Zou ze weer die mooie wafels in haar haar krijgen??quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:03 schreef Lady-Miekie het volgende:
Omg... Debby bij de kapper, dat beginnetje zag er veelbelovend uit
Ik kan me herinneren dat ze zich idd nog gaat verkleden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef Lady-Miekie het volgende:
Jahoor stopcontact wafels!!Heeft ze allemaal leuke kleren uitgezocht voor dat interview en dan loopt ze in een joggingpakje-achtig-ding?! Gaat ze nog wel wat anders aandoen voor de shoot?
Was maar een heeeeel klein beetje valsquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef June. het volgende:
Haha JM die Jan Smit zingtDe ramen springen nog net net niet hier..
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Was maar een heeeeel klein beetje vals
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven:
"Ik zit mij voor het vensterglas, onnoemelijk te vervelen;
Ik wou, dat ik Sam en Kelly was, dan kon ik samen spelen"
Daarom ook mijn ode aan hen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heerlijk stel samen hoor !
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef Cyan het volgende:
Wat een enthousiasme bij Kelly en Debby om samen met de zussen een weekendje weg te gaan.
wat voor klok staat er dan? Er is mij nog nooit opgevallen dat er uberhaupt een klok staat. Maar ik gok op een mooie staklokquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nicholas vind het zelfs onder water niet om aan te horen.
Trouwens, die klok in het zwembad/sauna. Past er totaal niet bij. 't viel me gewoon op
Nee, ze zijn te goed gewend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..
Inderdaad. Het viel nogal op, een eiken (oid) klok, tegen witte tegelsquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:32 schreef kvd het volgende:
[..]
wat voor klok staat er dan? Er is mij nog nooit opgevallen dat er uberhaupt een klok staat. Maar ik gok op een mooie staklok
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Rianne84 het volgende:
Wanneer vertrekt de pfaffertjesbus eigenlijk?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de bus net aan het voorparkeren.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
BOB? Dat kennen we niet bij de Pfaff's. Die doen zelfs rij-examen met een paar biertjes op
Nou als je goed hebt gekeken dan zag je dat zowel Kelly als JM nuchter bleven op het gala.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
BOB? Dat kennen we niet bij de Pfaff's. Die doen zelfs rij-examen met een paar biertjes op
Ik heb het helaas niet gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou als je goed hebt gekeken dan zag je dat zowel Kelly als JM nuchter bleven op het gala.
Jij mag rijden!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit nou weer, ik ben de bus aan het voorparkeren, dan bestuur ik toch ook de mobile?
Amai zenne, de bus is genen mobielhome hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit nou weer, ik ben de bus aan het voorparkeren, dan bestuur ik toch ook de mobile?
Hoe moeilijk moet dat zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Anneloortje het volgende:
Die volg topic knop is irritant want dan komt ie niet bij je riode topics als er een nieuwe reactie is.
Vandaar dat ik t.vp.p gebruik
Ik zal voortaan wel iets kansloos verzinnen over Debby ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef amaranta het volgende:
Wij zingen wel de hele rit leuke liedjes.
"Laat het gras, maar groeien, laat het,gras maar groeien"
En als het mag van de buschauffeur, dan zelfs door de microfoon!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Amai zenne, de bus is genen mobielhome hoor
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
Kom kom he, het moet een plezant uitje worden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik dan achter het stuur zit, zal ik m'n stijltang meenemen, dan kunnen jullie ook den Debbywafels maken in elkaars haarDan komen we in stijl aan, als den eckte fens.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Kijk, jij denkt goed mee.
Geheel in carmen/lindsey stijl word ik gewoon emotioneel he
Zeker wel. En mijn kinderen moeten ook gewoon naar school hoor. Want we zijn niet allemaal op de kermis geboren in een woonwagenkamp he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zijn we heel gewoon gebleven alé.
Is ook lastig als je met een zus mee moet die haast nooit lacht.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje sneu voor Lyndsey,.. ze probeert altijd leuke dingen met haar zussen te organiseren maar ze zijn nooit echt enthousiast heb ik het idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |