Oeh, gaarne.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Dibs! Ik wil ook graag blijven slapen en ik neem mijn eigen huge ass luchtbed mee![]()
En een auto, dus als er nog lifters zijn die een plekje willen vanaf Zwolle, roept u maar, nog anderhalve plek vrij
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef timmmmm het volgende:
ONZ incestmeets!
Kunnen jullie dit soort bocht niet in de SC houden?
Lekker dichtbij voor jequote:
Ik heb een auto EN een huge ass luchtbedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook een slaapplekje, desnoods op de bank, anders moet ik om 19.00 alweer wegDan begint de BBQ pas
vet tof! met jou in een huge ass luchtbedquote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een auto EN een huge ass luchtbed
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.quote:
Kom jij ook dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Daarom, eindelijk een keer een normale plaats, ipv die randstad. Niet te doen voor een sloeber zoals ik.
denk er maar rustig over na hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vet tof! met jou in een huge ass luchtbed
Nice, ik wacht even de bezoekerslijst af, maar het is fijn dat ik een plek onder de zon hebquote:
geen 17quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef sciter het volgende:
En wat gebeurt er dan zoal op een fok! ONZ BBQ?
Gemiddelde leeftijd?
Gemiddeld alcoholgehalte?
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef sciter het volgende:
En wat gebeurt er dan zoal op een fok! ONZ BBQ?
Gemiddelde leeftijd?
Gemiddeld alcoholgehalte?
5% heb je het over pils bartquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.
Tussen de 18 en in de 30.
Minimaal 5% (lees: bier), en sterker. In grote hoeveelheden welteverstaan.
Klinkt als een mustquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
BBQ'en, lachen, zuipen, mensen IRL leren kennen.
Tussen de 18 en in de 30.
Minimaal 5% (lees: bier), en sterker. In grote hoeveelheden welteverstaan.
De gemiddelde leeftijd? Of de minimum?quote:
Kut ik word in november pas 17quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
Maantje wou toch ook komen dus leeftijd toch 17 op zijn laagst
Minimum hoor, hoewel...na het nodige bier LIJKT het misschien wel het gemiddelde.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd? Of de minimum?
Haha, ben ik blij dat ik 19 ben. Lichamelijk gezien dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Minimum hoor, hoewel...na het nodige bier LIJKT het misschien wel het gemiddelde.
Leeftijd zowel als percentage alcohol![]()
Lichamelijk gezien ben ik 67quote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Haha, ben ik blij dat ik 19 ben. Lichamelijk gezien dan.
19quote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Haha, ben ik blij dat ik 19 ben. Lichamelijk gezien dan.
Oja, goed punt, van binnen lijk ik wel 92, met m'n reuma enzo, maar dat komt omdat ik vastgeroest zit aan m'n bureaustoel.quote:
Ik kan het ook niet helpen dat m'n ouders pas op hun 25/26e besloten aan kinderen te beginnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
19![]()
Oh wacht.
Jeetje, wat jong nog
Ik niet, want ik moet nog naar schoolquote:Op maandag 7 juni 2010 22:52 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oja, goed punt, van binnen lijk ik wel 92, met m'n reuma enzo, maar dat komt omdat ik vastgeroest zit aan m'n bureaustoel.
belachelijk!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat m'n ouders pas op hun 25/26e besloten aan kinderen te beginnen.
Beter ga jij, want dan ben ik niet meer de jongste als ik uberhaupt gaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hips*quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Beter ga jij, want dan ben ik niet meer de jongste als ik uberhaupt ga
Ben je wss wel de enige nuchtere persoon, na het lezen van de informatie
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Beter ga jij, want dan ben ik niet meer de jongste als ik uberhaupt ga
Ben je wss wel de enige nuchtere persoon, na het lezen van de informatiehoezo nuchter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's got to do what a man's got to do
In Nederland is de minimumleeftijd voor het nuttigen van alcoholische versnaperingen 16 jaar volgens mij.quote:
zit wat inquote:Op maandag 7 juni 2010 23:07 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
In Nederland is de minimumleeftijd voor het nuttigen van alcoholische versnaperingen 16 jaar volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |