Nou daar voel ik wel wat voor jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Zeg buurvrouw, wat vind jij van het idee om ipv met de trein (bijna) de gehele heen- en terugreis door Gotrick met de auto vervoerd te worden (van en naar Alkmaar als ik het goed begrepen heb...)?! Voorwaarde is uiteraard wel dat we meebetalen aan de benzinekosten, maar het scheelt toch aanzienlijk ivm. de trein...
Thnx die is handig voor als ik de boodschappen ga doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar voel ik wel wat voor ja
Mits Gotrick het oke vind, of ik nou geld aan de trein uitgeef of aan benzine kosten dat maakt me niet zo uit
En huppel misschien heb je wat aan dit topic 26 man en BBQ. Hoeveel moet ik in godsnaam halen?
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.ofniet?
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ook
Aparte kamer, vol matrassen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.
want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Weinig kans dat ik uberhaupt nog kom.
Ik.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens laatste keer en dan ga ik TR's plaatsen.
KAPPEN MET DIE EEUWIGE SLOWCHAT!!
Want Ez.quote:
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbalquote:
Ik geloof dat ik iets heb gemistquote:
Halve finale is dan hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbal?
Engine komt daar vandaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Exentric90 het volgende:
Grote afzeggen is begonnen of?wilt wel graag komen maar vervoer.. iemand vanuit nijmegen?
Ze wil het topic graag open houdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je bent wel een gezellige barbequester of hoe je dat ook schrijft
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets heb gemist
Engine komt met OV toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Engine komt daar vandaan?
[..]
Ze wil het topic graag open houden
[..]
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.
Maar daar speelt Nederland helemaal niet in johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |