Bij ons niet, dus ik zou gewoon eventjes gaan kijken of de Action bij jou het wel heeft.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:32 schreef Mula het volgende:
Iemand een idee of de action ook brandmelders verkoopt? En zo ja, hoe duur ze zijn?
Ik heb ze één keer zien staan, maar dat was een eenmalige restpartij ofzo, net als (helaas) de Kalaschnikov-energydrinkquote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef B.ertha het volgende:
Heeft de action zo'n stoelen?
[ afbeelding ]
Inderdaad goed spulquote:Op maandag 28 juni 2010 02:01 schreef WammesWaggel het volgende:
1 euro voor Umbro deo, gekocht op Donderdag, goede toko die Action
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:37 schreef trovey het volgende:
Nog even een tip met dit warmere weer: die USB ventilatoren van de Action (ik geloof 1,69) geven net genoeg luchtstroom dat het aangenaam vertoeven is achter de computer, 1 is voldoende als het ding gewoon op je gericht staat maar twee is net iets fijner nu het warmer is.
Ik las afkorting husb(and) ipv hubsquote:Op zondag 27 juni 2010 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die hebben ze ooit wel verkocht...Sweex. Mijn hubs komen trouwens gewoon van de Wibra.
Dankje, dan haal ik ze even bij de blokkerquote:Op maandag 28 juni 2010 17:19 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb ze één keer zien staan, maar dat was een eenmalige restpartij ofzo, net als (helaas) de Kalaschnikov-energydrink
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik zou van mijn leven nooit een pan kopen bij de actionquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Action for president!
Wij gingen vandaag en hebben gehaald:
Twee supersoakers
Een pan
Afwasmiddel
Een usb ventilator
Zwitsal zonnebrand
Gezichtsmaskers
Schoonmaakdoekjes
22 euro.
Ja, hier in Zwolle tenminste wel. Hier verkopen ze plastic maatbekersquote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef stef040 het volgende:
De vaatwas tabletten van de Action zijn echt NIET aan te raden.
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudquote:Op maandag 28 juni 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor de tipBen heel benieuwd of ik dat iets vind. Even op het lijstje zetten.
[..]
Ik las afkorting husb(and) ipv hubs![]()
Maar de logica dat hij van de Wibra komt leek me sterk
OMG fok! dating is back with a vengeancequote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudgaat worden dus uit dat ding voor dit moment
, eens afwachten hoe het vrijdag gaat met 31
graden buitentemperatuur.
Er staat wel een jongeman hier bij de Wibra maar die is me iets te jong voor husband materiaal maar wellicht iets voor jou
Ik ook, geen problemen mee. Ik haal daar altijd de goedkoopste mega-verpakking en mijn vaat wordt prima schoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben altijd heel blij met de afwasblokjes van de Action.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou die USB ventilator werkt goed, zo goed zelfs dat het me nu zelfs te koudgaat worden dus uit dat ding voor dit moment
, eens afwachten hoe het vrijdag gaat met 31
graden buitentemperatuur.
Nee, niet die van dreft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef maok het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik heb die van Dreft en die werken prima.
Hmja, de medewerkers zijn niet altijd even intelligent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Gister waren er 2 jongens die rond de 40 Oranje shirts wilde, allebei graag de helft betalen.
Cassière "maar hoe moet ik dat doen dan?"En hoppa alles moest in 1 keer betaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |