Vlees vreten en drank zuipenquote:
Haha ja, maar ik bedoel is er al verdere info bekend oftewel/quote:
Beiden is een optiequote:Op maandag 14 juni 2010 18:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik bedoel is er al verdere info bekend oftewel/
Moet ik zelf drank en vreten meenemen of moet ik geld ovemaken ofzo?
vind ik wel fijn om te wetuh voordat ik ga zeggen of ik welofniet kom
Omdat ze met mij terugrijdt 's avondsquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel weten
Op de heenweg zit ik vol, op de terugweg kun je mee naar Zwollequote:Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik wil opzich wel komen, ik kan niet blijven pitten.
Iemand die lang zwolle komt? op de heen en terugweg?
Omdat ik makkelijk terug kan en dat weer een slaapplek scheeltquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij dat wil dan mag dat hoor. Waarom wil ik wel weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja ik. Maar ik durf niet te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er ook vegetariërs? Want dan wil ik wel wat meenemen!
Ik ben overigens zelf geen vegetariër.
Ik pik in Zwolle wss LittleBlonde op, van mij mag je meerijden als dat doorgaatquote:Op maandag 14 juni 2010 19:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik wil opzich wel komen, ik kan niet blijven pitten.
Iemand die lang zwolle komt? op de heen en terugweg?
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op de heenweg zit ik vol, op de terugweg kun je mee naar Zwolle
Stemmen beide partijen in?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik pik in Zwolle wss LittleBlonde op, van mij mag je meerijden als dat doorgaat(Myraela rijd vanaf Breda mee), ik blijf alleen wel maffen dus terug is niet mogelijk, maar dat zou dan kunnen bij Marijke wss?
Voor zover ik weet gaan Marijke en ik in haar auto terug en is er dus nog plekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Stemmen beide partijen in?Zouden jullie dan wel mij een PM kunnen sturen met jullie tijden? dan kan ik nml ook vrijvragen van mn werk
(hoelaat jullie in Zwolle zijn... hoelaat we terug zijn boeit me ietswat minder
![]()
Jij + marijke is toch nog geen volle auto?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaan Marijke en ik in haar auto terug en is er dus nog plek![]()
Maar da's wel nog even onder voorbehoud
Ik met drank op lijkt best heel vol in een auto hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:10 schreef KopieerMachine het volgende:
Jij + marijke is toch nog geen volle auto?haha
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik met drank op lijkt best heel vol in een auto hoor!
Maar waar moet jij heen dan?quote:
Ik had het aal aangeboden, dus dat is prima. Wil je wel een bijdrage geven aan de diesel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Stemmen beide partijen in?Zouden jullie dan wel mij een PM kunnen sturen met jullie tijden? dan kan ik nml ook vrijvragen van mn werk
![]()
Ik zal iig pas ergens begin middag in Zwolle zijn, iig niet 's ochtends, een precieze tijd kan ik nog even niet noemen (M'n ouders zijn sowieso nog nadenkend of ik mag, maar morgen weet ik 't zeker, komt wel goed)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
![]()
En bij mij Benzine technisch dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had het aal aangeboden, dus dat is prima. Wil je wel een bijdrage geven aan de diesel?
Zwollequote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar waar moet jij heen dan?
Of eigenlijk, waar kom je vandaan?
Handigquote:
Liefst Breda, dat ken ik nog enigzins, Utrecht verdwaal ik wss directquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou sowieso wel graag meerijden ja. Is het voor jou fijner als ik naar Breda of naar Utrecht kom?
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef Elmostyle het volgende:
Dan moet ik door dat hoeren Antwerpen helemaal alleen rijdenAl die Belgen
Halp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |