quote:
Ja dat is echt een leuk ding! En je kan er prima op barbecuen voor dat geld.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is echt een leuk ding! En je kan er prima op barbecuen voor dat geld.
haha nouja hij klinkt in ieder geval wel heel leuk, en inderdaad voor 4 euro kan je je er geen buil aan vallen!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef Mixende_match het volgende:
jewellll!!!hahaha
de 'buitenkant' is rood met grijs en bloemegies. en de binnenkant is effen rood. heb hem eigenlijk niet gekocht voor het revisble maar omdat ie maar 4 euro koste, en mijn vriend wou nog een goekoop broekie die vies en kapot mag gaan;)
quote:
Ik geloof 29,99 euro.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, was ie nou 30 of 40 euro? Ik vind hem echt super leuk maarja heb geen eigen huis ofzo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we al aardig wat dagen in warme temperaturen
Van een ventilator word het ook niet kouder, het verplaatst alleen maar de warme lucht.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet zo warm als vandaag.Er snorren hier nu 3 USB ventilatoren en een normaal tafelexemplaar en nog heb ik het warm.
haha ik blij dat ik het heb kunnen weerstaan. 2,50 is niet duur natuurlijk maar als het echt direct de prullenmand in kan ben ik toch blij dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb dat mini-krultangetje inmiddels geprobeerd, vind het helemaal niks. De bladen blijven niet goed op elkaar zitten, ze gaan schuiven. Dit kan je voorkomen door ze aan de uiteindes vast te houden, maar de uiteindes worden veel te heet om dat te doen
. Probeerde m'n haar te krullen, maar dat was compleet kansloos
.
Ach, was leuk experiment voor die 2,50, maar hij gaat de prullenbak in![]()
Ik heb de iets duurdere krultang van de Action, geloof dat die 6.50 is. Die werkt wel primaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
haha ik blij dat ik het heb kunnen weerstaan. 2,50 is niet duur natuurlijk maar als het echt direct de prullenmand in kan ben ik toch blij dat ik het niet gedaan hebkoop ik liever andere troep waar ik nog wel iets mee kan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Van een ventilator word het ook niet kouder, het verplaatst alleen maar de warme lucht.
Je mept ze uit de lucht. Ding raakt een vlieg en *zap*.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:01 schreef trovey het volgende:
[..]
N8u merk ik toch echt wel dat ze werken...ik was gisteravond blijkbaar iets te warmbloedig.
Trouwens...kan iemand mij uitleggen hoe je die electrische vliegenmapper moet gebruiken? Ik heb er net eentje gekocht maar er echt mee slaan zoals bij een normale mepper lijkt me niet zo'n goed idee want dan is het ding met 2 keer meppen kapot.![]()
of je legt ze bovenop ze als ze op tafel landen ofzo. *Knetterdeknetter*quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je mept ze uit de lucht. Ding raakt een vlieg en *zap*.
Zijn die dingen ook bij de Action te koop dan? Moet er nog een hebben, maar heb ze niet kunnen vinden. Insectenlamp werkt niet zo goed, ik heb hierbinnen te veel licht... oftewel: er is meer licht op andere plaatsen en die beesten gaan niet naar de insectenlamp toequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:43 schreef trovey het volgende:
Hier heeft inmiddels wat geknetterd,Ik denk dat het een combi gaat worden van de gewone mepper en de electrische....niet alle plekken lenen zich voor de electrische en ondanks vriendelijke verzoeken weigeren de vliegen zelf plaats te nemen op de mepper.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zijn die dingen ook bij de Action te koop dan? Moet er nog een hebben, maar heb ze niet kunnen vinden. Insectenlamp werkt niet zo goed, ik heb hierbinnen te veel licht... oftewel: er is meer licht op andere plaatsen en die beesten gaan niet naar de insectenlamp toe
Thanksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef maok het volgende:
Ja, iig van die dingen die op een ipod lijken met koptelefoon. Volgens mij voor minder dan een euro.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag bij de action:
Twee usb ventilators
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Zijn dat die met of zonder lichteffecten? (Bloemetjes enzo...?)
Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:14 schreef Kwork het volgende:
Ventilator is nu alweer stuk, kabeltje is nogal warm
Hij werkt weer na een afkoelpauzequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen?Die dingen zijn hier al zeker een volle week in gebruik maar werken zonder problemen, alleen die lampjes ja.....dat had voor mij ook niet gehoeven.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb net ff gekeken hoe die ventilator eruit ziet, maar da's net een kermisattractie.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb net ff gekeken hoe die ventilator eruit ziet, maar da's net een kermisattractie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |