Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goudquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!
Jep jep jep! Nog steeds een spannende avond. Ik ga even de container buiten zetten en de planten water geven, maar ik ben zo terugquote:
Een gele?quote:
Verrast je dat? Die gaat Europa in.quote:
had ik niet van je verwacht, waarom weet ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef koei het volgende:
Waarom vieren veel partijen al feest omdat ze gewonnen hebben, terwijl er pas van drie steden een uitslag binnen is? Ik hoop dat de echte uitslag heel anders is!
Beetje jammer dat GL zo gegroeid is, maar tegelijkertijd is de SP kleiner geworden en heeft ook de PvdD een zetel in mogen leveren (nu nog 1 eraf, dan zou het helemaal mooi zijn, scheelt heel veel geld aan nutteloze kamervragen). Ik hoop dat de D66 nog wat zetels erbij krijgt ten koste van de PVV, dan ben ik erg tevreden!
quote:
Toen stopte ik met lezenquote:
Ja, ook mooi iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger is dat elke partij zich tot winnaar uitroept, zelfs SP met een verlies met gouden rand. Wat nou goud![]()
quote:
Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ook mooi iddNou kon de SP natuurlijk niet veel anders dan verliezen, maar dan nog... Het is niet alsof ze 1 of 2 zetels verliezen...
Ja, ik ben geduldig. maar een ik stam-dtquote:
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verlorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een hele prestatie. Na het opstappen van Kant (positieve ontwikkeling) voor verkiezingstijd en dan nog 6 zetels binnenhalen als relatief onbekende. Presteer het maar eens! (En dat maakt geen fuck uit of je links, rechts, geel of paars hebt gestemd)
Tja....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Kijk die Wilders en zijn kiezers dan ook
Tjonge jonge jonge
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef koei het volgende:
[..]
6 zetels binnen halen? Hij heeft helemaal niks binnengehaald, alleen maar verloren
Inderdaad, dat is wel echt campingvolkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Kijk die Wilders en zijn kiezers dan ook
Tjonge jonge jonge
Helaas zijn daar er erg veel van in dit land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |