Welke uitleg wil je hebben?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef sciter het volgende:
Waar staat UDOWU egenlijk voor?
Bart gaat dit weekend zeevissen. En ik ben al dik 2 uur onderweg naar jou toe hequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm waarom lieverd? Is Bart er niet? Moet je vluchten? Zal ik toch echt met J moeten overleggen
en waar gaan we je laten
maar schat ik heb 2 kinderen en dat zijn geen uitslapersquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Bart gaat dit weekend zeevissen. En ik ben al dik 2 uur onderweg naar jou toe he
de door de mods is Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
Dat is toch het hele ONZ forum?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
de door de mods is Users Die Overal Worden Uitgekotst
maar wij maken er Waardering Uitlokken van
dat dacht ik ook, schijnbaar nietquote:
Ik wel hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar schat ik heb 2 kinderen en dat zijn geen uitslapers
dus trek je dat wel
en jij ook, op je fietsje in de regenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef Smight het volgende:
[..]
heb je eindelijk je goede plek gevonden
Tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga overleggen ik kom er later op terug
Ik wel, jij hebt niet eens een fietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef babybel het volgende:
[..]
en jij ook, op je fietsje in de regen
Maar wel iets wat droog zit, weinig kost, en wat mijzelf minder moeite kostquote:
Chocoladebruin huidjequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom is chocola zo lekker?
jij ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel zo enorm duf
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Nog een of 2 nieuwe aanmeldingen voor de barbeknoei
pff daar heb ik de hele week al geen zin meer inquote:
vanavond voor het slapen gaanquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
BBQ meet 10 juli 2010quote:
quote:
Leuk, spelen met quotes..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff daar heb ik de hele week al geen zin meer in
Gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
te flauw ookquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
ehhehequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
Goed bezig, die raph.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
wie is raphquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu maar een poging doen om het land te reddenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net voor het eerst in m;n leven gestemd.
Huppelmanquote:
Hoe voelt het?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu maar een poging doen om het land te redden
Geen gevoel bij.quote:
Nee, Raphaelquote:
Nee want hij heet geen Ralphquote:
Babyface past meer bij jequote:
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef Smight het volgende:
[..]
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
Ik die manier wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Is dat verplicht dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je je poliklinieke voorkeur nog uitspreken, of hoe zit dat, trev
nijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Je kan ook op 'volg topic' rammen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Wattes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook op 'volg topic' rammen.
Volg topic, knop voor een tvp zonder postquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wattes?
Hoi rest, bedankt vor de tips!
Hoi st
Vervelend hequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had net de hoop dat je die ging zeggen, doe je het niet...
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layoutquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volg topic, knop voor een tvp zonder post
Bagger werkt gewoon ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layout
Baggerlayout ftwquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layout
Kijk dan bij je instellingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet eens welke ik heb, maar die nieuwste is echt kut. Kut gwoon.
Die is het inderdaad waar ik mee werk. Hij ziet er misschien niet uit, maar dat is beter dan al die tieftreclame enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jeez, wat ziet foksilver er dom uit
Gedaanquote:
Wat is er zo kut aan de nieuwe, ik vind namelijk die andere layouts echt uit de oertijd stammenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet eens welke ik heb, maar die nieuwste is echt kut. Kut gwoon.
Maakt me niet uit uit welk jaar hij komt, ik vind die nieuwe niet werken. Veel te groot allemaal, + reclamepoep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan de nieuwe, ik vind namelijk die andere layouts echt uit de oertijd stammen
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
Als ie het gewoon doet, dan doet ie het toch gewoon...zeikerds
''New'' Is toch gewoon baggerlayout?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maakt me niet uit uit welk jaar hij komt, ik vind die nieuwe niet werken. Veel te groot allemaal, + reclamepoep.
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb evenveel reclame in foksilver als in de baggerlayout, ik heb er zelfs meer in foksilver.
En dat vraag je aan mijquote:
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ok.Ik vind van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ow wacht, een beneden en naast, en bij foksilver een boven en naast. Maar ik heb van die onderste geen last.quote:
nu welquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
Mensen, Hebben jullie ook zo'n enorme trek in biefstuk?
[ afbeelding ]?
Neuh meer in een balletjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Ik zeik nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ja op zich wel lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Ja.....medium graag, aan de rare kantquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Okee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Poepen. Wat denk jij dan?quote:
Hoe komt het?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik in een kutbui ben?
Nou, dahaaag
neuj eigenlijk niet. Liever een speklapjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Niks van gemerkt, Doei doeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
Je bent ook helemaal natquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.....medium graag, aan de rare kant
ook alquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
dat ziet er geweldig uitquote:
Ja, rose graag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
* Huppelmuts bijt zachtjesquote:
* Stoeprand knabbelt zachtjes aan kringspierplooienquote:
lekker goed doorbakkenquote:
Sorry geen vliegtuigquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
HALLO
Kan iemand de zon even aanzetten en de wolken wegduwen? Ja? Bedankt.
Dat kan toch helemaal niet. Gekkie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
HALLO
Kan iemand de zon even aanzetten en de wolken wegduwen? Ja? Bedankt.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
* Stoeprand knabbelt zachtjes aan kringspierplooien
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
En dat heeft goed gesmaakt![]()
[..]
Sorry geen vliegtuig
Okequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet. Gekkie.
Ik al wel, jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
en heeft iedereen die hier stemgerechtigd is netjes gestemd?
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de scquote:
Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
Laat me raden, je bent 't stemhokje ingegaan met een stembureau meisje en hebt d'r gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de sc![]()
wat heb jij gestemd?
nope geen stempas rememberquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de sc![]()
wat heb jij gestemd?
ooh jaquote:
er zaten alleen oude rolmopsen anders had het wel gekund jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent 't stemhokje ingegaan met een stembureau meisje en hebt d'r gedaan?
Ja. Moet ik nu ook vertellen waarop?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
ik stemde blancoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?
He dan wordt het voor mij dus terug lezen
Gotrick en ik lagen zaterdag dus aan ;t strand, komt er opeens zo;n vliegtuigje langsvliegen, met zo;n banner erachter, met ' Uw rots in de branding. CDA' erop. We moesten lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?
He dan wordt het voor mij dus terug lezen
Ahw oke:P dan ben ik wel keibenieuwd, vertel je je verhaaltje nog wel voor 7 uur, aangezien ik daarna naar snowbase ben snowboardenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja![]()
[..]
er zaten alleen oude rolmopsen anders had het wel gekund ja
Ik zou dan ook lachenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gotrick en ik lagen zaterdag dus aan ;t strand, komt er opeens zo;n vliegtuigje langsvliegen, met zo;n banner erachter, met ' Uw rots in de branding. CDA' erop. We moesten lachen.
dat ligt maar net hoe druk het dan isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ahw oke:P dan ben ik wel keibenieuwd, vertel je je verhaaltje nog wel voor 7 uur, aangezien ik daarna naar snowbase ben snowboarden
tuurlijk hoeft dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nu ook vertellen waarop?
CDAquote:
oke gelukkig maar. Je mag ;t wel weten hoor. SP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt maar net hoe druk het dan is![]()
[..]
tuurlijk hoeft dat niet
Ik welquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook, maar mag ik alvast niet weten wat er gebeurt is?
Leuk, dat soort reacties uitlokkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Pezu had vanochtend zijn Fidel Castro shirt aan gedaan, want je weet iedereen loopt met Che Guevara. Ik was eigenlijk van plan om voor de grap te gaan vragen of iemand kon raden wat ik zou stemmen maar dat was niet nodig.
Pezu komt aan bij het stembureau en het waren ongeveer 6, 5 mensen, een vrouw keek om keek naar mijn shirt, keek mij aan en vervolgde haar weg naar het loket, ik wachtte netjes en haalde mijn stembiljet, en gooide deze oningevuld in de bus.
Ik loop rustig naar buiten, komt die vrouw naar mij toe en zegt:
Weet je wel wie er op je shirt staat en wat hij heeft gedaan?
- ja dat is Fidel, ex leider van het beste politieke bewind als
NEEEEEE, je hebt zeker ook links gestemd, ons land gaat kapot en communisme is slecht, je bent de duivel
- pardon mevrouw maar ik ging zeggen dat het het beste bewind was als de mens niet corrupt zou zijn en ik heb totaal niet links gestemd
ooh wat dan?
- blanco mevrouw, ik kan me namelijk niet vinden in de partij programma's en wil mezelf niet verlochenen
maar uhm erm eh urm
- goedemiddag mevrouw kortzichtig![]()
heh wat?
Zo maak je ook nog eens wat meequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Pezu had vanochtend zijn Fidel Castro shirt aan gedaan, want je weet iedereen loopt met Che Guevara. Ik was eigenlijk van plan om voor de grap te gaan vragen of iemand kon raden wat ik zou stemmen maar dat was niet nodig.
Pezu komt aan bij het stembureau en het waren ongeveer 6, 5 mensen, een vrouw keek om keek naar mijn shirt, keek mij aan en vervolgde haar weg naar het loket, ik wachtte netjes en haalde mijn stembiljet, en gooide deze oningevuld in de bus.
NEEEEEE, je hebt zeker ook links gestemd, ons land gaat kapot en communisme is slecht, je bent de duivel
- pardon mevrouw maar ik ging zeggen dat het het beste bewind was als de mens niet corrupt zou zijn en ik heb totaal niet links gestemd
ooh wat dan?
- blanco mevrouw, ik kan me namelijk niet vinden in de partij programma's en wil mezelf niet verlochenen
maar uhm erm eh urm
heh wat?
ik had ook mijn kill your idols shirt aan kunne trekkenquote:
Static-Xquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ook mijn kill your idols shirt aan kunne trekken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
Briljantquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
goedenavondquote:
Ollequote:
hoi DW!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OlleKomen jij en c0n nou naar de meet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hoi DW!![]()
weet ik nog niet!![]()
hooi giertje!
omdat ik eerst wil eerst kijken of het uit komtquote:
Ik een beetje, wat is er dan pressies aan de handquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
Iemand verstand van internet? De gateaway doet het niet ofzo.
de gate way zorgt er toch voor dat je dmv je router op het internet kunt./...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
Iemand verstand van internet? De gateaway doet het niet ofzo.
Ik zit stiekem op een ander netwerk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
de gate way zorgt er toch voor dat je dmv je router op het internet kunt./...
raar opzich want je bent er wel
misschien router anders ff resetten?
ooh vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit stiekem op een ander netwerk.![]()
![]()
Hmm, oke
zit er aan de achterkant geen aan en uit knop?quote:
Wat is de router eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh vandaar![]()
zou hem eens uit en aan doen dan
moet je de modem eens uit en aan doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is de router eigenlijk.Want je hebt zo die modem... en dan?
Router is eigenlijk ook niet de goede benaming, modem klopt wel als benaming, maar er wordt het kastje dat het internet regelt bedoeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is de router eigenlijk.Want je hebt zo die modem... en dan?
tsss val me niet in de redequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Router is eigenlijk ook niet de goede benaming, modem klopt wel als benaming, maar er wordt het kastje dat het internet regelt bedoeld
Doe ik ook niet, help alleen maar en geef het beestje de juiste naamquote:
Moet dat die ventquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeedenavond dames en heren!![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
KNUFFELAANVAL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Mag ik Bart dumpen en jou elke nacht als knuffelbeer gebruiken?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog gewoon heel hoor
JA!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik Bart dumpen en jou elke nacht als knuffelbeer gebruiken?
Nou ik niet, dankzij LL en vriendliefquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik slaap wel bijna naakt, problemen mee?quote:
Wat hebben zij dan gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou ik niet, dankzij LL en vriendlief
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik slaap wel bijna naakt, problemen mee?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een grappig gesprek gevoerdquote:
zag je mijn shirt?quote:
Okequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.![]()
Dat doe ik ook.
DW wilde bij mij een keer burrito's etenquote:
Ik wel. Jij?quote:
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh en daarom ben jij nou niet meer heel
Ook lekker handig zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DW wilde bij mij een keer burrito's eten
en ja dat probeer ik subtiel te brengen dus ging het gesprek als volgt:
Ik: Goh mop zullen we van het weekend burrito's eten? :d
J: Dat lijkt me een goed plan!
Ik: Mag Ixora dan mee-eten?
J: ja hoor
Ik: is het dan ook goed dat ze blijft slapen:
J.: ja hoor
Ik: Of zie je dat niet zitten zo'n wildvreemde?
J: Dat weet ik achteraf pas
dus wat mij betreft mag het
Ik slaap alleen met mijn BH aan die avond denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OkeDat wordt leuk met de BBQ, dan ben ik ook half naakt.
nee ik nog nietquote:
Gelukkig maarquote:
geil zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik slaap alleen met mijn BH aan die avond denk ik...
ga dat eens even rap doen dan als je gemachtigd bent!quote:
Ik zie het voor me, jou in BH.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik slaap alleen met mijn BH aan die avond denk ik...
lees de vorige pagina eens voor de grapquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
ga dat eens even rap doen dan als je gemachtigd bent!
WTF zag hier pas dat erwin die BH post maaktequote:
Waarom, wil jij ook mee?quote:
vergeet dat rieten rokkie nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet goed? Sas vind het geil, huppel wil me ook al in een kokosnoten-BH zien.. damn...
Rare wereld hequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niet goed? Sas vind het geil, huppel wil me ook al in een kokosnoten-BH zien.. damn...
quote:
Past bij je hawaiidingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Vooral als je denkt dat je alles al gezien hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het begint steeds vreemdere vormen aan te nemen ja...![]()
Dan meot je Sacha lief aankijken.quote:
Blijf jij maar een echte man, lieve Erwin, dan ben ik gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het begint steeds vreemdere vormen aan te nemen ja...![]()
Dat zal denk ik niet een groot probleem worden, alleen wel dat ik de aankomende weekenden al helemaal vol zitquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan meot je Sacha lief aankijken.
Dat lijkt me het beste voor iedereen ja...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijf jij maar een echte man, lieve Erwin, dan ben ik gelukkig.
Medelijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal denk ik niet een groot probleem worden, alleen wel dat ik de aankomende weekenden al helemaal vol zit(behalve de 10 de juli maakt het niet uit
)
Ik kan me jou ook niet heel erg vrouwelijks voorstellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat lijkt me het beste voor iedereen ja...
ja stoere ventquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat lijkt me het beste voor iedereen ja...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OkeDat wordt leuk met de BBQ, dan ben ik ook half naakt.
hoerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Opdekop het volgende:
Alleen als ik er flink voor betaald krijg.
En wat noem jij flink?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Opdekop het volgende:
Alleen als ik er flink voor betaald krijg.
ooh lekkere worstjes op de grillquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
Wordt er nou gebarbecued of een orgie gehouden
Als jij komt - orgiequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
beide, dus laat je vriendin maar thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
Mooi om te wetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als jij komt - orgie
Als jij niet komt - bbq
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide, dus laat je vriendin maar thuis
juistquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide, dus laat je vriendin maar thuis
Sorry schat ik wil wat tijd voor mezelf en mijn internetvrienden, dus ik ga alleen oke? Ga jij wat leuks doen met je vriendinnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja sorry schat, je mag niet mee want ik moet meedoen aan een orgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Jij ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallo
Zijn er ook weer eventjes
allemaal gestemd vandaag?
zie pagina 4quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallo
Zijn er ook weer eventjes
allemaal gestemd vandaag?
Jij blijft niet slapenquote:
Ik houd me buiten de orgie, ik mag geen seks hebben van Erwin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
juist wel handigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pezu, ik werk niet met pagina's (niet erg handig bij zon groot topic haha)
Ja ik heb ook gestemd, kon het voor mijn opleiding voor llb "politiek domein" gebruiken..
Dus waarom niet dan
idd erg pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
En ik zit nu ergens anders, want dan valt dat 'illegale' netwerk er niet steeds uit. Hoe pauper
Ik heb de stemwijzer daarvoor gebruiktquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja ik heb ook gestemd, kon het voor mijn opleiding voor llb "politiek domein" gebruiken..
Dus waarom niet dan
Jep !quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist wel handig
maar hier
[UDOWU SC] Dus zo voelt het om lapo te hebben?
Ik ook, maar ik kreeg steeds wat anders uit mijn uitkomstquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer daarvoor gebruikt
stekker eruit halen, 30 sec wachten en weer erinquote:
Wij moesten 10 stellingen eruit pikken en je motivatie geven waarom je voor of tegen bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg steeds wat anders uit mijn uitkomst
Dat werkte dus niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
stekker eruit halen, 30 sec wachten en weer erin
Pfoe okequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij moesten 10 stellingen eruit pikken en je motivatie geven waarom je voor of tegen bent
zit er en nog een router achter je modem?quote:
stekker eruit.... compueter uit... stekker erin.... computer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe oke
ik top 3 en die kort uitleggen wat hun standpunten zijn
ooh ik weet niets van politiek
Is dat dat witte ding?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit er en nog een router achter je modem?
Wij moeten twee producten maken voor elke kerntaak. Stemwijzer dus gedaan, ben nu bezig met een werkstuk... Dat is nog ingewikkelder johquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe oke
ik top 3 en die kort uitleggen wat hun standpunten zijn
ooh ik weet niets van politiek
wordt het internet signaal dat uit de modem komt nog verdeelt door een kast naar andere pc's eventueel draadloos door een ander kastje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat dat witte ding?![]()
Ja, ik heb hier de ballen verstand van.
Pfoe dat is nog ingewikkelder ja lijkt me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij moeten twee producten maken voor elke kerntaak. Stemwijzer dus gedaan, ben nu bezig met een werkstuk... Dat is nog ingewikkelder joh
Wat heb je gestemd dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dus waarom niet dan
trek gewoon alle stekkers eruit zal er vast wel een goed van zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat dat witte ding?![]()
Ja, ik heb hier de ballen verstand van.
Wij hebben zever kerntakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe dat is nog ingewikkelder ja lijkt me.
Ik raak zo derek nog al die termen kwijt.
Jullie ook 5 of (7) kerntaken?
DW: Dan ben ik gelukkig niet de enige
de stekker er 5 minuten uit laten, kut kpnquote:
Ja en straks doet alles het niet meer zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
trek gewoon alle stekkers eruit zal er vast wel een goed van zijn
Oke. Ja wij ook. Maar bij sommige worden Leren en loopbaan niet als echte kerntaak gezien.quote:
the fuck dude, the fuckquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent rond als kip zonder kop
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik word gek, more beer!! NOW!!!
KPN werkt prima. Mijn broertje zit wel op dat internet, alleen ik kan er niet meer op komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
de stekker er 5 minuten uit laten, kut kpn
Bij ons ook niet, we krijgen van de ene leraar alleen burgerschap, en van een andere de leren en loopbaan. Maar je moet ze wel alle zeven in de portfoliomap hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke. Ja wij ook. Maar bij sommige worden Leren en loopbaan niet als echte kerntaak gezien.
en alleen die andere zooi
Dan ligt het aan jouw laptopquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KPN werkt prima. Mijn broertje zit wel op dat internet, alleen ik kan er niet meer op komen![]()
Ik ben sowieso voor XS4All, beste internet van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |