Oh je komt dus niet op de BBQ meet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zag jou nog niet in het lijstje staan!
Maar dat komt vast nog wel een keer
Ik denk dat een combinatie van die 1e 2 wel ;t makkelijkst isquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor 20 man voorschieten!!
[..]
Wat mij betreft zijn er 3 mogelijkheden:Zelf spullen meenemen Geld naar mij overmaken eventueel met boodschappenlijstje Met zn allen de supermarkt overvallen de 10de
Ben ik dus ook volledig met je eens!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat een combinatie van die 1e 2 wel ;t makkelijkst is
Nee joh met zn allenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil juist voor de 3e gaan
En niet per se iedereen hoeft mee natuurlijk, er kan ook een gedeelte gaan. Toch?
Zoals ik het heb begrepen voor degenen die dat dan willen, ja. En voor degenen die zelf hun spul mee willen nemen, neequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik reageer ff zonder terug te lezen hoor dus mss begrijp ik het verkeerd, maar de bedoeling is om de dag van de meet nog alle boodschappen in te slaan?
Jah ik dat dus zeker ook wel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Elmostyle het volgende:
Met z'n allen zo'n kleine buurtsupermarkt overvallenOehh kheb d'r al zin in
Ratelslangetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom ookmaar blijf niet slapen
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef LittleBlonde het volgende:
Waar ik eigenlijk wel nieuwschierig naar ben; hoeveel mensen zullen er nu al wel niet naar de meet komen?
Het is algemeen bekend dat opkomstpercentages doorgaans niet hoger dan 35 à 40% liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.
Ik ben en blijf benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.
Sociosquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ratelslangetje.
We kunnen altijd nog een hotelkamer pakken, hoor. Ik blijf ook niet slapen.
We komen je gewoon halen als het moet. Of je wil of niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan aan 'Het Grote Afzeggen'.![]()
Maar deze meet staat vast, er komt wmb niks tussen.
Gaan jullie dan vechten om mij?quote:
Neequote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik van de slapers naar de niet-slapers?
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel wetenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik van de slapers naar de niet-slapers?
Vlees vreten en drank zuipenquote:
Haha ja, maar ik bedoel is er al verdere info bekend oftewel/quote:
Beiden is een optiequote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik bedoel is er al verdere info bekend oftewel/
Moet ik zelf drank en vreten meenemen of moet ik geld ovemaken ofzo?
vind ik wel fijn om te wetuh voordat ik ga zeggen of ik welofniet kom
Omdat ze met mij terugrijdt 's avondsquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel weten
Op de heenweg zit ik vol, op de terugweg kun je mee naar Zwollequote:Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik wil opzich wel komen, ik kan niet blijven pitten.
Iemand die lang zwolle komt? op de heen en terugweg?
Omdat ik makkelijk terug kan en dat weer een slaapplek scheeltquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja ik. Maar ik durf niet te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er ook vegetariërs? Want dan wil ik wel wat meenemen!
Ik ben overigens zelf geen vegetariër.
Ik pik in Zwolle wss LittleBlonde op, van mij mag je meerijden als dat doorgaatquote:Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik wil opzich wel komen, ik kan niet blijven pitten.
Iemand die lang zwolle komt? op de heen en terugweg?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de heenweg zit ik vol, op de terugweg kun je mee naar Zwolle
Stemmen beide partijen in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik pik in Zwolle wss LittleBlonde op, van mij mag je meerijden als dat doorgaat(Myraela rijd vanaf Breda mee), ik blijf alleen wel maffen dus terug is niet mogelijk, maar dat zou dan kunnen bij Marijke wss?
Voor zover ik weet gaan Marijke en ik in haar auto terug en is er dus nog plekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Stemmen beide partijen in?Zouden jullie dan wel mij een PM kunnen sturen met jullie tijden? dan kan ik nml ook vrijvragen van mn werk
(hoelaat jullie in Zwolle zijn... hoelaat we terug zijn boeit me ietswat minder
![]()
Jij + marijke is toch nog geen volle auto?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaan Marijke en ik in haar auto terug en is er dus nog plek![]()
Maar da's wel nog even onder voorbehoud
Ik met drank op lijkt best heel vol in een auto hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Jij + marijke is toch nog geen volle auto?haha
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik met drank op lijkt best heel vol in een auto hoor!
Maar waar moet jij heen dan?quote:
Ik had het aal aangeboden, dus dat is prima. Wil je wel een bijdrage geven aan de diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Stemmen beide partijen in?Zouden jullie dan wel mij een PM kunnen sturen met jullie tijden? dan kan ik nml ook vrijvragen van mn werk
![]()
Ik zal iig pas ergens begin middag in Zwolle zijn, iig niet 's ochtends, een precieze tijd kan ik nog even niet noemen (M'n ouders zijn sowieso nog nadenkend of ik mag, maar morgen weet ik 't zeker, komt wel goed)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
![]()
En bij mij Benzine technisch dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het aal aangeboden, dus dat is prima. Wil je wel een bijdrage geven aan de diesel?
Zwollequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar waar moet jij heen dan?
Of eigenlijk, waar kom je vandaan?
Handigquote:
Liefst Breda, dat ken ik nog enigzins, Utrecht verdwaal ik wss directquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou sowieso wel graag meerijden ja. Is het voor jou fijner als ik naar Breda of naar Utrecht kom?
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dan moet ik door dat hoeren Antwerpen helemaal alleen rijdenAl die Belgen
Halp
Ik kom uit Zeeland, dat onderste gedeelte, ik moet via Belgie(Ring v Antwerpen om precies te zijn), en dan naar Breda. Dus voor mij komt Antwerpen voor Bredaquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.ofniet?
Aaaaaaaaaaalanduh man!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Handig![]()
Zuid ook nog toevallig?
Ja, dat kan ookquote:
Ik en Myraela rijden iig zeker de volgende terug via Zwolle, LittleBlonde en Kopiermachine rijden misschien ook mee, alleen van laatste heb ik nog geen pm gehad, en LB wist nog niet zeker. Dus miss kan wel met mijquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Als suikertaartje dan niet blijft slapen, dan kan ik zondag dus niet mee terugrijden naar Zwolle. Kan ik (en wss. LovelyLady ook, aangezien we samen treinen) met iemand anders mee terug naar Zwolle?!
Ik neem aan dat je tegen mij hebt? Max. 1 dag d'r voorquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef Olle. het volgende:
wat is de uiterlijke datum dat je het wilt weten?
Maar ik wil zelf niks meenemen. Dus ik maak dan geld over. Is daar al een bedrag voor vastgesteld?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beiden is een optie![]()
Als jij zelf wil meenemen hoef je niks over te maken
Ez en Rick zitten allebei nog vrij leeg geloof ik ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Als suikertaartje dan niet blijft slapen, dan kan ik zondag dus niet mee terugrijden naar Zwolle. Kan ik (en wss. LovelyLady ook, aangezien we samen treinen) met iemand anders mee terug naar Zwolle?!
Ik weet nog niet of ik een auto heb...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez en Rick zitten allebei nog vrij leeg geloof ik ?
Weet ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik een auto heb...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tegen mij hebt? Max. 1 dag d'r voor, al zou iets eerder wel wat makkelijker zijn.
Woopsquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Olle. het volgende:
[..]nou eigenlijk had ik het tegen huppel
![]()
want daar is het toch?
Of je komt of niet bedoel je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef Olle. het volgende:
wat is de uiterlijke datum dat je het wilt weten?
jah!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je komt of niet bedoel je?
3 juli
Met 25 man is dat zo goed als onmogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef Opdekop het volgende:
Huh jullie gingen toch met z'n allen naar de supermarkt ?
Ligt eraan wat je wil zuipen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk kom ik niet BBQ;en, maar ben er wel met het zuipfestijn later dan. Hoe duur wordt ;t voor mij?
Verjaardag van m;n opa. Weet alleen niet zeker of hij het dan viert, maar dat denk ik wel. Dus dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 25 man is dat zo goed als onmogelijk![]()
[..]
Ligt eraan wat je wil zuipen dan![]()
Waarom ben je er niet met de BBQ zelf?
Kijk eens aan, veel plezier bij de verjaardagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verjaardag van m;n opa. Weet alleen niet zeker of hij het dan viert, maar dat denk ik wel. Dus dat is nog even afwachten.
En waarschijnlijk neem ik zelf wel wat te zuipen mee.
Zeg buurvrouw, wat vind jij van het idee om ipv met de trein (bijna) de gehele heen- en terugreis door Gotrick met de auto vervoerd te worden (van en naar Alkmaar als ik het goed begrepen heb...)?! Voorwaarde is uiteraard wel dat we meebetalen aan de benzinekosten, maar het scheelt toch aanzienlijk ivm. de trein...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem ook wel wat aan drinken mee, toch prettig als er iets anders te drinken is dan alleen maar bier
Nou daar voel ik wel wat voor jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Zeg buurvrouw, wat vind jij van het idee om ipv met de trein (bijna) de gehele heen- en terugreis door Gotrick met de auto vervoerd te worden (van en naar Alkmaar als ik het goed begrepen heb...)?! Voorwaarde is uiteraard wel dat we meebetalen aan de benzinekosten, maar het scheelt toch aanzienlijk ivm. de trein...
Thnx die is handig voor als ik de boodschappen ga doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar voel ik wel wat voor ja
Mits Gotrick het oke vind, of ik nou geld aan de trein uitgeef of aan benzine kosten dat maakt me niet zo uit
En huppel misschien heb je wat aan dit topic 26 man en BBQ. Hoeveel moet ik in godsnaam halen?
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.ofniet?
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ook
Aparte kamer, vol matrassen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.
want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Weinig kans dat ik uberhaupt nog kom.
Ik.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens laatste keer en dan ga ik TR's plaatsen.
KAPPEN MET DIE EEUWIGE SLOWCHAT!!
Want Ez.quote:
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbalquote:
Ik geloof dat ik iets heb gemistquote:
Halve finale is dan hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbal?
Engine komt daar vandaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Exentric90 het volgende:
Grote afzeggen is begonnen of?wilt wel graag komen maar vervoer.. iemand vanuit nijmegen?
Ze wil het topic graag open houdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je bent wel een gezellige barbequester of hoe je dat ook schrijft
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets heb gemist
Engine komt met OV toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Engine komt daar vandaan?
[..]
Ze wil het topic graag open houden
[..]
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.
Maar daar speelt Nederland helemaal niet in johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |