mij ook niet. zou niet weten waarom ik dat ding uberhaupt gekocht hebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Mij lukt het niet, krullen met een stijltang..
Vriendje heeft er 6 gehaald!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:46 schreef P.F het volgende:
Hebben ze die witte wayfarer zonnebrillen nog die ze rond Koninginnedag hadden? Zo ja ik wil er nog 5 of zo!!
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.quote:
Die ga ik ook nog een setje halen. Ze zijn te kort voor mn balkon, maar ik wacht tot de Action bij mij in de buurt open gaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Action.
Ik heb inmiddels 6 lapionneslingers in mijn tuin hangen ik blijf ze maar kopen.
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:36 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Kan niet in de Action.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben verscheidene keren de Action ingelopen (ja zit hier op loopafstand) maar heb niets gekocht....hoor ik er nu niet bij ?
![]()
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Haha moest nog aan je denken toen ik er vandaag wasquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst met een karretje geweest gister, en heel langzaam alle paden langs, ik moest me echt inhoudenAltijd iets nuttigs of leuks
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik droomde van de week dat ik bij de Action kwam en dat ze ineens van alles uit het assortiment hadden gehaald. Ze hadden o.a. geen wasmiddelen meer. En ik moest een vloerwisser hebben maar ze hadden alleen maar vloerwissers van rond de ¤ 200,-.
Het was een vreselijke nachtmerrie.![]()
Ja maar ik woon er bijna naast.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien iets minder vaak daar komen als je er over gaat dromen.![]()
Ik nog net niet maar kan er wel naartoe kruipen maar ik droom er niet over.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha geweldig! gelukkig ga ik altijd op de fiets en moet ik best een eind fietsen, dan kan ik niet teveel meenemen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen maar gewone mandjesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier hebben ze alleen mandjes of van die trekmandjes op wielen en daar kun je nog genoeg in kwijt.
Als ze nou ook nog USB-hubs verkopen kan ik ze ook daadwerkelijk kwijtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
Nog even een tip met dit warmere weer: die USB ventilatoren van de Action (ik geloof 1,69) geven net genoeg luchtstroom dat het aangenaam vertoeven is achter de computer, 1 is voldoende als het ding gewoon op je gericht staat maar twee is net iets fijner nu het warmer is.
Hadden ze die tuin solar dingen ook liggen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha moest nog aan je denken toen ik er vandaag was.
Leukste score van vandaag: panterprint beautycase meeneemding, incl. miniversie voor in je tas.
Heb wel binnenband gehaald maar nog niet hoeven gebruiken. Volgens een aantal mensen die ik ken, zijn het geen fantastische banden, maar kan het ermee door. Prima voor een stationsfiets o.i.d. zeg maar, maar om over hobbelige stukken te fietsen misschien iets minder aan te raden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:47 schreef Zana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van de fietsbanden van de Action, zowel buiten- als binnenband??
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:06 schreef joepie91 het volgende:
[..]
[..]
Hier hebben ze alleen maar gewone mandjes
Met als gevolg dat ik dus allemaal zooi onder mijn arm mee ga sjouwen
[..]
Als ze nou ook nog USB-hubs verkopen kan ik ze ook daadwerkelijk kwijt
Sweexquote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.
Lampen ofzo? Niet echt opgelet, maar volgens mij wel. Dat soort dingen zijn een beetje standaard bij de Action geloof ik,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hadden ze die tuin solar dingen ook liggen?
ha, das balen van je tent! elke tent zou daar stuk van gaan zou ik denken, een harde bal erboven op. balen zeg!quote:Op zondag 27 juni 2010 09:08 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hadden hier in Enschede geen campingstoeltjes meer...
Dan maar morgen in Arnhem kijken, daar zijn 2 Actions en anders kan ik ook nog naar Velp fietsen.
Paraplutent is btw overleden.
Had hem in de tuin gezet om even uit te waaien, toen is de voetbal van de buren bovenop het paraplu systeem zelf gekomen, en nu werkt het dus niet meer.
de binnenbanden van action zijn wel veel dunner dan die van een merk of van de hema ofzo, maar in principe werkt het naar ons idee prima,geloof dat er nu ook 1 zit in de band van mijn vriend zijn fiets en hij klaagt nooit. we hebben er ook altijd 1 op voorraad liggen als reserve. voor mijn fiets (omafiets) hebben ze helaas geen binnenbanden dus eigen ervaring kan ik niet geven. mijn vriend denkt overigens wel dat het sneller lek gaat maar ik weet niet of dat zo is of omdat dat komt dat hij van enschede naar utrecht verhuisd is (misschien meer glas? haha)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb wel binnenband gehaald maar nog niet hoeven gebruiken. Volgens een aantal mensen die ik ken, zijn het geen fantastische banden, maar kan het ermee door. Prima voor een stationsfiets o.i.d. zeg maar, maar om over hobbelige stukken te fietsen misschien iets minder aan te raden.
Nogmaals, van horen zeggen. Ik weet niet of die info ook echt klopt. Misschien kun je er beter maar gewoon eentje halen voor die prijs en het proberen
Het is denk ik meer dat zo'n systeem er stuk van gaat.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ha, das balen van je tent! elke tent zou daar stuk van gaan zou ik denken, een harde bal erboven op. balen zeg!
dat zou natuurlijk ook kunnen! je kan er ook niet echt veel van verwachten he voor die prijsquote:Op zondag 27 juni 2010 10:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat zo'n systeem er stuk van gaat.
Maar gelukkig hadden ze bij de Perry Sport een mooie 3 voor de prijs van 2 actie
Dat ook niet, maar ik weet niet of een tentje van de dubbele prijs wel de wind op het festival had overleefd. Het waaide echt belachelijk hardquote:Op zondag 27 juni 2010 16:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dat zou natuurlijk ook kunnen! je kan er ook niet echt veel van verwachten he voor die prijswel leuk eenmalig festivaltentje denk ik!
vast niet, daarom prima om voor eenmalig gebruik een zo goedkoop mogelijke tent te kopenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar ik weet niet of een tentje van de dubbele prijs wel de wind op het festival had overleefd. Het waaide echt belachelijk hard
Nee, nog nooit gezien bij de Action.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef B.ertha het volgende:
Heeft de action zo'n stoelen?
[ afbeelding ]
Ik heb altijd hetzelfde voornemen. Alleen dan met een karretjequote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef EvaZaha het volgende:
Mijn regel is: alles wat in het normale mandje past, mag ik meenemen. Tenzij ik speciaal voor iets (groots) ga.
Ja, volgensmij voor 3 euro per stuk ofzo, kan 5 euro zijn, maar in ieder geval minder dan de vervangingskosten van al je spullen als je huis een keer in de fik staatquote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de action ook brandmelders verkoopt? En zo ja, hoe duur ze zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |