quote:Jean-Marie Pfaff officieel aangeklaagd
van onze redactie
AMSTERDAM - Het Antwerpse parket gaat Jean-Marie Pfaff, zijn echtgenote Carmen én hun voormalige boekhouder daadwerkelijk aangeklagen wegens fraude en belastingontduiking.
Jean-Marie en Carmen Pfaff. Foto: BrunoPress
Please Wait ...
De advocaat trekt fel van leer in het bericht dat in de Belgische krant Het Laatste Nieuws staat. "Als Jean-Marie geen bekend figuur zou zijn, zou het parket niet zo aandringen op vervolging", zegt de raadsman, die bij de onderzoeksrechter aandringt op een extra onderzoek.
De zaak kwam aan het rollen toen in 2008 de belastingdienst een inval deed in de villa van de Pfaffs in Brasschaat. Dit omdat het vermoeden bestond dat de oud-sportman had geknoeid met zijn belastingaangifte.
Zo zou Jean-Marie bijvoorbeeld al jaren een chalet in Zwitserland hebben waarvan hij bij de belastingdienst nooit gewag zou hebben gemaakt.
Niet alleen worden Jean-Marie en zijn vrouw geteisterd door de belastingdienst, ook doen al langer geruchten de ronde dat de oud-doelman Carmen bedroog met andere vrouwen. Zowel de financiële als relationele problemen werden eerder door de voormalig sporter naar het rijk der fabelen verwezen.
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
zouden ze de rechtzaak ook mogen filmen? meer real life dan dat wordt t haast niet
Vergeet niet nog een onnozele opmerking van Nicolas dat het niet om geld gingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:.............Zoiets?
zoiets ja, en dan roept hij nog even tegen de journalisten: ' de groeten thuis he mannen!'quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?
Boehoe die boze media toch....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Lindsey zal wel weer aan het huilen zijn nu.
En dat natuurlijk 4x he...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.
Haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.'Meneer Pfaff,heeft u nog iets toe te voegen aan de eis?' en dat hij dan weer last krijgt van een filosofische bui en een heel betoog gaat houden: 'Ja,ik weet waar ik van gekomen ben.Dat ben ik nooit vergeten.En ik ben altijd zo sympatico dat ik mn belastingformulieren ben vergeten.' En dat de dochters en Carmen met hun sluiers en zonnebril op de achtergrond zitten in de rechtbank.Zoiets?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
Iedere keer bij die cup-a-soup reclame als ze beginnen te zingen: happy birthday to you... denk ik automatisch: in de wei staat een koe![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
Iedere keer bij die cup-a-soup reclame als ze beginnen te zingen: happy birthday to you... denk ik automatisch: in de wei staat een koe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
eh, als je engels gaat gebruiken he, doe het dan goed.quote:
Ze moeten gewoon doen alsof de camera's er niet zijn. Onzichtbaar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef amaranta het volgende:
Wat ik zo leuk vind aan de Pfaffs is dat ze ook zelf gewoon dingen filmen, met de home-cam.
brrrr wat een lelijke dochters zijn het toch. Deze ziet er ook al aardig verlept uit net haar moeke. Kelly met haar centenbakkie is alleen aan te zien met een flinke laag schmink en dan heb je nog dat andere logge paard, hoe heet ze ook alweer met die boeven/boksertronie?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef Attitude het volgende:
Las net dat Debby moet getuigen in een moordzaak
http://www.clint.be/nieuws/moordzaak-brengt-debby-pfaff-voor-rechtbank?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |