wie is raphquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
Ik ga nu maar een poging doen om het land te reddenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb net voor het eerst in m;n leven gestemd.
Huppelmanquote:
Hoe voelt het?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga nu maar een poging doen om het land te redden
Geen gevoel bij.quote:
Nee, Raphaelquote:
Nee want hij heet geen Ralphquote:
Babyface past meer bij jequote:
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:23 schreef Smight het volgende:
[..]
En welke partij gaat volgens jou dit land redden?
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook goed dat ik heb gekozen op de gene die ik verdenk die het land het mist verneukt?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
Ik die manier wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Hoe ga ik ervoor zorgen dat deze post van mij niet verwijderd gaat worden en ik toch op een normale manier hallo zeg, zonder opeens te gaan posten van HOI en dus DELETE en niet meer terug te zetten want mijn knopjes kwijt!
Iemand tips?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zn ma smst net: Wat ben jij een boef zeg, je was al begonnen aan het schilderij. Ik schrok me net rot toen ik het kamertje inliep.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Is dat verplicht dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je je poliklinieke voorkeur nog uitspreken, of hoe zit dat, trev
nijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Je kan ook op 'volg topic' rammen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:30 schreef nijnja het volgende:
Iemand tips?
Wattes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook op 'volg topic' rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |