Welke uitleg wil je hebben?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef sciter het volgende:
Waar staat UDOWU egenlijk voor?
Bart gaat dit weekend zeevissen. En ik ben al dik 2 uur onderweg naar jou toe hequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm waarom lieverd? Is Bart er niet? Moet je vluchten? Zal ik toch echt met J moeten overleggen
en waar gaan we je laten
maar schat ik heb 2 kinderen en dat zijn geen uitslapersquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Bart gaat dit weekend zeevissen. En ik ben al dik 2 uur onderweg naar jou toe he
de door de mods is Users Die Overal Worden Uitgekotstquote:
Dat is toch het hele ONZ forum?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
de door de mods is Users Die Overal Worden Uitgekotst
maar wij maken er Waardering Uitlokken van
dat dacht ik ook, schijnbaar nietquote:
Ik wel hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar schat ik heb 2 kinderen en dat zijn geen uitslapers
dus trek je dat wel
en jij ook, op je fietsje in de regenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:50 schreef Smight het volgende:
[..]
heb je eindelijk je goede plek gevonden
Tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga overleggen ik kom er later op terug
Ik wel, jij hebt niet eens een fietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef babybel het volgende:
[..]
en jij ook, op je fietsje in de regen
Maar wel iets wat droog zit, weinig kost, en wat mijzelf minder moeite kostquote:
Chocoladebruin huidjequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom is chocola zo lekker?
jij ook al?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
ik ben wel zo enorm duf
Huh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Nog een of 2 nieuwe aanmeldingen voor de barbeknoei
pff daar heb ik de hele week al geen zin meer inquote:
vanavond voor het slapen gaanquote:
Leuk tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
BBQ meet 10 juli 2010quote:
quote:
Leuk, spelen met quotes..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff daar heb ik de hele week al geen zin meer in
Gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
te flauw ookquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Ezechielk het volgende:
ehhehequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
Goed bezig, die raph.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
wie is raphquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu maar een poging doen om het land te reddenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net voor het eerst in m;n leven gestemd.
Huppelmanquote:
Hoe voelt het?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu maar een poging doen om het land te redden
Geen gevoel bij.quote:
Nee, Raphaelquote:
Nee want hij heet geen Ralphquote:
Babyface past meer bij jequote:
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef Smight het volgende:
[..]
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
Ik die manier wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Is dat verplicht dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je je poliklinieke voorkeur nog uitspreken, of hoe zit dat, trev
nijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Je kan ook op 'volg topic' rammen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Wattes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook op 'volg topic' rammen.
Volg topic, knop voor een tvp zonder postquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wattes?
Hoi rest, bedankt vor de tips!
Hoi st
Vervelend hequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had net de hoop dat je die ging zeggen, doe je het niet...
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layoutquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volg topic, knop voor een tvp zonder post
Bagger werkt gewoon ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layout
Baggerlayout ftwquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die heb ik vast nog niet. Ik werk nog met de fijne layout
Kijk dan bij je instellingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet eens welke ik heb, maar die nieuwste is echt kut. Kut gwoon.
Die is het inderdaad waar ik mee werk. Hij ziet er misschien niet uit, maar dat is beter dan al die tieftreclame enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Jeez, wat ziet foksilver er dom uit
Gedaanquote:
Wat is er zo kut aan de nieuwe, ik vind namelijk die andere layouts echt uit de oertijd stammenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:40 schreef nijnja het volgende:
Ik weet niet eens welke ik heb, maar die nieuwste is echt kut. Kut gwoon.
Maakt me niet uit uit welk jaar hij komt, ik vind die nieuwe niet werken. Veel te groot allemaal, + reclamepoep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan de nieuwe, ik vind namelijk die andere layouts echt uit de oertijd stammen
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
Als ie het gewoon doet, dan doet ie het toch gewoon...zeikerds
''New'' Is toch gewoon baggerlayout?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maakt me niet uit uit welk jaar hij komt, ik vind die nieuwe niet werken. Veel te groot allemaal, + reclamepoep.
Dan doe je iets niet goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb evenveel reclame in foksilver als in de baggerlayout, ik heb er zelfs meer in foksilver.
En dat vraag je aan mijquote:
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ok.Ik vind van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |