Dat staat toch ook in de post van TrailerTrash hierboven?quote:
Voor mij ook! Kom net thuis en nog even Pfaffs kijken!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in de post van TrailerTrash hierboven?Ik heb hem nog niet gezien omdat ik heb moeten werken, dus voor mij komt het wel mooi uit.
Ik vond het zelfs een beetje té gezelligquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:07 schreef Mirjam30 het volgende:
Gezellig gesprek tussen Debby en de politicus.......
Oh, ik vond het een beetje ongemakkelijk. Het was zoeken naar onderwerpen en ze hadden niet echt wat gemeen (maar dat was waarschijnlijk de bedoeling van het gesprek, 2 tegenpolen o.i.d.)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs een beetje té gezellig![]()
Alsof ze elkaar al jaaaren konden!
Gelukkig heb je niet aangebeld. Ik vind het altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Spunks het volgende:
Een klein avontuur: vanmiddag stond ik, na twee daagjes Antwerpen, ineens in Brasschaat voor de poort bij Jean-Marie & Carmen. Dat voelde ongeveer zo:2
Dat ik in mijn stalkermode was (wat kwam ik daar doen? Een handtekening vragen?) kon me niet schelen maar vriendlief kon mijn ambities niet echt waarderen en weigerde mee te gaan om aan te bellen. Maar hij móest mee, want hij moet een foto trekken () uiteindelijk hebben we dus niet aangebeld, en ik vond dat best
![]()
Maar nu lees ik dus dat Jean-Marie in Afrika zitdat verzacht mijn stalkerleed! Alhoewel er wel íemand thuis was, want de serredeur stond open en de Lexus en camper stonden voor de deur
Dus je gaat niet mee met de pfaffertjesbus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:52 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niet aangebeld. Ik vind het altijdals ik die fans in de serie voor die poort zie dralen om een handtekening en foto te vragen. Als ze nu in het openbaar verschijnen vind ik het iets anders maar om ze thuis te storen ...
Nee tenzij ze in het wild rondlopen. Dan kunnen we er een soort safari van maken zoals in de Beekse Bergen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet mee met de pfaffertjesbus?
Herkenbaar, daar betrapte ik mezelf laatst ook op.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:32 schreef Cyan het volgende:
Ik praat met mijn collega's ook over de Pfaffs alsof het bekende van ons zijn.
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:36 schreef Spunks het volgende:
Een klein avontuur: vanmiddag stond ik, na twee daagjes Antwerpen, ineens in Brasschaat voor de poort bij Jean-Marie & Carmen. Dat voelde ongeveer zo:2
Dat ik in mijn stalkermode was (wat kwam ik daar doen? Een handtekening vragen?) kon me niet schelen maar vriendlief kon mijn ambities niet echt waarderen en weigerde mee te gaan om aan te bellen. Maar hij móest mee, want hij moet een foto trekken () uiteindelijk hebben we dus niet aangebeld, en ik vond dat best
![]()
Maar nu lees ik dus dat Jean-Marie in Afrika zitdat verzacht mijn stalkerleed! Alhoewel er wel íemand thuis was, want de serredeur stond open en de Lexus en camper stonden voor de deur
Is hier al eens eerder gepost, je zou het anders ook gewoon in google kunnen vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?
Ga je nou gewoon zonder ons?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe, wil je mij het adres pmmen please?
Ik hoop er binnenkort idd in de buurt te zijn om pups te kieken bij een vriendin, dan kunnen we mss ff door natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon zonder ons?Oh wacht je kent ook veel mensen in België toch
Lyndsey, Kelly en Debby waren naar Parijsquote:Op maandag 14 juni 2010 23:24 schreef Refurb het volgende:
Dus, nog iets gebeurd vanavond?
Had het niet meegekregen, verjaardag.
Wss niks speciaals want het is hier dood.
Die bon moest op en Deb en Kel moesten mee, of ze nou wilden of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef lily het volgende:
Ik vond het sowieso niet bepaald spontaan, dat uitje. Kwam erg geforceerd over.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef DarkElf het volgende:
wat keek Debby weer gezellig aan tafel met haar zussen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
oh heb niet gezien hoe t plan ontstond, zette net de tv aan en zag t gezellige hoofd van debby meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |