Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
de CD is ook nog niet opgehevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand advies VVD , Groenlinks, D66?
VVD wil iedereen al op stemmen en ik zie het niet zo zitten met de gezondheids zorg plannen van hun.
dus dacht ik aan Groenlinks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie.
Op mijn werk zijn het de doldwaze dagen, dus ik kom er niet echt aan toe om even regelmatig langs te fietsen
Wellicht helpt dit:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet nog steeds niet wat te stemmen.. dus ik denk er nog even over na
je werkt bij de bijenkorfquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie.
Op mijn werk zijn het de doldwaze dagen, dus ik kom er niet echt aan toe om even regelmatig langs te fietsen
ik weet wel WAT ik stem maar nog niet WANNEERquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet nog steeds niet wat te stemmen.. dus ik denk er nog even over na
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand advies VVD , Groenlinks, D66?
VVD wil iedereen al op stemmen en ik zie het niet zo zitten met de gezondheids zorg plannen van hun.
dus dacht ik aan Groenlinks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet wel WAT ik stem maar nog niet WANNEER
Nah misschien.. van de stemwijzer wordt ik ook niet echt wijzer.. PVV en trots op Nederland...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht helpt dit:
Verkiezingen 2010 - De feiten
Verkiezingstijd op FOK!
PVV, lijst 71quote:
Nja er werd een aantal jaren geleden ook gestemd op "Harry Potter" omdat ie zo hip deed, nu jaren later gaan de mensen eens denken naar 4 balkende's......quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nah misschien.. van de stemwijzer wordt ik ook niet echt wijzer.. PVV en trots op Nederland...
Maar weet niet of t beide wel iets voor mij is.
Nee. Lunchquote:
goldiquote:
quote:
quote:
MPGquote:
ja , ik ken het.. ik stem groenlinksquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het dus echt nog niet. Misschien ga ik wel niet ook. Mijn stem is toch waardeloos. Zodra de coalitiebesprekingen beginnen worden alle eerder gedane beloftes overboort gegooid.
Hoiquote:
ik wil het winnende staatslotquote:
doe maar nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft GF een faceslap
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
Ook hallo![]()
Zou Nederland niet beter af zijn met Neelie als President?
Goede indruk, al meteen over Neelie gaan praten..![]()
zo genoeg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
geef me maar gewoon koffie
quote:
finse vulkaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Hoe spreek je jouw username uit zonder te stotteren?
nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Hoe spreek je jouw username uit zonder te stotteren?
Ah, mijn thuisquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn thuis![]()
maar je mag wel op bezoek komen
daar mag jij niet eens wonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn huis heul niet te koop staan
Wat doen jullie op mijn Terreinquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn huis heul niet te koop staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar mag jij niet eens wonen![]()
nepambtenaar
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat doen jullie op mijn Terreinga weg van ons terrein krakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
carriere switch ?quote:
nieuwe opdracht, beetje geforceerd door dit gezeikquote:
enne....quote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet worden
dat is minderquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht, beetje geforceerd door dit gezeik
het is hoop ik wel wat opgeknaptquote:
quote:
Heerlijk wagentje als je zo'n luxe als hierboven hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
oeps vergeet bijna me auto naar de garage te brengen
heb je nog een kamer over?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
enne....
ik ga wel hier wonen
[ afbeelding ]
ze passen censuur toequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
we hebben een dns probleempje hier![]()
ik kom dus niet op een normale manier bij fok.![]()
maar ik heb een manier gevonden![]()
alleen rete traagdus ik zoek nog ff verder
quote:ze passen censuur toe
alweerquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik weer een half uur eerder naar huis
wokquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen fok![]()
ik ga naar huis![]()
dat zal ze leren
Ist verboten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik weer een half uur eerder naar huis
Verzaker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen fok![]()
ik ga naar huis![]()
dat zal ze leren
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
O, ik weet zelf niet hoe je het uitspreekt.
ik ookquote:
ik kan niet gaan stemmenquote:
das nu ook alleen voor Nederlandersquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das nu ook alleen voor Nederlanders
Belgen mogen moeten binnenkort
netjes verbeterdquote:
ik vind het knap dat je nog kan inloggen met zo'n naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
Zoals ik verwacht zal ik nu wel worden uitgescholden voor "b00n" of "Dudeh WortUhl", maar goed. Dat interesseert me niet.
*Is vraag vergeten*..
uberhaupt het onthouden van zo'n naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je nog kan inloggen met zo'n naam
Nouquote:
Opschrijvenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uberhaupt het onthouden van zo'n naam
stemmen zonder geldige IDquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
nu klaar. en mn ID aangevraagd
Dus eerst stemmen en vervolgens ID aanvragen![]()
ze moeten staat nog steeds een straf op ik geloof iets van 500 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou
Volgens mij MOGEN ze, staat er geen straf meer op als je het niet doet.
Wel goed hoor, lekker geknutseld weer vandaagquote:
quote:
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgenquote:
Ik heb al de hele week idioot last van mijn astma dus ik heb het sowieso benauwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgen
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg iemand in VKZ ook al of hij zijn stemvork mee moest nemen.
Ik heb trouwens wel KSC-proof gestemd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?
Mrijkeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond lieve mensenHoe is het hier?
Meisje!!!quote:
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!!!![]()
Hoezo brak, te veel gefeest?
Hier alles wel okee
Hoe is het met school dan lieffie?
Wel goed dat je voor jezelf kiest, jij bent het aller belangrijkstequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagWord je ook brak van
Met school gaat denk ik wel oke. Ik heb besloten maar weer even voor mij te kiezen, dus ik ga geen tentamens/papers meer doen voor Utrecht
Alleen nog een tentamen herkansen van vorig jaar en een stage plan schrijven en dat is het voor dit jaar
Tis wel goed even
![]()
Hoe is het met de vroem?Ik las laatst dat hij goed ziek is?
Mjah maar is wel moeilijke keuze (elk jaar weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goed dat je voor jezelf kiest, jij bent het aller belangrijkste
Met de vroem is het in principe dus helemaal goed(vanuit allerlei tests e.d. konden ze echt niets vinden) Ze hebben d'r alleen wat langer gehouden om er wat meer in te rijden om te kijken of zij ook de klachten krijgen... M'n pappie belt ze morgen om te vragen hoe het er mee staat
ik kwam ook stilletjes binnensluipen.quote:
Joah, een welcome home rit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar is wel moeilijke keuze (elk jaar weer)
Oohw gelukkig maarDan mag ze vast snel naar huis
![]()
welcome home parteeeh!!
Symquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Marijke en Fha![]()
Ik heb Fles nog niet gezien vandaag...
Mjah dat krijg je als je ook nog echt een leven hebt hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kwam ook stilletjes binnensluipen.
Voorlopig ben ik de komende twee weken wat minder aanwezig overdag. Op mijn werk is de stormvloed begonnen, dus ik moet even pieken
Jeumig. Vrijwillig joh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Onderwijs Ondersteundend Personeel. Ik maak lesroosters
quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe het al 6 jaar.
Het loopt nu even kut, maar ik laat me niet ontmoedigen.
Ik vind het werk op zich nog steeds erg leuk
quote:
dan mag je blij zijn dat het niet hier isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
en alweer droog de avondvierdaagse gelopen
quote:
wat zijn jullie aan het doenquote:
i don't wanna knowquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
wat zijn jullie aan het doen
echt nietquote:
ik ook nietquote:
Ja echt wel dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet
ik let wel op dat ik geen kwartet maak
slaap ze wokquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga maar eens douchen en slapen.
ik hoor de uitslag morgen wel ergens.
wedden dat we een hertelling krijgen
dat was al langer bekendquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een bord voor zijn kop heeft die Rouvoet toch
Die neukt niet meer, hij heeft genoeg kinderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat was al langer bekend, die neukt zeker met het licht uit
integendeelquote:
Nouja een hottie is Rouvoet soberzo nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
integendeel, maar ik zie liever een hottie in de schemering
ja iddquote:
nja laat maar, ik zie hier net een foto van LL......quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 goldfinger1963
02. 035 wel.o.k
03. 022 Fha
04. 012 Marijkezwolle
05. 011 Symphonic
06. 010 friemelaar
07. 010 MPG
08. 009 marcb1974
09. 008 cablegunmaster
10. 006 DaMart
11. 005 john-frusciante
12. 005 Bengeltje
13. 004 Skiväpinulitüvijalviinïi
14. 002 Thinkk-Pinkk
15. 001 Klonk
quote:Top 100 van woensdag 9 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
18. 205 Symphonic
21. 193 suikertaartje
26. 176 Pheno
quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Morgen, Klote VVD Dat word inleveren jongens!
Voor de mensen die Wilders opeens fatsoenlijk vinden
Klote uitspraken , echt een groffe fout van hem.. ben niet pro wilders maar kom op zeg!![]()
![]()
* probeert zijn neus wat in de politiek te verdiepen*
VVD betekent inleveren van stufi en gezondheidszorg , koopkracht achteruit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
Goede morgen![]()
![]()
nou met deze uitslag krijgen we een regering die de 4 jaar ook niet volmaakt
Goedemorgen J-Pquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
kogel door de kerk
![]()
1 juli zit ik niet meer in den Haag
1 vvdquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Zo eerst maar eens zoeken naar de (voorlopige) uitslag, ben toch wel benieuwd. Al ben ik ook wel een beetje bang voor de uitslag
Daar was ik al een beetje bang voor... Nu hopen dat VVD niet alle plannen kan doordrukken...quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor... Nu hopen dat VVD niet alle plannen kan doordrukken...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
nou, doe eens een gok:
VVD+PVDA+CDA: 82 zetels
VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 81 zetels
VVD+CDA+SP+D66: 77 zetels
VVD+CDA+SP+GROENLINKS: 77 zetels
VVD+PVV+CDA: 76 zetels
VVD+PVDA+SP: 76 zetels
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen ze dat niet. Ze regeren niet alleen en om een coalitie te vormen, moeten ze compromissen sluiten. Dus de scherpe kantjes gaan er wel vanaf.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnAch, het is nu denk ik afwachten... En het viel me op dat de PVV volgens mij minder zetels heeft gekregen dan in de peilingen
Maar volgens mij had ik een oud overzichtje, want daarin stonden de VVD en PvdA gelijk qua zetels...
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Overal kom ik politiek tegen.![]()
Eerst capp.
waar ga je dan werken wok?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
kogel door de kerk
![]()
1 juli zit ik niet meer in den Haag
vvd en groenlinks is een soort politieke kruisiging, zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze wordt het: VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 81 zetels.
bengelquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Overal kom ik politiek tegen.![]()
Eerst capp.
stukken beterquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopen![]()
zo beter?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vvd en groenlinks is een soort politieke kruisiging, zie ik niet zo snel gebeuren
tja, het wordt afwachtenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel andere opties zijn er niet. PvdA en CDA zie ik niet samen regeren nadat hun vorige kabinet is gevallen. En de PVV heeft een breekpunt gemaakt van de AOW, dus dat gaat hem ook niet worden. Nog afgezien van de vraag of het CDA überhaupt wil regeren nu. En dan is het enige andere alternatief nog Paars plus Groenlinks of de SP.
Stukken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
wat een weer hé? en vanavond moet ik weer avondvierdaagse lopen![]()
zo beter?
Goldi.quote:
maxiwok wil de avondvierdaagse lopen en er moet begeleiding mee, dus ik moet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stukken.En moet? Volgens mij doe je zoiets toch omdat je dat zelf " lekker of leuk" vindt.
[..]
Goldi.![]()
fijn en als de kids een hobby hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maxiwok wil de avondvierdaagse lopen en er moet begeleiding mee, dus ik moet.
Hoax! Het is hier droog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ach, anders was ik ook 2 avonden gaan rennen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fijn en als de kids een hobby hebben
hier nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoax! Het is hier droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
maxiwok heeft kleinere benenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, anders was ik ook 2 avonden gaan rennen.
gisteren hebben we mijn hardloop rondje gelopen, duurde meer dan 2 keer zolang
friemelquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:11 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Pfff, dit was de eerste keer dat politiek spannend was![]()
Maar ja dat krijg je als er iemand probeert aan de macht te komen die al op voorhand laat weten dat hij je koopkracht zo ongeveer wil halveren![]()
Gelukkig is er (bijna) voldoende tegengas gegeven.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
heeft wilders van die maffe plannen![]()
quote:
[Upd] VVD neemt voortouw in voorlopige uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
Zo eerst maar eens zoeken naar de (voorlopige) uitslag, ben toch wel benieuwd. Al ben ik ook wel een beetje bang voor de uitslag
Ik zet in op de tweede.quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
nou, doe eens een gok:
VVD+PVDA+CDA: 82 zetels
VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 81 zetels
VVD+CDA+SP+D66: 77 zetels
VVD+CDA+SP+GROENLINKS: 77 zetels
VVD+PVV+CDA: 76 zetels
VVD+PVDA+SP: 76 zetels
Mja, 30% hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
De PVV heeft juist meer zetels dan in de peilingen. Vooral door Limburg, geloof ik.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoax! Het is hier droog!Hier regent het ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sterkte / succes /quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Goedmeorgen alle binnenkomers
Ik ga er niet veel zijn vandaag, ik ga echt even zware productie draaien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Succes sym!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Goedmeorgen alle binnenkomers
Ik ga er niet veel zijn vandaag, ik ga echt even zware productie draaien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
rutte
![]()
Je weetwel bescherm de rijken want die zijn zielig en laat het gepeupel maar betalen
Werk je trouwens nu ook al bij de abn, of ga je echt van bedrijf wisselen? En wat ga je er doen? En gefeli met je nieuwe werk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef wel.o.k het volgende:
zojuist de afdeling mee gedeeld dat ik ze ga verlaten
Dankje, had het ook al gevondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef MPG het volgende:
[Upd] VVD neemt voortouw in voorlopige uitslag
ik ben nu bij het ministerie van landbouw, natuur en voedselkwaliteit gedetacheerd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werk je trouwens nu ook al bij de abn, of ga je echt van bedrijf wisselen? En wat ga je er doen? En gefeli met je nieuwe werk!![]()
![]()
Aha en is dat dan een leukere klus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu bij het ministerie van landbouw, natuur en voedselkwaliteit gedetacheerd.
en straks dus abn
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat lijkt mij het enige dat nog een beetje normaal beleid zal geven. Nederland heeft zichzelf gisteren een heel slechte dienst bewezenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat lijkt mij het enige dat nog een beetje normaal beleid zal geven. Nederland heeft zichzelf gisteren een heel slechte dienst bewezen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat lijkt mij het enige dat nog een beetje normaal beleid zal geven. Nederland heeft zichzelf gisteren een heel slechte dienst bewezen
Denk erover om maar in Belgie te gaan wonen, daar zal het een stuk beter worden dan hier.
En of dat gezellig gaat wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan gaan we met z'n allen bij GF wonen
Vindt ie vast gezellig
Daar twijfel ik niet aanquote:
qua werk leuker dan nu (hier wordt alles straks uitbesteed), dichter bij huis, beter tarief en weer 40 uur i.p.v. 36. was dus een moeilijk besluitquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha en is dat dan een leukere klus?
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aanKom je ook?
Lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
qua werk leuker dan nu (hier wordt alles straks uitbesteed), dichter bij huis, beter tarief en weer 40 uur i.p.v. 36. was dus een moeilijk besluit
Jeuj!quote:
Nep-ambtenaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en behalve praten heb ik nog niets gedaan
Succes nog evenquote:
Jij ook succes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook. Nog even de laatste dingen wegwerken vandaag en morgen, daarna 2 weken vrij.
quote:
kon ik het maar uit handen geven, dat zou wel lekker zijn.quote:
Je kan niet even op een externe hd een kopie maken van de inside info uit je hoofd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kon ik het maar uit handen geven, dat zou wel lekker zijn.
helaas is het te specifiek en zit alle inside info in mjin hoofd, dus ik moet alles zelf doen.
whehehequote:Op donderdag 10 juni 2010 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan niet even op een externe hd een kopie maken van de inside info uit je hoofd?
maakt het overdragen hier ook wat simplerquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
dat zou wel verrekte handig zijn![]()
dat betekend dat hij geen bagger layout gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
marcb1974 is echt oud![]()
er staat een dinosaurus achter je naam
Hij is pre-historischquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
marcb1974 is echt oud![]()
er staat een dinosaurus achter je naam
ik heb geen dinootje achter me naam staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is pre-historischNet als z'n lay out op fok!
Ik gebruik ook geen bagger en toch heb ik geen dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat betekend dat hij geen bagger layout gebruikt
je gebruikt de allernieuwste layoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen bagger en toch heb ik geen dino...
Dan ben je niet pre-historisch!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb geen dinootje achter me naam staan
Dat noemen ze "speciaal"quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen bagger en toch heb ik geen dino...
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet pre-historisch!
of "anders"quote:[..]
Dat noemen ze "speciaal"![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes nog even
[..]
Jij ook succes!ga je nog met vakantie oid in die twee weken?
hij uit de perm (das nog voor jura en krijt)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben je niet pre-historisch!
uit welke tijd komen wij danquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij uit de perm (das nog voor jura en krijt)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uit welke tijd komen wij dan
quote:
volgende week ergens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer is er eigenlijk de definitieve uitslag van de verkiezingen?
gelukkig dat ik niet ben wezen stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgende week ergens.
komt door de buitenlanders die wel mogen stemmen
heb je geen brief gehad van de koningin?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig dat ik niet ben wezen stemmen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je geen brief gehad van de koningin?
* MPG zal Bea wel effe bellen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn begonnen met die klei in een bol te kneden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat betekend dat hij geen bagger layout gebruikt
kennelijk nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb text-only hier. Maar dat mag blijkbaar ook niet
quote:
Kan ook lekker zijn tochquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had destijds vrijgenomen met het idee wel weg te gaan, maar uiteindelijk ziet het ernaar uit dat ik toch thuisblijf.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Das ook ouwe meuk. Maakt niet uit, zolang 'ie er is, mag je hem uiteraard gebruiken. Maar helaas gaan alle oude layouts er op termijn uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft shiznuts gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die eerste smiley
Jij bent nu al speciaal voor mij
![]()
Heb je ook je eigen busje enzo?
Hij had beter in augustus vrij kunnen nemen. Of dat alsnog doen. Kan ik mooi naar Zandvoort op vakantiequote:[..]
Kan ook lekker zijn tochHopen op mooi weer
Whehequote:[..]Dat is nog van voor de pre-historie! Jij bent niet speciaal, jij bent gewoon uniek!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:47 schreef Fha het volgende:
helluh
Kramp in mn vingers van het fatsoeneren van een van de broeken van meneer
Broeken zijn ook helemaal niet handig bij het naaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook ouwe meuk. Maakt niet uit, zolang 'ie er is, mag je hem uiteraard gebruiken. Maar helaas gaan alle oude layouts er op termijn uit.
[..]
Wat is er onduidelijk aan alle?quote:
Nee nou inderdaad!! Zit teveel beweging inquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Broeken zijn ook helemaal niet handig bij het naaien.
Ik vind text-only bij nader inzien geen layoutquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind text-only bij nader inzien geen layout.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
Marc's dino heeft iedereen uit laten sterven
Ohw gelukkigquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:08 schreef Fha het volgende:
Dat is maar een tekening hoor, dat helpt niet
whehehequote:
quote:
quote:
Woei! Een eigen auto is nog beter dan een busjequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook ouwe meuk. Maakt niet uit, zolang 'ie er is, mag je hem uiteraard gebruiken. Maar helaas gaan alle oude layouts er op termijn uit.
[..]
Die heeft shiznuts gemaakt![]()
. En nee, ik heb geen eigen busje
. Ik mag gewoon met de ootoo
.
[..]
Hij had beter in augustus vrij kunnen nemen. Of dat alsnog doen. Kan ik mooi naar Zandvoort op vakantie.
[..]
Whehe.
Hihihi, ik zal het doorgeven aan de ooto!quote:
Ligt in de kofferbak, in een matching kleur voor de autoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
Mjah en anders gewoon altijd duck tape mee nemen
Symquote:
Hahaha heel goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ligt in de kofferbak, in een matching kleur voor de auto
Als Lada rijdster ben je op alles voorbereidquote:
Wehhee lijkt me een goeie zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als Lada rijdster ben je op alles voorbereid
Maar vertel eens lief meisje, hoe is het met jou vandaag?Alles een beetje onder controle?
Nou je het zegt, ik heb idd nieuwe schoenen nodigquote:
Oke die snap ik niet. Is dat een merk dan ook ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou je het zegt, ik heb idd nieuwe schoenen nodig
Wel balen van je werk dan... Ik kan me voorstellen dat dat funest is voor je ritme...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehhee lijkt me een goeie zaak.
Ja gaat wel okeIk dacht dat ik vannacht zou moeten werken, dus ik heb tot laat geslapen vandaag. En nu hoef ik niet te werken
dus dat vind mijn ritme heel fijn, want nu kan ik dus alsnog echt niet slapen voor een uur of drie vannacht
En het is me weer niet gelukt om mezelf naar de sportschool te slependus ik heb alleen maar getraind met eigen halters en ik ben boos dat het elke keer niet lukt haha.
Maar wel lekker hamburgert![]()
![]()
Lowa is in elk geval een wandelschoenen merkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke die snap ik niet. Is dat een merk dan ook ofzo?
Mjah iedereen is dood blijkbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel balen van je werk dan... Ik kan me voorstellen dat dat funest is voor je ritme...![]()
Van de sportschool komt vast goed, gewoon morgen gaanIk ga dan ook, kunnen we simultaan sporten
Oeh, hamburgerZelfgemaakt? Ik vind het zelf het lekkerst met een tartaartje en dan een beetje mayo, curry en wat augurkplakjes
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]Blutte student moet goedkoop doen en deelt dus niet uit de rest van de maand.
Solly
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei! Een eigen auto is nog beter dan een busje![]()
Jeeeeejquote:Speaking of eigen ooto's, ik mag de mijne morgen ophalen bij de garageZe hebben niets kunnen vinden, dus ik doe tijdelijke een autoruil met m'n pappie
![]()
![]()
quote:Hihihi, je kunt dan toch net zo goed op vakantie gaan naar Zandvoort als ie werkt, dan kun jij voor em koken![]()
quote:
Is goedquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah iedereen is dood blijkbaarDan heb ik niks te doen haha. Dus nou moet ik maar tot een uur of 3/4 series kijken ofzo
(ik kan natuurlijk ook verstandig en nuttig doen en leren of schoonmaken ofzo.. maarja
).
Ja ik hoop hetHet is weer een hele grote stap om er heen te lopen ofzo
Maar dan gaan we wel samen inderdaad
![]()
En nee geen zelfgemaaktCheap ass diepvries
Maar wel lekker met sla en frietsaus
![]()
En lopen bergschoenen nou echt lekker? Ze zien er altijd zo stijf uit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Is goedNiet als een pussy gaan bitchen over zogenaamd te veel peper en zout
Nou regel jij de sleutel onder de deurmat, dan regel ik het kokenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik trakteer, bak jij dan?
[..]
Dat sowieso.
[..]
Jeeeeej. En tof van pappiezwolle
.
[..]
Moet ie wel de sleutel onder de deurmat leggen.
[..]
Goede schoenen zijn dat.
Ja nou is zo hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:Die eerste opmerking
![]()
![]()
Maar lekker relaxen is op z'n tijd ook belangrijk
Kan ook lekker zijn!
Ligt eraan, je hebt verschillende klasses he, qua stevigheid. Voor in de bergen heb je een heel ander soort schoenen dan voor in het bos. Ik loop erg graag op wandelschoenen moet ik bekennen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou regel jij de sleutel onder de deurmat, dan regel ik het kokenBen ook wel toe aan even uitwaaien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |