Jep !quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist wel handig
maar hier
[UDOWU SC] Dus zo voelt het om lapo te hebben?
Ik ook, maar ik kreeg steeds wat anders uit mijn uitkomstquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer daarvoor gebruikt
stekker eruit halen, 30 sec wachten en weer erinquote:
Wij moesten 10 stellingen eruit pikken en je motivatie geven waarom je voor of tegen bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg steeds wat anders uit mijn uitkomst
Dat werkte dus niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
stekker eruit halen, 30 sec wachten en weer erin
Pfoe okequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij moesten 10 stellingen eruit pikken en je motivatie geven waarom je voor of tegen bent
zit er en nog een router achter je modem?quote:
stekker eruit.... compueter uit... stekker erin.... computer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe oke
ik top 3 en die kort uitleggen wat hun standpunten zijn
ooh ik weet niets van politiek
Is dat dat witte ding?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit er en nog een router achter je modem?
Wij moeten twee producten maken voor elke kerntaak. Stemwijzer dus gedaan, ben nu bezig met een werkstuk... Dat is nog ingewikkelder johquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe oke
ik top 3 en die kort uitleggen wat hun standpunten zijn
ooh ik weet niets van politiek
wordt het internet signaal dat uit de modem komt nog verdeelt door een kast naar andere pc's eventueel draadloos door een ander kastje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat dat witte ding?![]()
Ja, ik heb hier de ballen verstand van.
Pfoe dat is nog ingewikkelder ja lijkt me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij moeten twee producten maken voor elke kerntaak. Stemwijzer dus gedaan, ben nu bezig met een werkstuk... Dat is nog ingewikkelder joh
Wat heb je gestemd dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pezu, ik werk niet met pagina's (niet erg handig bij zon groot topic haha)
Ja ik heb ook gestemd, kon het voor mijn opleiding voor llb "politiek domein" gebruiken..
Dus waarom niet dan
trek gewoon alle stekkers eruit zal er vast wel een goed van zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is dat dat witte ding?![]()
Ja, ik heb hier de ballen verstand van.
Wij hebben zever kerntakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pfoe dat is nog ingewikkelder ja lijkt me.
Ik raak zo derek nog al die termen kwijt.
Jullie ook 5 of (7) kerntaken?
DW: Dan ben ik gelukkig niet de enige
de stekker er 5 minuten uit laten, kut kpnquote:
Ja en straks doet alles het niet meer zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
trek gewoon alle stekkers eruit zal er vast wel een goed van zijn
Oke. Ja wij ook. Maar bij sommige worden Leren en loopbaan niet als echte kerntaak gezien.quote:
the fuck dude, the fuckquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent rond als kip zonder kop
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik word gek, more beer!! NOW!!!
KPN werkt prima. Mijn broertje zit wel op dat internet, alleen ik kan er niet meer op komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
de stekker er 5 minuten uit laten, kut kpn
Bij ons ook niet, we krijgen van de ene leraar alleen burgerschap, en van een andere de leren en loopbaan. Maar je moet ze wel alle zeven in de portfoliomap hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke. Ja wij ook. Maar bij sommige worden Leren en loopbaan niet als echte kerntaak gezien.
en alleen die andere zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |