Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel
http://kopen.marktplaats.nl/tickets-en-kaartjes/c1984.html
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat concertorganisatoren dat niet wilden, vanwege de woekerprijzen. Ik weet dat je bijvoorbeeld kaarten voor Roland Garros of Wimbledon echt NIET mag verkopen.
Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Kijk hij geeft aan dat hij niet veel om auto's dus dan kies je idd voor de prius zodat je iets van 1500 euro per jaar minder belasting betaald en daar kun je een hoop leuks van doen
Dat lijkt me echt zo handigquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk ook een goedkopere auto kunnen leasen als het me alleen om het geld te doen was. Ik heb de tech edition, dus automagisch parkeren (kijk, ma, zonder handen!) en dat soort overbodige geneuzel. Maar ja, yup en nerd, ik kon het niet laten
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ploeteren door de letterlijke vertalingen en vage zinsconstructies in je filosofieboeken?
Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkooptquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien mag je de kaarten daar ook maar voor maximaal 100% van de aanschafprijs aanbieden ofzo.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo handig
Ik kan voor geen meter parkeren![]()
Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo handig
Ik kan voor geen meter parkeren![]()
Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, kaarten op Wimbledon worden gewoon ongeldig als je ze doorverkooptze zijn op naam gezet en je moet een ID laten zien als je het park op wilt.
Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg altijd klachten van de buurt dat ik het te goed kan, mm werk en zo
Ik gebruik die optie eigenlijk nooit, leuk voor mijn vrouw (hoppa, vooroordeel).
Ja, als je op Wimbledon de kaarten toch niet wilt, moet je dat melden aan de organisatie en die gooit ze opnieuw in de loting.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op die concertkaartjes want van Wimbledon ken ik niets. Maar wat je zegt klinkt wel fair in elk geval.
je zet de auto neer zoals je geleerd hebt, daarna op het touchscreen regelen hoe je het wil en dan gaat ie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me de eerst paar keer wel raar en ik zou bang zijn dat die iets raakt.
maar zet je hem dan gewoon iets voor het vak en dan draait die hem er zo in? Ik zag wel eerst zo'n japans studie model waarvan de wielen helemaal konden draaien zodat je het vak in kon rijden
Nog een n00b ook, zelf nog bijsturen op het eind, het watjequote:
Echte mannen kunnen dat zelfquote:
Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangenquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Echte mannen rennen ook door de bossen om hun eigen eten te vangen
Tof jaquote:
Ik zie ook een dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ja![]()
Ik zou denk ik wel op m'n handen moeten gaan zitten
Échte mannen zijn als het even kan gewoon retelui, dus dat past perfect bij ze!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |