quote:
Mét muziek eronderquote:
Ik weet niet hoe dicht bij Dordrecht je zit, maar hier liggen nog hele stapelsquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
Helaas geen usb-ventilator meer hier.
Was wel enigzins te verwachtenOver een tijdje opnieuw kijken, wie weet komen ze nog...
USB-ventilator + USB Battery Pack = winquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:57 schreef Mixende_match het volgende:
hahahaa![]()
maar ik zoek ook een windwaaiertje op batterijen,dus geen usb, zouden ze die daar ook hebben?
Dan zijn ze zeker sinds vanochtend aangevuldquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:09 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dicht bij Dordrecht je zit, maar hier liggen nog hele stapels
EDIT: Ik heb er ook twee
Denk het wel ja, omdat er in Waalwijk ook nog zoveel waren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn ze zeker sinds vanochtend aangevuld
1,69quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:54 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe duur zijn die usb ventilators?
Mooi nog goedkoper dan Ebayquote:
Nu je zegt dat je dat hoopt, bedenk ik me opeens dat ik ze allemaal had moeten kopen en als ze overal op zijn voor het 3-dubbele doorverkopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi nog goedkoper dan Ebayhopelijk zijn ze er nog en anders koop ik deze
http://cgi.ebay.nl/FLEXIBLE-USB-LED-LIGHT-WITH-FAN-FOR-NOTEBOOK-LAPTOP-PC-/390103504846?cmd=ViewItem&pt=UK_Computing_LaptopAccess_RL&hash=item5ad3fb17ce
Voor rennen hoef je toch geen speciale sokken te hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:56 schreef sproetjes het volgende:
heb ze inderdaad maar even bij de xenos gehaald, aangezien dat om de hoek ligt en ik vanmorge weer wilde gaan rennen
hoeft niet, zit wel lekkerderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:10 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Voor rennen hoef je toch geen speciale sokken te hebben?
Bij de HEMA hebben ze ook erg goede.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bij de HEMA hebben ze ook erg goede.
Overigens gisteren bezoekje gebracht aan de Action in Arnhem (vakantie-inkopen) en die hebben zoveel wat de Action in Dordrecht niet of nauwelijks heeft
Ja, dat weet ik... maar dan komt 'ie dus in Zwijndrecht o.i.d. te zitten, omdat ze dat pand naast het spoor niet mogen kopen/huren. Hing laatst nog een actieposter in de Action, van de medewerkers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor Dordrecht zoeken ze een nieuwe grotere locatie, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik... maar dan komt 'ie dus in Zwijndrecht o.i.d. te zitten, omdat ze dat pand naast het spoor niet mogen kopen/huren. Hing laatst nog een actieposter in de Action, van de medewerkers.
Maar dan kan ik niet meer naar de Action toe lopen
Volgens mij was het Dordrecht die had gezegd dat ze maar in Zwijndrecht moeten gaan zitten... overigens was de reden dat ze weg moeten niet dat ze groter willen worden, maar dat hun vrachtwagens niet meer welkom zijn in de binnenstad. Te groot en log enzo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh eerst zien dan geloven hoor, kan me niet voorstellen dat Dordrecht dat laat gaanEn dat de Action in Z. wil zitten
![]()
Maar idd het kan wel, als het verhuisd naar Zwijndrecht kom ik er ook zelden meer.
Oh verdoriequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij was het Dordrecht die had gezegd dat ze maar in Zwijndrecht moeten gaan zitten...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh verdorie![]()
En ja idd is een drama met die vrachtwagens in de stad.
Al zou die plek bij het station ook niet alles zijn, daar zitten ook "woonstraatjes" naast dus waar die vrachtwagens daar heen moeten is me ook een vraag.
Er zijn toch wel meer Actions in een binnenstad in andere steden
quote:
zelfde met de wella mousse, iets van 5 euro bij de kruidvat, bij de action ook 1.39quote:Op zondag 11 juli 2010 16:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb Rexona oranje en goud ook voor hem gehaald. Bij de normale drogist variërend in prijs van ¤ 2,49 tot ¤ 3,29 en bij de Action ¤ 1,89.
Een tijdje terug Wella de rode stevige hold haargel. Bij Kruidvat enzo 5 euro en bij de Action ¤ 1,39. En dan kreeg je er ook nog een rode riem bij. Het enige verschil dat het import uit Mexico ofzo was.
Xenos heeft ze wel, Action durf ik niet te zeggen.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:21 schreef maartjeh het volgende:
Iemand enig idee of ze bij de Action van die klittenband-raamhorren hebben>?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Xenos heeft ze wel, Action durf ik niet te zeggen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga zo een bezoekje brengen aan de grootste Action van Nederland
quote:
Grote Action was voor mij een haardingetje en een slot, totaal 3,44quote:Op maandag 12 juli 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grote Action betekent een groot (lees: vol) karretje![]()
Ooooh die moet ik ook hebben. Heb er van de Xenos maar die is al op..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:00 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Refreshment 100ml 6ass.
geurolie met bamboestokjes
2520466 1,39
Die vind ik heel prima ruiken voor die prijs!
Beter geprijst dan die van rituals..
[ afbeelding ]
22.50!
Jaaaa, de conditioner is ook heeeeeeeeeeel goed! en ruikt zalig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Die neppe Herbal Essences van de Action ruikt best wel heel lekker. Slechts 79 cent per fles ofzo.
Dat is prima.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef love_icecream het volgende:
Heeey! Ik las al op voorgaande topics dat de action ook goedkope make-up heeft. Dus ik ging ff verder googlen en op deze site: www.justsimone.wordpress.com staat bijna alle make-up van de Action gereviewed met foto's. Misschien een tip voor mensen die niet veel te besteden hebben aan make-up en graag willen weten hoe deze make-up is.
Dit is niet bedoeld als reclame! Het is gewoon een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |