is voor mij drie kwartier fietsen, sorry dat ik het van tevoren navraagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
blaakbaar weet niemand het, dus ga dan zelf kijken
Hier lagen ze nog wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef _Loki het volgende:
Weet iemand of ze die leuke buitenlampoinnen nog hebben?
Ik wil iets om m'n dakterras te versieren
quote:
Helaas geen Slumdog Millionaire hier maar wel Das Leben der Anderen gescoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef Hopey het volgende:
Yeey volgende week dvd's in de aanbieding, ik wil Slumdog Millionaire! Yeeey nieuwe titels ook!
Wellicht moeten ze ze weer aanvullen, is hier altijd 1x per week.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:05 schreef _Loki het volgende:
[..]
Heb ze niet kunnen vinden
Nah ze hebben ook leuke houten, die zijn moooi
Dankje,quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef _Loki het volgende:
Ik ben er net even geweest in Deventer, en ik heb wel wat houten plateaus gezien dus er zal er vast wel een tussen zitten.
Ja, die verkopen ze nog! Heb er van de week nog bij staan kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef mascarpone het volgende:
De action heeft ooit fonduesetjes gehad zoals in de afbeelding hieronder. Maar dan helemaal wit.
[ afbeelding ]
Weet iemand of de action die nog verkoopt??
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:30 schreef _Loki het volgende:
Hebben jullie ervaring met het wasmiddel van 1,69 euro trouwens? Ik weet niet of ik dat moet vertrouwen.
Blokker hele set, prullenbak erbij zelfde materiaalquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom heeft de Action dit simpele pennenbakje eigenlijk niet?
Weet iemand een winkel waar ze hem wel hebben (moet echt ditzelfde model hebben, geen plastic spul ofzo).
[ afbeelding ]
IKEA zeker weten, daar heb ik de mijne vandaan die precies hetzelfde is als op het plaatje. En ik heb ook een matching prullenbakquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IKEA zeker weten, daar heb ik de mijne vandaan die precies hetzelfde is als op het plaatje. En ik heb ook een matching prullenbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |