tt is gefixt, en op is erquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
Kut TT, geen OP en posten puur om daarvoor te kunnen zorgen. Net nu ik gewend was aan je negeren
gelukkig hebben we Ritse nog
Gelukkig brengt het plaatje uit de OP dan wel weer een lach op ieders gezichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
Kut TT, geen OP en posten puur om daarvoor te kunnen zorgen. Net nu ik gewend was aan je negeren
[GAM SC #401] Zero tolerance voor topicdichtspammers :rquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
OP was er niet toen het topic open ging en zoals ik zeg, de TT hebben we aan Ritse te danken. Ben je zo topicgeil dat je niet even de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te openen waar niet direct weer aan getweakt moet worden. Los nog van het LaPo snipen wat sowieso sneu isquote:
Uhm, over die tietjes had je echt gelijkquote:
Lapo snipen doen er wel meer hier, maar verder heb je wel weer gelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
OP was er niet toen het topic open ging en zoals ik zeg, de TT hebben we aan Ritse te danken. Ben je zo topicgeil dat je niet even de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te openen waar niet direct weer aan getweakt moet worden. Los nog van het LaPo snipen wat sowieso sneu is
Dat anderen het ook doen maakt het niet minder sneuquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lapo snipen doen er wel meer hier, maar verder heb je wel weer gelijk
Haha point takenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat anderen het ook doen maakt het niet minder sneu
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Topic geopend door Flodder. Je kunt nog beter Hyper-AIDS sterven, VVD stemmen en op GeenStijl posten
Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voldoe al aan een van je dingen. En gezien ik post, dus levend ben en op fok al genoeg ben en dus niet op GeenStijl, kun je raden welke.
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodderquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Topic geopend door Flodder. Je kunt nog beter Hyper-AIDS sterven, VVD stemmen en op GeenStijl posten
Er lopen hier meer units rond hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodder
ga gewoon met m skypen :/quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodder
*pakt Sigmund vast in een Zangief Ultraquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?
Wat een faalEen NOS-verslaggever die bij de VVD in de feesttent staat en een wit kruis 'een witte stip' noemt
Pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA! PVDA en VVD staan voorlopig gelijk![]()
Weg VVD, neer met de kakkerspartij
Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA! PVDA en VVD staan voorlopig gelijk![]()
Weg VVD, neer met de kakkerspartij
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te makenquote:
Want rechtse personen hebben geen diabetes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
lijkt op die chick van the big bang theory en 8 simple rulesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
He, een topic, daar moet ik geen tvp plaatsen.
[ afbeelding ]
Vlugge prognosequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dicht
Ach, de naam zegt het al. En daarna gaat het compromisgeneuzel beginnenquote:
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want rechtse personen hebben geen diabetes?
België is tenminste een relaxed land om in te wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee in belgie gaat het lekker :/. Wacht nou eerst eens af, voordat je meteen begint met je tas in te pakken
Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
Shit cdaquote:
Maar elke stem is weggegooid. Mensen vergeten dat de PVV geen enkele senator in de Eerste Kamer heeft zitten. Al willen ze morgen invoeren dat elke asielzoeker wordt gedeporteerd, het plan zal nooit door de eerste kamer aangenomen wordenquote:
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
Solidariteit is niets mis mee maar je kunt niet alles bij de rijken halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
De basisverzekering is echt een hele goeie zet geweest hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
CDAquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. Rita met haar hilarisch slechte campagne-video, haar neppe kutpraatjes en haar zulte kop
Er is écht één ding waar ik een bloedhekel aan heb en dat is een nep iemand. En zij is ECHT nep. Ze doet alsof ze heel kranig en strijdlustig is terwijl het haar geen ene fuck zal interesseren.
Jammerquote:
Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
21 euro voor een douche?! Worden die mensen godverdomme met Spa gewassen ofzo?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwemmen_42_euro.xml
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijn
Het ging om huisartsbezoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
moeke heeft de centen denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
Nja ik vind belgie af en toe toch een apart landquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
België is tenminste een relaxed land om in te wonen.
Minder bureaucratie (hoewel ze er soms wel wat van kunnen) en de mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan hier in Nederland (Kan er niks aan doen, heb er 5 jaar met enorm veel plezier gewoond)
Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
Het is kansrekening, ik heb ook een paar jaar een hoog eigen risico gehad. Tot ik wist dat ik naar de kaakchirurg moest en last van mijn ogen had... Dat wilde ik in 1 jaar regelen, maar ogen zullen wel wat langer durenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je bespaart ook 300 euro per jaar he, dus maximaal ben ik 300 euro kwijt voor iets wat een hele kleine kans heeft. Heb dat nu al 4 jaar op rijd dus sowieso al 1000 bespaard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwemmen_42_euro.xml
België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik vind belgie af en toe toch een apart land
[..]
Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.
En AQ, gezonden mensen worden ook ooit ziek
Elke punt van wilders zit gewoon iets in alleen jammer dat die soms is doorgeslagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Dat was een goed punt van Geert
ik vind het echt schandaligquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Dat was een goed punt van Geert
Wat?quote:
Klaver ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
wie is dat knulletje van groenlinks trouwens die nu in de kamer komt?
Klassieker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef GameBabe het volgende:
Wat vonden/vinden jullie trouwens van boulder dash?
dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchenquote:
Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.
Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchen![]()
Dit zegt die eikel van een directeur:
Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. ,,Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?"
![]()
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgt
In het Waalse deel moet je inderdaad juist niet wonen. Walen zijn in België wat Marokkanen hier zijn: Uitschot, druk, onbeschoft en lastig. (En bij Walen is dat géén vooroordeel)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie wel
Ik denk dat dat weinig aan de politiek ligt, meer aan d elonen van de manager(s) daar. Maar ik zou het eenvoudig oplossen, laat die 21 euro maar uit hun zak komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?
Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
Kan ook niet nee sowieso een raar verhaal jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?
Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassen
Niks! Lekker wassen in de regentobbe. Nóg goedkoper! Zo wast de halve wereld zich ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euro
quote:
Lol hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
AQ, ben jij een Turk ofzo?
Je typt de hele avond in elk geval alsof je er een bent
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat altijd wel leuk om te kijken wat ze stemmen overal
mafquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stemmen vind ik niet echt grappig en een best wel serieuze zaak.
Eens!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
maf![]()
Ik heb het nu over de uitslagen per plaats zeg maar. Dat is wel leuk om te zien die verschillen
QFT!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij vindt alles grappig. Van kanker op zijn lip tot een foutgestrikte veter.
Als ze bekend maken wat er in de diversen plaatsen is gestemd vind ik dat wel (leuk/grappig) jaquote:
Daar komt de kanker van de SC ook toevallig om de hoekquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daar komt de kanker van de SC ook toevallig om de hoek
Ik mag hem wel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
Echt, elk topic is het weer raak. Kom op, is negeren als je iemand niet mag zo lastig?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kappen, vanaf hier ga ik noten en deleten.
ik heb nog allemaal noten in huisquote:
Was dat maar voor het stemmen gezegd dan hadden wel meer mensen VVD gestemdquote:
Nee hoor, mijn stem was nog steeds naar Cohen gegaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was dat maar voor het stemmen gezegd dan hadden wel meer mensen VVD gestemd
De playboy waar ze ooit in stond staat nog steeds op #1quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zijn twee mensen die je niet naakt wil zien:
Viola Holt
Jeltje van Nieuwenhoven
jou anders ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Er zijn twee mensen die je niet naakt wil zien:
Viola Holt
Jeltje van Nieuwenhoven
volgens mij heb jij een beetje last van woede problemen ofniet ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daar komt de kanker van de SC ook toevallig om de hoek
Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goudquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!
Jep jep jep! Nog steeds een spannende avond. Ik ga even de container buiten zetten en de planten water geven, maar ik ben zo terugquote:
Een gele?quote:
Verrast je dat? Die gaat Europa in.quote:
had ik niet van je verwacht, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!
Beetje jammer dat GL zo gegroeid is, maar tegelijkertijd is de SP kleiner geworden en heeft ook de PvdD een zetel in mogen leveren (nu nog 1 eraf, dan zou het helemaal mooi zijn, scheelt heel veel geld aan nutteloze kamervragen). Ik hoop dat de D66 nog wat zetels erbij krijgt ten koste van de PVV, dan ben ik erg tevreden!
quote:
Toen stopte ik met lezenquote:
Ja, ook mooi iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goud![]()
quote:
Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ook mooi iddNou kon de SP natuurlijk niet veel anders dan verliezen, maar dan nog... Het is niet alsof ze 1 of 2 zetels verliezen...
