Zo komt het wel over jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Refurb het volgende:
Sam kan niet koken, haha. JM keek echt pissig toen iemand bij de aftrap zei: "Ge kunt het nog.
Da mag nie he. Lindsey doet echt niks tegen den Broes.
En geslaagdquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezienHet valt me sowieso op dat Dave veel meer met Bruce doet.Van de week kleedde hij Fay aan,en ondertussen was hij alsnog met Bruce bezig.Met Bruce op een motor-autoding,met Bruce naar de kinderboerderij..
God thank there's.. ik wou zeggen dat de aflevering 's avonds ook nog wordt uitgezonden, maar hij staat er niet bij? Nouja, je hebt morgenochtend nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
Heb 1,5 uur in de file gestaan, dus ook Pfaffs gemist!!
Ondanks dat ik niet naar de Pfaffs heb kunnen kijken,JA!!quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:55 schreef SexyDexie het volgende:
Welke aflevering was dat ook alweer dat Kenji alles had ondergepoept? Is al een wat oudere geloof ik.. Heb me kapot gelachen toen! Kan iemand me helpen?
Vooral toen er werd gezegd 'Is da poep, Kenji?'
Om half 12 lig ik al op bed....... en vandaag werken, dus vanochtend kijken was ook geen optie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:44 schreef Refurb het volgende:
[..]
God thank there's.. ik wou zeggen dat de aflevering 's avonds ook nog wordt uitgezonden, maar hij staat er niet bij? Nouja, je hebt morgenochtend nog.
Ik heb deze afleveringen van RTL 7 ook al gezien toen ik begon aan de afleveringen van RTL 4quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:37 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Om half 12 lig ik al op bed....... en vandaag werken, dus vanochtend kijken was ook geen optie.
Ach, ik heb toch alle afleveringen al minstens 2 x gezien, dus tja.........
Ik hoorde van mijn zus gisterenavond ook dat zij hem had gezien in de Boogaard.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef zlakto het volgende:
Kwam Jean-Marie vanmorgen tegen in Rijswijk, het is toch wel een circusattractie ook die vent
Jammer!! Wij waren vorige week in de Bogaard, hoe niet leuk ik JM ook vindt, ik zou het wel leuk vinden als ik hem tegenkwamquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn zus gisterenavond ook dat zij hem had gezien in de Boogaard.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef zlakto het volgende:
Kwam Jean-Marie vanmorgen tegen in Rijswijk, het is toch wel een circusattractie ook die vent
Ja, men wil toch altijd de sappige verhalen weten, he!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:12 schreef Refurb het volgende:
Als je bij Google "JM pfaff" intypt, krijg je automatisch zoekresultaten waar ook naar gezocht wordt..
En er staat bij:
"JM Pfaff gaat vreemd" op de 2e plaats
&
"Jean-Marie Pfaff"
1, "Jean-Marie Pfaff scheiding
2, "Jean-Marie Pfaff en Carmen uit elkaar"
3, "Jean-Marie over leven" (oh dat is het boek wat hij geschreven heeft: "Overleven")
4, "Jean Marie Pfaff failliet"
Dat doen ze wel vaker volgens mij. Stonden hun bedjes niet naast elkaar toen ze nog bij Jean-Marie en Carmen woorden?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
waarom liggen die kinders bij elkaar in bed
Die kleding was echt vreselijk! Ook Debby had niet echt een geweldige jurk (of wat er voor door ging) aan.........quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef kvd het volgende:
Het zal wel eerder geopperd zijn, maar die Nicolas en huisvriend...meer dan goede vrienden? Zelfs de kleding was vandaag hetzelfde
Maar wel weer die prachtige designer duikbrillenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Die kleding was echt vreselijk! Ook Debby had niet echt een geweldige jurk (of wat er voor door ging) aan.........
En het wafelhaar van Debby niet te vergeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wel weer die prachtige designer duikbrillen![]()
Ik wil dat ookquote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het wafelhaar van Debby niet te vergeten.![]()
Gezellig toch, met overal Michael Jackson posters!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:25 schreef fespo het volgende:
waarom liggen die kinders bij elkaar in bed
Ze hebben natuurlijk een reputatie hoog te houden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Refurb het volgende:
[..]
Gezellig toch, met overal Michael Jackson posters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |