nu welquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
Mensen, Hebben jullie ook zo'n enorme trek in biefstuk?
[ afbeelding ]?
Neuh meer in een balletjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Ik zeik nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
ja op zich wel lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Ja.....medium graag, aan de rare kantquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Okee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Poepen. Wat denk jij dan?quote:
Hoe komt het?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik in een kutbui ben?
Nou, dahaaag
neuj eigenlijk niet. Liever een speklapjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
Niks van gemerkt, Doei doeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
Je bent ook helemaal natquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.....medium graag, aan de rare kant
ook alquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, dahaaag
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
dat ziet er geweldig uitquote:
Ja, rose graag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:46 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]?
* Huppelmuts bijt zachtjesquote:
* Stoeprand knabbelt zachtjes aan kringspierplooienquote:
lekker goed doorbakkenquote:
Sorry geen vliegtuigquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
HALLO
Kan iemand de zon even aanzetten en de wolken wegduwen? Ja? Bedankt.
Dat kan toch helemaal niet. Gekkie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
HALLO
Kan iemand de zon even aanzetten en de wolken wegduwen? Ja? Bedankt.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
* Stoeprand knabbelt zachtjes aan kringspierplooien
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Trevland het volgende:
En dat heeft goed gesmaakt![]()
[..]
Sorry geen vliegtuig
Okequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet. Gekkie.
Ik al wel, jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
en heeft iedereen die hier stemgerechtigd is netjes gestemd?
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de scquote:
Jupquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
Laat me raden, je bent 't stemhokje ingegaan met een stembureau meisje en hebt d'r gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de sc![]()
wat heb jij gestemd?
nope geen stempas rememberquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik heb nog wat leuks meegemaakt bij het stembureau maar dat avontuur komt is voor als het wat drukker is in de sc![]()
wat heb jij gestemd?
ooh jaquote:
er zaten alleen oude rolmopsen anders had het wel gekund jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent 't stemhokje ingegaan met een stembureau meisje en hebt d'r gedaan?
Ja. Moet ik nu ook vertellen waarop?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
ik stemde blancoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?
He dan wordt het voor mij dus terug lezen
Gotrick en ik lagen zaterdag dus aan ;t strand, komt er opeens zo;n vliegtuigje langsvliegen, met zo;n banner erachter, met ' Uw rots in de branding. CDA' erop. We moesten lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik CDA bij gebrek aan beter, jij dan?
He dan wordt het voor mij dus terug lezen
Ahw oke:P dan ben ik wel keibenieuwd, vertel je je verhaaltje nog wel voor 7 uur, aangezien ik daarna naar snowbase ben snowboardenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja![]()
[..]
er zaten alleen oude rolmopsen anders had het wel gekund ja
Ik zou dan ook lachenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gotrick en ik lagen zaterdag dus aan ;t strand, komt er opeens zo;n vliegtuigje langsvliegen, met zo;n banner erachter, met ' Uw rots in de branding. CDA' erop. We moesten lachen.
dat ligt maar net hoe druk het dan isquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ahw oke:P dan ben ik wel keibenieuwd, vertel je je verhaaltje nog wel voor 7 uur, aangezien ik daarna naar snowbase ben snowboarden
tuurlijk hoeft dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nu ook vertellen waarop?
CDAquote:
oke gelukkig maar. Je mag ;t wel weten hoor. SP.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ligt maar net hoe druk het dan is![]()
[..]
tuurlijk hoeft dat niet
Ik welquote:
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook, maar mag ik alvast niet weten wat er gebeurt is?
Leuk, dat soort reacties uitlokkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Pezu had vanochtend zijn Fidel Castro shirt aan gedaan, want je weet iedereen loopt met Che Guevara. Ik was eigenlijk van plan om voor de grap te gaan vragen of iemand kon raden wat ik zou stemmen maar dat was niet nodig.
Pezu komt aan bij het stembureau en het waren ongeveer 6, 5 mensen, een vrouw keek om keek naar mijn shirt, keek mij aan en vervolgde haar weg naar het loket, ik wachtte netjes en haalde mijn stembiljet, en gooide deze oningevuld in de bus.
Ik loop rustig naar buiten, komt die vrouw naar mij toe en zegt:
Weet je wel wie er op je shirt staat en wat hij heeft gedaan?
- ja dat is Fidel, ex leider van het beste politieke bewind als
NEEEEEE, je hebt zeker ook links gestemd, ons land gaat kapot en communisme is slecht, je bent de duivel
- pardon mevrouw maar ik ging zeggen dat het het beste bewind was als de mens niet corrupt zou zijn en ik heb totaal niet links gestemd
ooh wat dan?
- blanco mevrouw, ik kan me namelijk niet vinden in de partij programma's en wil mezelf niet verlochenen
maar uhm erm eh urm
- goedemiddag mevrouw kortzichtig![]()
heh wat?
Zo maak je ook nog eens wat meequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Pezu had vanochtend zijn Fidel Castro shirt aan gedaan, want je weet iedereen loopt met Che Guevara. Ik was eigenlijk van plan om voor de grap te gaan vragen of iemand kon raden wat ik zou stemmen maar dat was niet nodig.
Pezu komt aan bij het stembureau en het waren ongeveer 6, 5 mensen, een vrouw keek om keek naar mijn shirt, keek mij aan en vervolgde haar weg naar het loket, ik wachtte netjes en haalde mijn stembiljet, en gooide deze oningevuld in de bus.
NEEEEEE, je hebt zeker ook links gestemd, ons land gaat kapot en communisme is slecht, je bent de duivel
- pardon mevrouw maar ik ging zeggen dat het het beste bewind was als de mens niet corrupt zou zijn en ik heb totaal niet links gestemd
ooh wat dan?
- blanco mevrouw, ik kan me namelijk niet vinden in de partij programma's en wil mezelf niet verlochenen
maar uhm erm eh urm
heh wat?
ik had ook mijn kill your idols shirt aan kunne trekkenquote:
Static-Xquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ook mijn kill your idols shirt aan kunne trekken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
Briljantquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
[..]
Nou vooruit dan maar
ooh wat dan?
maar uhm erm eh urm
heh wat?
goedenavondquote:
Ollequote:
hoi DW!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OlleKomen jij en c0n nou naar de meet?
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
hoi DW!![]()
weet ik nog niet!![]()
hooi giertje!
omdat ik eerst wil eerst kijken of het uit komtquote:
Ik een beetje, wat is er dan pressies aan de handquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
Iemand verstand van internet? De gateaway doet het niet ofzo.
de gate way zorgt er toch voor dat je dmv je router op het internet kunt./...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:00 schreef DeLuna het volgende:
Iemand verstand van internet? De gateaway doet het niet ofzo.
Ik zit stiekem op een ander netwerk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Olle. het volgende:
[..]
de gate way zorgt er toch voor dat je dmv je router op het internet kunt./...
raar opzich want je bent er wel
misschien router anders ff resetten?
ooh vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit stiekem op een ander netwerk.![]()
![]()
Hmm, oke
zit er aan de achterkant geen aan en uit knop?quote:
Wat is de router eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh vandaar![]()
zou hem eens uit en aan doen dan
moet je de modem eens uit en aan doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is de router eigenlijk.Want je hebt zo die modem... en dan?
Router is eigenlijk ook niet de goede benaming, modem klopt wel als benaming, maar er wordt het kastje dat het internet regelt bedoeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is de router eigenlijk.Want je hebt zo die modem... en dan?
tsss val me niet in de redequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Router is eigenlijk ook niet de goede benaming, modem klopt wel als benaming, maar er wordt het kastje dat het internet regelt bedoeld
Doe ik ook niet, help alleen maar en geef het beestje de juiste naamquote:
Moet dat die ventquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeedenavond dames en heren!![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
KNUFFELAANVAL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |