Zou ze weer die mooie wafels in haar haar krijgen??quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Lady-Miekie het volgende:
Omg... Debby bij de kapper, dat beginnetje zag er veelbelovend uit
Ik kan me herinneren dat ze zich idd nog gaat verkleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Lady-Miekie het volgende:
Jahoor stopcontact wafels!!Heeft ze allemaal leuke kleren uitgezocht voor dat interview en dan loopt ze in een joggingpakje-achtig-ding?! Gaat ze nog wel wat anders aandoen voor de shoot?
Was maar een heeeeel klein beetje valsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef June. het volgende:
Haha JM die Jan Smit zingtDe ramen springen nog net net niet hier..
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Was maar een heeeeel klein beetje vals
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven:
"Ik zit mij voor het vensterglas, onnoemelijk te vervelen;
Ik wou, dat ik Sam en Kelly was, dan kon ik samen spelen"
Daarom ook mijn ode aan hen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk stel samen hoor !
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
wat voor klok staat er dan? Er is mij nog nooit opgevallen dat er uberhaupt een klok staat. Maar ik gok op een mooie staklokquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.
Trouwens, die klok in het zwembad/sauna. Past er totaal niet bij. 't viel me gewoon op
Nee, ze zijn te goed gewend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..
Inderdaad. Het viel nogal op, een eiken (oid) klok, tegen witte tegelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef kvd het volgende:
[..]
wat voor klok staat er dan? Er is mij nog nooit opgevallen dat er uberhaupt een klok staat. Maar ik gok op een mooie staklok
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Rianne84 het volgende:
Wanneer vertrekt de pfaffertjesbus eigenlijk?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de bus net aan het voorparkeren.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
BOB? Dat kennen we niet bij de Pfaff's. Die doen zelfs rij-examen met een paar biertjes op
Nou als je goed hebt gekeken dan zag je dat zowel Kelly als JM nuchter bleven op het gala.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
BOB? Dat kennen we niet bij de Pfaff's. Die doen zelfs rij-examen met een paar biertjes op
Ik heb het helaas niet gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou als je goed hebt gekeken dan zag je dat zowel Kelly als JM nuchter bleven op het gala.
Jij mag rijden!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit nou weer, ik ben de bus aan het voorparkeren, dan bestuur ik toch ook de mobile?
Amai zenne, de bus is genen mobielhome hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit nou weer, ik ben de bus aan het voorparkeren, dan bestuur ik toch ook de mobile?
Hoe moeilijk moet dat zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Anneloortje het volgende:
Die volg topic knop is irritant want dan komt ie niet bij je riode topics als er een nieuwe reactie is.
Vandaar dat ik t.vp.p gebruik
Ik zal voortaan wel iets kansloos verzinnen over Debby ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef amaranta het volgende:
Wij zingen wel de hele rit leuke liedjes.
"Laat het gras, maar groeien, laat het,gras maar groeien"
En als het mag van de buschauffeur, dan zelfs door de microfoon!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai zenne, de bus is genen mobielhome hoor
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
Kom kom he, het moet een plezant uitje worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik dan achter het stuur zit, zal ik m'n stijltang meenemen, dan kunnen jullie ook den Debbywafels maken in elkaars haarDan komen we in stijl aan, als den eckte fens.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Kijk, jij denkt goed mee.
Geheel in carmen/lindsey stijl word ik gewoon emotioneel he
Zeker wel. En mijn kinderen moeten ook gewoon naar school hoor. Want we zijn niet allemaal op de kermis geboren in een woonwagenkamp he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn we heel gewoon gebleven alé.
Is ook lastig als je met een zus mee moet die haast nooit lacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Is ook lastig als je met een zus mee moet die haast nooit lacht.
Wat een stuk moeilijk kijkend chagerijnig geval is die Lyndsey zeg.
quote:
En ik mijn vader!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef lily het volgende:
Ik heb vrij vandaag en mijn man moet straks pas werken dus we stonden vanochtend in de supermarkt en bij de kassa stonden ze moeilijk te doen voor ons, sist ie in mijn oor: als we toch de Pfaff's missen heh![]()
![]()
Ik heb mijn man aangestoken met het Pfaff virus
Dus welquote:Vanavond geen VrijdagavondPfaffs
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef lily het volgende:
Ik heb vrij vandaag en mijn man moet straks pas werken dus we stonden vanochtend in de supermarkt en bij de kassa stonden ze moeilijk te doen voor ons, sist ie in mijn oor: als we toch de Pfaff's missen heh![]()
![]()
Ik heb mijn man aangestoken met het Pfaff virus
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
En ik mijn vader!
Om 10.15 zat hij hier al klaar voor de tv!
"Die broesu is wel heel stout"
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus wel![]()
RTL 7 vrijdagavond
18:55 De politie op je hielen!
19:50 De Pfaff's
20:30 Fortress 2: Re-entry
22:20 RTL Voetbal: VI Oranje
23:30 De Pfaff's
00:10 RTL Poker
quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig is er wel voetbal
Zou JM naar Zuid-Afrika afreizen?
Misschien kan hij die act weer doen zoals op het safarifeestje van Lyndseyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jadie was gisteren te zien tijdens de opening van het Cruyfcourt,....dikke kop dat ie had.
Hij zit ook in een comité om het WK in Nederland-België te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig is er wel voetbal
Zou JM naar Zuid-Afrika afreizen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus wel![]()
RTL 7 vrijdagavond
18:55 De politie op je hielen!
19:50 De Pfaff's
20:30 Fortress 2: Re-entry
22:20 RTL Voetbal: VI Oranje
23:30 De Pfaff's
00:10 RTL Poker
quote:Uitzendtijd: 19:50 - 20:30 uur
Jean-Marie wordt in Antwerpen gehuldigd, wat reden is voor een feestje. Lyndsey moet de volgende dag vroeg op pad voor een fotoshoot. Nicolas huurt een personal trainer voor Debby, zodat ze haar strakke figuurtje kan behouden.
2 x dezelfde aflevering dus vandaagquote:Uitzendtijd: 23:30 - 00:10 uur
Jean-Marie wordt in Antwerpen gehuldigd, wat reden is voor een feestje. Lyndsey moet de volgende dag vroeg op pad voor een fotoshoot. Nicolas huurt een personal trainer voor Debby, zodat ze haar strakke figuurtje kan behouden.
Als ik zo'n lichaam zou hebben,en mijn vriend zou een Personal Trainer inhuren..Oeh,dan zal het zn beste dag niet zijnquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
Als ik zo'n lichaam zou hebben,en mijn vriend zou een Personal Trainer inhuren..Oeh,dan zal het zn beste dag niet zijn
Nee,dit is niet die aflevering nee.Stel je voor zeg,je hebt het lichaam van Debby,en je vriend/man zegt 'Ik heb een verassing,ik heb een personal trainer ingehuurd!' Wat erg zeg..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is niet die aflevering van pas waar ze beide gaan trainen (voor die 2 kilo te veel) voor hun bruiloft toch?
Ah, dus Nicolas heeft vaker dit soort dingen gedaan
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee,dit is niet die aflevering nee.Stel je voor zeg,je hebt het lichaam van Debby,en je vriend/man zegt 'Ik heb een verassing,ik heb een personal trainer ingehuurd!' Wat erg zeg..
nee, vorige week was voorlopig het laatste deel van het seizoen (ofwel, midden in het seizoen houdt rtl 4 op met uitzenden)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef Cyan het volgende:
Komen de Pfaffs echt wel? Want op de digitale gids staat een of andere mini serie waarvan alle delen worden uitgezonden tot diep in de nacht.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:34 schreef kvd het volgende:
[..]
nee, vorige week was voorlopig het laatste deel van het seizoen (ofwel, midden in het seizoen houdt rtl 4 op met uitzenden)
Dat staat toch ook in de post van TrailerTrash hierboven?quote:
Voor mij ook! Kom net thuis en nog even Pfaffs kijken!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in de post van TrailerTrash hierboven?Ik heb hem nog niet gezien omdat ik heb moeten werken, dus voor mij komt het wel mooi uit.
Ik vond het zelfs een beetje té gezelligquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef Mirjam30 het volgende:
Gezellig gesprek tussen Debby en de politicus.......
Oh, ik vond het een beetje ongemakkelijk. Het was zoeken naar onderwerpen en ze hadden niet echt wat gemeen (maar dat was waarschijnlijk de bedoeling van het gesprek, 2 tegenpolen o.i.d.)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs een beetje té gezellig![]()
Alsof ze elkaar al jaaaren konden!
Gelukkig heb je niet aangebeld. Ik vind het altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Spunks het volgende:
Een klein avontuur: vanmiddag stond ik, na twee daagjes Antwerpen, ineens in Brasschaat voor de poort bij Jean-Marie & Carmen. Dat voelde ongeveer zo:2
Dat ik in mijn stalkermode was (wat kwam ik daar doen? Een handtekening vragen?) kon me niet schelen maar vriendlief kon mijn ambities niet echt waarderen en weigerde mee te gaan om aan te bellen. Maar hij móest mee, want hij moet een foto trekken () uiteindelijk hebben we dus niet aangebeld, en ik vond dat best
![]()
Maar nu lees ik dus dat Jean-Marie in Afrika zitdat verzacht mijn stalkerleed! Alhoewel er wel íemand thuis was, want de serredeur stond open en de Lexus en camper stonden voor de deur
Dus je gaat niet mee met de pfaffertjesbus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet aangebeld. Ik vind het altijdals ik die fans in de serie voor die poort zie dralen om een handtekening en foto te vragen. Als ze nu in het openbaar verschijnen vind ik het iets anders maar om ze thuis te storen ...
Nee tenzij ze in het wild rondlopen. Dan kunnen we er een soort safari van maken zoals in de Beekse Bergen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet mee met de pfaffertjesbus?
Herkenbaar, daar betrapte ik mezelf laatst ook op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Cyan het volgende:
Ik praat met mijn collega's ook over de Pfaffs alsof het bekende van ons zijn.
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Spunks het volgende:
Een klein avontuur: vanmiddag stond ik, na twee daagjes Antwerpen, ineens in Brasschaat voor de poort bij Jean-Marie & Carmen. Dat voelde ongeveer zo:2
Dat ik in mijn stalkermode was (wat kwam ik daar doen? Een handtekening vragen?) kon me niet schelen maar vriendlief kon mijn ambities niet echt waarderen en weigerde mee te gaan om aan te bellen. Maar hij móest mee, want hij moet een foto trekken () uiteindelijk hebben we dus niet aangebeld, en ik vond dat best
![]()
Maar nu lees ik dus dat Jean-Marie in Afrika zitdat verzacht mijn stalkerleed! Alhoewel er wel íemand thuis was, want de serredeur stond open en de Lexus en camper stonden voor de deur
Is hier al eens eerder gepost, je zou het anders ook gewoon in google kunnen vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?
Ga je nou gewoon zonder ons?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?
Ik hoop er binnenkort idd in de buurt te zijn om pups te kieken bij een vriendin, dan kunnen we mss ff door natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon zonder ons?Oh wacht je kent ook veel mensen in België toch
Lyndsey, Kelly en Debby waren naar Parijsquote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Refurb het volgende:
Dus, nog iets gebeurd vanavond?
Had het niet meegekregen, verjaardag.
Wss niks speciaals want het is hier dood.
Die bon moest op en Deb en Kel moesten mee, of ze nou wilden of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef lily het volgende:
Ik vond het sowieso niet bepaald spontaan, dat uitje. Kwam erg geforceerd over.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
wat keek Debby weer gezellig aan tafel met haar zussen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
oh heb niet gezien hoe t plan ontstond, zette net de tv aan en zag t gezellige hoofd van debby meteen
het krampachtig vasthouden van "iets" van Lindseyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die bon moest op en Deb en Kel moesten mee, of ze nou wilden of niet![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef lily het volgende:
Jawel, die kamer ken ik wel.
Hij ligt aan de woonkamer vast (als je vanuit de keuken de woonkamer inkijkt (voordat ie naar rechts afbuigt) ligt die kamer links (uitbouw).
en inderdaad. Wijnglazen los in een doos leggen![]()
en Carmen die geen verhuisbedrijf dacht nodig te hebben
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we op tour gaan laten we jou geblinddoekt door het huis lopen
Geen idee, wss nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef lily het volgende:
[..]
(ik kijk gewoon al jaren
)
Is dat huis nou verkocht eigenlijk?
quote:
Perfecte omschrijvingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Is het heel erg dat ik me daarnet bedacht dat ik donderdagochtend de Pfaffs niet kan zien omdat ik dan rij-examen heb? Ik dacht ineens 'Die tijd is ook niet handig gedaan,nu moet ik de pfaffs opnemen.' Het is een soort suikerspin-TV.Het is zoet,je wordt er misselijk van en toch eet je maar door..
Dankje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Perfecte omschrijving..
![]()
Succes donderdag![]()
Met de auto dacht ik..?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
Succes donderdag. Ik kan deze week geen enkele pchtend kijken helaas.
Waren de zussen nou met het vliegtuig?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die Broes, hij lijkt echt niet goed snik soms, zo een grote bek en zo bijdehand en zo rot tegen zn zus doen en dan schijtbang voor die kippies
Ik vond het wel schattigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die Broes, hij lijkt echt niet goed snik soms, zo een grote bek en zo bijdehand en zo rot tegen zn zus doen en dan schijtbang voor die kippies
Allé seg, dat zijn geen laarzen, dat zijn bottenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig!
Had Dave nou laarzen aan?
Dat nhad ik meegekregen ja, maar ik had verder niks gezien dus ik dacht even dat ze een betaalde parkeergarage op het vliegveld bedoelde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef kvd het volgende:
Ze waren met de auto van Sam, Lindsey maakte zich er nog zorgen om, de auto moest wel geparkeerd worden op een betaalde parkeerplaats, want anders kon er misschien nog wel eens wat mee gebeuren. En ze hadden het er ook over dat het 4 uur rijden was (ze zaten 45 minuten rijden van Parijs af meen ik me te herinneren)
Succes donderdag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Is het heel erg dat ik me daarnet bedacht dat ik donderdagochtend de Pfaffs niet kan zien omdat ik dan rij-examen heb? Ik dacht ineens 'Die tijd is ook niet handig gedaan,nu moet ik de pfaffs opnemen.' Het is een soort suikerspin-TV.Het is zoet,je wordt er misselijk van en toch eet je maar door..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Refurb het volgende:
Als het bedrag nou op 5.001 stond. Zouden ze dan ook hebben afgerond?
Volgens de regels is het dan -1¤, maar dat kunnen ze niet maken.
Ja, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Het ging om het het kankerfonds en debby: mijn papa geeft altijd aan minderbedeelden
Dat heb je helemaal goed gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:56 schreef Spablauw het volgende:
Wat mij opviel: Dave zat Bruce op te jutten om Fay/ Lindsey te pesten, maar toen Lindsey moest lachen omdat Bruce omviel werd hij woest? Of zag ik dat nou fout, heb niet het hele stukje gezien.
Nou gelukkig maar want Lyndsey is alleen maar bezig met de zusquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezienHet valt me sowieso op dat Dave veel meer met Bruce doet.Van de week kleedde hij Fay aan,en ondertussen was hij alsnog met Bruce bezig.Met Bruce op een motor-autoding,met Bruce naar de kinderboerderij..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar want Lyndsey is alleen maar bezig met de zus
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:09 schreef Smikke het volgende:
Kelly en Sam kunnen wel het tofste stel van deze serie zijn, maar overacteren mij toch iets tè. Of zouden beiden een hoorprobleem hebben dat er zo luid gecommuncieerd wordt?Neen, het is mij allemaal iets te sociaal wenselijk.
Me too!!!quote:ieeeeeeee, haren overeind ende rillingen over rug
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?![]()
Sam zich tegen Kelly aandrukkend: Joa joa, toen je mij leerde kennen was ik zone brave heh! en jij hebt van mij ene deugniet gemaakt. Jij hebt van mij een kapoentje gemaakt. Heh! Joa heh! Hijgend in oor.
ieeeeeeee, haren overeind ende rillingen over rug
Hier ook! En ik zag geen verschil na zijn wenkbrauwen wax.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?![]()
Sam zich tegen Kelly aandrukkend: Joa joa, toen je mij leerde kennen was ik zone brave heh! en jij hebt van mij ene deugniet gemaakt. Jij hebt van mij een kapoentje gemaakt. Heh! Joa heh! Hijgend in oor.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Aiiiiiiii lafffff joeeee toeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aiiiiiiiii laffffffffff joeeeeeeeeee
Is iemand die alleen komt als er iets te doen is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef DarkElf het volgende:
rare term is dt toch altijd; ' huisvriend'
Zo komt het wel over jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Refurb het volgende:
Sam kan niet koken, haha. JM keek echt pissig toen iemand bij de aftrap zei: "Ge kunt het nog.
Da mag nie he. Lindsey doet echt niks tegen den Broes.
En geslaagdquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezienHet valt me sowieso op dat Dave veel meer met Bruce doet.Van de week kleedde hij Fay aan,en ondertussen was hij alsnog met Bruce bezig.Met Bruce op een motor-autoding,met Bruce naar de kinderboerderij..
God thank there's.. ik wou zeggen dat de aflevering 's avonds ook nog wordt uitgezonden, maar hij staat er niet bij? Nouja, je hebt morgenochtend nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Heb 1,5 uur in de file gestaan, dus ook Pfaffs gemist!!
Ondanks dat ik niet naar de Pfaffs heb kunnen kijken,JA!!quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:55 schreef SexyDexie het volgende:
Welke aflevering was dat ook alweer dat Kenji alles had ondergepoept? Is al een wat oudere geloof ik.. Heb me kapot gelachen toen! Kan iemand me helpen?
Vooral toen er werd gezegd 'Is da poep, Kenji?'
Om half 12 lig ik al op bed....... en vandaag werken, dus vanochtend kijken was ook geen optie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Refurb het volgende:
[..]
God thank there's.. ik wou zeggen dat de aflevering 's avonds ook nog wordt uitgezonden, maar hij staat er niet bij? Nouja, je hebt morgenochtend nog.
Ik heb deze afleveringen van RTL 7 ook al gezien toen ik begon aan de afleveringen van RTL 4quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Om half 12 lig ik al op bed....... en vandaag werken, dus vanochtend kijken was ook geen optie.
Ach, ik heb toch alle afleveringen al minstens 2 x gezien, dus tja.........
Ik hoorde van mijn zus gisterenavond ook dat zij hem had gezien in de Boogaard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef zlakto het volgende:
Kwam Jean-Marie vanmorgen tegen in Rijswijk, het is toch wel een circusattractie ook die vent
Jammer!! Wij waren vorige week in de Bogaard, hoe niet leuk ik JM ook vindt, ik zou het wel leuk vinden als ik hem tegenkwamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn zus gisterenavond ook dat zij hem had gezien in de Boogaard.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef zlakto het volgende:
Kwam Jean-Marie vanmorgen tegen in Rijswijk, het is toch wel een circusattractie ook die vent
Ja, men wil toch altijd de sappige verhalen weten, he!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:12 schreef Refurb het volgende:
Als je bij Google "JM pfaff" intypt, krijg je automatisch zoekresultaten waar ook naar gezocht wordt..
En er staat bij:
"JM Pfaff gaat vreemd" op de 2e plaats
&
"Jean-Marie Pfaff"
1, "Jean-Marie Pfaff scheiding
2, "Jean-Marie Pfaff en Carmen uit elkaar"
3, "Jean-Marie over leven" (oh dat is het boek wat hij geschreven heeft: "Overleven")
4, "Jean Marie Pfaff failliet"
Dat doen ze wel vaker volgens mij. Stonden hun bedjes niet naast elkaar toen ze nog bij Jean-Marie en Carmen woorden?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
waarom liggen die kinders bij elkaar in bed
Die kleding was echt vreselijk! Ook Debby had niet echt een geweldige jurk (of wat er voor door ging) aan.........quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef kvd het volgende:
Het zal wel eerder geopperd zijn, maar die Nicolas en huisvriend...meer dan goede vrienden? Zelfs de kleding was vandaag hetzelfde
Maar wel weer die prachtige designer duikbrillenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die kleding was echt vreselijk! Ook Debby had niet echt een geweldige jurk (of wat er voor door ging) aan.........
En het wafelhaar van Debby niet te vergeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wel weer die prachtige designer duikbrillen![]()
Ik wil dat ookquote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het wafelhaar van Debby niet te vergeten.![]()
Gezellig toch, met overal Michael Jackson posters!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
waarom liggen die kinders bij elkaar in bed
Ze hebben natuurlijk een reputatie hoog te houden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Gezellig toch, met overal Michael Jackson posters!
quote:Jean-Marie Pfaff officieel aangeklaagd
van onze redactie
AMSTERDAM - Het Antwerpse parket gaat Jean-Marie Pfaff, zijn echtgenote Carmen én hun voormalige boekhouder daadwerkelijk aangeklagen wegens fraude en belastingontduiking.
Jean-Marie en Carmen Pfaff. Foto: BrunoPress
Please Wait ...
De advocaat trekt fel van leer in het bericht dat in de Belgische krant Het Laatste Nieuws staat. "Als Jean-Marie geen bekend figuur zou zijn, zou het parket niet zo aandringen op vervolging", zegt de raadsman, die bij de onderzoeksrechter aandringt op een extra onderzoek.
De zaak kwam aan het rollen toen in 2008 de belastingdienst een inval deed in de villa van de Pfaffs in Brasschaat. Dit omdat het vermoeden bestond dat de oud-sportman had geknoeid met zijn belastingaangifte.
Zo zou Jean-Marie bijvoorbeeld al jaren een chalet in Zwitserland hebben waarvan hij bij de belastingdienst nooit gewag zou hebben gemaakt.
Niet alleen worden Jean-Marie en zijn vrouw geteisterd door de belastingdienst, ook doen al langer geruchten de ronde dat de oud-doelman Carmen bedroog met andere vrouwen. Zowel de financiële als relationele problemen werden eerder door de voormalig sporter naar het rijk der fabelen verwezen.
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
zouden ze de rechtzaak ook mogen filmen? meer real life dan dat wordt t haast niet
Vergeet niet nog een onnozele opmerking van Nicolas dat het niet om geld gingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:.............Zoiets?
zoiets ja, en dan roept hij nog even tegen de journalisten: ' de groeten thuis he mannen!'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?
Boehoe die boze media toch....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Lindsey zal wel weer aan het huilen zijn nu.
En dat natuurlijk 4x he...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.
Haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
Iedere keer bij die cup-a-soup reclame als ze beginnen te zingen: happy birthday to you... denk ik automatisch: in de wei staat een koe![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
Iedere keer bij die cup-a-soup reclame als ze beginnen te zingen: happy birthday to you... denk ik automatisch: in de wei staat een koe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
eh, als je engels gaat gebruiken he, doe het dan goed.quote:
Ze moeten gewoon doen alsof de camera's er niet zijn. Onzichtbaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef amaranta het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan de Pfaffs is dat ze ook zelf gewoon dingen filmen, met de home-cam.
brrrr wat een lelijke dochters zijn het toch. Deze ziet er ook al aardig verlept uit net haar moeke. Kelly met haar centenbakkie is alleen aan te zien met een flinke laag schmink en dan heb je nog dat andere logge paard, hoe heet ze ook alweer met die boeven/boksertronie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef Attitude het volgende:
Las net dat Debby moet getuigen in een moordzaak
http://www.clint.be/nieuws/moordzaak-brengt-debby-pfaff-voor-rechtbank?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=woensdag
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
brrrr wat een lelijke dochters zijn het toch. Deze ziet er ook al aardig verlept uit net haar moeke. Kelly met haar centenbakkie is alleen aan te zien met een flinke laag schmink en dan heb je nog dat andere logge paard, hoe heet ze ook alweer met die boeven/boksertronie?
Ik vind het eigenlijk wel een accurate beschrijvingquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
doet er toch niet toe? Ik persoonlijk vind ze niet lelijk. Maar iemand zo op zn uiterlijk pakken is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een accurate beschrijving
Vandaar mijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Purdey het volgende:
Sam die net uit bed rolt,met ochtend-erectie en al..Wat is het toch smaakvolle tv![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vandaar mijnvan gisteren. Die kón inderdaad echt niet.
Dat dacht ik al haha! Maar ik kijk meestal 's ochtends vandaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vandaar mijnvan gisteren. Die kón inderdaad echt niet.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet er toch niet toe? Ik persoonlijk vind ze niet lelijk. Maar iemand zo op zn uiterlijk pakken is nergens voor nodig.
Daarnaast, kijk dan niet. Tv zenders te over hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Purdey het volgende:
Sam die net uit bed rolt,met ochtend-erectie en al..Wat is het toch smaakvolle tv![]()
![]()
en dan een of ander onzin verhaal vertellen aan de kinderen erover,. waarbij Kenji ineens reageert:quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan een of ander onzin verhaal vertellen aan de kinderen erover,. waarbij Kenji ineens reageert:"ik snap ut"
Ik vind het familie kampenelis. Ik kijk er wel eens naar om me lekker te ergeren, dit kan ook leuk vermaak zijn. Bovendien heb ik Belgische kennissen, je moet hun eens horen als het over de familie Pfaff gaat, hebben ze geen goed woord voor over. Verder hoop ik dat de bealsting hun flink in de kraag grijpt en ze eens goed op de blaren moeten zitten. Vraag me af of er dan ook gefilmd mag worden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet er toch niet toe? Ik persoonlijk vind ze niet lelijk. Maar iemand zo op zn uiterlijk pakken is nergens voor nodig.
Daarnaast, kijk dan niet. Tv zenders te over hoor.
Jean heeft niet met opzet de belasting ontdokenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het familie kampenelis. Ik kijk er wel eens naar om me lekker te ergeren, dit kan ook leuk vermaak zijn. Bovendien heb ik Belgische kennissen, je moet hun eens horen als het over de familie Pfaff gaat, hebben ze geen goed woord voor over. Verder hoop ik dat de bealsting hun flink in de kraag grijpt en ze eens goed op de blaren moeten zitten. Vraag me af of er dan ook gefilmd mag worden.
Ging die opmerking van Kenji niet gewoon over die "grap" van Sam?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan een of ander onzin verhaal vertellen aan de kinderen erover,. waarbij Kenji ineens reageert:"ik snap ut"
Ja,dat wel.Maar die 'grap' (Indd tussenhaakjes,hoe flauw wil je 'm hebben..) maakte hij niet zomaar.Die wist allang hoe de boel erbij hing,of eigenlijk stondquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ging die opmerking van Kenji niet gewoon over die "grap" van Sam?
Het 3e been.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ging die opmerking van Kenji niet gewoon over die "grap" van Sam?
Ja hier nog 1.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]wat een onzin. Ik kijk er graag naar; niet als fan, maar om me te verbazen en lekker te ergeren.
Dat het verpleegkundig personeel in het ziekenhuis waar Sam geboren werd,tegen zijn ouders had gezegd 'Daar krijg je nog heel wat mee te stellen.Hij heeft een derde been!' Mu-ha-ha wat een goede grapquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef amaranta het volgende:
Wat was de opmerking van Kenji? Of wat was de grap. Want ik was zo vol afschuw dat ik geeneens meekreeg wat er gezegd werd.
Geniaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat het verpleegkundig personeel in het ziekenhuis waar Sam geboren werd,tegen zijn ouders had gezegd 'Daar krijg je nog heel wat mee te stellen.Hij heeft een derde been!' Mu-ha-ha wat een goede grap
Wel lief. Dat hij gewoon zegt. Kom, we rijden er heen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Deef vindt het niet erg dat die hond duur is en lelijk maar wel dat t nen Ollander is
Ja dat vond ik ook heel tof, niks nie moeilijk doen, hij wil het zelf ook echt graag he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel lief. Dat hij gewoon zegt. Kom, we rijden er heen.
Maar nee, hij wilde dr alleen een tut in douwen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht ff dat dn broes die hond dr nek om ging draaien.
Ja, dat zag ik bijj het inzoomen ook ja. maar daarvoor pakte het haar hoofdje vast met 2 handen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar nee, hij wilde dr alleen een tut in douwen.
Deef is eeeenig met het hondje, hij leeft dr helemaal van op joh
Dat valt wel meeeeee, ik heb voor de mijnes ook ver gereden, zij hebben tenminste nog een goede fokker uitgezocht, maar dat zal wel toeval zijn hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:25 schreef amaranta het volgende:
Wel fukkin ver gereden voor een hond overigens.
Wel een vrouw met hart voor dr honden ja. Verder een tikkeltje tokkie en in mijn ogen een onopgeruimd huis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat valt wel meeeeee, ik heb voor de mijnes ook ver gereden, zij hebben tenminste nog een goede fokker uitgezocht, maar dat zal wel toeval zijn hoor.
Ik heb de volgende niet gezien en ik vrees dat ik t morgen weer mis
Met zoveel mopsen in huis moet je ook niet op chique gaan zittenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel een vrouw met hart voor dr honden ja. Verder een tikkeltje tokkie en in mijn ogen een onopgeruimd huis.
Maar ja, wist zij veel dat er een hele cameraploeg mee zou komen![]()
Ik vond het al ver toen een vriendin van mij 15 km aflegde voor een knijn
Ik eh.... hou niet zo van dierenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met zoveel mopsen in huis moet je ook niet op chique gaan zitten![]()
Ik vond het wel herkenbaar, mn ma heeft ook zo een rolmops en die mensen lopen dr allemaal zo bij, ook op show![]()
Ik zou naar het buitenland gaan voor een hond die ik wilde hebben hoor, en verder dan Belgie met gemak
Mer dei mot neet op 't gras goajn piese.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:39 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoeveel honden hadden die mensen wel niet.
Die Den Broes, met z'n tut in de bek van dat beestje
.
Ik vond het trouwens heel lief van Dave die zei dat ze dat beest wel even op gingen halen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef Purdey het volgende:
Hoe decadent trouwens: De hele familie die in 'allerijl' langskomt en een fles champagne opentrekken omdat er een hond is gekocht
eerst komt gtst nogquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:49 schreef amaranta het volgende:Mijn vader zit al klaar.
![]()
Beginnen de Plaffs nog niet ??
Haha,jij hebt je eigen 'Pfaff' familiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwe honden kwam ook iedereen meteen op "kraamvisite" en zij drinken bij alles champagne dus zo gek is het niet
nee hoor, helemaal niet gekquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mijn nieuwe honden kwam ook iedereen meteen op "kraamvisite" en zij drinken bij alles champagne dus zo gek is het niet
Daar heb ik nou ook zo vaak al over na zitten denkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg denkt geen enkel Pfaff lid er aan dat je ook met een hond kan wandelen he
Nu ik er over nadenk,indd raarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook zo vaak al over na zitten denken
Misschien iets typisch belgischquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg denkt geen enkel Pfaff lid er aan dat je ook met een hond kan wandelen he
1: Dat - tegen een muur aangeloopte hond - mormel moet het aan de zijkant doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef Swiffer het volgende:
Daarom wil Dave ook dat dat beest aan de voorkant van het huis de behoefte doet, zodat ze er niet meteen in liggen rollen als ze de achtertuin in lopen/kruipen.
Bij Kelly en Sam doet Angie alles in de achtertuin, dat vind ik idd erg goor.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk,indd raar![]()
Angie loopt alleen in de tuin rond.Die chihuahua's van Carmen draagt ze,of zitten in een tas en ook Simba ging gewoon de tuin in.Heb ik ook in het begin wel gedaan hoor,vooral 's nachts (03:00) dook ik snel de tuin in voor een plasje/poepje met mn pup toen,maar nu wil ze niet eens meer in de tuin plassen en poepen.Met vuurwerk afgelopen december probeerde ik het,omdat ze niet naar buiten wilde,maar ze deed niks
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:46 schreef amaranta het volgende:
En Kelly zonder make-up (en bij haar vader op schoot, sorry, dat doe je niet als je al zo oud bent) is precies Lindsey.
Ja, dat dan wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar Kelly's gezicht is ongeveer 4 smaller![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
wat een bouwvakker is L. tochZoals ze die grasmaaier stond aan te slingeren ...
Vet he, en vooral hoe die buik zo meetrilde zoals bij een echte bouwvakker.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
Dat zag er inderdaad niet echt charmant uit!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
ook maar vooral zo.... zo lomp!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vet he, en vooral hoe die buik zo meetrilde zoals bij een echte bouwvakker.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vet he, en vooral hoe die buik zo meetrilde zoals bij een echte bouwvakker.
en ik wist het niet in het spaans, dus zei ik maar, namens Dora, Dat is een cavia (boots dacht ik er achteraan, maar dat zei ik niet).quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
en ik wist het niet in het spaans, dus zei ik maar, namens Dora, Dat is een cavia (boots dacht ik er achteraan, maar dat zei ik niet).
en heb het net gegoogledtranslated en het is een: conejillo de Indias
wat een stom woord voor een cavia
Zoiets.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spreek je tweetalig met je kinderen?
conejillo de Indias
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zoiets.
Meestal Spaans. Maar dat lukt dus niet altijd. Laten we zeggen 75% Spaans en de rest Brabants.
Lastig als je niet alle woorden kent. Maar verder gaat het goed. Ze begrijpt beide talen heel goed.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we eik gewoon weer in September ergens nieuwe afleveringen op Vrijdag?
En Sam en Dave zijn zelfs zonder make-up het lelijke eendje :pquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:42 schreef lily het volgende:
en Kelly is alleen mooi MET make-up (gestyled dus). Zonder is ze best ....nou..niet zo
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:31 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat RTL doet met de afleveringen van 19.50 uur, we zijn zowat bijna bij het laatste seizoen aanbeland!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:42 schreef lily het volgende:
en Kelly is alleen mooi MET make-up (gestyled dus). Zonder is ze best ....nou..niet zo
Begint de hele kermis (doordenkertje) weer van voor af aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou wat zouden ze daar nou mee doen als die op zijn?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Begint de hele kermis (doordenkertje) weer van voor af aan.
En dan kijken we weer!
Mja, ik dacht misschien is het bijna Pasen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:15 schreef Refurb het volgende:
Bij het interview van TV Limburg (BE) zei Sam: "Feest goed hé" of iets gelijkaardigs.
Maar ze hadden het vertaald als: "Fijne feestdagen." terwijl de andere op het strand zitten uit te waaien!
Dat denk ik. Ik weet het niet zeker natuurlijk.quote:
Ik hoop dat de Vrijdagavond blijftquote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat denk ik. Ik weet het niet zeker natuurlijk.
Maar ik vind he prima. Doe ik gewoon alsof ik ze weer voor de 1e keer zie.
quote:
In de wei staat een koequote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Mani89 het volgende:
dat is echt zooo tenenkrommendwelke idioot heeft die tekst ooit verzonnen
Op scholen zingen ze het ook. Maar ik hoop niet dat dat nav de Pfaffs zo is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:45 schreef Mani89 het volgende:
dat is echt zooo tenenkrommendwelke idioot heeft die tekst ooit verzonnen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef amaranta het volgende:
wiki over het lied
http://nl.wikipedia.org/wiki/Happy_birthday
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Simba mee naar het strand en den Broes onthoofd het hondje zowat
"Daar komt Brad Pit" als de glijer van de serie aan komt lopen met Debby![]()
En z'n geneuzel over Debby's armen die breder zijn, na te squashen, het complexje![]()
Sam bij de verstandelijk gehandicapten, leuk
Over de Pfaffs jeweetsquote:
quote:
mwoooaahhh gertje get a life!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
vanavond L. gaat miepen over de bladen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |