het krampachtig vasthouden van "iets" van Lindseyquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die bon moest op en Deb en Kel moesten mee, of ze nou wilden of niet![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef lily het volgende:
Jawel, die kamer ken ik wel.
Hij ligt aan de woonkamer vast (als je vanuit de keuken de woonkamer inkijkt (voordat ie naar rechts afbuigt) ligt die kamer links (uitbouw).
en inderdaad. Wijnglazen los in een doos leggen![]()
en Carmen die geen verhuisbedrijf dacht nodig te hebben
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als we op tour gaan laten we jou geblinddoekt door het huis lopen
Geen idee, wss nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef lily het volgende:
[..]
(ik kijk gewoon al jaren
)
Is dat huis nou verkocht eigenlijk?
quote:
Perfecte omschrijvingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Is het heel erg dat ik me daarnet bedacht dat ik donderdagochtend de Pfaffs niet kan zien omdat ik dan rij-examen heb? Ik dacht ineens 'Die tijd is ook niet handig gedaan,nu moet ik de pfaffs opnemen.' Het is een soort suikerspin-TV.Het is zoet,je wordt er misselijk van en toch eet je maar door..
Dankje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Perfecte omschrijving..
![]()
Succes donderdag![]()
Met de auto dacht ik..?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
Succes donderdag. Ik kan deze week geen enkele pchtend kijken helaas.
Waren de zussen nou met het vliegtuig?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die Broes, hij lijkt echt niet goed snik soms, zo een grote bek en zo bijdehand en zo rot tegen zn zus doen en dan schijtbang voor die kippies
Ik vond het wel schattigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die Broes, hij lijkt echt niet goed snik soms, zo een grote bek en zo bijdehand en zo rot tegen zn zus doen en dan schijtbang voor die kippies
Allé seg, dat zijn geen laarzen, dat zijn bottenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig!
Had Dave nou laarzen aan?
Dat nhad ik meegekregen ja, maar ik had verder niks gezien dus ik dacht even dat ze een betaalde parkeergarage op het vliegveld bedoelde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:25 schreef kvd het volgende:
Ze waren met de auto van Sam, Lindsey maakte zich er nog zorgen om, de auto moest wel geparkeerd worden op een betaalde parkeerplaats, want anders kon er misschien nog wel eens wat mee gebeuren. En ze hadden het er ook over dat het 4 uur rijden was (ze zaten 45 minuten rijden van Parijs af meen ik me te herinneren)
Succes donderdag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Is het heel erg dat ik me daarnet bedacht dat ik donderdagochtend de Pfaffs niet kan zien omdat ik dan rij-examen heb? Ik dacht ineens 'Die tijd is ook niet handig gedaan,nu moet ik de pfaffs opnemen.' Het is een soort suikerspin-TV.Het is zoet,je wordt er misselijk van en toch eet je maar door..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef Refurb het volgende:
Als het bedrag nou op 5.001 stond. Zouden ze dan ook hebben afgerond?
Volgens de regels is het dan -1¤, maar dat kunnen ze niet maken.
Ja, dat viel mij ook opquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:29 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Het ging om het het kankerfonds en debby: mijn papa geeft altijd aan minderbedeelden
Dat heb je helemaal goed gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:56 schreef Spablauw het volgende:
Wat mij opviel: Dave zat Bruce op te jutten om Fay/ Lindsey te pesten, maar toen Lindsey moest lachen omdat Bruce omviel werd hij woest? Of zag ik dat nou fout, heb niet het hele stukje gezien.
Nou gelukkig maar want Lyndsey is alleen maar bezig met de zusquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezienHet valt me sowieso op dat Dave veel meer met Bruce doet.Van de week kleedde hij Fay aan,en ondertussen was hij alsnog met Bruce bezig.Met Bruce op een motor-autoding,met Bruce naar de kinderboerderij..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar want Lyndsey is alleen maar bezig met de zus
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:09 schreef Smikke het volgende:
Kelly en Sam kunnen wel het tofste stel van deze serie zijn, maar overacteren mij toch iets tè. Of zouden beiden een hoorprobleem hebben dat er zo luid gecommuncieerd wordt?Neen, het is mij allemaal iets te sociaal wenselijk.
Me too!!!quote:ieeeeeeee, haren overeind ende rillingen over rug
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?![]()
Sam zich tegen Kelly aandrukkend: Joa joa, toen je mij leerde kennen was ik zone brave heh! en jij hebt van mij ene deugniet gemaakt. Jij hebt van mij een kapoentje gemaakt. Heh! Joa heh! Hijgend in oor.
ieeeeeeee, haren overeind ende rillingen over rug
Hier ook! En ik zag geen verschil na zijn wenkbrauwen wax.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, het is natuurlijk hartstikke leuk dat ze het zo fijn hebben samen maar gisteren?![]()
Sam zich tegen Kelly aandrukkend: Joa joa, toen je mij leerde kennen was ik zone brave heh! en jij hebt van mij ene deugniet gemaakt. Jij hebt van mij een kapoentje gemaakt. Heh! Joa heh! Hijgend in oor.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef lily het volgende:
[..]
Aiiiiiiii lafffff joeeee toeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aiiiiiiiii laffffffffff joeeeeeeeeee
Is iemand die alleen komt als er iets te doen is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef DarkElf het volgende:
rare term is dt toch altijd; ' huisvriend'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |