Oeh, gaarne.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dibs! Ik wil ook graag blijven slapen en ik neem mijn eigen huge ass luchtbed mee![]()
En een auto, dus als er nog lifters zijn die een plekje willen vanaf Zwolle, roept u maar, nog anderhalve plek vrij
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
ONZ incestmeets!
Kunnen jullie dit soort bocht niet in de SC houden?
Lekker dichtbij voor jequote:
Ik heb een auto EN een huge ass luchtbedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook een slaapplekje, desnoods op de bank, anders moet ik om 19.00 alweer wegDan begint de BBQ pas
vet tof! met jou in een huge ass luchtbedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een auto EN een huge ass luchtbed
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.quote:
Kom jij ook dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.
denk er maar rustig over na hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet tof! met jou in een huge ass luchtbed
Nice, ik wacht even de bezoekerslijst af, maar het is fijn dat ik een plek onder de zon hebquote:
geen 17quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef sciter het volgende:
En wat gebeurt er dan zoal op een fok! ONZ BBQ?
Gemiddelde leeftijd?
Gemiddeld alcoholgehalte?
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef sciter het volgende:
En wat gebeurt er dan zoal op een fok! ONZ BBQ?
Gemiddelde leeftijd?
Gemiddeld alcoholgehalte?
5% heb je het over pils bartquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.
Tussen de 18 en in de 30.
Minimaal 5% (lees: bier), en sterker. In grote hoeveelheden welteverstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |