abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:09:00 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_82566895

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:09:27 #2
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_82566921
TT fix.
Do androids dream of electric sheep?
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:09:48 #3
182714 RitseB
pi_82566950
Dubbele fix
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:09:55 #4
270524 Flodder450
pi_82566959
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef RitseB het volgende:
TT fix.
OP GEPLAATST
pi_82566965
Kut TT, geen OP en posten puur om daarvoor te kunnen zorgen. Net nu ik gewend was aan je negeren

gelukkig hebben we Ritse nog
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:10:26 #6
182714 RitseB
pi_82566993
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

OP GEPLAATST

Wat goed van je zelf.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:10:41 #7
270524 Flodder450
pi_82567011
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Morthill het volgende:
Kut TT, geen OP en posten puur om daarvoor te kunnen zorgen. Net nu ik gewend was aan je negeren

tt is gefixt, en op is er
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:11:18 #8
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82567048
quote:

Gelukkig brengt het plaatje uit de OP dan wel weer een lach op ieders gezicht
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_82567109
Ross, daar heb je idd gelijk in. Maar heb meer een schurfthekel aan dokters die alles maar af doen met rusten en paracetemol .
Helemaal van die "afstand" dokters
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:12:30 #10
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82567126
Flodder je speelt met vuur
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_82567157
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:13:05 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82567164
quote:

[GAM SC #401] Zero tolerance voor topicdichtspammers :r

Gewoon omdat het de pure waardheid is en Flodder een kutknurft is.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:13:27 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82567183
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, daar heb je idd gelijk in.
Altijd
pi_82567188
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

tt is gefixt, en op is er
OP was er niet toen het topic open ging en zoals ik zeg, de TT hebben we aan Ritse te danken. Ben je zo topicgeil dat je niet even de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te openen waar niet direct weer aan getweakt moet worden. Los nog van het LaPo snipen wat sowieso sneu is
pi_82567264
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Altijd
Uhm, over die tietjes had je echt gelijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:14:57 #16
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82567269
Ritse
pi_82567300
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

OP was er niet toen het topic open ging en zoals ik zeg, de TT hebben we aan Ritse te danken. Ben je zo topicgeil dat je niet even de moeite kunt nemen om een fatsoenlijk topic te openen waar niet direct weer aan getweakt moet worden. Los nog van het LaPo snipen wat sowieso sneu is
Lapo snipen doen er wel meer hier, maar verder heb je wel weer gelijk
pi_82567341
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Lapo snipen doen er wel meer hier, maar verder heb je wel weer gelijk
Dat anderen het ook doen maakt het niet minder sneu
pi_82567346
Carly Banks is m'n favoriete SCer
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:16:34 #20
182714 RitseB
pi_82567377
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef lkb9000 het volgende:
Carly Banks is m'n favoriete SCer

QFT
pi_82567422
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat anderen het ook doen maakt het niet minder sneu
Haha point taken
pi_82568153
He, een topic, daar moet ik geen tvp plaatsen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:31:48 #23
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82568384
Topic geopend door Flodder. Je kunt nog beter Hyper-AIDS sterven, VVD stemmen en op GeenStijl posten
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_82568751
Ik voldoe al aan een van je dingen. En gezien ik post, dus levend ben en op fok al genoeg ben en dus niet op GeenStijl, kun je raden welke.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:37:04 #25
270524 Flodder450
pi_82568753
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Topic geopend door Flodder. Je kunt nog beter Hyper-AIDS sterven, VVD stemmen en op GeenStijl posten
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:43:34 #26
187674 Sigmund666
pi_82569205
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voldoe al aan een van je dingen. En gezien ik post, dus levend ben en op fok al genoeg ben en dus niet op GeenStijl, kun je raden welke.
Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?
Wat een faal Een NOS-verslaggever die bij de VVD in de feesttent staat en een wit kruis 'een witte stip' noemt
pi_82569755
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodder
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_82569930
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Er lopen hier meer units rond hoor
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:56:55 #29
270524 Flodder450
pi_82570172
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:

[..]

ga gewoon met m skypen :/
pi_82570572
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?
Wat een faal Een NOS-verslaggever die bij de VVD in de feesttent staat en een wit kruis 'een witte stip' noemt
*pakt Sigmund vast in een Zangief Ultra
pi_82570767
Grappig gedaan bij RTL4 . Al zegt zo'n eerste prognose nog niks
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:03:17 #32
187674 Sigmund666
pi_82570781
HAHAHAHAHAHAHAHA! PVDA en VVD staan voorlopig gelijk
Weg VVD, neer met de kakkerspartij
pi_82570888
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Pauper
pi_82570916
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dicht
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:05:47 #35
187674 Sigmund666
pi_82571022
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pauper
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
pi_82571084
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_82571201
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
Want rechtse personen hebben geen diabetes?
pi_82571453
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
He, een topic, daar moet ik geen tvp plaatsen.
[ afbeelding ]
lijkt op die chick van the big bang theory en 8 simple rules
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_82571502
Sorry voor plaatje dat ik niet mocht posten
pi_82571522
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dicht
Vlugge prognose
pi_82571585
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vlugge prognose
Ach, de naam zegt het al. En daarna gaat het compromisgeneuzel beginnen
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:12:35 #42
187674 Sigmund666
pi_82571698
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Want rechtse personen hebben geen diabetes?
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
pi_82571862
Nee in belgie gaat het lekker :/. Wacht nou eerst eens af, voordat je meteen begint met je tas in te pakken
pi_82571965
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:21:03 #45
270524 Flodder450
pi_82572454
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
pvv is nog best wel sterk
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:22:05 #46
187674 Sigmund666
pi_82572557
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee in belgie gaat het lekker :/. Wacht nou eerst eens af, voordat je meteen begint met je tas in te pakken
België is tenminste een relaxed land om in te wonen.
Minder bureaucratie (hoewel ze er soms wel wat van kunnen) en de mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan hier in Nederland (Kan er niks aan doen, heb er 5 jaar met enorm veel plezier gewoond)
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:22:11 #47
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82572570
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?
quote:
[ afbeelding ]
Shit cda
pi_82572579
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Was ook wel te verwachten.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:23:05 #49
187674 Sigmund666
pi_82572666
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Maar elke stem is weggegooid. Mensen vergeten dat de PVV geen enkele senator in de Eerste Kamer heeft zitten. Al willen ze morgen invoeren dat elke asielzoeker wordt gedeporteerd, het plan zal nooit door de eerste kamer aangenomen worden )
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:24:02 #50
187674 Sigmund666
pi_82572754
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
pi_82572833
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
pi_82572888
TON, mijn god, hef jezelf op.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:27:05 #53
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82573070
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
Solidariteit is niets mis mee maar je kunt niet alles bij de rijken halen.

En waarom moet ik 1000 euro per jaar betalen aan premie als ik nooit wat heb

Terwijl jij 1000 betaald en 2000 vergoed krijgt

Eerst hadden we ook die toffe no-claim maar die gingen die ''zieken'' over zeiken dat het oneerlijk was
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:28:04 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82573163
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
De basisverzekering is echt een hele goeie zet geweest hoor

Sowieso was de splitsing ziekenfonds / particulier niet meer van deze tijd en het verschil er tussen belachelijk.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:28:14 #55
187674 Sigmund666
pi_82573181
Idd. Rita met haar hilarisch slechte campagne-video, haar neppe kutpraatjes en haar zulte kop
Er is écht één ding waar ik een bloedhekel aan heb en dat is een nep iemand. En zij is ECHT nep. Ze doet alsof ze heel kranig en strijdlustig is terwijl het haar geen ene fuck zal interesseren.
pi_82573191
quote:
[ afbeelding ]
CDA
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:29:12 #57
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82573287
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. Rita met haar hilarisch slechte campagne-video, haar neppe kutpraatjes en haar zulte kop
Er is écht één ding waar ik een bloedhekel aan heb en dat is een nep iemand. En zij is ECHT nep. Ze doet alsof ze heel kranig en strijdlustig is terwijl het haar geen ene fuck zal interesseren.

Rita was bij de VVD tof maar nu is het niets meer. Volgens mij denken de meeste dat het makkelijk is om even zelf een partij te beginnen.

quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef DJ_ het volgende:

[..]

CDA
Jammer
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:29:24 #58
187674 Sigmund666
pi_82573307
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:30:32 #59
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82573427
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.
Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijn
pi_82573622
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!

http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwemmen_42_euro.xml
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:33:18 #61
187674 Sigmund666
pi_82573714
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!

21 euro voor een douche?! Worden die mensen godverdomme met Spa gewassen ofzo?!
pi_82573727
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijn
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
pi_82573814
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:

[..]

Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
Het ging om huisartsbezoek.
pi_82573837
quote:

[..]

moeke heeft de centen denk ik
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:35:29 #65
187674 Sigmund666
pi_82573925
Met de ambulance opgehaald worden is sowieso een erg prijzige grap. Vriendje van mijn zus was zo stom om uit het ziekenhuis weg te lopen met een gebroken voet (hij mistte haar, ahhhh) moest de ambulance hem ophalen. Omdat ze dus feitelijk voor nop uit moesten rukken werd hem 900 euro aangerekend die hij gewoon op moet hoesten. (dat dekt de verzekering niet)
pi_82573946
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

België is tenminste een relaxed land om in te wonen.
Minder bureaucratie (hoewel ze er soms wel wat van kunnen) en de mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan hier in Nederland (Kan er niks aan doen, heb er 5 jaar met enorm veel plezier gewoond)
Nja ik vind belgie af en toe toch een apart land
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.
En AQ, gezonden mensen worden ook ooit ziek
pi_82573964
quote:

[..]

Het is kansrekening, ik heb ook een paar jaar een hoog eigen risico gehad. Tot ik wist dat ik naar de kaakchirurg moest en last van mijn ogen had... Dat wilde ik in 1 jaar regelen, maar ogen zullen wel wat langer duren Nu dus geen extra eigen risico meer...
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:36:56 #68
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82574068
quote:

[..]

Je bespaart ook 300 euro per jaar he, dus maximaal ben ik 300 euro kwijt voor iets wat een hele kleine kans heeft. Heb dat nu al 4 jaar op rijd dus sowieso al 1000 bespaard.
pi_82574095
Wat vonden/vinden jullie trouwens van boulder dash?
pi_82574122
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Dat was een goed punt van Geert
pi_82574338
Bram Peper als je de kiezer een stem geeft uuuh het zijn verkiezingen Brammetje, hebben ze net gedaan.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:39:28 #72
187674 Sigmund666
pi_82574339
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja ik vind belgie af en toe toch een apart land
[..]

Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.
En AQ, gezonden mensen worden ook ooit ziek
België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:39:33 #73
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82574349
Maar als je nu dus niet veel zorgkosten hebt is dat wel de moeite waard om te overwegen al moet je wel natuurlijk in elk geval die 600 euro beschikbaar hebben mocht er iets gebeuren.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:40:12 #74
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82574414
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Elke punt van wilders zit gewoon iets in alleen jammer dat die soms is doorgeslagen
pi_82574452
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ik vind het echt schandalig
pi_82574506
wie is dat knulletje van groenlinks trouwens die nu in de kamer komt?
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:43:23 #77
187674 Sigmund666
pi_82574748
Dat was ik ook eens met Geert. Maar goed, je haalt niet zomaar even 10.000 verpleegkundigen uit een spraybus om met ouderen te gaan wandelen, ze wassen, ze voeden en de ADL mee te doen.
(Laat staan dat je ze op moet leiden, wat ook weer een tijd duurt, omdat je anders van die klapjosti's krijgt die oudjes met 60 graden warm water gaan lopen wassen omdat ze de warmte minder goed voelen met hun latex handschoentjes)
pi_82574752
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik vind het echt schandalig
Wat?
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
wie is dat knulletje van groenlinks trouwens die nu in de kamer komt?
Klaver ofzo?
pi_82574806
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef GameBabe het volgende:
Wat vonden/vinden jullie trouwens van boulder dash?
Klassieker!
pi_82574870
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat?
[..]

Klaver ofzo?
dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchen

Dit zegt die eikel van een directeur:

Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. ,,Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?"

wat een vergelijking
pi_82574928
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.
Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie wel
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:46:14 #82
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82575017
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchen

Dit zegt die eikel van een directeur:

Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. ,,Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?"

Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgt
pi_82575180
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgt
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?

Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:48:43 #84
187674 Sigmund666
pi_82575246
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie wel
In het Waalse deel moet je inderdaad juist niet wonen. Walen zijn in België wat Marokkanen hier zijn: Uitschot, druk, onbeschoft en lastig. (En bij Walen is dat géén vooroordeel)
pi_82575296
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?

Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
Ik denk dat dat weinig aan de politiek ligt, meer aan d elonen van de manager(s) daar. Maar ik zou het eenvoudig oplossen, laat die 21 euro maar uit hun zak komen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:49:16 #86
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82575297
quote:

[..]

Kan ook niet nee sowieso een raar verhaal ja
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:49:17 #87
187674 Sigmund666
pi_82575299
quote:

[..]

Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassen
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:52:35 #88
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82575615
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassen
Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euro
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:52:48 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82575644
Nu komen die uitslagen das wel grappig
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:54:00 #90
187674 Sigmund666
pi_82575749
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euro
Niks! Lekker wassen in de regentobbe. Nóg goedkoper! Zo wast de halve wereld zich ook.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:54:40 #91
182714 RitseB
pi_82575800
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Nu komen die uitslagen das wel grappig

Jij bent grappig.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:54:55 #92
182714 RitseB
pi_82575820
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jij bent grappig.

Ik ook. Hihi.
pi_82575916
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:56:43 #94
182714 RitseB
pi_82575955
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Nebo het volgende:

woensdag 9 juni 2010 @ 21:57:12 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82575984
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jij bent grappig.

Ik vind dat altijd wel leuk om te kijken wat ze stemmen overal
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:57:58 #96
187674 Sigmund666
pi_82576057
AQ, ben jij een Turk ofzo?
Je typt de hele avond in elk geval alsof je er een bent
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:59:25 #97
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82576208
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
AQ, ben jij een Turk ofzo?
Je typt de hele avond in elk geval alsof je er een bent
Lol hoezo?

Nu baas Roger van Boxtel
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:02:30 #98
182714 RitseB
pi_82576504
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd wel leuk om te kijken wat ze stemmen overal

Maar het ging over jou. Stemmen vind ik niet echt grappig en een best wel serieuze zaak.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:03:51 #99
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82576638
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef RitseB het volgende:

[..]

Stemmen vind ik niet echt grappig en een best wel serieuze zaak.
maf

Ik heb het nu over de uitslagen per plaats zeg maar. Dat is wel leuk om te zien die verschillen
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:04:30 #100
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82576694
Laat Cohen aub geen premier worden zeg
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:05:15 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82576769
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Eens!
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:05:41 #102
182714 RitseB
pi_82576807
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

maf

Ik heb het nu over de uitslagen per plaats zeg maar. Dat is wel leuk om te zien die verschillen

Maar toch niet grappig.
pi_82576874
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Rossdale het volgende:
QFT!
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:07:21 #104
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82576961
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hij vindt alles grappig. Van kanker op zijn lip tot een foutgestrikte veter.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:09:26 #105
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82577165
Hou je een beetje in Sigmund
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:09:59 #106
182714 RitseB
pi_82577226
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Hou je een beetje in Sigmund

Maar vind je het nou grappig?
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:11:25 #107
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82577377
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef RitseB het volgende:

[..]

Maar vind je het nou grappig?
Als ze bekend maken wat er in de diversen plaatsen is gestemd vind ik dat wel (leuk/grappig) ja
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:16:57 #108
182714 RitseB
pi_82577975
Kappen nou Sigmund.
pi_82578010
Guys, no issues, get some tissues.
pi_82578121
Echt, elk topic is het weer raak. Kom op, is negeren als je iemand niet mag zo lastig?
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:19:00 #111
187674 Sigmund666
pi_82578181
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

zegt wie?
Daar komt de kanker van de SC ook toevallig om de hoek
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:19:43 #112
182714 RitseB
pi_82578262
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Kappen, vanaf hier ga ik noten en deleten.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:19:46 #113
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82578269
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
Echt, elk topic is het weer raak. Kom op, is negeren als je iemand niet mag zo lastig?
Ik mag hem wel!

Alleen zijn we nu gewoon beetje met die verkiezingen bezig en begint die ineens zo
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:20:07 #114
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82578307
ik vind in mijn hele huis druppen

-reactie op delete-

[ Bericht 65% gewijzigd door RitseB op 09-06-2010 22:24:26 ]
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:20:33 #115
187674 Sigmund666
pi_82578348
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kappen, vanaf hier ga ik noten en deleten.

Lekker, noten.
pi_82578508
Ik wil jeltje niet naakt zien
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:22:25 #117
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82578513
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker, noten.
ik heb nog allemaal noten in huis eet mijnvriendin altijd, net een hamster
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:23:08 #118
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82578574
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik wil jeltje niet naakt zien
Was dat maar voor het stemmen gezegd dan hadden wel meer mensen VVD gestemd
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:24:26 #119
187674 Sigmund666
pi_82578685
Er zijn twee mensen die je niet naakt wil zien:

Viola Holt
Jeltje van Nieuwenhoven
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:24:53 #120
182714 RitseB
pi_82578722
Nu weer allemaal lief doen alsjeblieft.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:25:32 #121
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_82578786
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Was dat maar voor het stemmen gezegd dan hadden wel meer mensen VVD gestemd
Nee hoor, mijn stem was nog steeds naar Cohen gegaan
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:25:36 #122
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82578793
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:

Viola Holt
Jeltje van Nieuwenhoven
De playboy waar ze ooit in stond staat nog steeds op #1
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:26:39 #123
187674 Sigmund666
pi_82578902
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:31:13 #124
270524 Flodder450
pi_82579337
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:

Viola Holt
Jeltje van Nieuwenhoven
jou anders ook niet
pi_82579399
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

volgens mij heb jij een beetje last van woede problemen ofniet ?
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:35:49 #126
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_82579770
Ik voel een ban aankomen...
pi_82579806
Gezellig hier
pi_82579942
Sigmund, chill!
pi_82579959
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!

Beetje jammer dat GL zo gegroeid is, maar tegelijkertijd is de SP kleiner geworden en heeft ook de PvdD een zetel in mogen leveren (nu nog 1 eraf, dan zou het helemaal mooi zijn, scheelt heel veel geld aan nutteloze kamervragen). Ik hoop dat de D66 nog wat zetels erbij krijgt ten koste van de PVV, dan ben ik erg tevreden!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82580047
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!
Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goud
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:39:11 #131
187674 Sigmund666
pi_82580065
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Nebo het volgende:
Sigmund, chill!
Jep jep jep! Nog steeds een spannende avond. Ik ga even de container buiten zetten en de planten water geven, maar ik ben zo terug
pi_82580086
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik voel een banaan komen...
Een gele?
pi_82580585
Balkenende weg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:43:48 #134
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_82580626
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Een gele?
Ja deze:

pi_82580630
Balkenende stapt op
pi_82580784
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef koei het volgende:
Balkenende stapt op
Verrast je dat? Die gaat Europa in.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:45:24 #137
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82580856
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:

Beetje jammer dat GL zo gegroeid is, maar tegelijkertijd is de SP kleiner geworden en heeft ook de PvdD een zetel in mogen leveren (nu nog 1 eraf, dan zou het helemaal mooi zijn, scheelt heel veel geld aan nutteloze kamervragen). Ik hoop dat de D66 nog wat zetels erbij krijgt ten koste van de PVV, dan ben ik erg tevreden!
had ik niet van je verwacht, waarom weet ik niet
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:45:59 #138
270524 Flodder450
pi_82580933
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef koei het volgende:
Balkenende stapt op

ik vindt de hele politiek eigenlijk maar, gewoon

je moet het zo zien:
10 smaken ijsjes, en alle 10 zijn ze goor
pi_82581016
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik vindt
Toen stopte ik met lezen
pi_82581037
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goud
Ja, ook mooi idd Nou kon de SP natuurlijk niet veel anders dan verliezen, maar dan nog... Het is niet alsof ze 1 of 2 zetels verliezen...
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:49:57 #141
187674 Sigmund666
pi_82581364
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Toen stopte ik met lezen
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:51:00 #142
187674 Sigmund666
pi_82581474
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, ook mooi idd Nou kon de SP natuurlijk niet veel anders dan verliezen, maar dan nog... Het is niet alsof ze 1 of 2 zetels verliezen...
Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)
pi_82581482
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Toen stopte ik met lezen
Daar pas?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82581727
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Daar pas?
Ja, ik ben geduldig. maar een ik stam-dt
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:54:49 #145
187674 Sigmund666
pi_82581911
Kijk die Wilders en zijn kiezers dan ook
Tjonge jonge jonge
pi_82581954
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verloren
pi_82581966
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Tjonge jonge jonge
Tja....
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:55:45 #148
182714 RitseB
pi_82581997
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:

[..]

6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verloren

Hij heeft het verlies beperkt.
pi_82582006
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Tjonge jonge jonge
Inderdaad, dat is wel echt campingvolk
pi_82582075
quote:

[..]

Inderdaad, dat is wel echt campingvolk
Helaas zijn daar er erg veel van in dit land.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:57:19 #151
187674 Sigmund666
pi_82582161
quote:

[..]

L-e-z-e-n
3 weken terug had de SP nog maar 9 zetels. 3 weken later 15. Dat is wel geen monsterzege, maar het verlies beperken terwijl je geen Jan Marijnissen bent, is een goeie prestatie.
pi_82582223
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hij heeft het verlies beperkt.
Dat weet je niet. Polls voor de verkiezingsdag zeggen weinig is al uit het verleden gebleken. Ik vind dat hij het wel aardig gedaan heeft, maar het blijft een flink verlies zonder gouden randje. Een zwarte rand vind ik toepasselijker...
pi_82582318
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

L-e-z-e-n
3 weken terug had de SP nog maar 9 zetels. 3 weken later 15. Dat is wel geen monsterzege, maar het verlies beperken terwijl je geen Jan Marijnissen bent, is een goeie prestatie.
Dat zijn polls, zegt erg weinig.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:00:15 #154
187674 Sigmund666
pi_82582503
GEERTJE BEDANKT! GEERTJE BEDANKT! GEERTJE! GEERTJE! GEERTJE BEDANKT!

SADNESS
pi_82582691
Dussss Balkie geeft het op, Geert is de grote winnaar. Ik vrees voor wat er allemaal voor bullshit komen gaat zeg
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:02:11 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82582734
Te veel politiek... te weinig tieten!

pi_82582790
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Rossdale het volgende:
Te veel politiek... te weinig tieten!

[ afbeelding ]
Vraagteken op mac.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:02:59 #158
187674 Sigmund666
pi_82582806
De arrogantie van Geert
Echt, wat een eikel. Dag van de democratie, van de partij waarin één man het voor het zeggen heeft
pi_82582818
Ach, over 2 dagen hoor je niemand meer over politiek Rossdale... Even uitzitten nog!
pi_82582906

Sorry standaard behoefte als ik theedrinker pur sang Cohen zie.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:06:00 #161
187674 Sigmund666
pi_82583185
Job is een hele capabele vent, alleen schat ik zijn spanningsboog niet hoog in.
pi_82583252
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
De arrogantie van Geert
Echt, wat een eikel. Dag van de democratie, van de partij waarin één man het voor het zeggen heeft
Met een beetje geluk heeft Hero Brinkman genoeg voorkeursstemmen binnengehaald voor een coup
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:07:08 #163
182714 RitseB
pi_82583306
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Job is een hele capabele vent, alleen schat ik zijn spanningsboog niet hoog in.

Spanningsboog, waar heb je dat gelezen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:07:56 #164
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82583390
Jezus man, pagina 4 alweer!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:08:13 #165
182714 RitseB
pi_82583421
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezus man, pagina 4 alweer!

2
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:08:32 #166
187674 Sigmund666
pi_82583446
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de muzikale spanningsboog.
pi_82583516
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef RitseB het volgende:

[..]

Hiawatha?
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:09:30 #168
187674 Sigmund666
pi_82583567
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef RitseB het volgende:

[..]

2
Hier ook
(Hele tijd was dit idd pagina 4 totdat ik erachter kwam waar je het in kon stellen)
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:09:30 #169
182714 RitseB
pi_82583568
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de muzikale spanningsboog.

Zo ver was ik nog, wat bedoel je er mee?
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:09:47 #170
182714 RitseB
pi_82583608
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hiawatha?

pi_82583646
Oh, pagina 1 overigens, met die nieuwe lay-out ben ik nog luier.
pi_82583702
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef RitseB het volgende:

[..]

Daar ben ik te oud voor. Ik snapte die grote smurfen niet. Ze hadden geen mutsen op.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:12:39 #173
187674 Sigmund666
pi_82584001
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Daar ben ik te oud voor. Ik snapte die grote smurfen niet. Ze hadden geen mutsen op.
En ze speelde Pocahontas na. De 3D-effecten waren wel heel tof gedaan though
pi_82584416

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:18:30 #175
270524 Flodder450
pi_82584623
mandjestijd
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:19:14 #176
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82584712
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:

Sorry standaard behoefte als ik theedrinker pur sang Cohen zie.
liever dat dan overal tegen aanschoppen omdat het kan. En nee ik heb geen PVDA gestemt. Ik ben die Wilders gewoon spuug zat. Ik hoorde net al dat hij het over meeregeren heeft. Hoe wil hij dat uberhaupt doen met zijn speerpunten. Misschien wil de VVD wel mee maar verder
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:20:28 #177
187674 Sigmund666
pi_82584845
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede is best tof. Als ze in een bak maizena ligt kan ze er op dansen

pi_82584947
Maizena! Ik gok dat het zaad van Poit hetzelfde effect heeft!
pi_82585022
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
Maizena! Ik gok dat het zaad van Poit hetzelfde effect heeft!
Gaat maizena ook in de kont?
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:23:47 #180
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82585202
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Gaat maizena ook in de kont?
het kan overal in, dus waarom niet
pi_82585520
Wat een kansloos programma op NL3... Gaan ze de thuissituatie van Balkenende naspelen met sokken
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:28:16 #182
187674 Sigmund666
pi_82585623
Wim de Bie: Altijd +1
Dat heet nou satire Koei

Je tijd 30 jaar vooruit zijn heet dat
pi_82585882
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:39:22 #184
187674 Sigmund666
pi_82586707
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Mjom mjom.
pi_82586888
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Mjom mjom.
Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:41:59 #186
182714 RitseB
pi_82586912
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

Papier eten doe ik al niet meer sinds groep 3
Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.
pi_82587093
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef RitseB het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je het wel deed he, gekkie.
Als ik er doorheen moet komen door het op te eten in het geval van bovenstaande afbeelding, zou ik het overwegen!

Anyway, ik ga slapen, morgen een onderzoeksverslag schrijven
pi_82587113
Kom net bij de luistersessie van Alledaagse Waanzin weg van Sticks en A.R.T

Wow, dat was vet.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:46:30 #189
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82587272
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste is niet zo hawt... Tenminste, gewoon wat minder hawt dan normaal...!
pi_82587392

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:49:28 #191
187674 Sigmund666
pi_82587527
pi_82587724
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lol hoezo?

Nu baas Roger van Boxtel
Ik ben een baas uit boxtel
pi_82588316
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Wim de Bie: Altijd +1
Dat heet nou satire Koei

Je tijd 30 jaar vooruit zijn heet dat
Satire is normaal gesproken grappig, hierbij kreeg ik plaatsvervangende schaamte. Was overigens ook een of ander onbekend vrouwtje die dat deed
pi_82590585
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ben een baas uit boxtel
Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?
pi_82590731
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Frankii het volgende:

[..]

Boxtel is voor bazen. Zit/zat je in Vught op school toevallig?
Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen is

Ross, misschien iets voor jou : [TK] Formule1 memorabilia jaren 90

en voor andere F1 liefhebbers
pi_82590930
Kek! Half 1 alweer, tijd om te slapen dan maar!

Night Night
pi_82591196
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar jij komt toch niet uit boxtel? Of heb je er bekende wonen? Aangezien je zegt dat het voor bazen is

Ross, misschien iets voor jou : [TK] Formule1 memorabilia jaren 90

en voor andere F1 liefhebbers
Boxtel is voor bazen omdat ik er welles geweest ben, en ik woon er in de buurt.

Helvoirt is nog baziger ofc
pi_82594476
De verkiezingsuitslag is wel spannend 31-31, dan weer 32-31 en daarna weer 31-32

D66 staat volgens de laatste tussenstand wel op +8! op 55,8% geteld. Maar ik gok dat dat nog gaat zakken naar +7.
  donderdag 10 juni 2010 @ 02:44:57 #199
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_82598293
VVD
pi_82599942
Beetje jammer alleen dat de PvdD en de PVV nog omhoog zijn gegaan qua zetels. Die had ik liever bij de VVD/D66 of eventueel zelfs de SP of PvdA gezien. Geen PvdD zou zoveel geld aan kamervragen schelen...

Maar ik ben wel heel benieuwd naar de formatie. Gaat erg lastig worden en het zou mij niets verbazen dat het daaruit geformeerde kabinet redelijk snel weer valt, puur omdat er grote verschillen tussen de partijen zitten. De kleine partijen willen niet met de PVV regeren, dus een kabinet met de PVV valt daardoor eigenlijk al af, en tussen de VVD en PvdA zitten dit jaar wel erg grote verschillen qua aanpak voor de crisis. Paars gaat sowieso niet lukken en een andere drie partijen regering gaat ook lastig worden denk ik...
pi_82599958
Oh gelukkig, de uitslag van Dantumadiel is nu ook binnen
pi_82600582
*leest snel bij. Gelukkig, Cohen 1 zetel minder....
pi_82600929
Morning
pi_82601030
File
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:04:39 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82601392
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 05:08 schreef Pheno het volgende:
*leest snel bij. Gelukkig, Cohen 1 zetel minder....
VVD gewonnen idd, gelukkig ook maar

En nu afwachten wat er uitkomt
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:07:51 #206
258885 Solique
I Kill You !
pi_82601431
Goedemorgen

Beter VVD dan PVDA bovenaan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:19:20 #207
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82601594
VVD
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:49:16 #208
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82602140
Hee Aquila, hoe kom je aan die dinosaurus naast je nick?
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:50:02 #209
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82602161
Ah wacht, ik heb hem": Topic verwijderen uit MyAT

bijna reden om naar fok_silver over te stappen, gewoon voor de dino
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:52:11 #210
258885 Solique
I Kill You !
pi_82602213
Zie geen dino verschijnen. Jezum onoverzichtelijke lay-out die fok_silver
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:53:07 #211
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82602238
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:52 schreef Solique het volgende:
Zie geen dino verschijnen. Jezum onoverzichtelijke lay-out die fok_silver
ik zie nu wel n dino bij jou!
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:53:46 #212
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82602252
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Ah wacht, ik heb hem": Topic verwijderen uit MyAT

bijna reden om naar fok_silver over te stappen, gewoon voor de dino

Ik ben een oud fossiel
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:54:12 #213
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82602261
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

In de nieuwe layout ben jij een dinosaurus, omdat jij fok_silver nog gebruikt
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:54:15 #214
258885 Solique
I Kill You !
pi_82602263
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:53 schreef SpankmasterC het volgende:

ik zie nu wel n dino bij jou!
Kan de oude layout dus niet aan om te laten tonen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:54:50 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82602284
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

In de nieuwe layout ben jij een dinosaurus, omdat jij fok_silver nog gebruikt
Ik zag het in je post daarna ja

Dino's zijn tof
  donderdag 10 juni 2010 @ 08:55:57 #216
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82602308
ff kijken of ik het ook heb

edit: nope
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:18:46 #217
187674 Sigmund666
pi_82602984
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

VVD gewonnen idd, gelukkig ook maar

En nu afwachten wat er uitkomt
Totdat je volgend jaar opeens niet meer met vakantie kunt omdat de VVD je portemonnee heeft leeggeroofd
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:24:00 #218
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82603164
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Totdat je volgend jaar opeens niet meer met vakantie kunt omdat de VVD je portemonnee heeft leeggeroofd
Aansteller

Limburger! Vieze PVV stemmert!
pi_82603366
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Je Nick? Ik ben niet van hem
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:30:56 #220
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82603420
Ik moet nog zien hoe hard er nu in de zorg gesneden word. De specialisten zullen geen cent minder gaan verdienen (dat zijn immers VVD stemmers) maar gewoon de mensen met chronische ziektes zullen wel genaaid worden
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:31:10 #221
187674 Sigmund666
pi_82603432
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aansteller

Limburger! Vieze PVV stemmert!
Ben benieuwd of we volgend jaar nog zo praten Ross
Mensen willen zich altijd in kutsituaties werken. Historisch feit.
pi_82603469
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik moet nog zien hoe hard er nu in de zorg gesneden word. De specialisten zullen geen cent minder gaan verdienen (dat zijn immers VVD stemmers) maar gewoon de mensen met chronische ziektes zullen wel genaaid worden
Eigen risico omhoog Zat dit jaar in januari al op de 165 euro
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82603792
Collega's

collega- Ik heb een internet verbinding nodig
ik- dan moet je die grijze kabel hebben die in het linkerpoortje zit
collega- "Trekt kabel uit het poortje en stopt hem in de laptop" "Ik heb nog steeds geen internet !"
ik-
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:42:21 #224
187674 Sigmund666
pi_82603822
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:41 schreef Tain het volgende:
Collega's

- Ik heb een internet verbinding nodig
- dan moet je die grijze kabel hebben die in het linkerpoortje zit
- "Trekt kabel uit het poortje en stopt hem in de laptop" "Ik heb nog steeds geen internet !"
Modem resetten of kijken hoe je instellingen op de laptop staan
pi_82603870
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:42 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Modem resetten of kijken hoe je instellingen op de laptop staan
Nee letterlijk de kabel uit de muur gehaald en in de laptop gestopt en niet doorhebben dat ie dan niet meer aangesloten zit aan het netwerk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:44:45 #226
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82603890
en 15 per huisarts bezoek. Mijn zusje moet zich altijd melden als ze zich niet goed voelt. Doet ze dat niet dan is de kans groot dat ze in een coma beland, wat al tot nu toe 3x toe nog net voorkomen is. De eerste keer was echt een close call.

Maar ja dat boeidt de gemiddelde nederlander met modaal inkomen of hoger niet, die kijken alleen naar eigen inkomen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:47:43 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82603984
-edit- doe normaal.

[ Bericht 94% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-06-2010 10:14:00 ]
pi_82604003
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:51:10 #229
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_82604090
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:47 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

?

Ik denk dat ik hier maar even weg blijf voordat ik echt ga flippen
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:56:44 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604282
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

?

Ik denk dat ik hier maar even weg blijf voordat ik echt ga flippen
Waarom nou weer flippen?

1. Je doet net of alleen rijke mensen op de VVD stemmen en daarnaast doe je of dat monsters zijn die geen reet om de mensen geven die het minder hebben.

2. Wat is er mis met wat extra betalen voor zorg dat is het belangrijkste wat er is? Mensen kopen wel dikke tv's en vakantie's en noem maar op maar 5 tot 15 euro voor een consult betalen is dan ineens te erg.

3. Solidariteit kent een grens! Wie meer of vaker ziek is moet ook iets meer betalen dat lijkt me niet meer als normaal.
pi_82604472
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom nou weer flippen?
Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:06:06 #232
187674 Sigmund666
pi_82604611
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom nou weer flippen?

1. Je doet net of alleen rijke mensen op de VVD stemmen en daarnaast doe je of dat monsters zijn die geen reet om de mensen geven die het minder hebben.

2. Wat is er mis met wat extra betalen voor zorg dat is het belangrijkste wat er is? Mensen kopen wel dikke tv's en vakantie's en noem maar op maar 5 tot 15 euro voor een consult betalen is dan ineens te erg.

3. Solidariteit kent een grens! Wie meer of vaker ziek is moet ook iets meer betalen dat lijkt me niet meer als normaal.
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.

2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.

3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:08:08 #233
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604682
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzet
Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:09:37 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604730
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.

2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.

3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.

2. OP afbetaling kopen is heel slim ja Dat is ook het type mensen dat in de problemen komt ja.

3. Dat is niet iemands schuld nee maar hij/zij krijgt wel een behandeing van 20.000 euro vergoed en hoeft alleen een eigen risico van zeg 150 euro en misschien strax meer te betalen. Goh wat erg
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:09:42 #235
187674 Sigmund666
pi_82604736
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.
Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?
En het is niet verongelijkt doen, het is meer dat de meeste mensen geen slachtoffer willen worden van de overgrote domme massa die een partij voor rijken steunen
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:10:15 #236
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82604760
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:10:16 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604762
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?
En het is niet verongelijkt doen, het is meer dat de meeste mensen geen slachtoffer willen worden van de overgrote domme massa die een partij voor rijken steunen
JIj hebt echt problemen of niet

Alleen maar huilen dat je zo zielig bent

En ik ben het een beetje zat met jou met dat gehuil de hele tijd en meteen mij aanvallen als je het niet kan winnen. IEDEREEN MAG STEMMEN WAT DIE WIL. OF dat nu SP is of VVD dus ga daar niet over zeiken ja.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:11:05 #238
187674 Sigmund666
pi_82604783
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.

2. OP afbetaling kopen is heel slim ja Dat is ook het type mensen dat in de problemen komt ja.

3. Dat is niet iemands schuld nee maar hij/zij krijgt wel een behandeing van 20.000 euro vergoed en hoeft alleen een eigen risico van zeg 150 euro en misschien strax meer te betalen. Goh wat erg
Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:12:06 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604819
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.
Jij bent hier de dombo

Iedere keer kom je met domme argumenten aan en gaat daarna de man aanvallen
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:12:11 #240
187674 Sigmund666
pi_82604822
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?
Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.
Dat is echt zo'n debiel waanbeeld.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:13:13 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82604853
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.
Dat is echt zo'n debiel waanbeeld.
Dat zeg ik niet Knurft

En trouwens er moet ergens op bezuinigd worden dus hoe wil je dat dan doen? Iedereen die modaal verdiend voor 90 % belasten ofzo
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:14:19 #242
187674 Sigmund666
pi_82604898
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet Knurft
Blijf maar lekker uitdagen en zieken.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:15:44 #243
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82604963
Genoeg weer. Willen jullie beiden even afkoelen?
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:16:39 #244
187674 Sigmund666
pi_82604993
Ik hoef niet. Hij wel.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:17:04 #245
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82605009
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg weer. Willen jullie beiden even afkoelen?
Is goed ik ga nu toch ff

Zeg wel ff tegen hem dat die niet altijd op de man moet spelen met zijn kanker en zo
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:18:26 #246
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82605052
Jullie moeten beiden ophouden, op deze manier verzieken jullie de slowchat voor de rest.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:23:50 #247
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82605245
Thx Morphy
pi_82605413
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Thx Morphy
En doe mij maar een paars+, dan hebben we weer een mooi evenwicht

En voor mij als boomknuffelende yup bestaan er geen partijen
pi_82605587
Knuffelt zijn Prius als yup zijnde....

Verwachte reactie: "Prius ".
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:34:51 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82605624
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:

Fiscaal aantrekkelijk dus geen >

Het is lease neem ik aan?
pi_82605831
Uiteraard. Anders is het wat te duur naar mijn smaak
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:45:42 #252
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82606008
Goed, op naar de uni voor n dag vol studeren!

donderdag 10 juni 2010 @ 10:47:25 #253
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82606080
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:

Nieuw model? Die is wel mooi
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:52:11 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606283
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
Uiteraard. Anders is het wat te duur naar mijn smaak
Nu is het een slimme keuze idd.
pi_82606326
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Fiscaal aantrekkelijk dus geen >

Het is lease neem ik aan?
Niet alles draait om geld hoor, het is wel makkelijk, maar niet het einde.

Doe mij maar leuke vrienden, een leuke partner en een baan waar ik plezier in heb Dat is echt geluk
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:53:34 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606335
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:

Tomb Raider is wel vet Spank alleen zit ik echt vaak vast en dan check ik ff youtube en dan is het gewoon een stom richeltje wat je over het hoofd ziet
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:54:17 #257
258885 Solique
I Kill You !
pi_82606364
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:

Doe mij maar leuke vrienden, een leuke partner en een baan waar ik plezier in heb Dat is echt geluk
QFTW
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:54:32 #258
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606380
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Niet alles draait om geld hoor, het is wel makkelijk, maar niet het einde.

Daar heb ik het toch ook niet over

Leaserijders nemen over het algemeen een prius omdat dat veel in de bijtelling scheelt en dus hou je meer geld over. Ik neem tenminste niet aan dat hij hem gekozen heeft voor de looks
pi_82606498
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Daar heb ik het toch ook niet over

Leaserijders nemen over het algemeen een prius omdat dat veel in de bijtelling scheelt en dus hou je meer geld over. Ik neem tenminste niet aan dat hij hem gekozen heeft voor de looks
Ik vond 'm persoonlijk niet eens lelijk, maar ik ben dan ook een n00b op autogebied. Eigenlijk vond ik het een goedkoop alternatief om automaat te rijden, met de afstanden die ik afleg geen overbodige luxe. Maar die bijtelling is voor de rest een wassen neus, oke, het rijdt wat zuiniger, maar ik maak vooral snelwegkilometers en dan is de accu vrij nutteloos. Op accelereren na.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:59:15 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606554
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vond 'm persoonlijk niet eens lelijk, maar ik ben dan ook een n00b op autogebied. Eigenlijk vond ik het een goedkoop alternatief om automaat te rijden, met de afstanden die ik afleg geen overbodige luxe. Maar die bijtelling is voor de rest een wassen neus, oke, het rijdt wat zuiniger, maar ik maak vooral snelwegkilometers en dan is de accu vrij nutteloos. Op accelereren na.
Maar die bijtelling scheelt jou toch wel veel geld Alleen kun je je idd afvragen of die prius nu wel zo mileuvriendelijk is.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:01:20 #261
187674 Sigmund666
pi_82606643
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:

Ploeteren door de letterlijke vertalingen en vage zinsconstructies in je filosofieboeken?
pi_82606658
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar die bijtelling scheelt jou toch wel veel geld Alleen kun je je idd afvragen of die prius nu wel zo mileuvriendelijk is.
Je benaderd alles financieel, dat vind ik jammer voor je, want dan mis je een hoop levensvreugde! Dus eigenlijk was het wat levensadvies
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:03:35 #263
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82606732
Hier iemand die morgenavonf naar Guus Meeuwis wil in Eindhoven? 2 kaartjes voor Ere Zuid (tribune). Ik moet er vanaf ¤ 90,-. Ik heb er ¤ 113,- voor betaald...
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:04:12 #264
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606766
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je benaderd alles financieel, dat vind ik jammer voor je, want dan mis je een hoop levensvreugde! Dus eigenlijk was het wat levensadvies
Nee juist niet!

Kijk hij geeft aan dat hij niet veel om auto's dus dan kies je idd voor de prius zodat je iets van 1500 euro per jaar minder belasting betaald en daar kun je een hoop leuks van doen
pi_82606874
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hier iemand die morgenavonf naar Guus Meeuwis wil in Eindhoven? 2 kaartjes voor Ere Zuid (tribune). Ik moet er vanaf ¤ 90,-. Ik heb er ¤ 113,- voor betaald...
Mn moeder had daar gratis kaarten voor... heb ik afgeslagen
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:09:22 #266
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82606965
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Frankii het volgende:

[..]

Mn moeder had daar gratis kaarten voor... heb ik afgeslagen

Kak! Ik moet er hoe dan ook vanaf
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:10:16 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82606995
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Kak! Ik moet er hoe dan ook vanaf
Snel in V&A pleuren en Marktplaats enzo

Wat je natuurlijk al gedaan hebt.
pi_82607012
Ruilen voor mijn Muse-kaarten voor volgende week zaterdag?!?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:10:49 #269
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82607020
Al gedaan Heb 1 bod van ¤ 50,-. Ga die maar accepteren als het zo doorgaat
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:11:23 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82607043
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef Nebo het volgende:
Ruilen voor mijn Muse-kaarten voor volgende week zaterdag?!?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe normaal gek, Muse is 10x toffer
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:12:58 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607120
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al gedaan Heb 1 bod van ¤ 50,-. Ga die maar accepteren als het zo doorgaat
Ik zou het ook zeker even op marktplaats enz zetten.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:18:25 #272
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_82607333
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zou het ook zeker even op marktplaats enz zetten.

Staat erop
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:19:35 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607376
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Staat erop
Dan maar even afwachten nog
pi_82607377
Kaarten verkopen op Marktplaats mag toch helemaal niet
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:21:11 #275
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607449
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef Morthill het volgende:
Kaarten verkopen op Marktplaats mag toch helemaal niet
Jawel

http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en-kaartjes/c1984.html
pi_82607493
quote:
Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:26:13 #277
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607654
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.

Misschien mag je de kaarten daar ook maar voor maximaal 100% van de aanschafprijs aanbieden ofzo.
pi_82607688
Volgens mij is dat meer bangmakerij dan dat het echt wettelijk is vastgelegd misschien?
Ik weet dat bijv. paddock en VIP kaartjes persoonlijk zijn, dus volgens mij mag je die wettelijk idd niet verkopen, maar gewone tickets volgens mij strikt gezien wel.
pi_82607737
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee juist niet!

Kijk hij geeft aan dat hij niet veel om auto's dus dan kies je idd voor de prius zodat je iets van 1500 euro per jaar minder belasting betaald en daar kun je een hoop leuks van doen
Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet laten
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:30:17 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607829
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet laten
Dat lijkt me echt zo handig

Ik kan voor geen meter parkeren
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:30:39 #281
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82607851
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ploeteren door de letterlijke vertalingen en vage zinsconstructies in je filosofieboeken?
Sartre heb ik voor volgende week ingepland, vandaag is het een beetje politiek filosofisch (met de nadruk op de multiculturele samenleving), moet ik een paper over schrijven... Denk dat ik ga zeggen dat het belachelijk is om de cultuur van minderheden te beschermen voor invloeden van buitenaf, leentjebuur spelen wordt iedereen blijer van
pi_82607868
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Misschien mag je de kaarten daar ook maar voor maximaal 100% van de aanschafprijs aanbieden ofzo.
Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkoopt ze zijn op naam gezet en je moet een ID laten zien als je het park op wilt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:32:18 #283
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82607940
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

ik kan nog steeds perfect achteruit inparkeren, fileparkeren gaat me echter minder makkelijk af

Maar supertof, ik wist niet eens dat de prius dat had! ff filmpje van opzoeken!
pi_82607941
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zo
Ik gebruik die optie eigenlijk nooit, leuk voor mijn vrouw (hoppa, vooroordeel).
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:32:48 #285
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82607967
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkoopt ze zijn op naam gezet en je moet een ID laten zien als je het park op wilt.
Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.
pi_82608012
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:34:24 #287
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82608049
lenny, ik word echt zo blij van Piraten facebook
In plaats van "Like" staat er "Arrr!" met als omschrijving "stab this scurvy cur for treasures pleasin' to yar eye"
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:34:50 #288
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82608069
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zo
Ik gebruik die optie eigenlijk nooit, leuk voor mijn vrouw (hoppa, vooroordeel).
Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.

maar zet je hem dan gewoon iets voor het vak en dan draait die hem er zo in? Ik zag wel eerst zo'n japans studie model waarvan de wielen helemaal konden draaien zodat je het vak in kon rijden
pi_82608134
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.
Ja, als je op Wimbledon de kaarten toch niet wilt, moet je dat melden aan de organisatie en die gooit ze opnieuw in de loting.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:41:46 #290
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82608418
pi_82608426
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.

maar zet je hem dan gewoon iets voor het vak en dan draait die hem er zo in? Ik zag wel eerst zo'n japans studie model waarvan de wielen helemaal konden draaien zodat je het vak in kon rijden
je zet de auto neer zoals je geleerd hebt, daarna op het touchscreen regelen hoe je het wil en dan gaat ie.
pi_82608503
quote:
Nog een n00b ook, zelf nog bijsturen op het eind, het watje
pi_82608623
quote:
Echte mannen kunnen dat zelf
pi_82608710
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangen
pi_82608739
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangen
Klopt
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:53:42 #296
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82609009
quote:
Tof ja

Ik zou denk ik wel op m'n handen moeten gaan zitten
pi_82609160
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Tof ja

Ik zou denk ik wel op m'n handen moeten gaan zitten
Ik zie ook een dino
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:58:06 #298
187674 Sigmund666
pi_82609223
Waar slaat die dinosaurus op eigenlijk?
pi_82609269
Dat je een oude layout gebruikt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 10 juni 2010 @ 11:58:59 #300
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82609270
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Échte mannen zijn als het even kan gewoon retelui, dus dat past perfect bij ze!
pi_82609300
PVV laat AOW-breekpunt vallen
Nog niets echt officieel bekend en nu al gaan draaien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')