Ja, ik ben geduldig. maar een ik stam-dtquote:
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verlorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)
Tja....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Kijk die Wilders en zijn kiezers dan ook
Tjonge jonge jonge
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
[..]
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verloren
Inderdaad, dat is wel echt campingvolkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Kijk die Wilders en zijn kiezers dan ook
Tjonge jonge jonge
Helaas zijn daar er erg veel van in dit land.quote:
L-e-z-e-nquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
[..]
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verloren
Dat weet je niet. Polls voor de verkiezingsdag zeggen weinig is al uit het verleden gebleken. Ik vind dat hij het wel aardig gedaan heeft, maar het blijft een flink verlies zonder gouden randje. Een zwarte rand vind ik toepasselijker...quote:
Dat zijn polls, zegt erg weinig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
L-e-z-e-n
3 weken terug had de SP nog maar 9 zetels. 3 weken later 15. Dat is wel geen monsterzege, maar het verlies beperken terwijl je geen Jan Marijnissen bent, is een goeie prestatie.
Vraagteken op mac.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Rossdale het volgende:
Te veel politiek... te weinig tieten!
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heeft Hero Brinkman genoeg voorkeursstemmen binnengehaald voor een coupquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
De arrogantie van Geert
Echt, wat een eikel. Dag van de democratie, van de partij waarin één man het voor het zeggen heeft
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Job is een hele capabele vent, alleen schat ik zijn spanningsboog niet hoog in.
Ik heb het niet over de muzikale spanningsboog.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Spanningsboog, waar heb je dat gelezen.
Hiawatha?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Spanningsboog, waar heb je dat gelezen.
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de muzikale spanningsboog.
Daar ben ik te oud voor. Ik snapte die grote smurfen niet. Ze hadden geen mutsen op.quote:
En ze speelde Pocahontas na. De 3D-effecten waren wel heel tof gedaan thoughquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor. Ik snapte die grote smurfen niet. Ze hadden geen mutsen op.
liever dat dan overal tegen aanschoppen omdat het kan. En nee ik heb geen PVDA gestemt. Ik ben die Wilders gewoon spuug zat. Ik hoorde net al dat hij het over meeregeren heeft. Hoe wil hij dat uberhaupt doen met zijn speerpunten. Misschien wil de VVD wel mee maar verderquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:![]()
Sorry standaard behoefte als ik theedrinker pur sang Cohen zie.
Die tweede is best tof. Als ze in een bak maizena ligt kan ze er op dansenquote:
Gaat maizena ook in de kont?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
Maizena! Ik gok dat het zaad van Poit hetzelfde effect heeft!
het kan overal in, dus waarom nietquote:
Mjom mjom.quote:
Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3quote:
Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3
Als ik er doorheen moet komen door het op te eten in het geval van bovenstaande afbeelding, zou ik het overwegen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.
Die eerste is niet zo hawt... Tenminste, gewoon wat minder hawt dan normaal...!quote:
Ik ben een baas uit boxtelquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol hoezo?
Nu baas Roger van Boxtel
Satire is normaal gesproken grappig, hierbij kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Was overigens ook een of ander onbekend vrouwtje die dat deedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Wim de Bie: Altijd +1
Dat heet nou satire Koei
Je tijd 30 jaar vooruit zijn heet dat
Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?quote:
Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen isquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?
Boxtel is voor bazen omdat ik er welles geweest ben, en ik woon er in de buurt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen is
Ross, misschien iets voor jou : [TK] Formule1 memorabilia jaren 90
en voor andere F1 liefhebbers
VVD gewonnen idd, gelukkig ook maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 05:08 schreef Pheno het volgende:
*leest snel bij. Gelukkig, Cohen 1 zetel minder....
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:52 schreef Solique het volgende:
Zie geen dino verschijnen.Jezum onoverzichtelijke lay-out die fok_silver
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Aquila, hoe kom je aan die dinosaurus naast je nick?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Ah wacht, ik heb hem": Topic verwijderen uit MyATbijna reden om naar fok_silver over te stappen, gewoon voor de dino
In de nieuwe layout ben jij een dinosaurus, omdat jij fok_silver nog gebruiktquote:
Kan de oude layout dus niet aan om te laten tonen.quote:
Ik zag het in je post daarna jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In de nieuwe layout ben jij een dinosaurus, omdat jij fok_silver nog gebruikt
Totdat je volgend jaar opeens niet meer met vakantie kunt omdat de VVD je portemonnee heeft leeggeroofdquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VVD gewonnen idd, gelukkig ook maar![]()
En nu afwachten wat er uitkomt
Aanstellerquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Totdat je volgend jaar opeens niet meer met vakantie kunt omdat de VVD je portemonnee heeft leeggeroofd
Je Nick? Ik ben niet van hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Aquila, hoe kom je aan die dinosaurus naast je nick?
Ben benieuwd of we volgend jaar nog zo praten Rossquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aansteller
Limburger! Vieze PVV stemmert!
Eigen risico omhoogquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik moet nog zien hoe hard er nu in de zorg gesneden word. De specialisten zullen geen cent minder gaan verdienen (dat zijn immers VVD stemmers) maar gewoon de mensen met chronische ziektes zullen wel genaaid worden
Modem resetten of kijken hoe je instellingen op de laptop staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
Collega's![]()
- Ik heb een internet verbinding nodig
- dan moet je die grijze kabel hebben die in het linkerpoortje zit
- "Trekt kabel uit het poortje en stopt hem in de laptop" "Ik heb nog steeds geen internet!"
Nee letterlijk de kabel uit de muur gehaald en in de laptop gestopt en niet doorhebben dat ie dan niet meer aangesloten zit aan het netwerkquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Modem resetten of kijken hoe je instellingen op de laptop staan
?quote:
Waarom nou weer flippen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
?
Ik denk dat ik hier maar even weg blijf voordat ik echt ga flippen
Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzetquote:
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom nou weer flippen?
1. Je doet net of alleen rijke mensen op de VVD stemmen en daarnaast doe je of dat monsters zijn die geen reet om de mensen geven die het minder hebben.
2. Wat is er mis met wat extra betalen voor zorg dat is het belangrijkste wat er is? Mensen kopen wel dikke tv's en vakantie's en noem maar op maar 5 tot 15 euro voor een consult betalen is dan ineens te erg.
3. Solidariteit kent een grens! Wie meer of vaker ziek is moet ook iets meer betalen dat lijkt me niet meer als normaal.
Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzet
1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.
Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
JIj hebt echt problemen of nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?
En het is niet verongelijkt doen, het is meer dat de meeste mensen geen slachtoffer willen worden van de overgrote domme massa die een partij voor rijken steunen
Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.
2. OP afbetaling kopen is heel slim jaDat is ook het type mensen dat in de problemen komt ja.
3. Dat is niet iemands schuld nee maar hij/zij krijgt wel een behandeing van 20.000 euro vergoed en hoeft alleen een eigen risico van zeg 150 euro en misschien strax meer te betalen. Goh wat erg
Jij bent hier de domboquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.
Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?
Dat zeg ik niet Knurftquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.
Dat is echt zo'n debiel waanbeeld.
Blijf maar lekker uitdagen en zieken.quote:
Is goed ik ga nu toch ffquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg weer. Willen jullie beiden even afkoelen?
En doe mij maar een paars+, dan hebben we weer een mooi evenwichtquote:
Fiscaal aantrekkelijk dus geen >quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Knuffelt zijn Prius als yup zijnde....
Verwachte reactie: "Prius".
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Knuffelt zijn Prius als yup zijnde....
Verwachte reactie: "Prius".
Nu is het een slimme keuze idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
Uiteraard. Anders is het wat te duur naar mijn smaak
Niet alles draait om geld hoor, het is wel makkelijk, maar niet het einde.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fiscaal aantrekkelijk dus geen >![]()
Het is lease neem ik aan?
Tomb Raider is wel vet Spank alleen zit ik echt vaak vast en dan check ik ff youtube en dan is het gewoon een stom richeltje wat je over het hoofd zietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Goed, op naar de uni voor n dag vol studeren!
QFTWquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Doe mij maar leuke vrienden, een leuke partner en een baan waar ik plezier in hebDat is echt geluk
Daar heb ik het toch ook niet overquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet alles draait om geld hoor, het is wel makkelijk, maar niet het einde.
Doe mij maar leuke vrienden, een leuke partner en een baan waar ik plezier in hebDat is echt geluk
Ik vond 'm persoonlijk niet eens lelijk, maar ik ben dan ook een n00b op autogebied. Eigenlijk vond ik het een goedkoop alternatief om automaat te rijden, met de afstanden die ik afleg geen overbodige luxe. Maar die bijtelling is voor de rest een wassen neus, oke, het rijdt wat zuiniger, maar ik maak vooral snelwegkilometers en dan is de accu vrij nutteloos. Op accelereren na.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook niet over![]()
Leaserijders nemen over het algemeen een prius omdat dat veel in de bijtelling scheelt en dus hou je meer geld over. Ik neem tenminste niet aan dat hij hem gekozen heeft voor de looks
Maar die bijtelling scheelt jou toch wel veel geldquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond 'm persoonlijk niet eens lelijk, maar ik ben dan ook een n00b op autogebied. Eigenlijk vond ik het een goedkoop alternatief om automaat te rijden, met de afstanden die ik afleg geen overbodige luxe. Maar die bijtelling is voor de rest een wassen neus, oke, het rijdt wat zuiniger, maar ik maak vooral snelwegkilometers en dan is de accu vrij nutteloos. Op accelereren na.
Ploeteren door de letterlijke vertalingen en vage zinsconstructies in je filosofieboeken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Goed, op naar de uni voor n dag vol studeren!
Je benaderd alles financieel, dat vind ik jammer voor je, want dan mis je een hoop levensvreugde! Dus eigenlijk was het wat levensadviesquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die bijtelling scheelt jou toch wel veel geldAlleen kun je je idd afvragen of die prius nu wel zo mileuvriendelijk is.
Nee juist niet!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je benaderd alles financieel, dat vind ik jammer voor je, want dan mis je een hoop levensvreugde! Dus eigenlijk was het wat levensadvies
Mn moeder had daar gratis kaarten voor... heb ik afgeslagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier iemand die morgenavonf naar Guus Meeuwis wil in Eindhoven? 2 kaartjes voor Ere Zuid (tribune). Ik moet er vanaf¤ 90,-. Ik heb er ¤ 113,- voor betaald...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Frankii het volgende:
[..]
Mn moeder had daar gratis kaarten voor... heb ik afgeslagen
Snel in V&A pleuren en Marktplaats enzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kak!Ik moet er hoe dan ook vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef Nebo het volgende:
Ruilen voor mijn Muse-kaarten voor volgende week zaterdag?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe normaal gek, Muse is 10x toffer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ik zou het ook zeker even op marktplaats enz zetten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al gedaanHeb 1 bod van ¤ 50,-. Ga die maar accepteren als het zo doorgaat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou het ook zeker even op marktplaats enz zetten.
Dan maar even afwachten nogquote:
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
Kaarten verkopen op Marktplaats mag toch helemaal niet
Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel
http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en-kaartjes/c1984.html
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.
Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Kijk hij geeft aan dat hij niet veel om auto's dus dan kies je idd voor de prius zodat je iets van 1500 euro per jaar minder belasting betaald en daar kun je een hoop leuks van doen
Dat lijkt me echt zo handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet laten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ploeteren door de letterlijke vertalingen en vage zinsconstructies in je filosofieboeken?
Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkooptquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien mag je de kaarten daar ook maar voor maximaal 100% van de aanschafprijs aanbieden ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo handig
Ik kan voor geen meter parkeren![]()
Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo handig
Ik kan voor geen meter parkeren![]()
Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkooptze zijn op naam gezet en je moet een ID laten zien als je het park op wilt.
Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zo
Ik gebruik die optie eigenlijk nooit, leuk voor mijn vrouw (hoppa, vooroordeel).
Ja, als je op Wimbledon de kaarten toch niet wilt, moet je dat melden aan de organisatie en die gooit ze opnieuw in de loting.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.
je zet de auto neer zoals je geleerd hebt, daarna op het touchscreen regelen hoe je het wil en dan gaat ie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.
maar zet je hem dan gewoon iets voor het vak en dan draait die hem er zo in? Ik zag wel eerst zo'n japans studie model waarvan de wielen helemaal konden draaien zodat je het vak in kon rijden
Nog een n00b ook, zelf nog bijsturen op het eind, het watjequote:
Echte mannen kunnen dat zelfquote:
Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangenquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangen
Tof jaquote:
Ik zie ook een dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ja![]()
Ik zou denk ik wel op m'n handen moeten gaan zitten
Échte mannen zijn als het even kan gewoon retelui, dus dat past perfect bij ze!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |