?quote:
Waarom nou weer flippen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
?
Ik denk dat ik hier maar even weg blijf voordat ik echt ga flippen
Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzetquote:
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom nou weer flippen?
1. Je doet net of alleen rijke mensen op de VVD stemmen en daarnaast doe je of dat monsters zijn die geen reet om de mensen geven die het minder hebben.
2. Wat is er mis met wat extra betalen voor zorg dat is het belangrijkste wat er is? Mensen kopen wel dikke tv's en vakantie's en noem maar op maar 5 tot 15 euro voor een consult betalen is dan ineens te erg.
3. Solidariteit kent een grens! Wie meer of vaker ziek is moet ook iets meer betalen dat lijkt me niet meer als normaal.
Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat je weer alleen een debiele smiley neerzet
1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was misschien niet handig nee maar ik vind een aantal mensen hier zo verongelijkt. En dat vind ik niet nodig.
Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
JIj hebt echt problemen of nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach, het overgrote deel van de SC vind jou niet nodig. Je punt?
En het is niet verongelijkt doen, het is meer dat de meeste mensen geen slachtoffer willen worden van de overgrote domme massa die een partij voor rijken steunen
Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
1. NIet alleen rijke mensen hebben VVD gestemd dat is gewoon zo.
2. OP afbetaling kopen is heel slim jaDat is ook het type mensen dat in de problemen komt ja.
3. Dat is niet iemands schuld nee maar hij/zij krijgt wel een behandeing van 20.000 euro vergoed en hoeft alleen een eigen risico van zeg 150 euro en misschien strax meer te betalen. Goh wat erg
Jij bent hier de domboquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent echt gewoon te dom om te schijten.
Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat ben je voor een knurft als je geld leent voor en TV of vakantie... Ben je zo'n knuppel die in die frisia en becam reclames trapt?
Dat zeg ik niet Knurftquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Het gaat meer om de waanbeelden van AQ, die denkt dat er geldbomen zijn en dat iedereen het geld altijd voor het oprapen heeft.
Dat is echt zo'n debiel waanbeeld.
Blijf maar lekker uitdagen en zieken.quote:
Is goed ik ga nu toch ffquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Genoeg weer. Willen jullie beiden even afkoelen?
En doe mij maar een paars+, dan hebben we weer een mooi evenwichtquote:
Fiscaal aantrekkelijk dus geen >quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
Knuffelt zijn Prius als yup zijnde....
Verwachte reactie: "Prius".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |