Oh je komt dus niet op de BBQ meet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zag jou nog niet in het lijstje staan!
Maar dat komt vast nog wel een keer
Ik denk dat een combinatie van die 1e 2 wel ;t makkelijkst isquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga niet voor 20 man voorschieten!!
[..]
Wat mij betreft zijn er 3 mogelijkheden:Zelf spullen meenemen Geld naar mij overmaken eventueel met boodschappenlijstje Met zn allen de supermarkt overvallen de 10de
Ben ik dus ook volledig met je eens!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat een combinatie van die 1e 2 wel ;t makkelijkst is
Nee joh met zn allenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil juist voor de 3e gaan
En niet per se iedereen hoeft mee natuurlijk, er kan ook een gedeelte gaan. Toch?
Zoals ik het heb begrepen voor degenen die dat dan willen, ja. En voor degenen die zelf hun spul mee willen nemen, neequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik reageer ff zonder terug te lezen hoor dus mss begrijp ik het verkeerd, maar de bedoeling is om de dag van de meet nog alle boodschappen in te slaan?
Jah ik dat dus zeker ook wel!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Elmostyle het volgende:
Met z'n allen zo'n kleine buurtsupermarkt overvallenOehh kheb d'r al zin in
Ratelslangetje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kom ookmaar blijf niet slapen
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef LittleBlonde het volgende:
Waar ik eigenlijk wel nieuwschierig naar ben; hoeveel mensen zullen er nu al wel niet naar de meet komen?
Het is algemeen bekend dat opkomstpercentages doorgaans niet hoger dan 35 à 40% liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.
Ik ben en blijf benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het verrassendste is de periode van 'Het Grote Afzeggen'.
Sociosquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Ratelslangetje.
We kunnen altijd nog een hotelkamer pakken, hoor. Ik blijf ook niet slapen.
We komen je gewoon halen als het moet. Of je wil of niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb zelf ook een paar keer meegedaan aan 'Het Grote Afzeggen'.![]()
Maar deze meet staat vast, er komt wmb niks tussen.
Gaan jullie dan vechten om mij?quote:
Neequote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik van de slapers naar de niet-slapers?
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel wetenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik van de slapers naar de niet-slapers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |