Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voldoe al aan een van je dingen. En gezien ik post, dus levend ben en op fok al genoeg ben en dus niet op GeenStijl, kun je raden welke.
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodderquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Topic geopend door Flodder. Je kunt nog beter Hyper-AIDS sterven, VVD stemmen en op GeenStijl posten
Er lopen hier meer units rond hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodder
ga gewoon met m skypen :/quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een topic op Poit wachten, thanks Flodder
*pakt Sigmund vast in een Zangief Ultraquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Ultra-AIDS had ?
Wat een faalEen NOS-verslaggever die bij de VVD in de feesttent staat en een wit kruis 'een witte stip' noemt
Pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA! PVDA en VVD staan voorlopig gelijk![]()
Weg VVD, neer met de kakkerspartij
Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dichtquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Sigmund666 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHA! PVDA en VVD staan voorlopig gelijk![]()
Weg VVD, neer met de kakkerspartij
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te makenquote:
Want rechtse personen hebben geen diabetes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
lijkt op die chick van the big bang theory en 8 simple rulesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
He, een topic, daar moet ik geen tvp plaatsen.
[ afbeelding ]
Vlugge prognosequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op basis van wat, de stembussen zijn net 3 minuten dicht
Ach, de naam zegt het al. En daarna gaat het compromisgeneuzel beginnenquote:
Mensen die VVD gestemd hebben zitten veelal in de goedverdienende laag van Nederland. Die kunnen 15 euro zo missen. Ik moet soms 2 tot 3 keer per week naar mijn arts. 45 euro per week uitgeven wordt teveel van het goeie. Als ze aan de macht komen ben ik echt heel snel weer terug naar België.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want rechtse personen hebben geen diabetes?
België is tenminste een relaxed land om in te wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee in belgie gaat het lekker :/. Wacht nou eerst eens af, voordat je meteen begint met je tas in te pakken
Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik kom gewoon uit een goed gezin. Heeft niks met pauper of wat dan ook te maken
Maar ik zit er niet op te wachten als diabeet dat ik straks 15 euro per consult mag gaan betalen, terwijl rechts Nederland zich bij de open haard suf lacht.
Shit cdaquote:
Maar elke stem is weggegooid. Mensen vergeten dat de PVV geen enkele senator in de Eerste Kamer heeft zitten. Al willen ze morgen invoeren dat elke asielzoeker wordt gedeporteerd, het plan zal nooit door de eerste kamer aangenomen wordenquote:
Omdat we anders een lekker egoïstisch kutland worden waar het ieder voor zich is. Ik wil jou ook wel laten liggen op straat als je dood ligt te bloeden (Daar zijn we wel naar toe aan het gaan)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom moet een gezond iemand betalen voor jouw doktors bezoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |