hoerquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Opdekop het volgende:
Alleen als ik er flink voor betaald krijg.
En wat noem jij flink?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Opdekop het volgende:
Alleen als ik er flink voor betaald krijg.
ooh lekkere worstjes op de grillquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
Wordt er nou gebarbecued of een orgie gehouden
Als jij komt - orgiequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
beide, dus laat je vriendin maar thuisquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
Mooi om te wetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Als jij komt - orgie
Als jij niet komt - bbq
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide, dus laat je vriendin maar thuis
juistquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beide, dus laat je vriendin maar thuis
Sorry schat ik wil wat tijd voor mezelf en mijn internetvrienden, dus ik ga alleen oke? Ga jij wat leuks doen met je vriendinnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja sorry schat, je mag niet mee want ik moet meedoen aan een orgie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard. Jij ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallo
Zijn er ook weer eventjes
allemaal gestemd vandaag?
zie pagina 4quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hallo
Zijn er ook weer eventjes
allemaal gestemd vandaag?
Jij blijft niet slapenquote:
Ik houd me buiten de orgie, ik mag geen seks hebben van Erwin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef justmattie het volgende:
juist wel handigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pezu, ik werk niet met pagina's (niet erg handig bij zon groot topic haha)
Ja ik heb ook gestemd, kon het voor mijn opleiding voor llb "politiek domein" gebruiken..
Dus waarom niet dan
idd erg pauperquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
En ik zit nu ergens anders, want dan valt dat 'illegale' netwerk er niet steeds uit. Hoe pauper
Ik heb de stemwijzer daarvoor gebruiktquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pezu, ik werk niet met pagina's (niet erg handig bij zon groot topic haha)
Ja ik heb ook gestemd, kon het voor mijn opleiding voor llb "politiek domein" gebruiken..
Dus waarom niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |