Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
Solidariteit is niets mis mee maar je kunt niet alles bij de rijken halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
De basisverzekering is echt een hele goeie zet geweest hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
CDAquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. Rita met haar hilarisch slechte campagne-video, haar neppe kutpraatjes en haar zulte kop
Er is écht één ding waar ik een bloedhekel aan heb en dat is een nep iemand. En zij is ECHT nep. Ze doet alsof ze heel kranig en strijdlustig is terwijl het haar geen ene fuck zal interesseren.
Jammerquote:
Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eigen risico, dus het bedrag was je waarschijnlijk al kwijt, dus bedank de partijen die de ziekenfonds weggetoverd hebben.
Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een eigen risico van 120 euro is nog dragelijk. Een eigen risico van 700 zou echt te belachelijk worden voor veel mensen. Achterlijke Amerikaanse toestanden.
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.
21 euro voor een douche?! Worden die mensen godverdomme met Spa gewassen ofzo?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwemmen_42_euro.xml
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb nu een vrijwillig eigen risico van ik meen 650 euro maar dat scheelt dan wel in de premie. Dat zal dan niet zijn
Het ging om huisartsbezoek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
moeke heeft de centen denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer met een ambu opgehaald worden of een bezoekje aan de CSO en je eigen risico is foetsie. Zit je zo ruim bij kas AQ?
Nja ik vind belgie af en toe toch een apart landquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
België is tenminste een relaxed land om in te wonen.
Minder bureaucratie (hoewel ze er soms wel wat van kunnen) en de mensen zijn veel vriendelijker en gastvrijer dan hier in Nederland (Kan er niks aan doen, heb er 5 jaar met enorm veel plezier gewoond)
Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)
Het is kansrekening, ik heb ook een paar jaar een hoog eigen risico gehad. Tot ik wist dat ik naar de kaakchirurg moest en last van mijn ogen had... Dat wilde ik in 1 jaar regelen, maar ogen zullen wel wat langer durenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je bespaart ook 300 euro per jaar he, dus maximaal ben ik 300 euro kwijt voor iets wat een hele kleine kans heeft. Heb dat nu al 4 jaar op rijd dus sowieso al 1000 bespaard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
net zoals dit artikel. Deze oudjes in een verzorgingstehuis moeten 21 euro per douche betalen terwijl dat gewoon een basi behoefte is (vind ik dan) 21 euro!!!!
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_zwemmen_42_euro.xml
België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik vind belgie af en toe toch een apart land
[..]
Daar zijn we toch al naar het toe gaan, dat heeft weinig met de dokter te maken.
En AQ, gezonden mensen worden ook ooit ziek
Elke punt van wilders zit gewoon iets in alleen jammer dat die soms is doorgeslagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Dat was een goed punt van Geert
ik vind het echt schandaligquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan moet je eens bedenken, dat als je in de bak zit, je niet hoeft te dokken voor de douche.
Dat was een goed punt van Geert
Wat?quote:
Klaver ofzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
wie is dat knulletje van groenlinks trouwens die nu in de kamer komt?
Klassieker!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef GameBabe het volgende:
Wat vonden/vinden jullie trouwens van boulder dash?
dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchenquote:
Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
België is inderdaad een 'apart' land, maar de mensen respecteren je om wie je bent en wat je doet. Bovendien liggen de lonen hoger (een 16 jarige verdient al ergens rond de 5 euro, hier is dat minimaal 2.50/uur) Verder is het een enorm gastvrij en fijn land om in te studeren en wonen.
Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat die oudjes 21 euro per keer moeten betalen om te douchen![]()
Dit zegt die eikel van een directeur:
Koopmans vindt niet dat de maatregel te ver gaat en ten koste gaat van minder bedeelde bewoners. ,,Sommige mensen gaan toch ook vaker op vakantie dan anderen?"
![]()
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon te weinig geld uit Den Haag krijgt
In het Waalse deel moet je inderdaad juist niet wonen. Walen zijn in België wat Marokkanen hier zijn: Uitschot, druk, onbeschoft en lastig. (En bij Walen is dat géén vooroordeel)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm? Dat over respect heeft zeker mee te maken waar je in belgie zit. Want als je echt een verdeeld land hebt, is het belgie wel
Ik denk dat dat weinig aan de politiek ligt, meer aan d elonen van de manager(s) daar. Maar ik zou het eenvoudig oplossen, laat die 21 euro maar uit hun zak komen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?
Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
Kan ook niet nee sowieso een raar verhaal jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
andere zorgcentra kunnen het toch ook? Misschien moet hij efficienter gaan werken? of een keertje naar het salaris van de directie gaan kijken?
Ben helemaal niet links ofzo, maar je kunt het gewoon niet maken 21 euro te vragen per douche.
Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tenzij ze dus met Spa, Evian of Fiji bronwater worden gewassen
Niks! Lekker wassen in de regentobbe. Nóg goedkoper! Zo wast de halve wereld zich ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kies ik denk toch voor kraanwater en 0,- euro
quote:
Lol hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef Sigmund666 het volgende:
AQ, ben jij een Turk ofzo?
Je typt de hele avond in elk geval alsof je er een bent
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat altijd wel leuk om te kijken wat ze stemmen overal
mafquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Stemmen vind ik niet echt grappig en een best wel serieuze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |