Ik kom uit Zeeland, dat onderste gedeelte, ik moet via Belgie(Ring v Antwerpen om precies te zijn), en dan naar Breda. Dus voor mij komt Antwerpen voor Bredaquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.ofniet?
Aaaaaaaaaaalanduh man!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Handig![]()
Zuid ook nog toevallig?
Ja, dat kan ookquote:
Ik en Myraela rijden iig zeker de volgende terug via Zwolle, LittleBlonde en Kopiermachine rijden misschien ook mee, alleen van laatste heb ik nog geen pm gehad, en LB wist nog niet zeker. Dus miss kan wel met mijquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Als suikertaartje dan niet blijft slapen, dan kan ik zondag dus niet mee terugrijden naar Zwolle. Kan ik (en wss. LovelyLady ook, aangezien we samen treinen) met iemand anders mee terug naar Zwolle?!
Ik neem aan dat je tegen mij hebt? Max. 1 dag d'r voorquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef Olle. het volgende:
wat is de uiterlijke datum dat je het wilt weten?
Maar ik wil zelf niks meenemen. Dus ik maak dan geld over. Is daar al een bedrag voor vastgesteld?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beiden is een optie![]()
Als jij zelf wil meenemen hoef je niks over te maken
Ez en Rick zitten allebei nog vrij leeg geloof ik ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Als suikertaartje dan niet blijft slapen, dan kan ik zondag dus niet mee terugrijden naar Zwolle. Kan ik (en wss. LovelyLady ook, aangezien we samen treinen) met iemand anders mee terug naar Zwolle?!
Ik weet nog niet of ik een auto heb...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez en Rick zitten allebei nog vrij leeg geloof ik ?
Weet ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik een auto heb...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je tegen mij hebt? Max. 1 dag d'r voor, al zou iets eerder wel wat makkelijker zijn.
Woopsquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:43 schreef Olle. het volgende:
[..]nou eigenlijk had ik het tegen huppel
![]()
want daar is het toch?
Of je komt of niet bedoel je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:41 schreef Olle. het volgende:
wat is de uiterlijke datum dat je het wilt weten?
jah!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je komt of niet bedoel je?
3 juli
Met 25 man is dat zo goed als onmogelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef Opdekop het volgende:
Huh jullie gingen toch met z'n allen naar de supermarkt ?
Ligt eraan wat je wil zuipen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarschijnlijk kom ik niet BBQ;en, maar ben er wel met het zuipfestijn later dan. Hoe duur wordt ;t voor mij?
Verjaardag van m;n opa. Weet alleen niet zeker of hij het dan viert, maar dat denk ik wel. Dus dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 25 man is dat zo goed als onmogelijk![]()
[..]
Ligt eraan wat je wil zuipen dan![]()
Waarom ben je er niet met de BBQ zelf?
Kijk eens aan, veel plezier bij de verjaardagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verjaardag van m;n opa. Weet alleen niet zeker of hij het dan viert, maar dat denk ik wel. Dus dat is nog even afwachten.
En waarschijnlijk neem ik zelf wel wat te zuipen mee.
Zeg buurvrouw, wat vind jij van het idee om ipv met de trein (bijna) de gehele heen- en terugreis door Gotrick met de auto vervoerd te worden (van en naar Alkmaar als ik het goed begrepen heb...)?! Voorwaarde is uiteraard wel dat we meebetalen aan de benzinekosten, maar het scheelt toch aanzienlijk ivm. de trein...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik neem ook wel wat aan drinken mee, toch prettig als er iets anders te drinken is dan alleen maar bier
Nou daar voel ik wel wat voor jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Zeg buurvrouw, wat vind jij van het idee om ipv met de trein (bijna) de gehele heen- en terugreis door Gotrick met de auto vervoerd te worden (van en naar Alkmaar als ik het goed begrepen heb...)?! Voorwaarde is uiteraard wel dat we meebetalen aan de benzinekosten, maar het scheelt toch aanzienlijk ivm. de trein...
Thnx die is handig voor als ik de boodschappen ga doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar voel ik wel wat voor ja
Mits Gotrick het oke vind, of ik nou geld aan de trein uitgeef of aan benzine kosten dat maakt me niet zo uit
En huppel misschien heb je wat aan dit topic 26 man en BBQ. Hoeveel moet ik in godsnaam halen?
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen. Breda komt toch voor antwerpen.ofniet?
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoi Myraela, als ik naast jou mag blijven slapen, dan kom ik ook
Aparte kamer, vol matrassen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het word wel druk naast mij dan, maar het mag wel hoor.
want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Weinig kans dat ik uberhaupt nog kom.
Ik.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens laatste keer en dan ga ik TR's plaatsen.
KAPPEN MET DIE EEUWIGE SLOWCHAT!!
Want Ez.quote:
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbalquote:
Ik geloof dat ik iets heb gemistquote:
Halve finale is dan hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Voetbal is dan voorbij, of speel je zelf voetbal?
Engine komt daar vandaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Exentric90 het volgende:
Grote afzeggen is begonnen of?wilt wel graag komen maar vervoer.. iemand vanuit nijmegen?
Ze wil het topic graag open houdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je bent wel een gezellige barbequester of hoe je dat ook schrijft
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets heb gemist
Engine komt met OV toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Engine komt daar vandaan?
[..]
Ze wil het topic graag open houden
[..]
Heel kort samengevat, we zijn weer vrijgezel.
Maar daar speelt Nederland helemaal niet in johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |